abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67304314
Ik wil ook kunnen soepen

@cisco & pze & poppejans: All together now
pi_67304365
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:26 schreef bumbaloe het volgende:
Hoe was de SOEP poppejans?
Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 22 maart 2009 @ 20:32:55 #103
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67304457
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snel
Was een cup-a-soup
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_67304513
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:32 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Was een cup-a-soup
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67305209
cup-a-soup

Ik voel een streepjesregen aankomen over een weekje of twee
  zondag 22 maart 2009 @ 20:55:54 #106
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67305251
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

En das maar goed ook. Mijn man moet morgen op 2daagse cursus, daar gaat mijn soepdieet. Ik slaap morgen dus alleen.
(Ikwas er heilig van overtuigd dat hij pas volgende week moest)
Nouja, misschien soep voor ontbijt in plaats van koffie dan
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zondag 22 maart 2009 @ 21:03:10 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67305528
Meiden, even een vraagje namens 'iemand'. Nee, ik ben het écht zelf niet.

Hoe zit het ook al weer met ovu-testen als zwsch testen gebruiken? Kan dat ook al voor de NOD? Of echt pas dan of erna?
  zondag 22 maart 2009 @ 21:06:06 #108
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67305630
Voor NOD kan
Maar het geeft geen zekerheid. Een negatieve test na NOD ook niet trouwens.
Ik vond het zelf iig stukken gevoeliger dan een 'gewone' test maar schijnbaar werkt het niet bij iedereen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67306137
Ik heb de eerste maand een hele maand doorgetest om mijn cyclus in het snotje te krijgen. Ongeveer een week na m'n piek begon het streepje weer donkerder te worden. HCG imiteert LH geloof ik en daardoor kun je ruim voor NOD al hormoon vinden. Het is overigens niet helemaal sluitend, na een bevruchting maak je sowieso HCG aan, als het eitje dan alsnog niet nestelt kun je nog gewoon ongesteld worden...
pi_67307076
Hallo,

Net terug van een weekendje weg.
Ga nu eerst slapen. Hier nog paar dagen wachten tot de dag.
pi_67307168
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor NOD kan
Maar het geeft geen zekerheid. Een negatieve test na NOD ook niet trouwens.
Ik vond het zelf iig stukken gevoeliger dan een 'gewone' test maar schijnbaar werkt het niet bij iedereen.
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
pi_67307307
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:28 schreef MinnieMin het volgende:
Ik wil ook kunnen soepen

@cisco & pze & poppejans: All together now
Maar je kunt toch ook soep eten zonder dat je honger hebt, dus gewoon voor de lekker!?

Misschien ga ik toch maar ovulatietesten halen morgen, cervixslijm heb ik nog niet, volgens mijn berekening moet ik komende week mijn ei hebben. Als ik lees dat jullie goede ervaringen hebben wil ik misschien toch proberen deze week, maar ben ik nu niet te laat om er mee te beginnen?
  zondag 22 maart 2009 @ 22:03:40 #113
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67307661
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
Yep, het gekke is dat de teststreep nu veel lichter is dan de 'positieve' (makes sense?)
Beetje de omgekeerde wereld (en superdonkerpaars!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67308653
Nog steeds hetzelfde knalpositief hier hoor. Ik heb zaterdagavond pas voor het eerst getest, zou dan maandagmiddag de test weer lichter moeten kleuren?
pi_67308681
Kun je zwanger zijn poppejans??
pi_67308750
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:34 schreef Poezebeest het volgende:
Kun je zwanger zijn poppejans??
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook , maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
pi_67308792
Anders heb je wel een hele lange piek... spannend hoor!
  zondag 22 maart 2009 @ 23:20:30 #118
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67310277
Ik duim vrolijk verder, Poppejans!

Hiero ziet het er niet best uit: er is spotting gesignaleerd. Ik heb mezelf deze cyclus dus wéér over de floss geholpen voor niks en ik baal écht even van mezelf. Waarom kan ik het nou niet gewoon loslaten? Ik denk dat ik binnenkort maar eens een babbel ga doen met mijn huisarts, niet voor de MMM maar om te praten over manieren om rust te krijgen hierin. Dit slaat echt nergens meer op..
3!
pi_67311230
voor jou Incantrix!
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je bij de huisarts langs wil gaan om te kijken hoe je er wat relaxter mee om kan gaan. Ik hoop voor je dat het niet door gaat zetten en je toch stiekem zwanger blijkt te zijn.
pi_67313659
Morgen..

Inca, wat ontzettend balen zeg... zeker als je toch stiekem hoopt...

Ik ben ook verdrietig... vandaag dag 37 en een spierwitte zw-test... :cry:
En nee, hij zal heus niet over een paar dagen toch positief zijn, als ik kijk naar temperatuur enzo is mijn cyclus gewoon écht van de regel... :cry:

Ik ga vanmiddag de huisarts maar even bellen...
Kijken of ze iets voor me wil doen en anders of ze tips heeft er wat minder mee bezig te zijn, want dit is echt kl*te...

Hoe is het met de rest??
pi_67313676
Incatrix en Tierrr

Spannend poppejans!
  maandag 23 maart 2009 @ 07:50:27 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67313924
Ow balen dames!
Maar dat van Poppejans klinkt wel heel spannend! Ga je nog een zw. test halen/doen?

Wij moeten deze week aan de bak en nou maar hopen dat ik met onze trouwdag 5,5 maand zwanger ben
pi_67313926
Incatrix en Tierrr
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67314340
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:36 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook , maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
Maar je zei eerst maandagavond
pi_67314472
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..

Ik ga zo op naar een drogisterij
Morgenvroeg CB testen

Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')