quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:58 schreef mijsje het volgende:
, nee, dat bedoelde ik niet, tuurlijk mag je altijd even klagen als je daaraan toe bent! En ik wilde het niet omdraaien naar mij toe, als jij je rot voelt over die extra dagen, dan mag dat natuurlijk, want iedere dag wachten op dit wonder is er een teveel voor je gevoel!

(en als je kon toveren, kwam ik gauw bij je...

)
Het zonnetje schijnt, daar drinken we op! (lekker sapje)
Haha, nee, no worries, zo vatte ik het ook niet op hoor! Ik moet zeggen dat het me deze keer sowieso (tot nu toe dan, haha) redelijk makkelijk afgaat om te wachten, dat heb ik nog niet eerder gehad. Ik moest gewoon nog even extra aan jullie situatie denken, en toen had ik alles weer even in perspectief, zeg maar
Die vier dagen kunnen er ook nog wel bij, ik was alleen verrast dat ik nog nooit bedacht had dat deze manier van tellen zo veel verschil zou uitmaken in mijn situatie. Mijn cyclus verdient gewoon geen schoonheidsprijs (meestal wordt ik ongesteld, houdt het weer op, word ik weer ongesteld, houdt het weer op en begint het dan nóg een keer) en dan is het echt lastig om te tellen wanneer je NOD of je eisprong is. Nu dus wéér ergens anders als verwacht, dus ook weer de zoveelste keer dat ik mijn verwachtingen bijstel.
Ik proost mee op het zonnetje, hiero met een roosvicee'tje

(En als ik kon toveren maakte ik eerst jou en de meiden uit dat andere zwanger-worden-topic blij, en dan de rest van de dames hier

)