ssst jijquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef Fiemeeltje het volgende:
stelletje konijnen daar bij ciscostar in huis
sterremunt![]()
Asyniur gefeliciteerd! Wij bijna jaar getrouwd.. zo leuk he trouwenquote:Op donderdag 19 maart 2009 06:54 schreef Fiemeeltje het volgende:
Feli voor de trouwers
cisco kun je al meer maken van je ovu-streepjes?
En hoe is het met degenen die richting NOD gaan? Al voortekenen? (sterremnunt heeft het doorgezet?)
Troel, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:54 schreef Troel het volgende:
Ik wil Poppejans even bedanken
Haar opmerking pas van "hopelijk allebei snel zwanger" zette mij aan het denken dat ik hier inderdaad weer veel te vinden was. De vorige keer dat dat zo was, was uiteindelijk ook omdat ik zwanger bleek te zijn. Nu dus weer. Alleen hebben we nu al wel een hartje mogen aanschouwen en vorige twee keer is dat helaas al niet eens mogelijk geweest, vandaar dat ik nog niet meteen van de daken schreeuwde dat ik zwanger was.
Enne, dat verhaal van mij over die Kruidvattest? Dat was dus redelijk recentVoor degene die bij goedkope testen zweert. Overigens had ik na een week wel een dikke vette Kruidvatstreep ook
Ik was gewoon mezelfquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Troel, gefeliciteerd!![]()
Was je een van de klonen? Of was je gewoon jezelf? want ik krijg het soms gewoon niet bijgehouden
En nu Troel weer een voorzetje heeft gedaan, wil ik er meer zien
Haha, hoef je me toch niet v te bedanken!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:54 schreef Troel het volgende:
Ik wil Poppejans even bedanken
Haar opmerking pas van "hopelijk allebei snel zwanger" zette mij aan het denken dat ik hier inderdaad weer veel te vinden was. De vorige keer dat dat zo was, was uiteindelijk ook omdat ik zwanger bleek te zijn. Nu dus weer. Alleen hebben we nu al wel een hartje mogen aanschouwen en vorige twee keer is dat helaas al niet eens mogelijk geweest, vandaar dat ik nog niet meteen van de daken schreeuwde dat ik zwanger was.
Enne, dat verhaal van mij over die Kruidvattest? Dat was dus redelijk recentVoor degene die bij goedkope testen zweert. Overigens had ik na een week wel een dikke vette Kruidvatstreep ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |