Poppejans!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:
"Ja, dagik ben niet overtuigd hoor, bij die Kassa tests was zelfs een vent zwanger".. bleef naar test staren die verder opdroogde, daarna riep ie me: :"
![]()
o Ik ben toch wel overtuigd hoor!
Volgens mij vindt ie het echt heel spannend![]()
Ow, wat erg! Heel veel sterkte komende tijd!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef mijsje het volgende:
ik heb trouwens een druk weekend achter de rug. ik ben bij m'n moeder geweest het hele weekend, ze is gisteren bediend. (voor de niet Rooms Katholieken onder ons: de zalving voor de ernstig zieken en stervenden. helaas behoort mijn moeder tot de laatste groep) Het was een heftig en emotioneel weekend. Morgen maar even bijkomen en dan woensdag weer lekker werken.
Hee lief Mijsje,quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef mijsje het volgende:
ik heb trouwens een druk weekend achter de rug. ik ben bij m'n moeder geweest het hele weekend, ze is gisteren bediend. (voor de niet Rooms Katholieken onder ons: de zalving voor de ernstig zieken en stervenden. helaas behoort mijn moeder tot de laatste groep) Het was een heftig en emotioneel weekend. Morgen maar even bijkomen en dan woensdag weer lekker werken.
Dat is natuurlijk erg vervelend, maar op zich best een goed teken, niet? En sja... een streep is een streep... dus ik ben voorzichtig positief!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:00 schreef Incantrix het volgende:
En nu ben ik misselijk en kan ik niet meer slapen
Uhm, nou mijn schoonouders waren heel erg geschrokken en aan het huilen. MIjn familie reageerde heel nuchter (maar daar hadden we ook gezegd dat we even langskwamen dus die vonden het al verdacht).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:40 schreef Tierrr het volgende:
Asynur, hoe reageerde je familie op de trouwplannen? Was het leuk??
Nou ja, het sluit niet uit dat je gek bentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:33 schreef Incantrix het volgende:
Thnx allemaalIk voel me nog even een beetje overdonderd en eigenlijk geloven we het allebei nog niet echt. Flugeltje, dank je wel voor de tip, ik ga strakjes na mijn werk (nouja, cursus) even een CB halen, ik wist niet of het nu al mogelijk is dat andere tests ook uitslaan..
En weten jullie waar ik nu nog het meest blij mee ben, even nog, vreemd genoeg? Dat ik, nadat ik ál die symptomen voelde en vervolgens dacht dat ik gek geworden was toen de lekkage begon, nú weet dat ik dus helemaal niet gek ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |