abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:20:52 #276
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67235801
Asyniur, wat ben jij lief! Eén keer raden waar die prikkende tranen nú weer vandaan kwamen, haha!

Ow, mijn lief vind klussen trouwens vreselijk klinken, die lacht me vierkant uit als ik dat zeg
3!
pi_67235931
Wanneer ga je testen Incantrix?
pi_67235966
Ik vind dat dus ook een verschrikkelijk STOMME benaming, bah wat een jeukterm
Er is toch niks mis met het woord vrijen of ''naar bed gaan'' ofzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67236955
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 06:44 schreef Fiemeeltje het volgende:
Cis als ik je testjes tel ben je op dag 19 begonnen, klopt dat? Of zijn dit alleen de stripjes die licht positief uitsloegen?

Overigens had ik in totaal ook een dag of 6 a 7 een tweede streepje, één dag daarvan had ik cervix, toen ben ik twee keer per dag gaan piesen en heb zo m'n piek gevonden. Alleen lag die bij mij al op dag 12. Dus ervoor en erna had ik ook een tweede streepje. Maar zo'n drie dagen na m'n ei was het tweede steepje weg. Het kan dus wel, maar om eerlijk te zijn lijkt het rijtje ook wel wat op de ovutesten die ik gedaan had tegen m'n NOD dit keer.

O enne incantrix... BOE! ( )
Ben al eerder begonnen.. maar die liggen in de prullebak... Daar ook van die lichte streepjes op te vinden
Dag 9 ofzo begonnen met testen... maar niet bewaard... deze zijn van erna en laten liggen haha zodat ik het goed kan vergelijken!

Nee nog niet getest... wil geen negatieve testen zoals vorige maand! Ga rond 4 uur wel weer ovu testje doen.

Troel gefeliciteerd
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67237096
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:05 schreef Tierrr het volgende:
Samenvatting van vandaag: moe, jankerig, roze slijm, lage temp, gekke pijntjes in mijn buik (overigens niet typisch menstruatiepijn) en een negatieve test... klinkt niet goed he?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:24:53 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67237304
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:20 schreef Incantrix het volgende:
Asyniur, wat ben jij lief! Eén keer raden waar die prikkende tranen nú weer vandaan kwamen, haha!

Ow, mijn lief vind klussen trouwens vreselijk klinken, die lacht me vierkant uit als ik dat zeg
Jij moet haast wel zwanger zijn

Ik gebruik alle termen door elkaar. Hangt er helemaal vanaf welke bui we zijn...
Dus klussen, seksen, kindje knutselen, 'em erin hangen en verder gewoon alles wat dubbelzinnig is als er de bui voor is
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:46:06 #282
95408 Incantrix
pi_67237883
Poezebeest, als ik het volhou wil ik tot dinsdag of woensdag wachten.. Maar met míjn geduld...

Asyniur, ik hóóp het natuurlijk heel erg, maar dat is ook precies waarom ik heel bang ben dat het 'gewoon' PMS is: ik heb al wel vaker gedacht 'this is it!' en dan had ik mezelf alleen maar gek lopen maken. Dat ik eergisteren en vandaag een paar keer helemaal naar werd van wat ik aan het eten/drinken was valt weer weg tegen mijn rommelende darmen, misschien is het wel gewoon een mini-buikgriepje.. Dus ik hoop nog maar even niet te hard, anders moet ik strax nog veel harder huilen

De voorkeur van mijn lief gaat trouwens uit naar 'mikken', ik denk dat hij het fijn vind het idee te hebben dat hij er ook nog iets over te zeggen heeft
3!
pi_67238268
Werd gisteren echt gek van mezelf... zomaar ineens janken, om niks

We gingen pannenkoeken eten en bakken en ik ging helemaal over de rooien!
Naja vet huilen enzo en niks ging zoals het moest... de aanleiding.. Ik had honger en mijn man ging pannenkoeken bakken maar niet zoals ik mijn pannenkoek wilde....

Spannend hoor trierrr en Incantrix
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:15:04 #284
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67238712
pupo
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:16:34 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_67238769
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
pupo
Ik wilde ook al zoiets zeggen. maar dan meer iets als "Zou je niet eens gaan testen "
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67238882
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik wilde ook al zoiets zeggen. maar dan meer iets als "Zou je niet eens gaan testen "
en dan niet met die van de kruidvat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:21:30 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_67238938
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:19 schreef Poppejans het volgende:

[..]

en dan niet met die van de kruidvat

Niet die van 2 voor 5 euro nee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67239026
Ohhh, spannend, al die emo vrouwen hier die richting hun NOD gaan! Ben heel benieuwd wat de testen gaan zeggen!
pi_67239034
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
pupo
Wie pupo?? Trierrr en Incantrix

Ik geloof ik eindelijk me ei gevonden.. en dat op dag 27 (of ik ben zwanger haha)
Maar ik net ffies ovutest doen en echt nog geen 30 sec later een streep (de ander strepen kwamen pas na 2 a 3 min beetje tevoorschijn) Meteen man gebelt met de mededeling dat het zover is
Gelukkig dat we gisteren laat nog geklust hebben

Hier de foto:

Onderste dus van net
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:33:37 #290
95408 Incantrix
pi_67239310
[domme ik]Wat is pupo?[/domme ik]

Cisco, dat ziet er netjes uit hoor! Nog even doorklussen voor de zekerheid misschien? En jij dus ook al emo.. Waren de pannenkoeken uiteindelijk nog lekker?
3!
pi_67239414
Goedzo cisco, dat lijkt er meer op!

Pupo= pregnant untill proven otherwise

Ik zit met een dilemma. Mijn baan bevalt me steeds minder (ver weg, druk, sfeer etc.), nu heb ik een baan aangeboden gekregen op fietsafstand. Maar we zijn dus druk bezig met een kindje... Wat nu? Help.
pi_67239501
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef Incantrix het volgende:
[domme ik]Wat is pupo?[/domme ik]

Cisco, dat ziet er netjes uit hoor! Nog even doorklussen voor de zekerheid misschien? En jij dus ook al emo.. Waren de pannenkoeken uiteindelijk nog lekker?
jawel
pi_67239682
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef prinseszondererwt het volgende:

Ik zit met een dilemma. Mijn baan bevalt me steeds minder (ver weg, druk, sfeer etc.), nu heb ik een baan aangeboden gekregen op fietsafstand. Maar we zijn dus druk bezig met een kindje... Wat nu? Help.

iig een gesprek aangaan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 20 maart 2009 @ 15:05:10 #294
95408 Incantrix
pi_67240318
quote:

Ooow, haha, coole term

Ennuhm, ik zou die baan zeker niet laten schieten vanwege je toekomstplannen. Zij hebben jou die baan aangeboden omdat ze jou graag willen hebben en hoewel je privésituatie daar de komende tijd wel invloed op je werk zou kunnen hebben is dat iets waar je toekomstige werkgever niet moeilijk over zou moeten doen. Krijg je evt. eerst een Jaarcontract ofzo? Een vriendin van ons is zelfs bij een nieuwe werkgever begonnen toen ze 4 of 5 maanden zwanger was en werk er nu nog steeds naar volle tevredenheid van beide zijden, terwijl haar zoontje ondertussen al 2 is:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 20-03-2009 15:07:34 (foutje..) ]
3!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 15:17:04 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67240744
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:46 schreef Incantrix het volgende:
Poezebeest, als ik het volhou wil ik tot dinsdag of woensdag wachten.. Maar met míjn geduld...

Asyniur, ik hóóp het natuurlijk heel erg, maar dat is ook precies waarom ik heel bang ben dat het 'gewoon' PMS is: ik heb al wel vaker gedacht 'this is it!' en dan had ik mezelf alleen maar gek lopen maken. Dat ik eergisteren en vandaag een paar keer helemaal naar werd van wat ik aan het eten/drinken was valt weer weg tegen mijn rommelende darmen, misschien is het wel gewoon een mini-buikgriepje.. Dus ik hoop nog maar even niet te hard, anders moet ik strax nog veel harder huilen

De voorkeur van mijn lief gaat trouwens uit naar 'mikken', ik denk dat hij het fijn vind het idee te hebben dat hij er ook nog iets over te zeggen heeft
Mikken hoort inderdaad ook in het rijtje ;o)
wil graag een jongetje waarop mijn antwoord altijd is: dat heb je zelf soms in de hand
Wanneer is/was je NOD Incantrix?
pi_67242109
quote:

Gewoon doen! Natuurlijk eerst in gesprek gaan en dan kijken of het nog steeds goed klinkt. Dat jij met kinderen bezig bent gaat hen eigenlijk helemaal niets aan. Voor hetzelfde geld duurt het nog heel lang voordat het raak is en zit jij wel op een werkplek waar je niet happy bent. En ben je wel snel zwanger dan is het toch ook fijn als je op een werkplek zit waar je wel happy bent. Ik vind dat werkgevers er rekening mee moeten houden dat er een kans is dat vrouwen in de leeftijd van 25 tot 35 jaar zwanger kunnen worden als je ze aanneemt. Zou me daar niet te druk om maken en gewoon het gesprek aan gaan.

Ik heb ook een klein dilemma, heb vorige week te horen gekregen dat mijn contract wordt verlengd, maar eigenlijk bevalt het me helemaal niet op de afdeling waar ik nu zit. Nu is er een vacature op een andere afdeling waar ik heel graag heen zou willen. Twijfel nu of ik naar mijn manager moet stappen om te vragen of hij iets kan regelen of dat ik gewoon moet solliciteren en dan wel zien waar het schip strand. Ik ben een beetje bang dat mijn contract alsnog niet verlengd wordt als ik laat weten dat ik een andere functie wil.
pi_67242342
Bedankt meiden, ik ga dan in elk geval het gesprek maar aan. Kijken waar het schip strandt.

Poezebeest, is het niet zo dat je in dienst bent van het bedrijf en niet van de afdeling? In principe maakt het dan niets uit of je het wel of niet via je manager doet. Je wilt immers intern solliciteren en eigenlijk moeten ze dat alleen maar toejuichen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe de sfeer is op je werk... Succes in elk geval.
pi_67244386
Kijk cisco, dát ziet er beter uit. Zou dan wel weer een lange cyclus worden voor je zeg...
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:33:05 #299
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67244892
Kennen jullie het SMEP plan?
Ik merk nu dat ik dat ongemerkt aan het doen ben, of in ieder geval iets wat er op lijkt.
Klussen vanaf dag 8 om de dag. Vanaf dag 10 ovutestjes.
En ik wilde eigenlijk vanaf vandaag 3 dagen elke dag, alleen weet ik natuurlijk niet of mn ovutestje positief is.
quote:
SMEP Sperm Meets Egg Plan
Although SMEP(Sperm Meets Egg Plan) is generally used by women after a miscarriage it can be a great plan to stick to when first trying to conceive or if other attempts are failing.

The plan:

*Start baby making intercourse on CD8 and continue every second day until you get a + OPK.

*Start your OPK testing on CD10 and continue until you have a positive, still having intercourse every second day.

*Once your OPK turns positive, have baby making intercourse for 3 consecutive nights/days, skip the 4th day and have intercourse on the 5th day just for good measure.

*If your OPK doesn't turn positive, continue with intercourse every second day until CD35 then test for pregnancy.

*Remember that it is common for a woman who ovulates regularly to have an annovulatory cycle once in a while, so don't panic if you have 1 or 2 cycles where ovulation does not occur. If annovulatory cycles continue, see your GP or FS.

Good luck to those who try the plan. I might give it a go this month myself. If you try and it's successful let everyone know
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:13:14 #300
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67246070
Er is een NL smepclubje op zwangerschapspagina
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')