Ja, ik ook dat meen ik serieus! Heb gister gelukkig wel weer een pakketje dipsticks besteld met iets van 9zw testen erin haha, zit ik iig komende weken niet meer zonder.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind dat ze zwangerschapstesten gewoon op het tankstation moeten verkopen!
Dat zijn er nog best veel, hop die auto in Poppejans en richting de eerste de beste stad die koopzondag heeft!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:17 schreef bumbaloe het volgende:
Hier alle koopzondagen
http://www.koopzondag.com(...)2-B4340A40CA2E_4.htm
Hier hetzelfde hoor, ik teste de 12e om 17.00 uur. Toen een wat donkerder streepje, maar niet zo donker als de controlestreep. Om 21.00 spatte het tweede streepje eraf en de 13 om 17.00 uur was het streepje net zo licht als die van de dag ervoor. Mijn piek is dus ook maar heel kort.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Waarom geloof je dat niet dan, Poppejans?
Niet om mijn gelijk te halen hoor maar sommige vrouwen hebben echt maar heel kort een piek. Sommige mensen vinden hun ei helemaal niet ondanks dat ze toch ovuleren. Ik vind dat vrij logisch eigenlijk want elk lichaam is anders en reageert ook anders op hormonen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef Poezebeest het volgende:
Ohja, seksen hoeft niet alleen om baby's te maken, dat kan ook gewoon voor de lekker
Haha dames dames... fijne dag gewenst!! Maar dat gaat zo te lezen wel lukken!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:07 schreef bumbaloe het volgende:
Jemig poppejans, je maakt het wel errug spannend zeg meid! Woon je in NB? Ik heb er anders nog wel eentje voor je liggen.
Ook daar woon ik niet, woon in t midden van het land, wel heel lief aangeboden! Maar ik ga pas testen als maandagavond er nog steeds zo'n vette streep staat, en dat is vast niet zo.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:29 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Haha dames dames... fijne dag gewenst!! Maar dat gaat zo te lezen wel lukken!
Ik woon trouwens in FR Popppejans en heb er ook wel één liggen...
Hahaquote:Op zondag 22 maart 2009 20:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco, wij hadden een synchroonei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |