abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67286233
Waah Prinses, dan vallen we misschien wel gelijk!

Dank v het reageren iedereen, ik ben helemaal hyper , en ook maar aan de SOEP gegaan hahaha, ooh ik heb volgens mij echt eindelijk een eisprong!!
wel jammer dat ik geen zwtest in huis heb, anders had ik die voor alle zekerheid echt wel gedaan.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67286261
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:11 schreef Poppejans het volgende:
Waah Prinses, dan vallen we misschien wel gelijk!

Dank v het reageren iedereen, ik ben helemaal hyper , en ook maar aan de SOEP gegaan hahaha, ooh ik heb volgens mij echt eindelijk een eisprong!!
wel jammer dat ik geen zwtest in huis heb, anders had ik die voor alle zekerheid echt wel gedaan.
Ga es terug in bed en soepen enzo jij!
Dan kunnen we je over een week of 2 verwelkomen in z&g
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67286298
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ga es terug in bed en soepen enzo jij!
Dan kunnen we je over een week of 2 verwelkomen in z&g

lieve aanmoediging!
Vanavond maar weer hoor, in de ochtend vind ik dat niks
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 22 maart 2009 @ 10:03:28 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67286728
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:19 schreef Poppejans het volgende:

lieve aanmoediging!
Vanavond maar weer hoor, in de ochtend vind ik dat niks
Dan maak je maar even zin hoor!
Minstens 2x per dag!
iemand zei laatst iets over kwaliteit en kwantiteit...
pi_67287405
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dan maak je maar even zin hoor!
Minstens 2x per dag!
iemand zei laatst iets over kwaliteit en kwantiteit...
2x per dag nah, dat staat niet in het SOEP schema hoor
  zondag 22 maart 2009 @ 10:56:28 #56
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67287559
Wahhh... Poppejans wat super!! Ik zou nog even doortesten om te zien of ze ook minder duidelijk worden

Hier mag mijn NOD heel voorzichtig op 15 april. Spannend!
pi_67287664
Poppejans dat is een eisprong streepje hoor! Die had ik vrijdag ook
Alleen gisteren was hij nog bijne net zo donker.. zal straks weer eens ffies plasje doen kijken wat streepje dan zegt
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67287679
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef happyme28 het volgende:
Wahhh... Poppejans wat super!! Ik zou nog even doortesten om te zien of ze ook minder duidelijk worden

Hier mag mijn NOD heel voorzichtig op 15 april. Spannend!
Fijn dat je toch vrij snel na de mk nu weer een cyclus hebt! Ik gun je zo ontzettend een goede zwangerschap!!!

Ik test inderdaad door ja, zal vanavond weer bijna live verslag doen hoor haha
pi_67287698
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef Ciscostar het volgende:
Poppejans dat is een eisprong streepje hoor! Die had ik vrijdag ook
Alleen gisteren was hij nog bijne net zo donker.. zal straks weer eens ffies plasje doen kijken wat streepje dan zegt
Oeh, wel vertellen hoor!
zo'n piek kan 2 dagen blijven dacht ik, daarna moet het streepje weer lichter worden
  zondag 22 maart 2009 @ 11:11:00 #60
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67287854
De lijstjes zijn weer up to date
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 22 maart 2009 @ 11:12:51 #61
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67287894
Wouw Poppejans,ik zou als ik jou was de komende 3 dagen het bed niet meer uitkomen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67288180
Ooooeh, spannend al die streepjes!!
En nu moeten de gelukkigen ervoor gaan zorgen dat die 2 streepjes op de ovutesten uitgroeien tot 2 streepjes op een zwangerschapstest!! Succes!!

Ik heb mijn NOD een beetje aangepast, naar morgen...
Dan is het dag 37 en op dag 22 had ik namelijk mijn meest positieve ovutest.
Het is maar gissen, want mijn temperatuur werkt absoluut niet mee, die is alleen maar omlaag gegaan daarna ipv omhoog. Maar ok...

Morgen dus NOD: óf ik word ongi, of ik heb een positieve test, of ik ga naar de huisarts omdat mijn cyclus gigantisch in de war is..
Geen ongiklachten verder nu, wel een borrelende maag en moe...

Fijne dag allemaal! Is het bij jullie ook nog zulk mooi weer??
  zondag 22 maart 2009 @ 11:32:23 #63
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67288336
Jeetje Poppejans, bij jou ook al zo spannend zeg...
Wel jammer dat er van jouw cyclus verder weinig bekend is. Want dat bloedverlies van van de week, kan dat niet ook net zo goed innestelingsbloeding geweest zijn?
Succes met klussen voor de zekerheid in elk geval
No more games, no more drama...
pi_67288393
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
Jeetje Poppejans, bij jou ook al zo spannend zeg...
Wel jammer dat er van jouw cyclus verder weinig bekend is. Want dat bloedverlies van van de week, kan dat niet ook net zo goed innestelingsbloeding geweest zijn?
Succes met klussen voor de zekerheid in elk geval
Ja, ik vind het echt balen dat ik geen zwtest meer in huis heb!! Maar ik kan het als het goed is ook snel genoeg zien aan de ovulatietests, als die weer licht kleuren was het hopelijk een eisprong, blijven ze na paar dagen nog steeds donker.. ja dan ga ik echt wel met zo'n digitale CB testen!!
  zondag 22 maart 2009 @ 11:37:42 #65
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67288450
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, ik vind het echt balen dat ik geen zwtest meer in huis heb!! Maar ik kan het als het goed is ook snel genoeg zien aan de ovulatietests, als die weer licht kleuren was het hopelijk een eisprong, blijven ze na paar dagen nog steeds donker.. ja dan ga ik echt wel met zo'n digitale CB testen!!
precies!! spannend hoor!!
No more games, no more drama...
pi_67288682
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:02 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oeh, wel vertellen hoor!
zo'n piek kan 2 dagen blijven dacht ik, daarna moet het streepje weer lichter worden
Oke! Dan ben ik benieuwd wat het vandaag gaat worden qua streepje en morgen. Hij zou in theorie dus vandaag nog lichter moeten zijn en morgen bijna weg
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  zondag 22 maart 2009 @ 11:58:35 #67
190853 RockabeIIa
pi_67288834
Cisco, uit ervaring weet ik dat zo'n testje zelfs met 3-4 uur helemaal weer negatief kan zijn. Dat kan echt heel snel gaan.
Bij mij was het iig nooit geleidelijk aan weg maar echt gelijk van een positieve naar een negatieve test (en ik testte dan 2x daags)
  zondag 22 maart 2009 @ 12:07:19 #68
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67289020
Ik heb dr al 5 stripjes opzitten en de streepjes worden alleen maar lichter. Dus ik begrijp er ook niks van. Nou weet ik niet hoe betrouwbaar matcare is. Nou ja voor mij de laatste maand met ovustripjes en tempen. Ik laat het hierna weer los.
Mijn slijm is nu waterig dus dat duidt toch ook op een aankomende eisprong of niet?

Cisco, ben dus erg benieuwd wat je strip vandaag doet.

Jemig poppejans, je maakt het wel errug spannend zeg meid! Woon je in NB? Ik heb er anders nog wel eentje voor je liggen.

Zijn er nog dames die SOEP op hebben? Niet te heet opdienen hé!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_67289188
Bumba, die testen hebben jou deze keer dus alleen maar meer onzeker gemaakt, dat is jammer zeg!
Je teste wel op dezelfde tijdstippen? er zeggen ook weer mensen dat je meerdere keren op een dag moet testen om zo zeker je piek niet te kunnen misseb(al geloof ik ook niet helemaal dat zoiets daar aan kan liggen hoor)
Jammergenoeg woon ik niet in NB, anders stond ik serieus wel even bij je op de stoep! nou wil ik het liefste direct weten of ik zwanger ben
  zondag 22 maart 2009 @ 12:15:30 #70
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67289254
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:13 schreef Poppejans het volgende:
Bumba, die testen hebben jou deze keer dus alleen maar meer onzeker gemaakt, dat is jammer zeg!
Je teste wel op dezelfde tijdstippen? er zeggen ook weer mensen dat je meerdere keren op een dag moet testen om zo zeker je piek niet te kunnen misseb(al geloof ik ook niet helemaal dat zoiets daar aan kan liggen hoor)
Jammergenoeg woon ik niet in NB, anders stond ik serieus wel even bij je op de stoep! nou wil ik het liefste direct weten of ik zwanger ben
Ik heb elke dag in de middag tussen 17.00 en 18.00 getest. Wel wat laat maar ivm met werk enzo voor dit tijdstip gekozen.
Maargoed, ik heb tot nu toe vanaf dag 8 om de dag SOEP gegeten en misschien dat ik vandaag nog een keer opschep dus daar zal het in ieder gevel niet aan liggen
pi_67289270
Wordt heel wat af geklust deze dagen! Hopelijk is het ook allemaal raak, dat zou erg mooi zijn!

Tierr, heeeel spannend wat er morgen gaat komen! Ik duim in ieder geval heel hard voor je!

Ik vind dat ze zwangerschapstesten gewoon op het tankstation moeten verkopen!
  zondag 22 maart 2009 @ 12:16:43 #72
190853 RockabeIIa
pi_67289292
Waarom geloof je dat niet dan, Poppejans?
Niet om mijn gelijk te halen hoor maar sommige vrouwen hebben echt maar heel kort een piek. Sommige mensen vinden hun ei helemaal niet ondanks dat ze toch ovuleren. Ik vind dat vrij logisch eigenlijk want elk lichaam is anders en reageert ook anders op hormonen.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:16:59 #73
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67289296
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Poezebeest het volgende:
Wordt heel wat af geklust deze dagen! Hopelijk is het ook allemaal raak, dat zou erg mooi zijn!

Tierr, heeeel spannend wat er morgen gaat komen! Ik duim in ieder geval heel hard voor je!

Ik vind dat ze zwangerschapstesten gewoon op het tankstation moeten verkopen!
Hmm als ze een AH to GO erbij hebben misschien? En anders de dienstdoende apotheek?
Als je het écht wilt weten.... of ergens een koopzondag... ik zal wel even kijken waar het nu koopzondag is.
pi_67289298
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Ik heb elke dag in de middag tussen 17.00 en 18.00 getest. Wel wat laat maar ivm met werk enzo voor dit tijdstip gekozen.
Maargoed, ik heb tot nu toe vanaf dag 8 om de dag SOEP gegeten en misschien dat ik vandaag nog een keer opschep dus daar zal het in ieder gevel niet aan liggen
Dit klinkt echt zo in geheim taal, hihi, alsof we weer een stel pubers zijn die briefjes doorgeven in de klas.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:17:35 #75
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67289304
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')