Ja klopt, eerst een flink aantal dagen 'oud' bloed wat denk nog was blijven zitten. Afgelopen maandag kwam het pas goed los (en dat los kun je letterlijk nemenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:32 schreef bumbaloe het volgende:
happy, dan ben je nog best lang ongesteld geweest ofniet?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:54 schreef Troel het volgende:
Ik wil Poppejans even bedanken
Haar opmerking pas van "hopelijk allebei snel zwanger" zette mij aan het denken dat ik hier inderdaad weer veel te vinden was. De vorige keer dat dat zo was, was uiteindelijk ook omdat ik zwanger bleek te zijn. Nu dus weer. Alleen hebben we nu al wel een hartje mogen aanschouwen en vorige twee keer is dat helaas al niet eens mogelijk geweest, vandaar dat ik nog niet meteen van de daken schreeuwde dat ik zwanger was.
Enne, dat verhaal van mij over die Kruidvattest? Dat was dus redelijk recentVoor degene die bij goedkope testen zweert. Overigens had ik na een week wel een dikke vette Kruidvatstreep ook
Ja, kijk, daar gloort toch nog wat hoop aan de horizon, denk ik dan maar.. Dan kan het ook altijd nog eerder in je cyclus zijn als je dacht, toch? Maar evengoed balen, en te hard concentreren op die ene kleine mogelijkheid geeft misschien ook later weer een hoop teleurstelling. Bah, het is ook nooit goed he? Echt moeilijk vind ik dat, je wil niet negatief worden, maar té positief is ook weer zoiets vervelends als het dan toch weer niet.. Ah well, GL, ik duim dus nog evenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef Tierrr het volgende:
Thanks, lief van je!
En mijn cyclus is niet regelmatig inderdaad, verre van zelfs... afgelopen cyclus klopte zelfs helemaal van geen kant, dus het zou me ook zeer verbazen als ik wel zwanger was... maargoed, ik was toch gaan hopen...
Maar... een zwangere erbij hier!! wow, wat goed troel!! Gefeliciteerd!!
jawel... genoegquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Fiemeeltje het volgende:
Troel gefeliciteerd
Sterremuntbalen zeg, volgende maand hopelijk beter.
Cisco, ik kan er ook niet veel van maken omdat je al zover in je cyclus zit, maar als ik die rij zo eens zie zou ik bijna willen zeggen dat je ei nog moet komen... (heb je ook geen cervix gehad deze maand?)
eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik.. we zien het welquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
Cisco volgens mij staan op alle staafjes wel een tweede streepje of niet?
Heb je dat al eerder gehad? Ik wil niet onnodig positief zijn, maar zoveel positieve ovu-testen achter elkaar lijkt ook wel op een zwangerschap zou ik denken....
haha ja dat snap ik, ik heb heel wat maandjes ovu-testen gebruikt, maar had maximaal 3 dagen een tweede streepje (en ik vond het al laat in mijn cyclus, dag 19/20)quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:33 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik.. we zien het wel
Gaat om de streepjes links he.. rechts zijn de controle streepjes
Mijn man moest er erg om lachen, maar ik gebruik het zelf niet veel. Mijn man vind dat ik er nu al veel te veel mee bezig ben...quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef mijsje het volgende:
mijn man weigert het klus-woord in zijn mond te nemen... als hij het mij hoort zeggen zakt bij hem de zin al weg zeg maar... hoe zit dat bij jullie met "FOK!-taal"?
Troel, gefeliciteerd!![]()
Cisco, ik vind het ook verdacht, met al die ovu-testen... kun je niet een goedkope test halen en die nog een keertje proberen? Niet om je valse hoop aan te praten, maar voor het geval dat...
verder alle wachtmeiden:fijn om samen te kunnen wachten!
Zo ziet het er bij mij ook ongeveer uit,volgens mij zit er niet een positieve test tussen.Zal straks(vanmiddag/vanavond) een foto maken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:18 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn foto van ovutesten:
[ afbeelding ]
Onderste is van vandaag (30 min geleden)
Ben op de 22ste feb ongesteld geworden.. zit vandaag op dag 26
Ik moet ook niet met klussen aankomen want dan zegt mijn lief dat hij dat wel in de schuur gaat doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef mijsje het volgende:
mijn man weigert het klus-woord in zijn mond te nemen... als hij het mij hoort zeggen zakt bij hem de zin al weg zeg maar... hoe zit dat bij jullie met "FOK!-taal"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |