abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67136487
ik tel het ook alleen vanaf de dag dat het doorzet hoor, de dagen met een beetje afscheiding tellen niet mee.

*weet nu ook wat spotting betekent*
pi_67136640
spotting is idd hele lichte "vlekkerige" bloeding. ach, ik heb ook een hoop woorden erbij geleerd toen ik hier kwam meeposten...
pi_67137163
dat spotting gebeuren had ik vorige maand zo rond dag 34/35 en werd op dag 37 echt ongesteld. Het leek wel een beetje op oud bloed. klopt dat?
pi_67137433
dat kan, daar begon het bij mij gisteren ook mee. nu wordt het helderder en roder van kleur.
pi_67137878
ok thanks! wel balen voor je hoor
pi_67138099
dank je. naja, 26 maart is het nu ook gauw, en dan gaan we verder kijken bij de gyn. ik hoop dat hij er ook haast achter kan zetten...
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:42:33 #157
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67141137
Dat hoop ik zéker voor je, Mijsje!

Ik heb aan de hand van de nieuwe dingen die ik hier geleerd heb mijn ovulatie-progje op mijn telefoon aangepast en ik denk dat mijn NOD moet worden bijgesteld naar 27 maart. Hoewel ik normaalgesproken altijd wel al een paar dagen vantevoren spotting (HA!) heb, maar als ik echt mijn doorbraakdagen invul kom ik daarop uit.

Da's ergens wel weer een beetje balen, want dat is weer 4 dagen langer wachten eer ik kan testen (hoewel, als bij mij dan nog steeds geen spotting zichtbaar is..) en ik ben dus niet zo'n heel geduldig mens Ah well..
3!
pi_67141213
incantrix, 4 dagen lijkt inderdaad lang, maar je redt het wel, ik weet het zeker! Ik hoop ook dat je niet zolang als wij hoeft te wachten...
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:51:46 #159
95408 Incantrix
pi_67141431
Daar heb je 100 % gelijk in, Mijsje. Slaat nergens op om dáárover te gaan klagen. [/einde klaagmodus] Ik heb ook echt wel respect voor jou en de andere stellen die al een tijd bezig zijn hiermee. Dikke knuffel voor jullie, als ik toch eens kon toveren..

Bovendien is dat wachten natuurlijk wel lastig, maar iets wel of niet meteen al weten maakt natuurlijk ook helemaal niets uit

En het zonnetje schijnt
3!
pi_67141608
, nee, dat bedoelde ik niet, tuurlijk mag je altijd even klagen als je daaraan toe bent! En ik wilde het niet omdraaien naar mij toe, als jij je rot voelt over die extra dagen, dan mag dat natuurlijk, want iedere dag wachten op dit wonder is er een teveel voor je gevoel!
(en als je kon toveren, kwam ik gauw bij je... )
Het zonnetje schijnt, daar drinken we op! (lekker sapje)
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:15:50 #161
95408 Incantrix
pi_67142085
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:58 schreef mijsje het volgende:
, nee, dat bedoelde ik niet, tuurlijk mag je altijd even klagen als je daaraan toe bent! En ik wilde het niet omdraaien naar mij toe, als jij je rot voelt over die extra dagen, dan mag dat natuurlijk, want iedere dag wachten op dit wonder is er een teveel voor je gevoel!
(en als je kon toveren, kwam ik gauw bij je... )
Het zonnetje schijnt, daar drinken we op! (lekker sapje)
Haha, nee, no worries, zo vatte ik het ook niet op hoor! Ik moet zeggen dat het me deze keer sowieso (tot nu toe dan, haha) redelijk makkelijk afgaat om te wachten, dat heb ik nog niet eerder gehad. Ik moest gewoon nog even extra aan jullie situatie denken, en toen had ik alles weer even in perspectief, zeg maar

Die vier dagen kunnen er ook nog wel bij, ik was alleen verrast dat ik nog nooit bedacht had dat deze manier van tellen zo veel verschil zou uitmaken in mijn situatie. Mijn cyclus verdient gewoon geen schoonheidsprijs (meestal wordt ik ongesteld, houdt het weer op, word ik weer ongesteld, houdt het weer op en begint het dan nóg een keer) en dan is het echt lastig om te tellen wanneer je NOD of je eisprong is. Nu dus wéér ergens anders als verwacht, dus ook weer de zoveelste keer dat ik mijn verwachtingen bijstel.

Ik proost mee op het zonnetje, hiero met een roosvicee'tje (En als ik kon toveren maakte ik eerst jou en de meiden uit dat andere zwanger-worden-topic blij, en dan de rest van de dames hier )
3!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:56:17 #162
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67143321
Oh, ships, ik vergeet helemaal dat ik moet piessen
Hhihi ik kom zo reageren dan
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_67143629
Das echt heel lief van je Incantrix

Konden we maar toveren, zou heel wat ellende besparen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:09:45 #164
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67143721
cisco, hopelijk werpt het klussen 'zn vruchten af'

Inca, tuurlijk is het balen dat je 4 dagen langer moet wachten. Dat vinden we allemaal, en kun je nagaan dat er genoeg vrouwen zijn die 4 dagen te vroeg testen.

NOu, ovutestje gedaan (matcare) maar volgens mij heb ik hem te diep in de urine gedoken, ach we zien wel Het is pas dag 10 en ik ben maar vnadaag begonnen (26-29 laatste 2 cycli).

Mijsje, werk jij in het onderwijs? Welke groep heb je?
pi_67144736
Ik kom jullie allemaal ff knuffelen

Ow sterremunt wat spannend! En ik zweer ook bij de ovutesten, zelfs om zwangerschap aan te tonen
pi_67146755
ook in de ochtend?
pi_67147665
Vanuit het ziekenhuis heb ik ovulady (die naam ) gekregen. Daar staat dat je moet testen tussen 10:00 en 20:00 en niet met de eerste urine van de dag.
pi_67147760
haai ovulady , ook wanneer je een eventuele zwangerschap wilt aantonen? ik weet dat het om je eisprong te testen niet handig is in de ochtend.
pi_67147833
bumbaloe, ik sta voor groep 5 doe jij ook iets in het onderwijs?
CP, dat heb ik ook gelezen op internet ergens... niet de eerste urine... dan was er van iets ook een te sterke concentratie om een eerlijk beeld te krijgen ofzo had ik begrepen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:16:05 #170
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67148135
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vanuit het ziekenhuis heb ik ovulady (die naam ) gekregen. Daar staat dat je moet testen tussen 10:00 en 20:00 en niet met de eerste urine van de dag.
VOlgens mij moet je met de meeste ovulatietestjes geen gebruik maken van de 1e urine.
Ik heb net om half zes getest en dat gaat prima.

Mijsje, jep ik sta parttime voor de klas. 3 dagen groep hell zes.
Ik kan alleen al over dit schooljaar een trilogie schrijven over de dingen die ik met deze groep mee maak.
Groep 5 heb ik ook gehad. Super leuk jaar. Het is nét het jaar waarin ze van klein - groot worden. Ze luisteren nog en nemen nog dingen van je aan. Gedurende het jaar worden ze wat opstandiger. Geweldig.
Groep 5 hangt er ook zo heerlijk tussen in. Te oud voor onderbouw en te klein voor bovenbouw.

Overigens is mijn werk (onderwijs dus) de reden dat ik op daar geen ovutesten doe. Die doe ik wel als ik thuis ben. (Nu was ik het vandaag dus vergeten :S)
pi_67148396
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:06 schreef sterrenmunt het volgende:
haai ovulady , ook wanneer je een eventuele zwangerschap wilt aantonen? ik weet dat het om je eisprong te testen niet handig is in de ochtend.
Hoe kun je een zwangerschap aantonen met een ovutest dan? En waarom niet gewoon een zwangerschapstest doen?

Er werd bij mij ook bijverteld dat ik niet te veel moet drinken van tevoren omdat je urine dan juist weer te veel verdund is
pi_67148525
Voor zover ik het begrepen heb, is een ovu-test goedkoper dan een zwangerschapstest
pi_67148544
Succes iedereen die bezig is met wachten en ovulatietesten

Mijn ovulatietest was vandaag weer vaag streepje...
Het blijven steeds vage streepje met 1 dag beetje wat meer streepje.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67148621
een ovulatietest reageert ook op het hCG hormoon vandaar de vraag naar ovulatietesten en hoe te gebruiken in de ochtend. En omdat ze wat goedkoper zijn dan zwtesten leek me dat wel een oplossing.
pi_67148653
juist leonieke, daarom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')