Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snelquote:
Was een cup-a-soupquote:Op zondag 22 maart 2009 20:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snel
En das maar goed ook. Mijn man moet morgen op 2daagse cursus, daar gaat mijn soepdieet. Ik slaap morgen dus alleen.quote:
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor NOD kan
Maar het geeft geen zekerheid. Een negatieve test na NOD ook niet trouwens.
Ik vond het zelf iig stukken gevoeliger dan een 'gewone' test maar schijnbaar werkt het niet bij iedereen.
Maar je kunt toch ook soep eten zonder dat je honger hebt, dus gewoon voor de lekker!?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:28 schreef MinnieMin het volgende:
Ik wil ook kunnen soepen![]()
@cisco & pze & poppejans: All together now![]()
Yep, het gekke is dat de teststreep nu veel lichter is dan de 'positieve' (makes sense?)quote:Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ookquote:
Maar je zei eerst maandagavondquote:Op zondag 22 maart 2009 22:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook, maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |