abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67328720
Poppejans en Ymme super dames!
Fake it till you make it...
pi_67329986
Gefeliciteerd dames
mama van 3 kids!
pi_67330818
Ymme en Poppejans
Gefeliciteerd!!!

Wat goed zeg.. zo geen streepjes en zo 2 op 1 dag
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67330842
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Angel-Eyez het volgende:

Cisco hoe was jouw ovu-test gister en vandaag eigenlijk?
Gisteren vaag maar zichtbaar en vandaag ook vaag maar nog wel zichtbaar.
Van vrijdag en zaterdag heel duidelijken zondag en maandag dus minder
pi_67331057
Jippie, streepjes!
Gefeliciteerd ymme en poppejans.
pi_67331542
Ymme gefeliciteerd!!

En Poppejans wow, gefeliciteerd! Heb je een CB test gekocht die aangeeft hoelang je zwanger bent?
Volgens mij kan je je in ieder geval direct bij de verloskundige melden en aangeven dat je niet weet hoe lang je zwanger bent. Als ze vragen wanneer je laatste menstruatie was, kan je met je 9 maanden in ieder geval een leuke grap maken
  maandag 23 maart 2009 @ 18:17:56 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67331753
Zo nu de rest nog...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67331993
Jaaaaaa, Ymme en Poppejans... Gefeliciteerd!!!
  maandag 23 maart 2009 @ 18:51:17 #209
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67332657
Oh Poppejans, ik ben zo benieuwd hoe ver je al bent! Ik vond het al zo raar dat die piek zo lang aanhield, wat supergeweldig dat je nu als verassing zomaar ineens zwanger bent En Ymme, jij hebt je zéker niks ingebeeld, haha! Genieten meiden, genieten

Mag ik jullie ondertussen ook even wat advies vragen? Ik heb dus sinds gisteravond last van spotting. Gisteravond was het redelijk licht van kleur, meer okergeel als echt bruin, vandaag afwisselend donkerbruin en bruin slijm. Gisterochtend had ik heel stiekum een ovulatietestje gedaan, en daar was súperlicht een tweede streepje op te zien, dus ik was eigenlijk al een klein beetje in hoera-stemming toen ik dus spotting ontdekte. Zonet heb ik weer een ovulatietestje gedaan en nu is er toch écht een tweede streepje te zien, je hoeft 'm niet eens meer in het licht te houden om 'm te zien.

Nu heb ik aanstaande woensdag een afspraak gemaakt bij mijn huisarts en ik heb nog één gevoelige en één gewone zwangerschapstest liggen. Wat denken jullie?

optie 1: Beide tests bewaren zodat ik de gevoelige test nog heb als ik naar de huisarts moet en dan de meest duidelijke en recentste info heb voor de arts en tot die tijd maar leven met de spanning,
optie 2: de gevoelige test nú doen en als die niet uitslaat balen omdat ik die niet heb bewaard tot ik naar de arts moet, maar wél zeker weten en mezelf niet wéér valse hoop aanpraten.

De gewone test wil ik vandaag sowieso niet doen, omdat ik denk dat ik nog vóór mijn daadwerkelijke NOD zit. Dus ik weet het niet. Er heeft voor de rest nog niets doorgezet ofzo, maar dat is niet raar: spotting duurt bij mij altijd 3 tot 5 dagen :S Zou het überhaupt nog wel kunnen? Ik heb nu al 24 uur 'voorlekkage' en een innestelingsbloeding is toch meer roze ipv bruin?

Mijsje, Poezebeest en Cisco: terug, jullie zijn echt heel erg lief allemaal Als ik jullie (en dan bedoel ik al mijn mede-poststers in dit topic) niet had gehad was ik nu waarschijnlijk al 3 x gillend gek geweest. voor jullie!

Tierr, ik begrijp hélemaal hoe je je voelt. Je maakt jezelf compleet gek en zelfs wanneer het duidelijk is dat het niet gelukt is kun je de gedachte niet loslaten dat het misschien wel.. En zodra je er dan écht niet omheen kunt ben je zó verdrietig.. Ik leef echt met je mee, ik zou willen dat ik iets meer voor je kon doen, maar een dikke is het beste dat ik bedenken kan..

[ Bericht 2% gewijzigd door Incantrix op 23-03-2009 18:53:12 (stukje vergeten) ]
3!
  maandag 23 maart 2009 @ 18:54:12 #210
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67332775
Ymme en Poppejans, gefeliciteerd! Leuk joh! Geniet ervan, allebei!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67333057
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Incantrix het volgende:
Tierr, ik begrijp hélemaal hoe je je voelt. Je maakt jezelf compleet gek en zelfs wanneer het duidelijk is dat het niet gelukt is kun je de gedachte niet loslaten dat het misschien wel.. En zodra je er dan écht niet omheen kunt ben je zó verdrietig.. Ik leef echt met je mee, ik zou willen dat ik iets meer voor je kon doen, maar een dikke is het beste dat ik bedenken kan..
Wat ontzettend lief!! Ben helemaal ontroerd!!

En ja, het is inderdaad precies zoals je het zegt... je blijft hopen en als die hoop dan de grond in wordt geslagen is het echt super balen... en al helemaal omdat je cyclus ook gewoon nog eens helemaal in de war is en je dus absoluut niet weet waar je aan toe bent en of het wel gaat lukken...
Nouja, ik heb in elk geval een afspraak gemaakt bij de huisarts, daar ga ik woensdag heen... dus ik hoop dat zij me serieus neemt en wat voor me kan doen...

Ik zou trouwens gaan voor optie 3... morgenochtend de gevoelige test doen! Gewoon omdat het 's ochtends het meest betrouwbaar is... en zodat je niet te lang in spanning zit... denk dat die ene dag voor de arts niet zoveel uitmaakt en voor jou wel namelijk...
  maandag 23 maart 2009 @ 19:04:01 #212
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67333107
JAAAAAAAAAAAAA streepjesregen!! Ymme en Poppejans, dikke proficiat! Ik ben erg blij voor jullie! Jeeeej!

ik heb ook een streepje op de ovutest, maar mijn man is op cursus. Ik baal baal baal baal baal baal! Ik wil SOEP!!!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_67333150
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Incantrix het volgende:
Oh Poppejans, ik ben zo benieuwd hoe ver je al bent! Ik vond het al zo raar dat die piek zo lang aanhield, wat supergeweldig dat je nu als verassing zomaar ineens zwanger bent En Ymme, jij hebt je zéker niks ingebeeld, haha! Genieten meiden, genieten

Mag ik jullie ondertussen ook even wat advies vragen? Ik heb dus sinds gisteravond last van spotting. Gisteravond was het redelijk licht van kleur, meer okergeel als echt bruin, vandaag afwisselend donkerbruin en bruin slijm. Gisterochtend had ik heel stiekum een ovulatietestje gedaan, en daar was súperlicht een tweede streepje op te zien, dus ik was eigenlijk al een klein beetje in hoera-stemming toen ik dus spotting ontdekte. Zonet heb ik weer een ovulatietestje gedaan en nu is er toch écht een tweede streepje te zien, je hoeft 'm niet eens meer in het licht te houden om 'm te zien.

Nu heb ik aanstaande woensdag een afspraak gemaakt bij mijn huisarts en ik heb nog één gevoelige en één gewone zwangerschapstest liggen. Wat denken jullie?

optie 1: Beide tests bewaren zodat ik de gevoelige test nog heb als ik naar de huisarts moet en dan de meest duidelijke en recentste info heb voor de arts en tot die tijd maar leven met de spanning,
optie 2: de gevoelige test nú doen en als die niet uitslaat balen omdat ik die niet heb bewaard tot ik naar de arts moet, maar wél zeker weten en mezelf niet wéér valse hoop aanpraten.

De gewone test wil ik vandaag sowieso niet doen, omdat ik denk dat ik nog vóór mijn daadwerkelijke NOD zit. Dus ik weet het niet. Er heeft voor de rest nog niets doorgezet ofzo, maar dat is niet raar: spotting duurt bij mij altijd 3 tot 5 dagen :S Zou het überhaupt nog wel kunnen? Ik heb nu al 24 uur 'voorlekkage' en een innestelingsbloeding is toch meer roze ipv bruin?

Mijsje, Poezebeest en Cisco: terug, jullie zijn echt heel erg lief allemaal Als ik jullie (en dan bedoel ik al mijn mede-poststers in dit topic) niet had gehad was ik nu waarschijnlijk al 3 x gillend gek geweest. voor jullie!

Sorry, ik zou het niet durven zeggen. Hier helemaal geen bloed gehad, zelfs niet een klein beetje.
En tja wat betreft dat testen. Als je het zeker wilt weten gewoon een test uitvoeren.
Of als je geduldt hebt, wachten op wat de HA zegt

Ik duim in iedergeval mee voor je, voor een streepje
  maandag 23 maart 2009 @ 19:05:15 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67333154
Incantrix, ik zou gewoon nu de test doen. Je huisarts kan ook testen, heb je die in ieder geval gratis
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 23 maart 2009 @ 19:08:18 #215
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67333267
Inca ik zou morgen testen.
pi_67333308
Ik moest overigens de test in het licht houden om de streep wat duidelijker te kunnen zien.
Maar er is echt een streep, ben de hele dag al aan het kijken... Hij wordt nu wat minder, hoop dat vriendje lief het nog goed kan zien

Maar morgenvroeg voordat hij gaat werken, moet ik nog een test doen van hem (dat is om 05.00 uur).
Phoeee.. Maar goed, ik heb het er voor over
pi_67333972
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Zo nu de rest nog...
je bent uit de kast gekomen
Fiemeeltje is uit de kast
Eindelijk weer fokbaby flugeltje en Martijn_AR

Ik hoop dat ik ook snel uit de kast kan komen
  maandag 23 maart 2009 @ 19:35:59 #218
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67334158
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:30 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

je bent uit de kast gekomen
Fiemeeltje is uit de kast
Eindelijk weer fokbaby flugeltje en Martijn_AR

Ik hoop dat ik ook snel uit de kast kan komen
flugeltje = fiemeltje ofzo?
pi_67334230
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

flugeltje = fiemeltje ofzo?
uhu
ik wist al, was er 2 maanden geleden al acher gekomen.. en nu in het zwangerschapstopic is ze uit de kast gekomen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 23-03-2009 19:44:17 ]
  maandag 23 maart 2009 @ 19:41:31 #220
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67334343
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:40 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Gisteren vaag maar zichtbaar en vandaag ook vaag maar nog wel zichtbaar.
Van vrijdag en zaterdag heel duidelijken zondag en maandag dus minder
oke, was toch even nieuwsgierig

we duimen dus verder voor de dames, die op het juiste moment hebben geklust de afgelopen dagen
No more games, no more drama...
  maandag 23 maart 2009 @ 19:42:04 #221
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67334361
@ cisco, dat stond er net nog niet he mevrouwtje
stiekem je pos aanpassen als ik aan het posten ben
pi_67334407
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:42 schreef bumbaloe het volgende:
@ cisco, dat stond er net nog niet he mevrouwtje
stiekem je pos aanpassen als ik aan het posten ben
wat heb ik aangepast dan..?? niks toch? Ik kan me niks herinneren
  maandag 23 maart 2009 @ 19:45:42 #223
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67334486
Incantrix, het innestelingsbloed dat ik had was bruin.
*klinkt allemaal hoopvol iig! Succes! Morgen de sensitieve!!! *
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 23 maart 2009 @ 19:46:43 #224
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67334520
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

wat heb ik aangepast dan..?? niks toch? Ik kan me niks herinneren
???

eerst stond er alleen iets over uit de kast komen.
Toen heb ik iets gepost.
En toen stond er ineens bij dat het fiemeltje was.

Of ben ik nou gekkie?
pi_67334641
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

???

eerst stond er alleen iets over uit de kast komen.
Toen heb ik iets gepost.
En toen stond er ineens bij dat het fiemeltje was.

Of ben ik nou gekkie?
Helaas moet ik het zeggen... ja
Heb er alleen erna gezet dat het een fok baby is want moest even de juiste naam van flugel haar vriend zoeken.
De eerste 2 zinnen stonden eral. dat ze uit de kast is gekomen, dat ze fiemeeltje is

Maar ik vergeef je hoor
  maandag 23 maart 2009 @ 19:51:39 #226
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67334722
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Helaas moet ik het zeggen... ja
Heb er alleen erna gezet dat het een fok baby is want moest even de juiste naam van flugel haar vriend zoeken.
De eerste 2 zinnen stonden eral. dat ze uit de kast is gekomen, dat ze fiemeeltje is

Maar ik vergeef je hoor

ik jou ook
pi_67334828
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:51 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

ik jou ook
Mooi! Hoe is het met jou eigenlijk? Ongesteld? Klussen? Wachten?
  maandag 23 maart 2009 @ 20:11:50 #228
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67335493
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Mooi! Hoe is het met jou eigenlijk? Ongesteld? Klussen? Wachten?
Ik heb net een redelik donker streepje geplast op de ovutest, nog niet even donker als de controlestreep maar behoorlijk donker. Gisteren was er nog niks te zien, best vaag, geen opbouwende lijn, maargoed.
Maar, mijn man is op cursus. Dus dat wordt morgen pas klussen.
Maar ik moet morgen zelf tot bijna 21.00 werken. We zien wel.
Heb in ieder geval gisteren nog geklust met hubs.
(Nu baal ik wel dat we vanmorgen niks gedaan hebben voordat hij wegging)
pi_67335551
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:11 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Ik heb net een redelik donker streepje geplast op de ovutest, nog niet even donker als de controlestreep maar behoorlijk donker. Gisteren was er nog niks te zien, best vaag, geen opbouwende lijn, maargoed.
Maar, mijn man is op cursus. Dus dat wordt morgen pas klussen.
Maar ik moet morgen zelf tot bijna 21.00 werken. We zien wel.
Heb in ieder geval gisteren nog geklust met hubs.
(Nu baal ik wel dat we vanmorgen niks gedaan hebben voordat hij wegging)
inderdaad balen
  maandag 23 maart 2009 @ 20:15:36 #230
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67335634
Waar ik nog het meest van baal is dat ik eind april mijn verstandskiezen moet laten trekken. Wat dus niet doorgaat als ik zwanger ben. (En ik hoop dus dat het echt raak, als is het maar om onder die afspraak uit te komen)
pi_67335847
Ik zie streepjes, allemaal streepjes!

En dat zonder ongesteldheid, het kan dus toch
(en whoomp terug is mijn goede hoop)

Gefeliciteerd meiden! En wat leuk om alles te hebben meegevolgd afgelopen maand, om het dan nu raak te zien worden

pi_67335901
Gefeliciteerd Poppejans en Ymme! Geniet ervan!
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_67336210
Poppejans en Ymme, gefeliciteerd met jullie streepjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 23 maart 2009 @ 20:34:26 #234
190853 RockabeIIa
pi_67336401
Poppejans, hoe reageerde je man eigenlijk?
pi_67337142
Pff ik ga naar bed!
Jank om alles en irriteer me ook aan alles! Geen beste dag vandaag

Gelukkig volgens soep hoef ik niet te klussen vandaag.. morgen weer
  maandag 23 maart 2009 @ 21:18:48 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67338070
Poppejans!!!! Wat leuk!! Super, gefeliciteerd!

Ymme, jij ook al goed nieuws, proficiat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 23 maart 2009 @ 21:37:34 #237
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67338718
Jipieieieieie Ymme en Poppejans gefeliciteerd
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  maandag 23 maart 2009 @ 21:50:33 #238
95408 Incantrix
pi_67339242
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Wat ontzettend lief!! Ben helemaal ontroerd!!

En ja, het is inderdaad precies zoals je het zegt... je blijft hopen en als die hoop dan de grond in wordt geslagen is het echt super balen... en al helemaal omdat je cyclus ook gewoon nog eens helemaal in de war is en je dus absoluut niet weet waar je aan toe bent en of het wel gaat lukken...
Nouja, ik heb in elk geval een afspraak gemaakt bij de huisarts, daar ga ik woensdag heen... dus ik hoop dat zij me serieus neemt en wat voor me kan doen...

Ik zou trouwens gaan voor optie 3... morgenochtend de gevoelige test doen! Gewoon omdat het 's ochtends het meest betrouwbaar is... en zodat je niet te lang in spanning zit... denk dat die ene dag voor de arts niet zoveel uitmaakt en voor jou wel namelijk...
Heejj, het komt wel weer goed toch? Ik weet het, het is echt bagger als je cyclus telkens weer precíes dat ene dingetje weet te doen dat jíj nu juist niet verwachtte. Heb jij wel eens theunisbloemolie geslikt? Dat zijn capsules die je gewoon bij de voedingssuplementen bij de Kruidvat en de Etos kunt vinden, en dat spulletje helpt heel erg om je cyclus op orde te brengen én maakt je buien wat minder heftig. Ik gebruik het al jaren rond de tijd dat ik PMS krijg, maar sinds mijn vorige cyclus ben ik de voorgeschreven hoeveelheid (2 capsuler per dag, elke dag) gaan gebruiken en sindsdien loop ik dus al anderhalve cyclus op schema, is er de afgelopen ongesteldheid niet één pauze geweest in mijn bloeding en klopt het allemaal gewoon een stuk beter. Misschien heb je er iets aan, ik hoop in elk geval val wel. Het is niet duur in elk geval, bij de Etos is het geloof ik een euro of 6 voor iets van 80 capsules, bij de Kruidvat zijn ze geloof ik nog een stuk goedkoper, maar zitten er minder vitaminen bijgevoegd.

Goed trouwens dat jij woensdag ook al naar de huisarts gaat, hoe laat moet jij? Kunnen we aan elkaar denken

En ja, dat is inderdaad wel een goed idee, ik denk dat ik dat ga doen. Thnx voor de adviezen allemaal (en Flugeltje, dat had ik helemaal nog niet bedacht, haha! Tuurlijk kan de dokter óók testen ), ennuhm, Rockabella.. Wow gewoon.. Echt, ik ehm.. Ik ga vanavond vroeg naar bed maar, dan is het snel morgen
3!
pi_67339286
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, hoe reageerde je man eigenlijk?
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:
"Ja, dag ik ben niet overtuigd hoor, bij die Kassa tests was zelfs een vent zwanger".. bleef naar test staren die verder opdroogde, daarna riep ie me: :" o Ik ben toch wel overtuigd hoor!
Volgens mij vindt ie het echt heel spannend
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 23 maart 2009 @ 21:53:57 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67339362
Poppejans! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Wat goed joh! Wat gaaf! Gefeliciteerd!

Ymme, jou had ik in Z&G al gehad, maar hier ook nog eens hoor! Gefeliciteerd!
pi_67339420
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef bumbaloe het volgende:
Waar ik nog het meest van baal is dat ik eind april mijn verstandskiezen moet laten trekken. Wat dus niet doorgaat als ik zwanger ben. (En ik hoop dus dat het echt raak, als is het maar om onder die afspraak uit te komen)
Ow, mag dat echt dan niet??
Ik heb van paar weken geleden een doorverwijsbrief van tandarts nog steeds hier liggen voor kaakchirurg voor het trekken van 2 verstandskiezen(nog steeds geen afspraak gemaakt)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 23 maart 2009 @ 21:57:45 #242
190853 RockabeIIa
pi_67339520
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:
"Ja, dag ik ben niet overtuigd hoor, bij die Kassa tests was zelfs een vent zwanger".. bleef naar test staren die verder opdroogde, daarna riep ie me: :" o Ik ben toch wel overtuigd hoor!
Volgens mij vindt ie het echt heel spannend

Da's trouwens beter dan de mijne die zich ingelezen had en vanwege ons klus-gedrag sip concludeerde dat het geen jongen werd
pi_67339532
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Wat goed joh! Wat gaaf! Gefeliciteerd!

Dankje! Ik kan het wel van de daken schreeuwen en denk dat iedereen het van mn gezicht kan aflezen, wat natuurlijk helemaal niet zo is

Ik doe morgen die dure tests nog even, en nadat ik een afspraak gehad heb waar dan ook v een termijnecho ofzo, verdwijn ik een topicje verder (blijf hier jullie wel aanmoedigen en duimen hoor)
pi_67339630
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Da's trouwens beter dan de mijne die zich ingelezen had en vanwege ons klus-gedrag sip concludeerde dat het geen jongen werd
ook aardig! en lekker droge eerste opmerking
  maandag 23 maart 2009 @ 22:04:45 #245
95408 Incantrix
pi_67339819
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Whaha, mooi verhaal Van Poppejans ook trouwens, hoewel ik het me wel voor kan stellen dat 'ie het niet meteen geloofde
3!
pi_67339929
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dankje! Ik kan het wel van de daken schreeuwen en denk dat iedereen het van mn gezicht kan aflezen, wat natuurlijk helemaal niet zo is

Ik doe morgen die dure tests nog even, en nadat ik een afspraak gehad heb waar dan ook v een termijnecho ofzo, verdwijn ik een topicje verder (blijf hier jullie wel aanmoedigen en duimen hoor)
Je bent een schat

Spannend hoor, nu de volgende plannen kunnen gaan maken.
  maandag 23 maart 2009 @ 22:07:41 #247
190853 RockabeIIa
pi_67339941
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:00 schreef Poppejans het volgende:

[..]

ook aardig! en lekker droge eerste opmerking
Geloof me, we zijn beiden net zo erg in het maken van zulke opmerkingen. Ik hou wel van dat soort van humor. En stiekem vindt ie het echt wel heel gaaf, hoor!
pi_67340505
Poppejans en Ymme, GEFELICITEERD
Fiemeeltje = flugel! leuk, een fokbaby!
@Flugel: de zw-testen die je bij de HA laat doen, zijn niet gratis. Toen ik er eentje bij de HA liet doen, moest ik die gewoon betalen, voor ik een uitslag kreeg. (de assistente was heel stellig: nee, ik vertel geen uitslag, je moet eerst betalen voor de test... alsof ik heel hard naar buiten ren als ik de uitslag heb gehoord zonder te betalen... )
  maandag 23 maart 2009 @ 22:21:37 #249
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67340508
Jaaa! Gefeliciteerd poppeke!!

Bij de 3e geloofde lief mij ook niet. 'dat is vast niet je eigen plas.' huhuh.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67340584
ik heb trouwens een druk weekend achter de rug. ik ben bij m'n moeder geweest het hele weekend, ze is gisteren bediend. (voor de niet Rooms Katholieken onder ons: de zalving voor de ernstig zieken en stervenden. helaas behoort mijn moeder tot de laatste groep) Het was een heftig en emotioneel weekend. Morgen maar even bijkomen en dan woensdag weer lekker werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')