Hier ook z'n streepjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:26 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste is de zwangerschapstest, de onderste is de ovulatietest van gisteren![]()
![]()
(Goh, ik had best even het blad schoon kunnen vegen voor ik de foto maakte)
Dat dus, een slecht gebit is veel gevaarlijker toch ook?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef E.T. het volgende:
Gefeliciteerd!
Zowel mijn kaakchirurg als mijn tandarts vertelden mij dat een verdoving bij de tandarts geen enkel probleem is als je zwanger bent omdat dit niet in je bloedbaan komt maar alleen heel plaatselijk je zenuwen tijdelijk uitschakelt. Hier is het nodige gesleuteld (met verdoving) aan mijn gebit terwijl ik zwanger was![]()
Ik ook hoor!!! De gehele dag door, ik zie dat als een teken dat er echt iets bezig is in mn lichaam, ik vind het wel prettig iets te merken.quote:
Weet iemand dit?quote:Betekent een semie-positieve ovulatietest (teststreepje lichter dan controlestreepje) op dag 10 na de eisprong iets, als diezelfde dag een CBzwangerschapstest absoluut100% negatief is? Oftewel, heeft iedereen ws op dag 10 een semie-positieve ovulatietest? Oftewel, BIEDT DIT HOOP ?????
Is het een digitale of analoge CB test, weet je dat BE?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, ik heb weer even een vraagje namens mijn 'iemand'.
[..]
Weet iemand dit?
Hoop kan ik niet zeggen, maar ik zou op de NOD wel een CB tegenaan gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, ik heb weer even een vraagje namens mijn 'iemand'.
[..]
Weet iemand dit?
Dit is haar antwoord:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het een digitale of analoge CB test, weet je dat BE?
Bij mij was m'n ovulatietest zo'n tien dagen na de ovulatie alweer donkerder aan het worden. Niet zo donker als controlelijn, maar zéker donkerder.
10 dagen ná ovulatie is ongeveer 4 dagen voor NOD, CB analoog zou dan eigenlijk wel een lijntje moeten laten zien als er daadwerkelijk HCG in het bloed zit. (zoveel HCG dat een ovulatietest ervan uitslaat dan)
Ikzelf vind het iig heel spannend.quote:Het was een niet-digitale.
Maar ik heb toch hoop. Ik heb de LHcurve gedurende een cyclus op internet gevonden en de concentratie zakt vrij snel na de eisprong weer tot het minimum. Ik weet dat er bij dat minimum voor mij helemaal geen streepje op een ovultaietest verschijnt (voor de eisprong), dus ook geen lichte. En dit was toch wel een heel duidelijke streep.
Morgenvroeg doe ik nog eens zo'n niet digitale zwangerschapstest.
Sorryquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Tuurlijk is dat hoopvol, BE!!!
En Troel krijgt volgens mij elke keer dat ze de CB aanhaalt 1 euro ofzo.
Haha, irritant he!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het inmiddels ook erg spannend en niet in de laatste plaats omdat ik knetterbenieuwd ben wie de anonieme vragenstelster is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |