Haha, nee, no worries, zo vatte ik het ook niet op hoor! Ik moet zeggen dat het me deze keer sowieso (tot nu toe dan, haha) redelijk makkelijk afgaat om te wachten, dat heb ik nog niet eerder gehad. Ik moest gewoon nog even extra aan jullie situatie denken, en toen had ik alles weer even in perspectief, zeg maarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:58 schreef mijsje het volgende:, nee, dat bedoelde ik niet, tuurlijk mag je altijd even klagen als je daaraan toe bent! En ik wilde het niet omdraaien naar mij toe, als jij je rot voelt over die extra dagen, dan mag dat natuurlijk, want iedere dag wachten op dit wonder is er een teveel voor je gevoel!
(en als je kon toveren, kwam ik gauw bij je...)
Het zonnetje schijnt, daar drinken we op! (lekker sapje)
VOlgens mij moet je met de meeste ovulatietestjes geen gebruik maken van de 1e urine.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vanuit het ziekenhuis heb ik ovulady (die naam) gekregen. Daar staat dat je moet testen tussen 10:00 en 20:00 en niet met de eerste urine van de dag.
Hoe kun je een zwangerschap aantonen met een ovutest dan? En waarom niet gewoon een zwangerschapstest doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:06 schreef sterrenmunt het volgende:
haai ovulady, ook wanneer je een eventuele zwangerschap wilt aantonen? ik weet dat het om je eisprong te testen niet handig is in de ochtend.
Da's dan 't voordeel van in de MMM zitten, dan krijg je ze cadeauquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef leonieke het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb, is een ovu-test goedkoper dan een zwangerschapstest
vraag maar aan RocabeIIa!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Da's dan 't voordeel van in de MMM zitten, dan krijg je ze cadeau
Maar dan nog snap ik niet hoe je daar een zwangerschap mee kunt aantonen
Ah OK. Ingewikkeld allemaal hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef sterrenmunt het volgende:
een ovulatietest reageert ook op het hCG hormoon vandaar de vraag naar ovulatietesten en hoe te gebruiken in de ochtend. En omdat ze wat goedkoper zijn dan zwtesten leek me dat wel een oplossing.
Maar ik ben al vanaf dag 12 bezig en dit is dag 23 geloof ik... ik volg ze niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:40 schreef bumbaloe het volgende:
Die van mij was trouwens ook heeeeeeeeeeeel vaag.
Ik heb ze bij matcare besteld en je kreeg er 2 zwangerschapstesten bij. Pirma.
(Ze staan trouwens ook op marktplaats he, maar dan over de datumsommige mensen willen echt overal geld voor vangen, mijn man denkt dat er wel markt voor is overigens, om daar zelf een webshop mee te beginnen, maar ik denk dat je zonder naamsbekendheid (matcare, sensitest, babyboom, etc) weinig zult verkopen.)
Ik zou dan een inlegkruisje gebruiken een paar dagen. Of een klein maandverbandje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef Poezebeest het volgende:
Nog ff een vraagje, hoe weet ik of het spotting is of een menstruatie? Zodra ik bloed zie gebruik ik een tampon, is zo moeilijk te zien dan
Nee, maar ik begrijp niet zo goed hoe je 'blind' kunt beginnen aan clomid. Dat wordt toch door een arts voor geschreven? zeg aub niet dat je het op internet hebt gekocht . Die schrijft dan voor wanneer je moet beginnen enzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef mamavansheryl het volgende:
hallo, daar was ik weer!!!
ik had duphaston gekregen en na 3 week nog geen ongie te zien:O(na prikpil nog niet weer ongie geweest dec.2008)
dus op naar de gyn en die vertelde dat alles nog hetzelfde was en dus die medicijnen werkten niet bij mij.
nu ben ik blind begonnen met clomid (vandaag dag 5).
moet de 24 ste komen voor controle om te kijken hoe het uitpakt.
dus ben benieuwd hoop dat het goed uitpakt.
meer mensen ervaring mee?
groetjes M
ooooooooooooooooh ik dacht dat je gewoon op eigen houtje was begonnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:30 schreef mamavansheryl het volgende:
hallo,
ik ben dus al naar de gyn geweest en die schreef me 10 dagen duphaston voor.
maar na een maand (intotaal) was ik nog niej ongie.
dus ben afgelopen vrijdag maar weer naar de gyn geweest en die zei dat alles nog precies net zo was als voor de tijd.
dus nog niks aan de hand word gewoon niet ongie.
nu heeft ie tegen mij gezegd dat ik maar blind aan de clomid moet om te kijken of ik wel eirijping heb.
daarvoor moet ik de 24 ste terug komen.
Hier ook,ben natuurlijk pas weer een paar dgn bezig maar vrolijk word je er niet vanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef Ciscostar het volgende:
Succes iedereen die bezig is met wachten en ovulatietesten
Mijn ovulatietest was vandaag weer vaag streepje...
Het blijven steeds vage streepje met 1 dag beetje wat meer streepje.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:37 schreef mijsje het volgende:
Poezebeest, ik vind je niet suffig hoor, ik vind je gewoon heel lief... ik wist ook niet alles meteen...
Hmm, dan zou ik zaterdag al moeten beginnen met testen (dag 11)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:57 schreef bumbaloe het volgende:
Asyniur, in de bijsluiter staat wanneer je moet beginnen. Je moet uitgaan van de kortste cyclus.
Ik ben heel flexibel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:37 schreef mijsje het volgende:
Bumba, inderdaad, groep 5 valt er nog net tussen...en dat vind ik zoooo leuk! op welke dagen werk jij in groep hell ehm, 6? Ga je voor het komend jaar erover hebben om een lagere groep te krijgen?
ik ben op een school weggegaan waar het een school-hell was... nooit wil ik er nog terug, al was het maar om een kopje koffie te drinken...
![]()
CP, een ovutest herkent ook HCG en geeft als je zwanger bent dus ook 2 streepjes. Andersom werkt het dan weer niet. (je eisprong zoeken met je zwangerschapstest) spuit 11lezen mijsje, lezen...
Poezebeest, ik vind je niet suffig hoor, ik vind je gewoon heel lief... ik wist ook niet alles meteen...
Kan echt wel heel wat maanden nog helemaal door de war liggen helaas... hopelijk gauw weer een normale cyclus!quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef MinnieMin het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief![]()
Nog steeds niets van een bloeding te bekennen. Hoe lang duurde dat bij jullie na het stoppen met de pil? Ben ik te ongeduldig? Manlief vindt van wel
Is aangepast hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef sterrenmunt het volgende:
kan iemand (MODje??) mijn NOD naar 21 april zetten?
Dan moet het gewoon echt al lente zijn, warm weer met flodderjurkjes en zo.
Oww, nou hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef sterrenmunt het volgende:
kan iemand (MODje??) mijn NOD naar 21 april zetten?
Dan moet het gewoon echt al lente zijn, warm weer met flodderjurkjes en zo.
helaas pindakaasquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oww, nou hoorNog niet je laatste wijntje dus? Ik had het echt gehoopt voor jou.. (Ik zou ze trouwens allebéi missen, filet american én wijntjes
) Balen hoor..
Mijn eerste keer na het stoppen werd ik op dag 30 ongesteld, 2de cyclus pas bij dag 37quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef MinnieMin het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief![]()
Nog steeds niets van een bloeding te bekennen. Hoe lang duurde dat bij jullie na het stoppen met de pil? Ben ik te ongeduldig? Manlief vindt van wel
Jammer sterremuntquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
helaas pindakaasmaar vriend (die zelf nog teleurgestelder was dan ik) heeft een heerlijke fles wijn gekocht en die gaan we lekker vanavond soldaat maken!
Volgende maand! Ik ga voor je duimen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef sterrenmunt het volgende:
maar ik ga wel voor meeeeer tweede streepjes hier!
Lief dat je het vraagt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Ciscostar het volgende:
TrierrrTrierrr hoe is het bij jou? De 19 de je nod (morgen dus)
Stiekem al getest? Of voel je iets van een menstruatie eraan komen?
Ik ken het helemaal... irritant he?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:39 schreef Poezebeest het volgende:
Wel lastig al die onregelmatige cyclussen en niet weten wanneer je nod nou precies is. Ik zelf kan daar echt heel slecht tegen poezebeest = beetje een controlefreak![]()
Ik zit inmiddels inderdaad op dag 34... En heb er al een tweede test tegenaan gegooid. Maar helaas... zo steriel wit als maar kan zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mijn eerste keer na het stoppen werd ik op dag 30 ongesteld, 2de cyclus pas bij dag 37
Jou NOD de 13de… was dat uigaande van 28 dagen? Dan zou je nu op dag 34 zitten.
Nog even wachten, alles kan nog. Wanneer voor het laatst een zwangerschapstest gedaan? HCG verdubbelt zich per zoveel dagen.. misschien toen nog niks te zien, en nu wel. Of je cyclus is gewoon in de war en moet je wat je man zegt geduld hebben!
TrierrrTrierrr hoe is het bij jou? De 19 de je nod (morgen dus)
Stiekem al getest? Of voel je iets van een menstruatie eraan komen?
Incantrix
Incantrix aankomende maandag jou NOD.. spannend hoor. Dag erna die van mij![]()
al weet ik niet of ik hem wel juist heb gerekend.. Had eerst 30 dagen en toen 37 dagen cyclus dus voor deze maand maar 33 genomen! Ah we zien het wel![]()
Alle meiden een dikke kus
Neequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:13 schreef Guess. het volgende:
GefeliciteerTrouwen is zooooooooo leuk
![]()
Weet je al wanneer hoe en wat?
Ik heb een klein jaar geleden een lisexcisie gehad ivm een uitstrijkje wat niet goed was.Nu heb ik ergens gelezen dat je hierdoor moeilijker/niet zwanger kan worden.De gynecoloog heeft er toen niks over gezegt dus het is verder ook niet in me opgekomen de afgelopen maanden totdat ik er vandaag iets over las.Iemand die hier ook mee te maken heeft gehad of er meer vanaf weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |