quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hey, jij bent in je vruchtbare periode als ik je banner mag geloven... Ga jij'es ff snel met je vent je ding doen i.p.v. hier een beetje te Fok!ken
Vanmiddag definief verloren. Ze is bevallen van een meisje..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef Poezebeest het volgende:
*knip*
Ik weet van een bevriend stel dat zij ook bezig zijn en ik heb ook wel een wedstrijdgevoel. Zou het ook helemaal niet leuk vinden wanneer zij eerder zwanger zijn, hoewel ik het ze enorm gun!
*Knip*
Ook ik herken dit... het is absoluut geen afgunst, maar ik wil gewoon ook zo graag een kindje...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vanmiddag definief verloren. Ze is bevallen van een meisje..
En natuurlijk ben ik blij en gelukkig, maar het steekt ook.
Ooooohquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:30 schreef Vlindur het volgende:
Cisco, Ymme en ik zijn ook nog maar 24 hoor
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:48 schreef bumbaloe het volgende:
[..]Balen meid. We gaan samen voor december. Ik ben zelf ook een decembermeisje en het is een toffe maand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:01 schreef Troel het volgende:
[..]Dit was ook wel de kers op de slagroom hé!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ ymme, wat een leuke opmerking van je vriend.
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.bumba baloe, waar is die kleine clown?
Er waren inderdaad nog maar erg weinig mogelijkheden overquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Dit was ook wel de kers op de slagroom hé!
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.
Ach ja, een maand heeft 4 weken ongeveer hequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Dit was ook wel de kers op de slagroom hé!
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.
inderdaad!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef judes het volgende:
Jammer Asyniur!
Ik vind het ook wel spannend worden zo. De laatste ronde voor 2009 kindjes denk ik. Om de een of andere reden toch weer een soort mijlpaal voor mij.
Ja, dat heb ik ook welquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef judes het volgende:
Jammer Asyniur!
Ik vind het ook wel spannend worden zo. De laatste ronde voor 2009 kindjes denk ik. Om de een of andere reden toch weer een soort mijlpaal voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |