Gisteren vaag maar zichtbaar en vandaag ook vaag maar nog wel zichtbaar.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Angel-Eyez het volgende:
Cisco hoe was jouw ovu-test gister en vandaag eigenlijk?
Wat ontzettend lief!! Ben helemaal ontroerd!!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Incantrix het volgende:
Tierr, ik begrijp hélemaal hoe je je voelt. Je maakt jezelf compleet gek en zelfs wanneer het duidelijk is dat het niet gelukt is kun je de gedachte niet loslaten dat het misschien wel.. En zodra je er dan écht niet omheen kunt ben je zó verdrietig.. Ik leef echt met je mee, ik zou willen dat ik iets meer voor je kon doen, maar een dikkeis het beste dat ik bedenken kan..
Sorry, ik zou het niet durven zeggen. Hier helemaal geen bloed gehad, zelfs niet een klein beetje.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Incantrix het volgende:
Oh Poppejans, ik ben zo benieuwd hoe ver je al bent! Ik vond het al zo raar dat die piek zo lang aanhield, wat supergeweldig dat je nu als verassing zomaar ineens zwanger bentEn Ymme, jij hebt je zéker niks ingebeeld, haha! Genieten meiden, genieten
![]()
Mag ik jullie ondertussen ook even wat advies vragen? Ik heb dus sinds gisteravond last van spotting. Gisteravond was het redelijk licht van kleur, meer okergeel als echt bruin, vandaag afwisselend donkerbruin en bruin slijm. Gisterochtend had ik heel stiekum een ovulatietestje gedaan, en daar was súperlicht een tweede streepje op te zien, dus ik was eigenlijk al een klein beetje in hoera-stemming toen ik dus spotting ontdekte. Zonet heb ik weer een ovulatietestje gedaan en nu is er toch écht een tweede streepje te zien, je hoeft 'm niet eens meer in het licht te houden om 'm te zien.
Nu heb ik aanstaande woensdag een afspraak gemaakt bij mijn huisarts en ik heb nog één gevoelige en één gewone zwangerschapstest liggen. Wat denken jullie?
optie 1: Beide tests bewaren zodat ik de gevoelige test nog heb als ik naar de huisarts moet en dan de meest duidelijke en recentste info heb voor de arts en tot die tijd maar leven met de spanning,
optie 2: de gevoelige test nú doen en als die niet uitslaat balen omdat ik die niet heb bewaard tot ik naar de arts moet, maar wél zeker weten en mezelf niet wéér valse hoop aanpraten.
De gewone test wil ik vandaag sowieso niet doen, omdat ik denk dat ik nog vóór mijn daadwerkelijke NOD zit. Dus ik weet het niet. Er heeft voor de rest nog niets doorgezet ofzo, maar dat is niet raar: spotting duurt bij mij altijd 3 tot 5 dagen :S Zou het überhaupt nog wel kunnen? Ik heb nu al 24 uur 'voorlekkage' en een innestelingsbloeding is toch meer roze ipv bruin?
Mijsje, Poezebeest en Cisco:terug, jullie zijn echt heel erg lief allemaal
Als ik jullie (en dan bedoel ik al mijn mede-poststers in dit topic) niet had gehad was ik nu waarschijnlijk al 3 x gillend gek geweest.
voor jullie!
Tierr, ik begrijp hélemaal hoe je je voelt. Je maakt jezelf compleet gek en zelfs wanneer het duidelijk is dat het niet gelukt is kun je de gedachte niet loslaten dat het misschien wel.. En zodra je er dan écht niet omheen kunt ben je zó verdrietig.. Ik leef echt met je mee, ik zou willen dat ik iets meer voor je kon doen, maar een dikkeis het beste dat ik bedenken kan..
je bent uit de kast gekomenquote:
flugeltje = fiemeltje ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:30 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
je bent uit de kast gekomen
Fiemeeltje is uit de kast![]()
Eindelijk weer fokbabyflugeltje en Martijn_AR
![]()
Ik hoop dat ik ook snel uit de kast kan komen![]()
uhuquote:
oke, was toch even nieuwsgierigquote:Op maandag 23 maart 2009 17:40 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Gisteren vaag maar zichtbaar en vandaag ook vaag maar nog wel zichtbaar.
Van vrijdag en zaterdag heel duidelijken zondag en maandag dus minder
wat heb ik aangepast dan..?? niks toch? Ik kan me niks herinnerenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:42 schreef bumbaloe het volgende:@ cisco, dat stond er net nog niet he mevrouwtje
stiekem je pos aanpassen als ik aan het posten ben
???quote:Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
wat heb ik aangepast dan..?? niks toch? Ik kan me niks herinneren
Helaas moet ik het zeggen... jaquote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
???
eerst stond er alleen iets over uit de kast komen.
Toen heb ik iets gepost.
En toen stond er ineens bij dat het fiemeltje was.
Of ben ik nou gekkie?
ik jou ookquote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Helaas moet ik het zeggen... ja
Heb er alleen erna gezet dat het een fok baby is want moest even de juiste naam van flugel haar vriend zoeken.
De eerste 2 zinnen stonden eral. dat ze uit de kast is gekomen, dat ze fiemeeltje is
Maar ik vergeef je hoor![]()
Mooi! Hoe is het met jou eigenlijk? Ongesteld? Klussen? Wachten?quote:
Ik heb net een redelik donker streepje geplast op de ovutest, nog niet even donker als de controlestreep maar behoorlijk donker. Gisteren was er nog niks te zien, best vaag, geen opbouwende lijn, maargoed.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mooi! Hoe is het met jou eigenlijk? Ongesteld? Klussen? Wachten?
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:11 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Ik heb net een redelik donker streepje geplast op de ovutest, nog niet even donker als de controlestreep maar behoorlijk donker. Gisteren was er nog niks te zien, best vaag, geen opbouwende lijn, maargoed.
Maar, mijn man is op cursus. Dus dat wordt morgen pas klussen.
Maar ik moet morgen zelf tot bijna 21.00 werken. We zien wel.
Heb in ieder geval gisteren nog geklust met hubs.
(Nu baal ik wel dat we vanmorgen niks gedaan hebben voordat hij wegging)
Heejj, het komt wel weer goed toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief!! Ben helemaal ontroerd!!![]()
![]()
En ja, het is inderdaad precies zoals je het zegt... je blijft hopen en als die hoop dan de grond in wordt geslagen is het echt super balen... en al helemaal omdat je cyclus ook gewoon nog eens helemaal in de war is en je dus absoluut niet weet waar je aan toe bent en of het wel gaat lukken...
Nouja, ik heb in elk geval een afspraak gemaakt bij de huisarts, daar ga ik woensdag heen... dus ik hoop dat zij me serieus neemt en wat voor me kan doen...
Ik zou trouwens gaan voor optie 3... morgenochtend de gevoelige test doen! Gewoon omdat het 's ochtends het meest betrouwbaar is... en zodat je niet te lang in spanning zit... denk dat die ene dag voor de arts niet zoveel uitmaakt en voor jou wel namelijk...
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:quote:Op maandag 23 maart 2009 20:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, hoe reageerde je man eigenlijk?
Ow, mag dat echt dan niet??quote:Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef bumbaloe het volgende:
Waar ik nog het meest van baal is dat ik eind april mijn verstandskiezen moet laten trekken. Wat dus niet doorgaat als ik zwanger ben. (En ik hoop dus dat het echt raak, als is het maar om onder die afspraak uit te komen)
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:
"Ja, dagik ben niet overtuigd hoor, bij die Kassa tests was zelfs een vent zwanger".. bleef naar test staren die verder opdroogde, daarna riep ie me: :"
![]()
o Ik ben toch wel overtuigd hoor!
Volgens mij vindt ie het echt heel spannend![]()
Dankje! Ik kan het wel van de daken schreeuwenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!Wat goed joh! Wat gaaf!
Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]![]()
Da's trouwens beter dan de mijne die zich ingelezen had en vanwege ons klus-gedrag sip concludeerde dat het geen jongen werd
Whaha, mooi verhaalquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]![]()
Da's trouwens beter dan de mijne die zich ingelezen had en vanwege ons klus-gedrag sip concludeerde dat het geen jongen werd
Je bent een schatquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dankje! Ik kan het wel van de daken schreeuwen![]()
![]()
en denk dat iedereen het van mn gezicht kan aflezen, wat natuurlijk helemaal niet zo is
Ik doe morgen die dure tests nog even, en nadat ik een afspraak gehad heb waar dan ook v een termijnecho ofzo, verdwijn ik een topicje verder (blijf hier jullie wel aanmoedigen en duimen hoor)
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ook aardig! en lekker droge eerste opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |