Oh Poppejans, ik ben zo benieuwd hoe ver je al bent! Ik vond het al zo raar dat die piek zo lang aanhield, wat supergeweldig dat je nu als verassing zomaar ineens zwanger bent

En Ymme, jij hebt je zéker niks ingebeeld, haha! Genieten meiden, genieten

Mag ik jullie ondertussen ook even wat advies vragen? Ik heb dus sinds gisteravond last van spotting. Gisteravond was het redelijk licht van kleur, meer okergeel als echt bruin, vandaag afwisselend donkerbruin en bruin slijm. Gisterochtend had ik heel stiekum een ovulatietestje gedaan, en daar was súperlicht een tweede streepje op te zien, dus ik was eigenlijk al een klein beetje in hoera-stemming toen ik dus spotting ontdekte. Zonet heb ik weer een ovulatietestje gedaan en nu is er toch écht een tweede streepje te zien, je hoeft 'm niet eens meer in het licht te houden om 'm te zien.
Nu heb ik aanstaande woensdag een afspraak gemaakt bij mijn huisarts en ik heb nog één gevoelige en één gewone zwangerschapstest liggen. Wat denken jullie?
optie 1: Beide tests bewaren zodat ik de gevoelige test nog heb als ik naar de huisarts moet en dan de meest duidelijke en recentste info heb voor de arts en tot die tijd maar leven met de spanning,
optie 2: de gevoelige test nú doen en als die niet uitslaat balen omdat ik die niet heb bewaard tot ik naar de arts moet, maar wél zeker weten en mezelf niet wéér valse hoop aanpraten.
De gewone test wil ik vandaag sowieso niet doen, omdat ik denk dat ik nog vóór mijn daadwerkelijke NOD zit. Dus ik weet het niet. Er heeft voor de rest nog niets doorgezet ofzo, maar dat is niet raar: spotting duurt bij mij altijd 3 tot 5 dagen :S Zou het überhaupt nog wel kunnen? Ik heb nu al 24 uur 'voorlekkage' en een innestelingsbloeding is toch meer roze ipv bruin?
Mijsje, Poezebeest en Cisco:

terug, jullie zijn echt heel erg lief allemaal

Als ik jullie (en dan bedoel ik al mijn mede-poststers in dit topic) niet had gehad was ik nu waarschijnlijk al 3 x gillend gek geweest.

voor jullie!
Tierr, ik begrijp hélemaal hoe je je voelt. Je maakt jezelf compleet gek en zelfs wanneer het duidelijk is dat het niet gelukt is kun je de gedachte niet loslaten dat het misschien wel.. En zodra je er dan écht niet omheen kunt ben je zó verdrietig.. Ik leef echt met je mee, ik zou willen dat ik iets meer voor je kon doen, maar een dikke

is het beste dat ik bedenken kan..
[ Bericht 2% gewijzigd door Incantrix op 23-03-2009 18:53:12 (stukje vergeten) ]