abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67159980
@ minnieMin, bij mij duurde het na het stoppen met de pil 38 dagen, de ronde erna 37 dagen en zit nu op dag 32 met een negatieve zwangerschapstest, maar wel met pijn in mijn onderrug en buik dus het zal (en dan hoop ik dat maar) vandaag wel doorzetten.
pi_67161322
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef MinnieMin het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief

Nog steeds niets van een bloeding te bekennen. Hoe lang duurde dat bij jullie na het stoppen met de pil? Ben ik te ongeduldig? Manlief vindt van wel
Kan echt wel heel wat maanden nog helemaal door de war liggen helaas... hopelijk gauw weer een normale cyclus!
En ik vind jullie ook allemaal heel erg lief, heerlijk lees,typ en steun topic!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67163344
kan iemand (MODje??) mijn NOD naar 21 april zetten?

Dan moet het gewoon echt al lente zijn, warm weer met flodderjurkjes en zo.
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:08:59 #204
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67163598
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef sterrenmunt het volgende:

Is aangepast hoor
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67167335
dank u!
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:00:22 #206
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67167493
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef sterrenmunt het volgende:

Oww, nou hoor Nog niet je laatste wijntje dus? Ik had het echt gehoopt voor jou.. (Ik zou ze trouwens allebéi missen, filet american én wijntjes ) Balen hoor..
3!
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:55:04 #207
95408 Incantrix
pi_67169221
Nou, ik vrees het ergste.. Vorige cyclus had ik precies 8 dagen voor ik ongesteld werd een PMS-achtige bui (geïrriteerd over alles) en vandaag, precies 8 dagen voor mijn NOD.. Zit ik om allerlei onzin te snotteren Gisteren trouwens ook al geheel op schema gevoelige borsten, dus volgens mij hoef ik niet meer te hopen voor deze ronde..

Dan ga ik nu even verdersnotteren onder de douche en het zonnetje in, da's beter dan erin blijven hangen
3!
pi_67173182
Elke keer kijk ik in dit topic.
Maar steeds geen streepjes...

Waar blijven die 2-de strepen..

Ik ben gelukkig druk met hard werken, zo heb ik afleiding. Ik mag vanmezelf niet testen voor de 25ste...
Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden... Denk 't wel..... Heb z'n vermoeden.
pi_67174589
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:00 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Oww, nou hoor Nog niet je laatste wijntje dus? Ik had het echt gehoopt voor jou.. (Ik zou ze trouwens allebéi missen, filet american én wijntjes ) Balen hoor..
helaas pindakaas maar vriend (die zelf nog teleurgestelder was dan ik) heeft een heerlijke fles wijn gekocht en die gaan we lekker vanavond soldaat maken!
pi_67174597
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef MinnieMin het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief

Nog steeds niets van een bloeding te bekennen. Hoe lang duurde dat bij jullie na het stoppen met de pil? Ben ik te ongeduldig? Manlief vindt van wel
Mijn eerste keer na het stoppen werd ik op dag 30 ongesteld, 2de cyclus pas bij dag 37
Jou NOD de 13de… was dat uigaande van 28 dagen? Dan zou je nu op dag 34 zitten.
Nog even wachten, alles kan nog. Wanneer voor het laatst een zwangerschapstest gedaan? HCG verdubbelt zich per zoveel dagen.. misschien toen nog niks te zien, en nu wel. Of je cyclus is gewoon in de war en moet je wat je man zegt geduld hebben!

Trierrr
Trierrr hoe is het bij jou? De 19 de je nod (morgen dus)
Stiekem al getest? Of voel je iets van een menstruatie eraan komen?

Incantrix
Incantrix aankomende maandag jou NOD.. spannend hoor. Dag erna die van mij
al weet ik niet of ik hem wel juist heb gerekend.. Had eerst 30 dagen en toen 37 dagen cyclus dus voor deze maand maar 33 genomen! Ah we zien het wel

Alle meiden een dikke kus

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 19-03-2009 17:56:51 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67174629
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef sterrenmunt het volgende:

[..]

helaas pindakaas maar vriend (die zelf nog teleurgestelder was dan ik) heeft een heerlijke fles wijn gekocht en die gaan we lekker vanavond soldaat maken!
Jammer sterremunt
Maar wijn is ook lekker (je kunt er nu toch niks meer aan veranderen, dus dan maar genieten van de wijn)

Mijn man is deze maand zoooo grappig Zondagmorgen: Kom schat ffies klussen, niet zeuren maar gewoon doen En van de week ook al paar keer dat soort opmerkingen

[ Bericht 3% gewijzigd door Ciscostar op 18-03-2009 16:51:55 ]
pi_67174654
maar ik ga wel voor meeeeer tweede streepjes hier!
pi_67175148
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef sterrenmunt het volgende:
maar ik ga wel voor meeeeer tweede streepjes hier!
Volgende maand! Ik ga voor je duimen!
pi_67175464
stelletje konijnen daar bij ciscostar in huis

sterremunt
pi_67176330
Sterrenmunt, En geniet van de fles wijn vanavond!

Wel lastig al die onregelmatige cyclussen en niet weten wanneer je nod nou precies is. Ik zelf kan daar echt heel slecht tegen poezebeest = beetje een controlefreak Mijn cyclus was in december en januari mooi 35 dagen, februari 33 dagen, maar wellicht ook 35 ivm spotting maar dat weet ik niet zeker. Denk ook wel dat ik weet wanneer mijn vruchtbare periode is, nu nog raak schieten.

Voor alle anderen ook een Ik kan hier namelijk zo lekker meelezen, schrijven en hopen.
pi_67176565
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Ciscostar het volgende:
TrierrrTrierrr hoe is het bij jou? De 19 de je nod (morgen dus)
Lief dat je het vraagt!

Ik had mijn NOD gebaseerd op 33 dagen omdat mijn vorige cycli allebei 33 dagen duurden.
Maar uit het temperaturen en ovutesten kon ik niet goed een eisprong afleiden... pas op dag 28 heb ik iets gezien wat eventueel misschien op een eisprong zou kunnen duiden... in dat geval duurt het dus nog even tot mijn daadwerkelijke NOD.. die zou dan dag 42 zijn. En ik zit nu op dag 32...
Gister trouwens 2 druppeltjes bloed... innesteling? Cyclus in de war? Wie zal het zeggen... ik hoop natuurlijk het eerste!! In dat geval zou ik zondag (dag 36) toch wel een testje kunnen doen?

Ik vind het trouwens grappig hoe jouw vent zijn best doet, hahaha!
Mijn vent wil wel graag een baby, maar wil er niet zoveel voor doen... (komt ook door drukte, verschillende bedtijden enz...)

Sterremunt...

En Incatrix, hmm, balen... niet zo hoopgevend dus... nouja, dan inderdaad ook maar niet teveel hoop hebben... dan kan het alleen maar meevallen... en daar hoop ik dan weer op!
pi_67176604
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:39 schreef Poezebeest het volgende:
Wel lastig al die onregelmatige cyclussen en niet weten wanneer je nod nou precies is. Ik zelf kan daar echt heel slecht tegen poezebeest = beetje een controlefreak
Ik ken het helemaal... irritant he?
pi_67177656
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Mijn eerste keer na het stoppen werd ik op dag 30 ongesteld, 2de cyclus pas bij dag 37
Jou NOD de 13de… was dat uigaande van 28 dagen? Dan zou je nu op dag 34 zitten.
Nog even wachten, alles kan nog. Wanneer voor het laatst een zwangerschapstest gedaan? HCG verdubbelt zich per zoveel dagen.. misschien toen nog niks te zien, en nu wel. Of je cyclus is gewoon in de war en moet je wat je man zegt geduld hebben!

TrierrrTrierrr hoe is het bij jou? De 19 de je nod (morgen dus)

Incantrix
Incantrix aankomende maandag jou NOD.. spannend hoor. Dag erna die van mij
al weet ik niet of ik hem wel juist heb gerekend.. Had eerst 30 dagen en toen 37 dagen cyclus dus voor deze maand maar 33 genomen! Ah we zien het wel

Alle meiden een dikke kus
Ik zit inmiddels inderdaad op dag 34... En heb er al een tweede test tegenaan gegooid. Maar helaas... zo steriel wit als maar kan zijn.

@ Iedereen, thanks, ik ben dus niet de enige bij wie de eerste keer lang duurde... toch fijn om te weten, stiekem.
Ik hoop natuurlijk wel dat het bij iedereen en bij mezelf allemaal zsm normaal gaat lopen, liever nog er twee streepjes worden geconstateerd!
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:03:37 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67184216
Meisjes, waar blijven de streepjes??

Hier ook even: nieuwtje
pi_67186471
Gefeliciteerd!
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:13:09 #221
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67187497
Gefeliciteer Trouwen is zooooooooo leuk Weet je al wanneer hoe en wat?

Ik heb een klein jaar geleden een lisexcisie gehad ivm een uitstrijkje wat niet goed was.Nu heb ik ergens gelezen dat je hierdoor moeilijker/niet zwanger kan worden.De gynecoloog heeft er toen niks over gezegt dus het is verder ook niet in me opgekomen de afgelopen maanden totdat ik er vandaag iets over las.Iemand die hier ook mee te maken heeft gehad of er meer vanaf weet?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:32:04 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67188524
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:13 schreef Guess. het volgende:
Gefeliciteer Trouwen is zooooooooo leuk Weet je al wanneer hoe en wat?

Ik heb een klein jaar geleden een lisexcisie gehad ivm een uitstrijkje wat niet goed was.Nu heb ik ergens gelezen dat je hierdoor moeilijker/niet zwanger kan worden.De gynecoloog heeft er toen niks over gezegt dus het is verder ook niet in me opgekomen de afgelopen maanden totdat ik er vandaag iets over las.Iemand die hier ook mee te maken heeft gehad of er meer vanaf weet?
Nee
We weten alleen wanneer wij zouden willen, voor de rest is alles nog blanco

Ik heb geen idee wat een lisexcisie is. Ik heb 2x een uitstrijkje gehad en uitslag was goed dus ik heb helaas geen antwoord op je vraag
pi_67188737
Ohhh wat leuk Asyniur! Gefeliciteerd!
Poezebeest gaat in juni trouwen, hihi....
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:51:12 #224
95408 Incantrix
pi_67189581
Oh wat leuk, Poezebeest en Asyniur! Trouwen is echt superleuk inderdaad, gefeliciteerd en veel plezier met de voorpret!

Cisco, mijn NOD is ook niet echt helemaal duidelijk hoor, ik had de 23e geprikt, maar ondertussen heb ik geleerd wat spotting is en dat dat niet meetelt, dus uiteindelijk zal het ergens tussen de 23e en de 27e zijn. Spannend is het evengoed, ben helemaal in de war over wat ik allemaal voel

Minnie: Hum, balen. Ik had eigenlijk al helemaal bedacht dat jij gewoon te vroeg had getest, eigenlijk. Mijn eerste echte ongesteldheid na het stoppen met de pil kwam al na een dag of 20 op gang overigens, maar bij mij hield het ook meteen anderhalve maand niet meer op. Kun je dus beter even wat langer wachten denk ik, al blijf ik nog even doorhopen voor je!

En Tierr, echt hoopgevend is het niet inderdaad. Hoewel ik nu dus wel enigzins in verwarring ben: ik at daarstraks patatjes en kreeg ineens zo'n ontzettende afkeer tegen die zooi, bah, wat was dat vies ineens! Nouja, is natuurlijk wel dik (haha) whisful thinking, maar ach.. Na een middag snotteren is het wel weer een fijne afwisseling

Van lisexcisie had ik trouwens nog nooit gehoord en googelen op effecten op zwangerschap levert niet echt héél duidelijke resultaten op, maar wat ik eruit opmaak is dat het in de meeste gevallen geen problemen geeft met zwanger worden erna.
3!
pi_67195303
Wat leuk, al die trouwers!!
Wij zijn vorig jaar ook getrouwd en het was echt helemaal super!!

Gues, het zegt me niks, maar waarom bel je anders niet even naar de dokter om je vragen te stellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')