abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 11:54:04 #251
5428 crew  miss_sly
pi_66965016
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:52 schreef Asyniur het volgende:
Wat jammer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66965166
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:41 schreef mijsje het volgende:
was het ook niet zo dat een ei zoveel uur nog goed is? En dus dat als je klust als je ei er al is, je dus nog steeds bevrucht kunt worden? staat me iets van bij hoor... (maar ook dus van denken en niet van wetenschappelijk opgezocht...)
Ik dacht idd ook dat je minimaal 24 uur de tijd nodig hebt om het ei te bevruchten, maar of dat waar is, dat weet ik niet.
Ik heb even gegoogled en daar kom ik ook tegen dat een eicel tot maximaal 24 uur na de eisprong bevrucht kan worden. Maar het is dan nog de vraag of dit wetenschappelijk is bewezen.
quote:

Balen Asyniur!
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Dit was ook wel de kers op de slagroom hé!

@ ymme, wat een leuke opmerking van je vriend.
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.
Bende gij een Brabander Bumbaloe?
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef Melodietje het volgende:
Hier nog altijd niet getest, maar nu is het tijd om de kattenbak te verschonen. Is het wel verstandig om dat te doen? Of kan dat alleen kwaad als je zwanger bent?

En ik heb zere tetten.
Ik vind dit een hele goede reden om te testen! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en hoef je niet zo krampachtig overal bij te denken, kan dat wel want misschien ben ik zwanger. Je bent het wel of je bent het niet en daar kom je maar op één manier achter!
pi_66965209
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef Guess. het volgende:
Balen Asyniur

Ik ben vandaag begonnen met tempen,mijn man lag vanochtend al helemaal in de deuk en ik met dat ding in me achterste,moest zelf ook wel lachen hoor
Maar ik ben dus vaak echt een hele onrustige slaper,paar keer per nacht wakker en minstens 1x eruit om te plassen,nou ja we zien het wel hoor!
Veel succes met tempen Guess! Hoop dat je op die manier wat meer houvast krijgt.
pi_66965330
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef Poezebeest het volgende:
Ik dacht idd ook dat je minimaal 24 uur de tijd nodig hebt om het ei te bevruchten, maar of dat waar is, dat weet ik niet.
Ik heb even gegoogled en daar kom ik ook tegen dat een eicel tot maximaal 24 uur na de eisprong bevrucht kan worden. Maar het is dan nog de vraag of dit wetenschappelijk is bewezen.
Een eicel moet binnen 12 uur bevrucht worden. Sperma cellen kunnen tot 7 dagen en nachten overleven in het lichaam van de vrouw. Je moet dus voor of binnen 12 uur na de eisprong vrijen.

Temperaturen en die testen, ik geloof er niet in. Er zijn trouwens ook veel vrouwen die het gewoon voelen als de eisprong er is. En anders is het eenvoudig uit te rekenen en bij een onregelmatige cyclus gewoon elke dag of om de 2 dagen vrijen en het zit wel goed. Het is echt niet zo dat je maar een paar minuten de tijd hebt aangezien die eicel 12 uur bevrucht kan worden.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:03:51 #255
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66965380
Moet dat binnen 12 uur? Ik lees altijd overal binnen 24 uur.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 12:07:01 #256
5428 crew  miss_sly
pi_66965503
24 uur volgens mij ook Rocka en zaadcellen: er zijn gevallen bekend dat ze tot 4-5 dgen overleven, maar 7 dagen is echt niet gemiddeld! 2-3 dagen is gemiddeld, geloof ik.

En Kahlen, ik vind je een beetje kort door de bocht. Heel veel vrouwen voelen hun eisprong NIET! Veel meer dan die hun eisprong wel voelen. Temoeraturen is absoluut geen onzin, het geeft namelijk een heel goed beeld van wat er in je lichaam gebeurd. En bij een onregelmatige cyclus 'gewoon' om de dag vrijen klinkt heel simpel, maar als je al een jaar of langer bezig bent, kan dat erg gaan tegenstaan.
pi_66965509
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
ik ook ja.

En je hebt moet dus niet 12 uur ervoor of 12 uur erna vrijen om een eicel te laten bevruchten. Het kan ook tot wel een paar dagen eerder omdat sperma zolang overleeft in je lichaam. Daarom vond ik die testen juist wel handig. Als zo'n test positief is dan weet je dat je binnen 12 en 48 uur een eisprong hebt. Hij meet de LH-piek en die piekt altijd een paar uur vóór je eisprong. Als je dus sex hebt als het ding positief is en een dag later ofzo nog eens dan zou je best een goede kans moeten hebben.

Ik merk helemaal niets van mijn eisprong (gelukkig maar als ik de verhalen soms hoor) en volgens mij zijn er veel meer vrouwen die daar verder niets noemenswaardigs aan ontdekken.

-edit-
en wat miss_sly zegt ja, om de dag vrijen is leuk maar alleen als het binnen een maand of 2 raak is ik kan me voorstellen dat het daarna tegen gaat staan en als je de ene maand een cyclus van 20 dagen hebt en de andere een van 34 en dan weer van 40 dagen dan is zoiets als temperaturen natuurlijk enorm handig en duidelijk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 12:33:14 #258
5428 crew  miss_sly
pi_66966389
Wat huup zegtr over die ovutesten is inderdaad ook handig: je weet wanneer de piek eraan komt en je kunt nu eenmaal beter kort voor de ovulatie dan erna vrijen.

Het is gewoon geen exacte wetenschap en het kan enorm veel schelen als je iig het idee hebt dat je een beetje grip op de zaken en je cyclus hebt door tempen of testen of wat dan ook.
pi_66966598
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
veel bronnen spreken zelfs van 8 uur, zoals hier: http://nhg.artsennet.nl/u(...)ICH_R169806984899341 (een betrouwbare bron in tegenstelling tot vele andere sites op internet).

Je temperatuur gaat omhoog nadat de eispong is geweest, het is beter om voorafgaand hieraan te vrijen (24 tot 48 uur wordt geadviseerd). Temperaturen heeft mijn inziens daarom geen zin en het legt ook nog eens een druk op dit natuurlijke proces.

Zaadcellen leven met gemak 1 week in het lichaam van de vrouw, meestal zelfs 10 dagen. Meeste kans heb je echter wel binnen 72 uur.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66966599
Ik vraag me echt af wat Kahlen probeert te bereiken met dit soort reacties...

Ik vind het voor mezelf ook heel fijn om het idee te hebben dat ik er actief mee bezig ben, zoals miss sly zegt. Mijn cyclus is onregelmatig, mijn luteale fase is onregelmatig, ik voel niks van m'n eisprong en om de 2 dagen kvk-en... dat vind ik prima rond de eisprong, maar dat houden wij niet een hele cyclus lang vol, hoor! Dan wordt het zo'n verplichting. Het is gewoon bewezen dat het inzicht in je cyclus door tempen, ovutesten enz. de kansen kan vergroten om zwanger te worden. Daar komt ook nog bij dat je van de dokter vrijwel altijd moet gaan tempen, als het na lang proberen niet lukt. Dat zouden ze toch niet voorschrijven al het niet zinvol was? Dus waarom zou je het niet proberen? (is ook makkelijk om te zeggen dat je er allemaal niet zo in gelooft als het al gelukt is)
pi_66966882
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef judes het volgende:
is ook makkelijk om te zeggen dat je er allemaal niet zo in gelooft als het al gelukt is
Voordat ik de eerste keer zwanger werd heeft het ook 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Maar ik geloof net als velen niet in ovulatietesten en temperaturen. Het voegt niks toe. Daarnaast vind ik om de 2 dagen vrijen niet een verplichting in tegenstelling tot dingen die ik hier lees als om 06:00 in de ochtend de temperatuur gaan opnemen.
pi_66966918
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Kahlen het volgende:

[..]

veel bronnen spreken zelfs van 8 uur, zoals hier: http://nhg.artsennet.nl/u(...)ICH_R169806984899341 (een betrouwbare bron in tegenstelling tot vele andere sites op internet).

Je temperatuur gaat omhoog nadat de eispong is geweest, het is beter om voorafgaand hieraan te vrijen (24 tot 48 uur wordt geadviseerd). Temperaturen heeft mijn inziens daarom geen zin en het legt ook nog eens een druk op dit natuurlijke proces.

Zaadcellen leven met gemak 1 week in het lichaam van de vrouw, meestal zelfs 10 dagen. Meeste kans heb je echter wel binnen 72 uur.
Het natuurlijke proces is idd allemaal goed en wel als je vlotjes zwanger raakt. Ik kan je garanderen dat het allemaal niet zo fijn blijft.
Om eerlijk te zijn, vind ik het zelfs vreselijk dat het zo van moeten is en net op die bepaalde dagen moet Ik kon er na x aantal maanden zelfs bijna niet meer van genieten.
Nu we even geen kans hebben om zwanger te worden, is het ook allemaal weer fijner. Seks wanneer we er zin in hebben en niet meer omdat het toch om de twee dagen moet.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:53:14 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_66966975
Toch raar dat een heleboel mensen die ervoor geleerd hebben juist die testen en het temperaturen aangeven als "ga dat eerst eens doen".

Maarja, ik neem aan dat jij het allemaal beter weet dan de mensen die ervoor geleerd hebben, ten slotte ben jij zonder dat alles zwanger geworden

Judes, geen idee, maar de complete toon bevalt me al niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66967078
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef Troel het volgende:
Nee, dat is wel duidelijk. Jullie kunnen er niet tegen als iemand een mening heeft die tegen die van jullie ingaat. Echter valt het jullie wel op dat er veel mensen zijn die erg negatief praten over bijv. de ovulatietesten. En dat is niet zonder reden.

Maar ik zal jullie verder met rust laten.
pi_66967095
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef Troel het volgende:
Precies, mijn nekharen gaan er echt van overeind staan... Maarja, om het gezellig te houden zal ik mijn best doen om er gewoon niet meer op in te gaan. Heeft blijkbaar toch niet echt zin.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:57:59 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_66967114
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:56 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Nee, dat is wel duidelijk.
Ja weet je, ik ben soms als een stoomwals, maar ik had nooit verwacht dat er daadwerkelijk mensen waren die nog erger konden zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66967174
Troel, ik had net zo'n soort reactie als jij geplaatst, maar ging mis.
Kahlen, wat wil je hier nou mee? Je hoeft hier niet te reageren als je niets toe te voegen hebt. Ik ben nu dan wel zwanger, maar geloof me, op dit soort commentaar zit je echt niet te wachten als je, zoals sommigen hier, al langer bezig bent. En ja, dan grijp je, juist bij een onregelmatige cyclus naar testen en een thermometer. Juist ook omdat je dat NODIG HEBT als je bij een arts serieus genomen wilt worden. Maar ja, artsen zullen ook wel een onbetrouwbare bron zijn...

Meiden die nog graag een 2009 beebje willen, het kan nog hoor. Ik teste vorig jaar 29 april postitief en als de beeb toen 5 daagjes vroeger was geweest, was 't een 2008 kleintje geweest. Ik duim voor jullie
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66967221
"het voegt niks toe" vind ik ook wel een boude stelling. 't kan heel veel toevoegen als je er bijvoorbeeld op deze manier achter komt dat je een veel eerdere of latere ei-sprong hebt dan gemiddeld, ik noem maar wat. 't geeft inderdaad inzicht in je cyclus, en daarmee verhoog je doorgaans echt je kansen op een bevruchting wel degelijk. stel je ontdekt hierdoor dat je geen spontane ei-sprong hebt. ook dan voegt deze wetenschap toch wel iets toe aan 't maar gezellig puur natuur blijven proberen.
pi_66967430
Bijt heel hard op tong om niet op Kahlen te reageren, sommige mensen zijn het reageren niet waard
pi_66967550
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:33 schreef Guess. het volgende:
Volgens haar had het trouwens wel nut om sex te hebben op het moment dat je de tempratuurstijging hebt,ik lees ook vaak dat dan je ei al is geweest en het eigenlijk geen nut meer heeft,dus hoe dat nou dan zit
Maar om hier nog even op terug te komen... De experts zijn er niet over uit wanneer de temp-stijging precies plaats vindt. Sommigen zeggen 12-24 na de eisprong, maar sommigen zeggen meteen erna. Op het moment dat je die stijgende temp meet, kun je dus niet vaststellen of die eisprong gisteren is geweest of misschien een paar uur geleden. Dus voor de zekerheid kun je dan idd nog een keer klussen.
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 13:21:02 #271
5428 crew  miss_sly
pi_66967855
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Voordat ik de eerste keer zwanger werd heeft het ook 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Maar ik geloof net als velen niet in ovulatietesten en temperaturen. Het voegt niks toe. Daarnaast vind ik om de 2 dagen vrijen niet een verplichting in tegenstelling tot dingen die ik hier lees als om 06:00 in de ochtend de temperatuur gaan opnemen.
Jij mag er best niet in geloven, ik zou niet zwanger zijn geweest al sik niet had getemperatuurd.
Bovendien zijn de meningen van de heren en dames geleerden over verschillende zaken helemaal niet zo eensgezind. Bij temperaturen krijg je eerst een dip en daarna een stijging in de temp. De geleerden zijn ern og niet over eens of de ovulatie voor, tijdens of na deze dip zou plaatsvinden.
Het voegt wel iets toe, al is het maar het gevoel grip te hebben, inzicht te krijgen.

Je mag best een andere mening hebben hoor, maar om mensen die anders denken en handelen dan te vertellen dat ze zinloos bezig zijn, vind ik erg ver gaan.
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 13:22:19 #272
5428 crew  miss_sly
pi_66967895
quote:

[..]

Nee, dat is wel duidelijk. Jullie kunnen er niet tegen als iemand een mening heeft die tegen die van jullie ingaat. Echter valt het jullie wel op dat er veel mensen zijn die erg negatief praten over bijv. de ovulatietesten. En dat is niet zonder reden.

Natuurlijk mogen hier ook andere meningen worden geventileerd. Je zou je echter kunnen afvragen of de manier waarop je dit wenst te doen erg prettig is.
pi_66967964
Ik vind 2010 ook wel een mooi getal hoor
Kan ik met rust nog kerst vieren Maar he, ik vind het totaal niet erg als ik met kerst uitgeteld zou zijn hoor!!
Hoe eerder hoe beter.
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:25:40 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_66968025
quote:

[..]

Ik ben ook erg negatief over bepaalde zwangerschapstesten, dus ik denk dat het verstandig is als niemand gewoon meer test

(Melodietje, gewoon niet testen dus, heeft toch geen nut )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66968194
quote:
Jullie kunnen er niet tegen als iemand een mening heeft die tegen die van jullie ingaat.
* plakband van mond trekt
Wij hebben hier allemaal wel eens meningen die tegen elkaar ingaan. Het is idd de manier waarop jij het brengt...
* plakband er weer op plakt

[ Bericht 6% gewijzigd door judes op 12-03-2009 13:37:21 ]
pi_66968429
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef ymme het volgende:
Ik vind 2010 ook wel een mooi getal hoor
Kan ik met rust nog kerst vieren Maar he, ik vind het totaal niet erg als ik met kerst uitgeteld zou zijn hoor!!
Hoe eerder hoe beter.
Dat denk ik ook, ik zou de komende ronde graag zwanger zijn en dan vind ik het ook niet erg om rond kerst te moeten bevallen, echter lijkt het me ook heerlijk om de hele maand december vrij te zijn en dan een maandje later een kindje te krijgen.
Maar we hebben het niet voor het zeggen, helaas.
pi_66968708
Volgens mij worden de eitjes die begin april ergens bevrucht worden, kerstkindjes!
Dus ik wens jullie allemaal een sinterklaas- of kerstkindje toe
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:56:55 #278
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66971176
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:44 schreef peterfan het volgende:
Volgens mij worden de eitjes die begin april ergens bevrucht worden, kerstkindjes!
Dus ik wens jullie allemaal een sinterklaas- of kerstkindje toe
Ik zal het eens aan mijn moeder vragen

Ben het trouwens roerend eens met Mefke. Eens eens eens.

En Kahlen, tuurlijk mag jij je mening geven, dat doen wij tenslotte ook. Maar begrijp ook wel dat je in dít topic tegen een hoop zere benen aan schopt dan. Juist dit topic, waar we allemaal zo wachtend zijn op dat felbegeerde 2de streepje, en waar velen van ons alle hulpmiddelen aangrijpen die er voor handen zijn om inzicht te krijgen in cyclus van ons vrouwen. Bedenk wel de meesten van ons hebben máár 12 kansen (en sommigen minder zelfs) in het jaar om zwanger te raken. Begrijpelijk dan toch dat we die kansen optimaal willen benuten en niet voorbij laten gaan?

Ehm, ben ff kwijt wie het vroeg maar ja, ik kom uit het brabantse land
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_66973892
Ik vroeg dat! Kom zelf ook uit het mooie Brabantse land
pi_66978665
Bumba, ik heb echt nog steeds geen idee wie je bent hoor, ik weet echt niet wie hier in december jarig is, en mensen die een kindje hebben van 1,5 lopen hier ook genoeg rond

Ik heb mezelf net volgevroten met pizza en aantal happen Ben&Jerry's New York Super Fudge Chunk
Morgen maar weer streng dagje aan de lijn doen, zo af en toe jezelf verwennen mag best

Oja, ik doe hard mn best voor een kerstkindje hoor haha je weet maar nooit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:13:07 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66982077
Dank voor jullie lieve reacties!

Ik heb inmiddels ovulatietesten besteld (en ze zijn ook al binnen). Ik vertrouw in principe prima op mezelf zoals het ging maar ik wil graag nu toch wel een soort van extra controle.
noemt inmiddels een operatie van militaire precisie

Ik vind trouwens dat iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt.
Als je prima zonder hulpmiddelen kan: gewoon doen.
Als je graag alle hulpmiddelen die er zijn gerbuikt: lekker doen!
Jouw lijf, jouw leven. Iedereen doet het anders en gaat er anders mee om

Kom op dames! Volgende ronde minstens weer een plusje van iemand!
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:14:42 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66982142
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb mezelf net volgevroten met pizza en aantal happen Ben&Jerry's New York Super Fudge Chunk
Morgen maar weer streng dagje aan de lijn doen, zo af en toe jezelf verwennen mag best
Ik heb zin in chips en chocola maar niks in huis
pi_66982302
Haha, is heel Brabant bezig met het felbegeerde tweede streepje?

(Hier nog een Brabantse)
pi_66982430
Hey Brabo's!! Hier nog zo eentje.

Balen Asyniur, maar wellicht dat de ovu-testen wat schot in de zaak brengen. Ik geloof er overigens wel in, heb bij mij netjes de ovulatie zien komen en gaan en heb daardoor ook meteen raak geschoten. Okay, ik had m'n cervixslijm ook als leidraad, maar toch het is geen onzin. Iedereen moet doen waar ze zichzelf goed bij voelt. Er is geen 'goede' of 'foute' manier, alleen het resultaat telt

verder blijf ik natuurlijk meeduimen voor de rest hier....
  Jubileum moderator donderdag 12 maart 2009 @ 20:23:54 #285
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66982524
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef MinnieMin het volgende:
Haha, is heel Brabant bezig met het felbegeerde tweede streepje?
Wat zal het stil zijn dan op straat, in Brabant 's avonds
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66985360
Heel erg stil... Behalve dan in de slaapkamer, hihi
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:20:17 #287
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66985595
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:23 schreef Lois het volgende:

[..]

Wat zal het stil zijn dan op straat, in Brabant 's avonds
Mja, en de sleutel zit bij Guus diep in zak.
(en nu lees ik het terug en staat het er wel erg dubbelzinnig, maar ik doel natuurlijk op een regel uit zijn liedje brabant)

Ik had trouwens bij MatCare besteld. EN ik heb er een of ander verlept noteblokje bij gekregen. Krijgt iedereen dat? Die van mij is nat geweest en daarna weer opgedroogd en er zit een of andere koffievlek op.
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:24:22 #288
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_66985825
Zoo, hoe gaat het met jullie allemaal? Wij hebben gisteren een fijn samen-avondje gehad met 'uit eten' (McDonalds ) en cabaret.. Enzo We waren 6 jaar bij elkaar gisteren!

@ Poezebeest: Dank je wel, laten we het gezellig maken hier
quote:

Oooww.. Jammer hoor..

@ Guess: Hum, ik hoorde juist weer van iemand anders dat haar HA had gezegd dat ze beter van die testjes kon kopen als tempen.. Nouja.. Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen ermee, hoe hou je dat verder bij? Gewoon een lijstje? Ben ook wel eens dingen tegengekomen over grafieken enzo, dat je dan goed kunt zien hoe het verloop is ofzo..
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:02 schreef Kahlen het volgende:
Temperaturen en die testen, ik geloof er niet in. Er zijn trouwens ook veel vrouwen die het gewoon voelen als de eisprong er is. En anders is het eenvoudig uit te rekenen en bij een onregelmatige cyclus gewoon elke dag of om de 2 dagen vrijen en het zit wel goed. Het is echt niet zo dat je maar een paar minuten de tijd hebt aangezien die eicel 12 uur bevrucht kan worden.
Als jij dat op deze manier kunt loslaten, hip voor je Ik zou graag wíllen dat ik er niet in geloofde en zo kon denken als jij, maar ik maak mezelf compleet gek (Zou het nú zijn? Kunnen we beter nú..? Of zit het toch weer anders? En dan zo bang zijn je kans te missen dat je uiteindelijk de kans díe je hebt misschien weer verprutst door de stress die je voelt) en dan kun je beter gewoon die paar rotcenten uitgeven aan ovulatietesten i.p.v. jezelf volledig de stress in denken. Bovendien is mijn cyclus soms zo kort dat ik begon te twijfelen of ik überhaupt wel een eisprong heb, dus ik was heel erg blij dat die dingen bestaan en zo gemakkelijk te koop zijn.
3!
pi_66986383
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:08 schreef Poezebeest het volgende:
Bijt heel hard op tong om niet op Kahlen te reageren, sommige mensen zijn het reageren niet waard
Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich eraan stoort, maar jullie allemaal eigenlijk. Moest ik toch nog even kwijt.
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:33:46 #290
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66986449
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef Incantrix het volgende:
Zoo, hoe gaat het met jullie allemaal? Wij hebben gisteren een fijn samen-avondje gehad met 'uit eten' (McDonalds ) en cabaret.. Enzo We waren 6 jaar bij elkaar gisteren!

@ Poezebeest: Dank je wel, laten we het gezellig maken hier
[..]

Oooww.. Jammer hoor..

@ Guess: Hum, ik hoorde juist weer van iemand anders dat haar HA had gezegd dat ze beter van die testjes kon kopen als tempen.. Nouja.. Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen ermee, hoe hou je dat verder bij? Gewoon een lijstje? Ben ook wel eens dingen tegengekomen over grafieken enzo, dat je dan goed kunt zien hoe het verloop is ofzo..
[..]

Als jij dat op deze manier kunt loslaten, hip voor je Ik zou graag wíllen dat ik er niet in geloofde en zo kon denken als jij, maar ik maak mezelf compleet gek (Zou het nú zijn? Kunnen we beter nú..? Of zit het toch weer anders? En dan zo bang zijn je kans te missen dat je uiteindelijk de kans díe je hebt misschien weer verprutst door de stress die je voelt) en dan kun je beter gewoon die paar rotcenten uitgeven aan ovulatietesten i.p.v. jezelf volledig de stress in denken. Bovendien is mijn cyclus soms zo kort dat ik begon te twijfelen of ik überhaupt wel een eisprong heb, dus ik was heel erg blij dat die dingen bestaan en zo gemakkelijk te koop zijn.

Welk cabaret ben je geweest? Even offtopic?
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:36:08 #291
57497 happyme28
I'm so happy
pi_66986592
Halloooooo, ik kwam me ook weer melden!

Ik ben vandaag ongesteld geworden beetje raar hier haha

Netjes een cyclus van 29 dagen na de miskraam. Het moet nog wel doorzetten, maar aan het gevoel in mijn buik zal dat morgen wel gebeuren.

Yeah... kans op een kerstkindje

Ik heb de afgelopen tijd niet echt actief meegelezen, maar ik zal me weer eens in gaan lezen.

Weer met jullie hopen op een 2e streepje!
pi_66986753
Fijn happy! Hopelijk is het snel weer raak.
pi_66986829
Zo wat gaan jullie hard zeg....

Hier nog steeds druk aan het klussen... maar mijn eisprong nog steeds niet kunnen vinden..
Bij 30 dagen had het dinsdag moeten zijn, bij 33 dagen vandaag... dan maar uitgaan van mijn 37 dagen.... dan volgende week dinsdag dus... We blijven gewoon hard door klussen en we zien het resultaat wel.

Ik wil eigenlijk geen kindje in december... al te veel jarige in die maand (wij beide oa)

Asyniur balen...
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:41:09 #294
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_66986895
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Welk cabaret ben je geweest? Even offtopic?
Naar Nathalie Baartman. Had nog nooit van haar gehoord, maar we wilden graag naar Cabaret en deze dame speelde precies op de juiste dag, dus we hebben ons laten verassen Ze was best leuk!
3!
pi_66987051
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef happyme28 het volgende:

Netjes een cyclus van 29 dagen na de miskraam. Het moet nog wel doorzetten, maar aan het gevoel in mijn buik zal dat morgen wel gebeuren.

Ik heb de afgelopen tijd niet echt actief meegelezen, maar ik zal me weer eens in gaan lezen.

Helemaal niet raar dat je hier komt jompelen en blij bent met je ongesteldheid! Je wacht immers ook op een tweede streepje! Dus heel fijn dat je ongesteld bent en op naar de kvk periode! En daarna natuurlijk twee streepjes, we willen een boel kerstkindjes!
pi_66987166
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Ciscostar het volgende:
Zo wat gaan jullie hard zeg....

Hier nog steeds druk aan het klussen... maar mijn eisprong nog steeds niet kunnen vinden..
Bij 30 dagen had het dinsdag moeten zijn, bij 33 dagen vandaag... dan maar uitgaan van mijn 37 dagen.... dan volgende week dinsdag dus... We blijven gewoon hard door klussen en we zien het resultaat wel.

Ik wil eigenlijk geen kindje in december... al te veel jarige in die maand (wij beide oa)

Asyniur balen...
Have fun met klussen! Beter een keer te veel dan te weinig, hihi.
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:52:05 #297
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66987479
Dat is goed nieuws happyme! 29 is super netjes. Nu lekker klussen over een dagje of 12
pi_66987570
Wow, dat is inderdaad het blij zijn wel waard ,Happy! ''Fijn'' om meteen weer zo'n nette cyclus te hebben!
En nou hop, hopelijk voor je snel weer een topicje verder
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:23:07 #299
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66994234
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:02 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Mijn cyclus is onregelmatig en ik voel nooit een eisprong,nooit gevoeld ook,ik wil weten of ik een eisprong heb de enige echte betrouwbare manier om daar thuis achter te komen is te tempraturen.Dus dat heeft er niks mee te maken of je er nu wel of niet in geloofd,het is gewoon een feit net zoals een rondje rond is!!
Mischien vind jij het wel prima maar ik zie het niet zitten om een jaar lang of langer elke dag of om de dag sex te hebben,wij willen er namelijk ook van genieten en daarbij als ik niet eens een eisprong heb kunnen we wel 3x per dag sex hebben maar dat heeft dan totaal geen zin!
Je eigen mening hebben is dan ook prima,iedereen doed het op zijn eigen manier maar je brengt het nu op een manier of het allemaal maar onzin is maar dat is natuurlijk absoluut niet zo.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:32:48 #300
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66994498
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef happyme28 het volgende:

Hey dat heb ik op een of andere manier gemist,wat ontzettend klote zeg!
Fijn dat je cyclus weer gelijk goed is,hopelijk is het weer snel raak!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')