Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snelquote:
Was een cup-a-soupquote:Op zondag 22 maart 2009 20:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snel
En das maar goed ook. Mijn man moet morgen op 2daagse cursus, daar gaat mijn soepdieet. Ik slaap morgen dus alleen.quote:
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor NOD kan
Maar het geeft geen zekerheid. Een negatieve test na NOD ook niet trouwens.
Ik vond het zelf iig stukken gevoeliger dan een 'gewone' test maar schijnbaar werkt het niet bij iedereen.
Maar je kunt toch ook soep eten zonder dat je honger hebt, dus gewoon voor de lekker!?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:28 schreef MinnieMin het volgende:
Ik wil ook kunnen soepen![]()
@cisco & pze & poppejans: All together now![]()
Yep, het gekke is dat de teststreep nu veel lichter is dan de 'positieve' (makes sense?)quote:Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ookquote:
Maar je zei eerst maandagavondquote:Op zondag 22 maart 2009 22:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook, maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
Dat zou echt bijzonder zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 07:50 schreef Asyniur het volgende:
end!Ga je nog een zw. test halen/doen?
Wij moeten deze week aan de baken nou maar hopen dat ik met onze trouwdag 5,5 maand zwanger ben
![]()
Hier wordt er hard geduimdquote:Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..
Ik ga zo op naar een drogisterij![]()
Morgenvroeg CB testen
Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
De positieve streep kwam hier zelfs al eerder in zicht dan de teststreep.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
Ja hier.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..
Ik ga zo op naar een drogisterij![]()
Morgenvroeg CB testen
Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
als je super zaad hebt dan kan het zo ver van te vorenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Poezebeest het volgende:
Volgens mij is die drie dagen voor de eisprong niet te vroeg. Zaadjes kunnen een aantal dagen blijven leven, 7 tot 10 dagen volgens mij verbeter me als ik het fout heb. Als je meteen bij de eisprong hebt geklust zit je volgens mij ook goed hoor. Ik heb toevallig net opgezocht wanneer je het beste kan klussen en dat is de dag voor de eisprong, volgens een gegooglede site, betrouwbaarheid onbekend
Met de stand van de baarmoederhals klopt het dat die anders staat. Ik heb hier eens opgelet en inderdaad richting eisprong kom je er bijna niet meer aan en is de baarmoedermond heel zacht en staat ie wat open. Ik hbe rond de eisprong ook pijn bij het klussen, das minder....het is wel nog te doen hoor, maar leuker maakt het er niet op!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef Guess. het volgende:
Ik ben nu aan het tempraturen,volgens mijn huisarts moeten we klussen zodra ik verhoging heb,volgens haar is het dan nog niet te laat.
We klussen hier wel maar nog steeds geen positieve ovulatietest of temoratuurverhoging
Ik heb wel eens gelezen dat tijdens je vruchtbare periode je baarmoederhals anders staat en dat je dit kunt voelen? Kun je dit ook voelen tijdens de sex dat dit dan gevoeliger is ofzo,dit idee heb ik namelijk?
Poppejans,dat je het nog kan uithouden!!!!!!!!!!!!!
Zit de Rabobank wel bij jullie in het dorp? Want als je daar langs gaat hebben ze daar vaak ook een computer staan met internetbankier mogelijkheid.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef ymme het volgende::( Mijn digi ding van de rabobank is kapot.
Nu heb ik een nieuwe aangevraagd maar dit duurd een aantal dagen.
En in een klein dorp als je hier een zwangerschaps test kopen, wordt het ook niet
Is er niet iemand die nog een Mat care Ultra (testen 6 dagen eerder ofzo) heeft liggen. Die ik kan overnemen??
Wil zo graag voor morgen een zwangerschaps test in huis hebben, en dan z'n een die al eerder kan testen
(Rot internetbankieren, er is altijd wel wat bij mij).
Gewoon naar de winkel gaan joh, schijt hebben aan eventuele bekenden die je kunnen zien! Willen weten of je zwanger bent is toch belangrijker?!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef ymme het volgende:
Nee zit ook niet in ons dorp
Soms denk ik er echt over, om na een stad te gaan wonen
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gewoon naar de winkel gaan joh, schijt hebben aan eventuele bekenden die je kunnen zien! Willen weten of je zwanger bent is toch belangrijker?!
Weet niet of er een wat grote supermarkt bij je in de buurt zit, maar die verkopen ook zwangerschapstesten
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Doe jij dat ook es! Of moeten we echt wachten tot je postpakketje er is!
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef ymme het volgende:
Een vriendin had er nog een...
En.. een heel vaag streepje.. Maar het is te zien.....
Heb een niet gebruikte ernaast gehouden...
En en... het is nog niets een met ochtend urine, dus morgen vroeg weer.
En over 2 dagen... En en.... OOOHHHH
STREEPJESquote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen
[ afbeelding ]
IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu inmiddels meer opgedroogd is de testlijn even dik als de controle
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen
[ afbeelding ]
IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu inmiddels meer opgedroogd is de testlijn even dik als de controle
Heel ver niet hoor, volgens mij was dat beetj bloedverlies v donderdag en vrijdag een innestelingsbloeding.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef happyme28 het volgende:
Whaaaaaaaaaa, Poppejans wat geweldig!! Ik had al het gevoel dat je zwanger bent. Heerlijk dat dat ook klopt. Gefeliciteerd meis!!
Maar wat spannend omdat je misschien al veel verder bent. Kun je je nog herinneren wanneer je laatste ovu testje of zw test was zonder streepje?? Hebbie nog geen buikje
Ymme, voor jou ziet het er ook goed uit meid! Voor jou een paar kleine jompels en morgen jompelen we er op los!
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()