ik jou ookquote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Helaas moet ik het zeggen... ja
Heb er alleen erna gezet dat het een fok baby is want moest even de juiste naam van flugel haar vriend zoeken.
De eerste 2 zinnen stonden eral. dat ze uit de kast is gekomen, dat ze fiemeeltje is
Maar ik vergeef je hoor![]()
Mooi! Hoe is het met jou eigenlijk? Ongesteld? Klussen? Wachten?quote:
Ik heb net een redelik donker streepje geplast op de ovutest, nog niet even donker als de controlestreep maar behoorlijk donker. Gisteren was er nog niks te zien, best vaag, geen opbouwende lijn, maargoed.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mooi! Hoe is het met jou eigenlijk? Ongesteld? Klussen? Wachten?
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:11 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Ik heb net een redelik donker streepje geplast op de ovutest, nog niet even donker als de controlestreep maar behoorlijk donker. Gisteren was er nog niks te zien, best vaag, geen opbouwende lijn, maargoed.
Maar, mijn man is op cursus. Dus dat wordt morgen pas klussen.
Maar ik moet morgen zelf tot bijna 21.00 werken. We zien wel.
Heb in ieder geval gisteren nog geklust met hubs.
(Nu baal ik wel dat we vanmorgen niks gedaan hebben voordat hij wegging)
Heejj, het komt wel weer goed toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief!! Ben helemaal ontroerd!!![]()
![]()
En ja, het is inderdaad precies zoals je het zegt... je blijft hopen en als die hoop dan de grond in wordt geslagen is het echt super balen... en al helemaal omdat je cyclus ook gewoon nog eens helemaal in de war is en je dus absoluut niet weet waar je aan toe bent en of het wel gaat lukken...
Nouja, ik heb in elk geval een afspraak gemaakt bij de huisarts, daar ga ik woensdag heen... dus ik hoop dat zij me serieus neemt en wat voor me kan doen...
Ik zou trouwens gaan voor optie 3... morgenochtend de gevoelige test doen! Gewoon omdat het 's ochtends het meest betrouwbaar is... en zodat je niet te lang in spanning zit... denk dat die ene dag voor de arts niet zoveel uitmaakt en voor jou wel namelijk...
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:quote:Op maandag 23 maart 2009 20:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, hoe reageerde je man eigenlijk?
Ow, mag dat echt dan niet??quote:Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef bumbaloe het volgende:
Waar ik nog het meest van baal is dat ik eind april mijn verstandskiezen moet laten trekken. Wat dus niet doorgaat als ik zwanger ben. (En ik hoop dus dat het echt raak, als is het maar om onder die afspraak uit te komen)
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:
"Ja, dagik ben niet overtuigd hoor, bij die Kassa tests was zelfs een vent zwanger".. bleef naar test staren die verder opdroogde, daarna riep ie me: :"
![]()
o Ik ben toch wel overtuigd hoor!
Volgens mij vindt ie het echt heel spannend![]()
Dankje! Ik kan het wel van de daken schreeuwenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!Wat goed joh! Wat gaaf!
Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]![]()
Da's trouwens beter dan de mijne die zich ingelezen had en vanwege ons klus-gedrag sip concludeerde dat het geen jongen werd
Whaha, mooi verhaalquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]![]()
Da's trouwens beter dan de mijne die zich ingelezen had en vanwege ons klus-gedrag sip concludeerde dat het geen jongen werd
Je bent een schatquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dankje! Ik kan het wel van de daken schreeuwen![]()
![]()
en denk dat iedereen het van mn gezicht kan aflezen, wat natuurlijk helemaal niet zo is
Ik doe morgen die dure tests nog even, en nadat ik een afspraak gehad heb waar dan ook v een termijnecho ofzo, verdwijn ik een topicje verder (blijf hier jullie wel aanmoedigen en duimen hoor)
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ook aardig! en lekker droge eerste opmerking
Poppejans!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:
"Ja, dagik ben niet overtuigd hoor, bij die Kassa tests was zelfs een vent zwanger".. bleef naar test staren die verder opdroogde, daarna riep ie me: :"
![]()
o Ik ben toch wel overtuigd hoor!
Volgens mij vindt ie het echt heel spannend![]()
Ow, wat erg! Heel veel sterkte komende tijd!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef mijsje het volgende:
ik heb trouwens een druk weekend achter de rug. ik ben bij m'n moeder geweest het hele weekend, ze is gisteren bediend. (voor de niet Rooms Katholieken onder ons: de zalving voor de ernstig zieken en stervenden. helaas behoort mijn moeder tot de laatste groep) Het was een heftig en emotioneel weekend. Morgen maar even bijkomen en dan woensdag weer lekker werken.
Hee lief Mijsje,quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef mijsje het volgende:
ik heb trouwens een druk weekend achter de rug. ik ben bij m'n moeder geweest het hele weekend, ze is gisteren bediend. (voor de niet Rooms Katholieken onder ons: de zalving voor de ernstig zieken en stervenden. helaas behoort mijn moeder tot de laatste groep) Het was een heftig en emotioneel weekend. Morgen maar even bijkomen en dan woensdag weer lekker werken.
Dat is natuurlijk erg vervelend, maar op zich best een goed teken, niet? En sja... een streep is een streep... dus ik ben voorzichtig positief!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:00 schreef Incantrix het volgende:
En nu ben ik misselijk en kan ik niet meer slapen
Uhm, nou mijn schoonouders waren heel erg geschrokken en aan het huilen. MIjn familie reageerde heel nuchter (maar daar hadden we ook gezegd dat we even langskwamen dus die vonden het al verdacht).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:40 schreef Tierrr het volgende:
Asynur, hoe reageerde je familie op de trouwplannen? Was het leuk??
Nou ja, het sluit niet uit dat je gek bentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:33 schreef Incantrix het volgende:
Thnx allemaalIk voel me nog even een beetje overdonderd en eigenlijk geloven we het allebei nog niet echt. Flugeltje, dank je wel voor de tip, ik ga strakjes na mijn werk (nouja, cursus) even een CB halen, ik wist niet of het nu al mogelijk is dat andere tests ook uitslaan..
En weten jullie waar ik nu nog het meest blij mee ben, even nog, vreemd genoeg? Dat ik, nadat ik ál die symptomen voelde en vervolgens dacht dat ik gek geworden was toen de lekkage begon, nú weet dat ik dus helemaal niet gek ben
Hier ook z'n streepjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:26 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste is de zwangerschapstest, de onderste is de ovulatietest van gisteren![]()
![]()
(Goh, ik had best even het blad schoon kunnen vegen voor ik de foto maakte)
Dat dus, een slecht gebit is veel gevaarlijker toch ook?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef E.T. het volgende:
Gefeliciteerd!
Zowel mijn kaakchirurg als mijn tandarts vertelden mij dat een verdoving bij de tandarts geen enkel probleem is als je zwanger bent omdat dit niet in je bloedbaan komt maar alleen heel plaatselijk je zenuwen tijdelijk uitschakelt. Hier is het nodige gesleuteld (met verdoving) aan mijn gebit terwijl ik zwanger was![]()
Ik ook hoor!!! De gehele dag door, ik zie dat als een teken dat er echt iets bezig is in mn lichaam, ik vind het wel prettig iets te merken.quote:
Weet iemand dit?quote:Betekent een semie-positieve ovulatietest (teststreepje lichter dan controlestreepje) op dag 10 na de eisprong iets, als diezelfde dag een CBzwangerschapstest absoluut100% negatief is? Oftewel, heeft iedereen ws op dag 10 een semie-positieve ovulatietest? Oftewel, BIEDT DIT HOOP ?????
Is het een digitale of analoge CB test, weet je dat BE?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, ik heb weer even een vraagje namens mijn 'iemand'.
[..]
Weet iemand dit?
Hoop kan ik niet zeggen, maar ik zou op de NOD wel een CB tegenaan gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, ik heb weer even een vraagje namens mijn 'iemand'.
[..]
Weet iemand dit?
Dit is haar antwoord:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het een digitale of analoge CB test, weet je dat BE?
Bij mij was m'n ovulatietest zo'n tien dagen na de ovulatie alweer donkerder aan het worden. Niet zo donker als controlelijn, maar zéker donkerder.
10 dagen ná ovulatie is ongeveer 4 dagen voor NOD, CB analoog zou dan eigenlijk wel een lijntje moeten laten zien als er daadwerkelijk HCG in het bloed zit. (zoveel HCG dat een ovulatietest ervan uitslaat dan)
Ikzelf vind het iig heel spannend.quote:Het was een niet-digitale.
Maar ik heb toch hoop. Ik heb de LHcurve gedurende een cyclus op internet gevonden en de concentratie zakt vrij snel na de eisprong weer tot het minimum. Ik weet dat er bij dat minimum voor mij helemaal geen streepje op een ovultaietest verschijnt (voor de eisprong), dus ook geen lichte. En dit was toch wel een heel duidelijke streep.
Morgenvroeg doe ik nog eens zo'n niet digitale zwangerschapstest.
Sorryquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Tuurlijk is dat hoopvol, BE!!!
En Troel krijgt volgens mij elke keer dat ze de CB aanhaalt 1 euro ofzo.
Haha, irritant he!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het inmiddels ook erg spannend en niet in de laatste plaats omdat ik knetterbenieuwd ben wie de anonieme vragenstelster is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |