Ben al eerder begonnen.. maar die liggen in de prullebak... Daar ook van die lichte streepjes op te vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 06:44 schreef Fiemeeltje het volgende:
Cis als ik je testjes tel ben je op dag 19 begonnen, klopt dat? Of zijn dit alleen de stripjes die licht positief uitsloegen?
Overigens had ik in totaal ook een dag of 6 a 7 een tweede streepje, één dag daarvan had ik cervix, toen ben ik twee keer per dag gaan piesen en heb zo m'n piek gevonden. Alleen lag die bij mij al op dag 12. Dus ervoor en erna had ik ook een tweede streepje. Maar zo'n drie dagen na m'n ei was het tweede steepje weg. Het kan dus wel, maar om eerlijk te zijn lijkt het rijtje ook wel wat op de ovutesten die ik gedaan had tegen m'n NOD dit keer.
O enne incantrix... BOE! ()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:05 schreef Tierrr het volgende:
Samenvatting van vandaag: moe, jankerig, roze slijm, lage temp, gekke pijntjes in mijn buik (overigens niet typisch menstruatiepijn) en een negatieve test... klinkt niet goed he?
Jij moet haast wel zwanger zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:20 schreef Incantrix het volgende:
Asyniur, wat ben jij lief! Eén keer raden waar die prikkende tranen nú weer vandaan kwamen, haha!
Ow, mijn lief vind klussen trouwens vreselijk klinken, die lacht me vierkant uit als ik dat zeg
Ik wilde ook al zoiets zeggen. maar dan meer iets als "Zou je niet eens gaan testenquote:
en dan niet met die van de kruidvatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wilde ook al zoiets zeggen. maar dan meer iets als "Zou je niet eens gaan testen"
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
en dan niet met die van de kruidvat
Wie pupo?? Trierrr en Incantrixquote:
jawelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef Incantrix het volgende:
[domme ik]Wat is pupo?[/domme ik]
Cisco, dat ziet er netjes uit hoor! Nog even doorklussen voor de zekerheid misschien? En jij dus ook al emo.. Waren de pannenkoeken uiteindelijk nog lekker?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Goedzo cisco, dat lijkt er meer op!
Pupo= pregnant untill proven otherwise
Ik zit met een dilemma. Mijn baan bevalt me steeds minder (ver weg, druk, sfeer etc.), nu heb ik een baan aangeboden gekregen op fietsafstand. Maar we zijn dus druk bezig met een kindje... Wat nu? Help.
Ooow, haha, coole termquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit met een dilemma. Mijn baan bevalt me steeds minder (ver weg, druk, sfeer etc.), nu heb ik een baan aangeboden gekregen op fietsafstand. Maar we zijn dus druk bezig met een kindje... Wat nu? Help.
Mikken hoort inderdaad ook in het rijtje ;o)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:46 schreef Incantrix het volgende:
Poezebeest, als ik het volhou wil ik tot dinsdag of woensdag wachten.. Maar met míjn geduld...
Asyniur, ik hóóp het natuurlijk heel erg, maar dat is ook precies waarom ik heel bang ben dat het 'gewoon' PMS is: ik heb al wel vaker gedacht 'this is it!' en dan had ik mezelf alleen maar gek lopen maken. Dat ik eergisteren en vandaag een paar keer helemaal naar werd van wat ik aan het eten/drinken was valt weer weg tegen mijn rommelende darmen, misschien is het wel gewoon een mini-buikgriepje.. Dus ik hoop nog maar even niet te hard, anders moet ik strax nog veel harder huilen
De voorkeur van mijn lief gaat trouwens uit naar 'mikken', ik denk dat hij het fijn vind het idee te hebben dat hij er ook nog iets over te zeggen heeft
Gewoon doen! Natuurlijk eerst in gesprek gaan en dan kijken of het nog steeds goed klinkt. Dat jij met kinderen bezig bent gaat hen eigenlijk helemaal niets aan. Voor hetzelfde geld duurt het nog heel lang voordat het raak is en zit jij wel op een werkplek waar je niet happy bent. En ben je wel snel zwanger dan is het toch ook fijn als je op een werkplek zit waar je wel happy bent. Ik vind dat werkgevers er rekening mee moeten houden dat er een kans is dat vrouwen in de leeftijd van 25 tot 35 jaar zwanger kunnen worden als je ze aanneemt. Zou me daar niet te druk om maken en gewoon het gesprek aan gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
quote:SMEP Sperm Meets Egg Plan
Although SMEP(Sperm Meets Egg Plan) is generally used by women after a miscarriage it can be a great plan to stick to when first trying to conceive or if other attempts are failing.
The plan:
*Start baby making intercourse on CD8 and continue every second day until you get a + OPK.
*Start your OPK testing on CD10 and continue until you have a positive, still having intercourse every second day.
*Once your OPK turns positive, have baby making intercourse for 3 consecutive nights/days, skip the 4th day and have intercourse on the 5th day just for good measure.
*If your OPK doesn't turn positive, continue with intercourse every second day until CD35 then test for pregnancy.
*Remember that it is common for a woman who ovulates regularly to have an annovulatory cycle once in a while, so don't panic if you have 1 or 2 cycles where ovulation does not occur. If annovulatory cycles continue, see your GP or FS.
Good luck to those who try the plan. I might give it a go this month myself. If you try and it's successful let everyone know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |