abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66996546
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 133

13 maart MinnieMin (02-2009) NOD
19 maart Tierrr (10-2008) NOD
23 maart Incantrix (08-2008) NOD
26 maart Vlindur (01-2008) NOD
27 maart Ciscostar (12-2008) NOD
05 april CrazyPrincess
06 april Poezebeest NOD
12 april Guess. (09-2008) NOD
12 april Judes (11-2008) NOD
13 april mijsje (08-2007) NOD
21 april sterrenmunt (12-2008) NOD

bumbaloe (10-2008)
Poppejans (06-2008)
prinseszondererwt NOD
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 19-03-2009 18:40:52 ]
  vrijdag 13 maart 2009 @ 06:46:14 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_66996550
Minniemin, vandaag jouw NOD, spannend hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66996555
Laatste posts uit vorige topic:
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef happyme28 het volgende:
Halloooooo, ik kwam me ook weer melden!

Ik ben vandaag ongesteld geworden beetje raar hier haha

Netjes een cyclus van 29 dagen na de miskraam. Het moet nog wel doorzetten, maar aan het gevoel in mijn buik zal dat morgen wel gebeuren.

Yeah... kans op een kerstkindje

Ik heb de afgelopen tijd niet echt actief meegelezen, maar ik zal me weer eens in gaan lezen.

Weer met jullie hopen op een 2e streepje!
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Ciscostar het volgende:
Zo wat gaan jullie hard zeg....

Hier nog steeds druk aan het klussen... maar mijn eisprong nog steeds niet kunnen vinden..
Bij 30 dagen had het dinsdag moeten zijn, bij 33 dagen vandaag... dan maar uitgaan van mijn 37 dagen.... dan volgende week dinsdag dus... We blijven gewoon hard door klussen en we zien het resultaat wel.

Ik wil eigenlijk geen kindje in december... al te veel jarige in die maand (wij beide oa)

Asyniur balen...
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 06:43 schreef Fiemeeltje het volgende:
Fijn HappyMe! Hopen dat het meteen weer raak is en het wel bljft plakken.

cisco, je had het er gisteren of eergisteren over dat het tweede streepje begon op te komen, is het al donkerder aan het worden of wordt het weer lichter? Een piek kan namelijk heel erg snel opkomen, ik zou die van mij echt gemist hebben als ik niet op het idee gekomen was toen het tweede streepje donkerder werd twee maal daags te testen. Bij mij duurde het na het licht opkomen van het streepje 5 dagen voor ik de piek kreeg overigens.
Zijn niet alle posts, maar wel de posts waar nog over gebebbeld werd
  vrijdag 13 maart 2009 @ 06:58:47 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_66996593
happyme, is je menstruatie nu ook veel zwaarder dan normaal?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66996692
Nou nog niet, eergister wat lichte spotting, gisteren wat meer en een beetje helder bloed. Ik denk dat vandaag of morgen de doorbraakbloeding wel zal komen. Dus dat is nog even afwachten. De gyn heeft me er wel voor 'gewaarschuwd' zeg maar.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 08:46:52 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_66997556
Ik hoop voor je dat het overslaat dan hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 maart 2009 @ 08:49:17 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66997597
Welkom terug Happy
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66999231

Vanavond weer klussen. We gaan stug door met klussen totdat ik ongesteld word. Weten we zeker dat we er niet naast kunnen zitten. En wat dan de eitjes en zaadjes onderling doen, moeten zij zelf weten
pi_66999488
Happy, om je gerust te stellen, mijn eerste menstruatie na de miskraam viel reuze mee. Lag er misschien ook aan dat ik een curretage gehad heb. Later werd het allemaal wel anders Wel goed dat je nu al weer een cyclus lijkt te hebben, super! En nou snel weer aan de slag he....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67000585
Happy

Mijn NOD mag op 26 maart.. Gebaseerd op 31 dagen maar weer..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67001949
hallo, ik kom me ook weer eens melden. Ik ben van de week gewoon netjes op tijd ongesteld geworden, al was het veel lichter dan normaal. (veel spotting, maar weinig echt bloed...) maar goed, we gaan de nieuwe ronde weer in...
(en nee, vast niet zwanger, want was nog negatief...)
pi_67002997
Jammer, wolletjebol!

Happyme, welkom terug, al is het natuurlijk niet leuk dat je hier weer terug moest komen... Wel fijn dat je cyclus weer gewoon op gang lijkt te komen.
pi_67004863
Ik heb kleine steekjes in mijn onderbuik. En ben niet helemaal lekker. Is dit een teken van zwanger zijn?
Nee Ymme doe niet zo gek. Dat kan toch helemaal nog niet...
pi_67005011
Lol, ik ken dat, Ymme, je gaat ineens van alles voelen die laatste weken voor je NOD... Succes met wachten!
pi_67005031
fiemeeltje: jij zei dat hij echt duidelijk moest zijn het 2de streepje en bij ons was hij 2 dagen beetje vaagjes.. en nu niks meer.. naja als ik hem gemist heb dan wel geklust en gaan gewoon nog even door

Happy wat fijn dat er weer wat begint te komen!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 12:46:21 #16
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67005152
Wie weet cisco, ik hoop dat je ondanks het niet vinden van je ei met de testjes toch op tijd hebt geklust.

Ymme. Ik probeer zelf nooit naar kwaaltjes te zoeken. Maar nu ben ik ongesteld (geweest) en werkelijk waar. Ik snap niks meer van mijn lichaam. Ik heb 'klotsende' borsten. Alsof er van binnen zich het een en ander afspeelt. Verder ben ik moe, moe en kan ik zelfs overdag slapen.
Sinds drie dagen heb ik weer enorme last van mn bekken, ik denk dat ik een verkeerde stap heb gezet want ik kan het ook niet verklaren, ik loop zelfs mank.
Maarja, ik ben toch echt ongesteld geweest, helderrood en VEEL.
Desalniettemin hoop ik dat je lichaam de juiste signalen afgeeft en dat je echt zwanger bent!!!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_67005212
Maar deze week is pas de eisprong geweest.
Dus het zou toch niet mogelijk zijn, nu al iets te voelen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 12:52:21 #18
100412 mefke79
komt goed!
pi_67005327
ymme, en alle andere meiden die zich druk maken die laatste weken, ik heb een tip. Ik ben op een gegeven moment juist elke dag alles gaan noteren in een excell bestandje. Zo kon ik terugkijken of ik dat de vorige maand ook had. En zo kwam ik er dus ook achter dat ik altijd gevoelige borsten kreeg rond dag 20, maar dat het dag 24 weer weg was bijvoorbeeld...wie weet helpt het je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67006817
Lucky you, mefke! Ik hou dat ook allemaal bij en inmiddels ben ik erachter dat ik elke cyclus van ong. 2 dagen na de eisprong tot de eerste dag van mijn menstruatie gevoelige borsten heb... en dat duurt soms wel 12 dagen! De eerste maand dacht ik echt dat het een zw. teken was, maar nu weet ik dus dat het niet zoveel zegt. Hetzelfde geldt voor steekjes in m'n buik, pijntjes in mijn rug en af en toe een misselijk gevoel. Daar zit bij mij niet echt een vast patroon in, maar ik weet nu dat het allemaal sporadisch voor kan komen. Dat heeft me wel meer rust gegeven, ik heb nu niet bij alles wat ik voel het idee dat het een voorteken ergens van is.

Ymme, het is sowieso moeilijk te zeggen met die dingen. Voor zover ik het heb gelezen is het niet wetenschappelijk aan te tonen of de dingen die je de eerste weken voelt uberhaupt iets met een zwangerschap te maken hebben, ook al blijk je zwanger te zijn. Zo wordt een bloeding tussen de eisprong en de NOD vaak een innestelingsbloeding genoemd, maar het valt niet te bewijzen of dat ook werkelijk iets met de innesteling te maken heeft gehad. Het kan ook 'zomaar' een bloeding zijn geweest. Zo kun je je ook 'zomaar' misselijk voelen die eerste weken, of steekjes voelen in je buik, of je nou zwanger bent of niet. Het is dus echt een kwestie van afwachten. Jammer genoeg!
pi_67007804
We wachten geduldig af... Nou geduldig
pi_67014781
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 06:46 schreef Troel het volgende:
Minniemin, vandaag jouw NOD, spannend hoor!
Best wel, maar ja, ik verwacht er niet zo veel van die eerste ronde. Ik weet natuurlijk mijn cyclus nog helemaal niet en het ontpillen schijnt wel een half jaar te kunnen duren. (Valt het erg op dat ik probeer mezelf niet te veel hoop te geven? )
pi_67015021
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:46 schreef bumbaloe het volgende:
Wie weet cisco, ik hoop dat je ondanks het niet vinden van je ei met de testjes toch op tijd hebt geklust.

We zijn eeeh geloof ik vrijdag begonnen met klussen en toen iedere dag en alleen gisteren niet.. maar zullen vanavond wel weer ffies klussen

Want ik spotte net weer ineens veel slijm... en als ik 33 dagen aan zou houden dan dus vandaag mijn eisprong. Zo maar eens plassen
pi_67015080
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:09 schreef ymme het volgende:
We wachten geduldig af... Nou geduldig
Ik voelde vorige cyclus ook rond me eisprong pijnlijke borsten en iets erna ook misselijkheidjes... en dat bleef tot 3 dagen voor mij ongesteldheid... soms is het lichaam heel raar!
Maar ik duim voor ymme dat het raak is
pi_67015300
Nou hop cisco, stripje piesen. Als het cervixslijm is zou je een tweede streepje moeten zien verschijnen
pi_67015808
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:37 schreef judes het volgende:
Lucky you, mefke! Ik hou dat ook allemaal bij en inmiddels ben ik erachter dat ik elke cyclus van ong. 2 dagen na de eisprong tot de eerste dag van mijn menstruatie gevoelige borsten heb... en dat duurt soms wel 12 dagen! De eerste maand dacht ik echt dat het een zw. teken was, maar nu weet ik dus dat het niet zoveel zegt. Hetzelfde geldt voor steekjes in m'n buik, pijntjes in mijn rug en af en toe een misselijk gevoel. Daar zit bij mij niet echt een vast patroon in, maar ik weet nu dat het allemaal sporadisch voor kan komen. Dat heeft me wel meer rust gegeven, ik heb nu niet bij alles wat ik voel het idee dat het een voorteken ergens van is.

Ymme, het is sowieso moeilijk te zeggen met die dingen. Voor zover ik het heb gelezen is het niet wetenschappelijk aan te tonen of de dingen die je de eerste weken voelt uberhaupt iets met een zwangerschap te maken hebben, ook al blijk je zwanger te zijn. Zo wordt een bloeding tussen de eisprong en de NOD vaak een innestelingsbloeding genoemd, maar het valt niet te bewijzen of dat ook werkelijk iets met de innesteling te maken heeft gehad. Het kan ook 'zomaar' een bloeding zijn geweest. Zo kun je je ook 'zomaar' misselijk voelen die eerste weken, of steekjes voelen in je buik, of je nou zwanger bent of niet. Het is dus echt een kwestie van afwachten. Jammer genoeg!
Ik vind het echt lastig hoor. Ik ben eigenlijk al de hele week wat misselijk, last van mijn rug. Maar niets zoals ik het normaal bij mijn pilbloedingen voelde. Ze hebben het allemaal best mooi verzonnen, dat mensenlijf, maar dat zwanger worden hadden ze wel wat makkelijker mogen maken van me...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')