abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67304314
Ik wil ook kunnen soepen

@cisco & pze & poppejans: All together now
pi_67304365
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:26 schreef bumbaloe het volgende:
Hoe was de SOEP poppejans?
Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 22 maart 2009 @ 20:32:55 #103
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67304457
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snel
Was een cup-a-soup
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_67304513
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:32 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Was een cup-a-soup
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67305209
cup-a-soup

Ik voel een streepjesregen aankomen over een weekje of twee
  zondag 22 maart 2009 @ 20:55:54 #106
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67305251
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

En das maar goed ook. Mijn man moet morgen op 2daagse cursus, daar gaat mijn soepdieet. Ik slaap morgen dus alleen.
(Ikwas er heilig van overtuigd dat hij pas volgende week moest)
Nouja, misschien soep voor ontbijt in plaats van koffie dan
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zondag 22 maart 2009 @ 21:03:10 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67305528
Meiden, even een vraagje namens 'iemand'. Nee, ik ben het écht zelf niet.

Hoe zit het ook al weer met ovu-testen als zwsch testen gebruiken? Kan dat ook al voor de NOD? Of echt pas dan of erna?
  zondag 22 maart 2009 @ 21:06:06 #108
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67305630
Voor NOD kan
Maar het geeft geen zekerheid. Een negatieve test na NOD ook niet trouwens.
Ik vond het zelf iig stukken gevoeliger dan een 'gewone' test maar schijnbaar werkt het niet bij iedereen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67306137
Ik heb de eerste maand een hele maand doorgetest om mijn cyclus in het snotje te krijgen. Ongeveer een week na m'n piek begon het streepje weer donkerder te worden. HCG imiteert LH geloof ik en daardoor kun je ruim voor NOD al hormoon vinden. Het is overigens niet helemaal sluitend, na een bevruchting maak je sowieso HCG aan, als het eitje dan alsnog niet nestelt kun je nog gewoon ongesteld worden...
pi_67307076
Hallo,

Net terug van een weekendje weg.
Ga nu eerst slapen. Hier nog paar dagen wachten tot de dag.
pi_67307168
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor NOD kan
Maar het geeft geen zekerheid. Een negatieve test na NOD ook niet trouwens.
Ik vond het zelf iig stukken gevoeliger dan een 'gewone' test maar schijnbaar werkt het niet bij iedereen.
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
pi_67307307
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:28 schreef MinnieMin het volgende:
Ik wil ook kunnen soepen

@cisco & pze & poppejans: All together now
Maar je kunt toch ook soep eten zonder dat je honger hebt, dus gewoon voor de lekker!?

Misschien ga ik toch maar ovulatietesten halen morgen, cervixslijm heb ik nog niet, volgens mijn berekening moet ik komende week mijn ei hebben. Als ik lees dat jullie goede ervaringen hebben wil ik misschien toch proberen deze week, maar ben ik nu niet te laat om er mee te beginnen?
  zondag 22 maart 2009 @ 22:03:40 #113
190853 RockabeIIa
pi_67307661
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
Yep, het gekke is dat de teststreep nu veel lichter is dan de 'positieve' (makes sense?)
Beetje de omgekeerde wereld (en superdonkerpaars!)
pi_67308653
Nog steeds hetzelfde knalpositief hier hoor. Ik heb zaterdagavond pas voor het eerst getest, zou dan maandagmiddag de test weer lichter moeten kleuren?
pi_67308681
Kun je zwanger zijn poppejans??
pi_67308750
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:34 schreef Poezebeest het volgende:
Kun je zwanger zijn poppejans??
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook , maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
pi_67308792
Anders heb je wel een hele lange piek... spannend hoor!
  zondag 22 maart 2009 @ 23:20:30 #118
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67310277
Ik duim vrolijk verder, Poppejans!

Hiero ziet het er niet best uit: er is spotting gesignaleerd. Ik heb mezelf deze cyclus dus wéér over de floss geholpen voor niks en ik baal écht even van mezelf. Waarom kan ik het nou niet gewoon loslaten? Ik denk dat ik binnenkort maar eens een babbel ga doen met mijn huisarts, niet voor de MMM maar om te praten over manieren om rust te krijgen hierin. Dit slaat echt nergens meer op..
3!
pi_67311230
voor jou Incantrix!
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je bij de huisarts langs wil gaan om te kijken hoe je er wat relaxter mee om kan gaan. Ik hoop voor je dat het niet door gaat zetten en je toch stiekem zwanger blijkt te zijn.
pi_67313659
Morgen..

Inca, wat ontzettend balen zeg... zeker als je toch stiekem hoopt...

Ik ben ook verdrietig... vandaag dag 37 en een spierwitte zw-test... :cry:
En nee, hij zal heus niet over een paar dagen toch positief zijn, als ik kijk naar temperatuur enzo is mijn cyclus gewoon écht van de regel... :cry:

Ik ga vanmiddag de huisarts maar even bellen...
Kijken of ze iets voor me wil doen en anders of ze tips heeft er wat minder mee bezig te zijn, want dit is echt kl*te...

Hoe is het met de rest??
pi_67313676
Incatrix en Tierrr

Spannend poppejans!
  maandag 23 maart 2009 @ 07:50:27 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67313924
Ow balen dames!
Maar dat van Poppejans klinkt wel heel spannend! Ga je nog een zw. test halen/doen?

Wij moeten deze week aan de bak en nou maar hopen dat ik met onze trouwdag 5,5 maand zwanger ben
pi_67313926
Incatrix en Tierrr
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67314340
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:36 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook , maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
Maar je zei eerst maandagavond
pi_67314472
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..

Ik ga zo op naar een drogisterij
Morgenvroeg CB testen

Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
pi_67314499
quote:
Op maandag 23 maart 2009 07:50 schreef Asyniur het volgende:
end! Ga je nog een zw. test halen/doen?

Wij moeten deze week aan de bak en nou maar hopen dat ik met onze trouwdag 5,5 maand zwanger ben
Dat zou echt bijzonder zijn Er is echt hele supermooie positietrouwkleding
Ik heb ook altijd van die data's of gelegenheden dat ik dan van tevoren hoop zwanger te zijn
  maandag 23 maart 2009 @ 09:06:29 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_67314920
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..

Morgenvroeg CB testen

Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
Hier wordt er hard geduimd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 maart 2009 @ 09:15:20 #128
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_67315076
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:

De positieve streep kwam hier zelfs al eerder in zicht dan de teststreep.
pi_67315137
sow hee, wat een spanning hier zeg! Ben een weekendje niet aanwezig (Fok niet zo veel in het weekend) en hatsjikidee, allemaal tweede streepjes!!! ondanks dat het ovutesten zijn is dat toch best positief

hier is de rooie periode weer voorbij, vanaf donderdag of vrijdag gaan wij ook weer aan het soepen.
pi_67315857
Ow Tierrr ik heb helemaal over jouw berichtje van vanmorgen heel vroeg heen gelezen, wat ontzettend balen van de negatieve test, juist dan groeit je hoop alleen maar meer als je al ver over je NOD bent

Incantrix, heeft het doorgezet? ik hoop van niet
pi_67315897
Poppejans...!! Die strepen blijven wel héél erg lang super goed aanwezig

Ik zit hier mijn duimen dr af te draaien voor je!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67316405
tierr, balen van de negatieve test!
pi_67316590
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:

Morgenvroeg CB testen

Ja hier.

Ontzettende pijn in mijn borsten (en dat verbeeld ik mij echt niet).
Verder gisteren wel een beetje een raar gevoel in de onderbuik, maar toch weer anders dan andere maanden. En veel minder pijnlijk (nu helemaal niet pijnlijk), vanochtend heel veel wit slijm (wat houdt dit in? Dat je snel ongesteld gaat worden?) verder nog geen tekens voor de duivels...

Over 3 dagen mag ik mezelf testen heb ik besloten!!!
pi_67317492
oeh spannend ymme! duim duim duim
pi_67318366
Idd, maar ik kan me ook niet herinneren om eerder veel wit slijm gehad te hebben, net voor het ongesteld zijn worden.

En dat rare gevoel in de onderbuik. Voelt net ofdat ik dus gewoon ongesteld ga worden, maar dan minder en niet constant. Heel dubbel allemaal

Ik heb overigens geen geduld hoor
pi_67318622
Tierr; balen van de negatieve test!

Ymme en Poppejans; spannend! Ik duim heel hard en hoop voor jullie dat er in totaal vier streepjes te zien zijn op een zw. test!

Mijn komt vandaag weer thuis, dus wij kruipen het bed in/de keukentafel op/bank op en komen daar pas vrijdag uit/af en dan hebben wij een baby gemaakt! I wish for...

[ Bericht 0% gewijzigd door Poezebeest op 23-03-2009 11:41:17 ]
  maandag 23 maart 2009 @ 11:44:08 #137
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67318948
even een vraagje: als je klust op de dag van de eisprong, ben je dan nu net te laat of toch niet?
Ik heb deze maand mijn eisprong 2 dagen vroeger gehad. Avond voor eisprong konden we niet klussen, maar de volgende morgen merkte ik dat ik pijn aan onderbuik had en de eisprong onderweg was. Toen hebben we direct nog geklust En drie dagen voor eisprong hebben we ook geklust...dit was misschien nog net te vroeg.

Beter was de dag voor de eisprong geweest.....ik lees verschillende dingen over het wel of niet op tijd zijn op de dag van de eisprong aangezien de zaadjes nog zeker 12 uur onderweg zijn naar de eileider..

weet iemand dit?

dank jullie wel alvast
pi_67319095
Volgens mij is die drie dagen voor de eisprong niet te vroeg. Zaadjes kunnen een aantal dagen blijven leven, 7 tot 10 dagen volgens mij verbeter me als ik het fout heb. Als je meteen bij de eisprong hebt geklust zit je volgens mij ook goed hoor. Ik heb toevallig net opgezocht wanneer je het beste kan klussen en dat is de dag voor de eisprong, volgens een gegooglede site, betrouwbaarheid onbekend
  maandag 23 maart 2009 @ 11:56:09 #139
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67319360
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Poezebeest het volgende:
Volgens mij is die drie dagen voor de eisprong niet te vroeg. Zaadjes kunnen een aantal dagen blijven leven, 7 tot 10 dagen volgens mij verbeter me als ik het fout heb. Als je meteen bij de eisprong hebt geklust zit je volgens mij ook goed hoor. Ik heb toevallig net opgezocht wanneer je het beste kan klussen en dat is de dag voor de eisprong, volgens een gegooglede site, betrouwbaarheid onbekend
als je super zaad hebt dan kan het zo ver van te voren . Maar dat weten we nog niet of dat zo is..
Inderdaad de dag voor eisprong is het beste, maar helaas, die kans zat er bij ons niet in..
Tis allemaal ingewikkeld, vroeger dacht ik altijd, pas op met de pil vergeten want je kunt zo zwanger zijn en als je nu kijkt als je er echt voor gaat dan zijn de kansen zo klein eigenlijk.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:58:20 #140
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67319443
Ik ben nu aan het tempraturen,volgens mijn huisarts moeten we klussen zodra ik verhoging heb,volgens haar is het dan nog niet te laat.
We klussen hier wel maar nog steeds geen positieve ovulatietest of temoratuurverhoging
Ik heb wel eens gelezen dat tijdens je vruchtbare periode je baarmoederhals anders staat en dat je dit kunt voelen? Kun je dit ook voelen tijdens de sex dat dit dan gevoeliger is ofzo,dit idee heb ik namelijk?

Poppejans,dat je het nog kan uithouden!!!!!!!!!!!!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  maandag 23 maart 2009 @ 12:04:40 #141
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67319663
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef Guess. het volgende:
Ik ben nu aan het tempraturen,volgens mijn huisarts moeten we klussen zodra ik verhoging heb,volgens haar is het dan nog niet te laat.
We klussen hier wel maar nog steeds geen positieve ovulatietest of temoratuurverhoging
Ik heb wel eens gelezen dat tijdens je vruchtbare periode je baarmoederhals anders staat en dat je dit kunt voelen? Kun je dit ook voelen tijdens de sex dat dit dan gevoeliger is ofzo,dit idee heb ik namelijk?

Poppejans,dat je het nog kan uithouden!!!!!!!!!!!!!
Met de stand van de baarmoederhals klopt het dat die anders staat. Ik heb hier eens opgelet en inderdaad richting eisprong kom je er bijna niet meer aan en is de baarmoedermond heel zacht en staat ie wat open. Ik hbe rond de eisprong ook pijn bij het klussen, das minder....het is wel nog te doen hoor, maar leuker maakt het er niet op!
pi_67319719
:( Mijn digi ding van de rabobank is kapot.
Nu heb ik een nieuwe aangevraagd maar dit duurd een aantal dagen.

En in een klein dorp als je hier een zwangerschaps test kopen, wordt het ook niet

Is er niet iemand die nog een Mat care Ultra (testen 6 dagen eerder ofzo) heeft liggen. Die ik kan overnemen??
Wil zo graag voor morgen een zwangerschaps test in huis hebben, en dan z'n een die al eerder kan testen

(Rot internetbankieren, er is altijd wel wat bij mij).
  maandag 23 maart 2009 @ 12:10:18 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_67319837
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef ymme het volgende:
:( Mijn digi ding van de rabobank is kapot.
Nu heb ik een nieuwe aangevraagd maar dit duurd een aantal dagen.

En in een klein dorp als je hier een zwangerschaps test kopen, wordt het ook niet

Is er niet iemand die nog een Mat care Ultra (testen 6 dagen eerder ofzo) heeft liggen. Die ik kan overnemen??
Wil zo graag voor morgen een zwangerschaps test in huis hebben, en dan z'n een die al eerder kan testen

(Rot internetbankieren, er is altijd wel wat bij mij).
Zit de Rabobank wel bij jullie in het dorp? Want als je daar langs gaat hebben ze daar vaak ook een computer staan met internetbankier mogelijkheid.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67320008
Oeh Ymme, ik duim heeeeel hard dat je aan een test kan komen, even naar dorpje verderop rijden?
+dat je zwanger bent!!
Gaan we allebei testen morgenvroeg
pi_67320022
Nee zit ook niet in ons dorp

Soms denk ik er echt over, om na een stad te gaan wonen
pi_67320154
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef ymme het volgende:
Nee zit ook niet in ons dorp

Soms denk ik er echt over, om na een stad te gaan wonen
Gewoon naar de winkel gaan joh, schijt hebben aan eventuele bekenden die je kunnen zien! Willen weten of je zwanger bent is toch belangrijker?!

Weet niet of er een wat grote supermarkt bij je in de buurt zit, maar die verkopen ook zwangerschapstesten
pi_67320584
Ik woon in een dorpje, waar een kleine drogisterij zit.
Deze is alleen in de ochtend open, 4 x per week.

Kun je nagaan hoe klein gaat het hier is.
En dat is echt geen optie, wil het graag nog even geheim houden voor mijn ouders enzo als het raak zou zijn.
En dan weet meteen ook iedereen dat we ermee bezig zijn. En dat wil ik absoluut niet.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:47:03 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_67321030
ymme, dan zou ik je aanraden om gewoon de bus te pakken naar een stad verderop en een keer een flinke lading in te slaan, want volgens mij zat je de vorige keer ook met ditzelfde probleem.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 maart 2009 @ 12:54:06 #149
190853 RockabeIIa
pi_67321244
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Gewoon naar de winkel gaan joh, schijt hebben aan eventuele bekenden die je kunnen zien! Willen weten of je zwanger bent is toch belangrijker?!

Weet niet of er een wat grote supermarkt bij je in de buurt zit, maar die verkopen ook zwangerschapstesten

Doe jij dat ook es! Of moeten we echt wachten tot je postpakketje er is!
pi_67321330
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:54 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Doe jij dat ook es! Of moeten we echt wachten tot je postpakketje er is!
ik wou net zeggen
hihi, poppejans, doe me een lol en ga even heen en weer naar een drogist Hoef ik niet tot overmorgen te F5-en
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')