quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef happyme28 het volgende:
Halloooooo, ik kwam me ook weer melden!
Ik ben vandaag ongesteld geworden![]()
![]()
beetje raar hier haha
Netjes een cyclus van 29 dagen na de miskraam. Het moet nog wel doorzetten, maar aan het gevoel in mijn buik zal dat morgen wel gebeuren.
Yeah... kans op een kerstkindje![]()
Ik heb de afgelopen tijd niet echt actief meegelezen, maar ik zal me weer eens in gaan lezen.
Weer met jullie hopen op een 2e streepje!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Ciscostar het volgende:
Zo wat gaan jullie hard zeg....
Hier nog steeds druk aan het klussen... maar mijn eisprong nog steeds niet kunnen vinden..
Bij 30 dagen had het dinsdag moeten zijn, bij 33 dagen vandaag... dan maar uitgaan van mijn 37 dagen.... dan volgende week dinsdag dus... We blijven gewoon hard door klussen en we zien het resultaat wel.
Ik wil eigenlijk geen kindje in december... al te veel jarige in die maand (wij beide oa)
Asyniur balen...
Zijn niet alle posts, maar wel de posts waar nog over gebebbeld werdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:43 schreef Fiemeeltje het volgende:
Fijn HappyMe! Hopen dat het meteen weer raak is en het wel bljft plakken.
cisco, je had het er gisteren of eergisteren over dat het tweede streepje begon op te komen, is het al donkerder aan het worden of wordt het weer lichter? Een piek kan namelijk heel erg snel opkomen, ik zou die van mij echt gemist hebben als ik niet op het idee gekomen was toen het tweede streepje donkerder werd twee maal daags te testen. Bij mij duurde het na het licht opkomen van het streepje 5 dagen voor ik de piek kreeg overigens.
Best wel, maar ja, ik verwacht er niet zo veel van die eerste ronde. Ik weet natuurlijk mijn cyclus nog helemaal niet en het ontpillen schijnt wel een half jaar te kunnen duren. (Valt het erg op dat ik probeer mezelf niet te veel hoop te geven?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:46 schreef Troel het volgende:
Minniemin, vandaag jouw NOD, spannend hoor!
We zijn eeeh geloof ik vrijdag begonnen met klussen en toen iedere dag en alleen gisteren niet.. maar zullen vanavond wel weer ffies klussenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:46 schreef bumbaloe het volgende:
Wie weet cisco, ik hoop dat je ondanks het niet vinden van je ei met de testjes toch op tijd hebt geklust.
Ik voelde vorige cyclus ook rond me eisprong pijnlijke borsten en iets erna ook misselijkheidjes... en dat bleef tot 3 dagen voor mij ongesteldheid... soms is het lichaam heel raar!quote:
Ik vind het echt lastig hoor. Ik ben eigenlijk al de hele week wat misselijk, last van mijn rug. Maar niets zoals ik het normaal bij mijn pilbloedingen voelde. Ze hebben het allemaal best mooi verzonnen, dat mensenlijf, maar dat zwanger worden hadden ze wel wat makkelijker mogen maken van me...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:37 schreef judes het volgende:
Lucky you, mefke! Ik hou dat ook allemaal bij en inmiddels ben ik erachter dat ik elke cyclus van ong. 2 dagen na de eisprong tot de eerste dag van mijn menstruatie gevoelige borsten heb... en dat duurt soms wel 12 dagen!De eerste maand dacht ik echt dat het een zw. teken was, maar nu weet ik dus dat het niet zoveel zegt. Hetzelfde geldt voor steekjes in m'n buik, pijntjes in mijn rug en af en toe een misselijk gevoel. Daar zit bij mij niet echt een vast patroon in, maar ik weet nu dat het allemaal sporadisch voor kan komen. Dat heeft me wel meer rust gegeven, ik heb nu niet bij alles wat ik voel het idee dat het een voorteken ergens van is.
Ymme, het is sowieso moeilijk te zeggen met die dingen. Voor zover ik het heb gelezen is het niet wetenschappelijk aan te tonen of de dingen die je de eerste weken voelt uberhaupt iets met een zwangerschap te maken hebben, ook al blijk je zwanger te zijn. Zo wordt een bloeding tussen de eisprong en de NOD vaak een innestelingsbloeding genoemd, maar het valt niet te bewijzen of dat ook werkelijk iets met de innesteling te maken heeft gehad. Het kan ook 'zomaar' een bloeding zijn geweest. Zo kun je je ook 'zomaar' misselijk voelen die eerste weken, of steekjes voelen in je buik, of je nou zwanger bent of niet. Het is dus echt een kwestie van afwachten. Jammer genoeg!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |