abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66941647
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Hey, jij bent in je vruchtbare periode als ik je banner mag geloven... Ga jij'es ff snel met je vent je ding doen i.p.v. hier een beetje te Fok!ken

Klussen genoeg hoor En niet altijd in de avond, verschilt per dag per tijd

Banner klopt niet helemaal...: Of gisteren dus de vruchtbaarse dag of donderdag (omdat mijn cyclus dus zo abnormaal lang was vorige maand.. 37 days en vorige keer 30 dus gemiddelde maar van genomen en dat zou donderdag/vrijdag zijn.. maar banner nog niet echt aangepast)

Ik ben dus 22 jaar (gelukkig is trierrr 23, dus ben niet in me eentje onder de 25 jaar haha)
Maar leeftijd zegt niks over hoe snel je zwanger bent.. vriendin van me (33 jaar) zei laatst nog... jij als jongere dame zal wel sneller zwanger zijn dan ik. Maar zij is nu dus zwanger en ik nog niet.
Dus leeftijd zegt niks.. moet wel zeggen dat zij toen ze echt begon al langer van de pil was dan ik... we zullen zien! Zo maar weer eens plasje plegen voor de ovu test
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66941732
Cisco, Ymme en ik zijn ook nog maar 24 hoor
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66943844
Mijsje: Vervelend dat de zwemmertjes van je lief niet zo goed van kwaliteit zijn. Hoop dat ze daar ook iets mee kunnen bij de gyn. Ik weet niet of er een middeltje is zodat ze beter gaan zwemmen. In ieder geval veel succes ermee! En het lijkt nog lang te duren, maar het is zo 26 maart.
Incantrix: Welkom en leuk dat je met ons mee komt wachten!
Tierr: Vervelend dat je geen zicht hebt op je eigen cyclus en je je hierdoor onzeker gaat voelen!
Asyniur: Spannend! Ik duim voor je!
Bucko: Snap je reactie! Ik weet van een bevriend stel dat zij ook bezig zijn en ik heb ook wel een wedstrijdgevoel. Zou het ook helemaal niet leuk vinden wanneer zij eerder zwanger zijn, hoewel ik het ze enorm gun!

Ik heb altijd al wat met kinderen gehad, verschillende oppaskindjes enzo, wilde vroeger ook altijd met kinderen werken, maar nooit echt zelf kinderen gewild. Toen ik mijn huidige vriend tegen kwam ging het na een tijdje toch wel rammelen. Maar ik vond dat we aan een aantal voorwaarden moesten voldoen, een vaste baan en voldoende woonruimte. Dat hebben we nu sinds een jaar en sindsdien rammel ik echt heel erg hard! Duurde me echt te lang tot mijn vriend overstag ging. En nu is hij sinds een maandje overstag en maken we geen gebruik meer van voorbehoedsmiddelen. Met de pil ben ik in september vorig jaar al gestopt om medische redenen. Sindsdien probeer ik inzicht te krijgen in mijn cyclus. Deze is vanaf december rond de 33 dagen. Denk dat ik wel in de gaten heb wanneer mijn eisprong is, merk dat aan mijn cervixslijm. Echter wil ik misschien nog wel ovulatietesten gebruiken voor de zekerheid.
Afgelopen cyclus waren zowel mijn lief als ik ziek rond de eisprong. We hebben wel geklust maar ik denk dat dat wel invloed heeft gehad dat we niet zwanger zijn geworden. Ik ben daar wel heel ongeduldig in, wil nog liever vandaag dan morgen zwanger zijn en vindt het ergens wel frustrerend dat het maar 1x per maand raak kan zijn. Daarnaast heb ik een vrij lange cyclus voor mijn gevoel en dat geeft mij helemaal het gevoel alsof ik minder kans heb om zwanger te raken. Wat natuurlijk niet reëel is. En rationeel weet ik het allemaal heel goed, maar gevoelsmatig ben ik zo enorm ongeduldig!
Wij zijn niet voor mijn 30e klaar. Wij willen graag 2 kindjes en ben nu 28, ben al blij als ik voor mijn 30e mijn eerste kindje in mijn armen heb.

Ik ben deze cyclus trouwens al 7 dagen ongesteld en het eind is nog niet in zicht, sugt...

[ Bericht 2% gewijzigd door Poezebeest op 11-03-2009 18:43:28 ]
pi_66944702
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef Poezebeest het volgende:

*knip*
Ik weet van een bevriend stel dat zij ook bezig zijn en ik heb ook wel een wedstrijdgevoel. Zou het ook helemaal niet leuk vinden wanneer zij eerder zwanger zijn, hoewel ik het ze enorm gun!
*Knip*
Vanmiddag definief verloren. Ze is bevallen van een meisje..
En natuurlijk ben ik blij en gelukkig, maar het steekt ook.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66946005
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Vanmiddag definief verloren. Ze is bevallen van een meisje..
En natuurlijk ben ik blij en gelukkig, maar het steekt ook.
Ook ik herken dit... het is absoluut geen afgunst, maar ik wil gewoon ook zo graag een kindje...
En als je vriendin dan ongepland een kindje krijgt en bij jezelf lukt het maar niet is dat wel moeilijk...
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:33:53 #231
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66949971
Vandaag bij de huisarts geweest,moest er voor iets anders zijn maar ook nog even over het zwanger willen worden gehad.
Volgens haar zijn ovulatietesten niet altijd betrouwbaar en is de enige betrouwbare manier om er achter te komen of en wanneer je een eisprong hebt tempraturen.Ik moet het 2maanden bijhouden en dan terug komen.
Volgens haar had het trouwens wel nut om sex te hebben op het moment dat je de tempratuurstijging hebt,ik lees ook vaak dat dan je ei al is geweest en het eigenlijk geen nut meer heeft,dus hoe dat nou dan zit
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66950302
was het ook niet zo dat een ei zoveel uur nog goed is? En dus dat als je klust als je ei er al is, je dus nog steeds bevrucht kunt worden? staat me iets van bij hoor... (maar ook dus van denken en niet van wetenschappelijk opgezocht...)
pi_66951865
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:30 schreef Vlindur het volgende:
Cisco, Ymme en ik zijn ook nog maar 24 hoor
Oooooh

Mijn man was grappig vandaag. We zouden klussen na het eten en voor mijn trainen.
Sorry schat ik kan zo echt niet klussen, te moe en te weinig tijd. Kan het ook na het trainen van jou??

ja hoor
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  donderdag 12 maart 2009 @ 07:52:35 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:34:23 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_66959118
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:52 schreef Asyniur het volgende:

he shit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:48:56 #236
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66959326
quote:

Balen meid. We gaan samen voor december. Ik ben zelf ook een decembermeisje en het is een toffe maand!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:01:10 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_66959563
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:48 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Balen meid. We gaan samen voor december. Ik ben zelf ook een decembermeisje en het is een toffe maand!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66960316
quote:

Shit zeg.
Maar laat de moed niet zakken (al kan ik me het wel voorstellen als je dit eventjes wel doet).

Hier gisteren avond toch nog geklust
Je weet maar nooit.

En ik kwam er niet mee aanzetten. Vriendlief: 'schat, je kunt je wel niet zo heel lekker voelen, maar daar hebben mijn zaadjes en jouw eieren echt schijt aan hoor' kom liggen en we gaan kindjes maken.
Ja toen moest ik wel. Zo grappig. (ookal moet je erbij geweest zijn, om dit echt grappig te vinden)
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:29:04 #239
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66960368
Asyn

Ymme, ben toch blij dat ik er niet bij was.

Hoe zou het zijn met wolletjebol?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:02:45 #240
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66961299
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:01 schreef Troel het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was ook wel de kers op de slagroom hé!

@ ymme, wat een leuke opmerking van je vriend.
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:05:36 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_66961374
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.
Er waren inderdaad nog maar erg weinig mogelijkheden over
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66962219
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Ach ja, een maand heeft 4 weken ongeveer he En ik vind het niet erg om extra te klussen
pi_66962606
Jammer Asyniur!
Ik vind het ook wel spannend worden zo. De laatste ronde voor 2009 kindjes denk ik. Om de een of andere reden toch weer een soort mijlpaal voor mij.
pi_66963037
quote:

Ik wou dat ik ander nieuws kon lezen..
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:14:31 #245
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66963505
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef judes het volgende:
Jammer Asyniur!
Ik vind het ook wel spannend worden zo. De laatste ronde voor 2009 kindjes denk ik. Om de een of andere reden toch weer een soort mijlpaal voor mij.
inderdaad!
pi_66963611
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef judes het volgende:
Jammer Asyniur!
Ja, dat heb ik ook wel

Balen Asyniur..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66964318
Hier nog altijd niet getest, maar nu is het tijd om de kattenbak te verschonen. Is het wel verstandig om dat te doen? Of kan dat alleen kwaad als je zwanger bent?

En ik heb zere tetten.
pi_66964508
De amoniac ljkt me niet goed als je zwanger bent.
Maar je hebt nog niet getest, dus je weet niet of je zwanger bent.

Ik zal iemand anders toch maar de kattenbak laten doen
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 11:44:28 #249
5428 crew  miss_sly
pi_66964657
Ik zou testen. Jezelf zo voor de gek houden, is vrij zinloos, natuurlijk. Bovendien zijn er meer dingen waarmee je rekening moet houden als je zwanger bent, dus kun je het maar beter weten...of niet als het niet zo is. Kun je het verwerken en verder.

En de kattenbak iig niet doen nu, niet vanwege de ammoniak, maar vanwege toxoplasmose, dat in uitwerpselen van katten zit en dat echt hele nare invloed op de foetus kan hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:53:11 #250
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66964985
Balen Asyniur

Ik ben vandaag begonnen met tempen,mijn man lag vanochtend al helemaal in de deuk en ik met dat ding in me achterste,moest zelf ook wel lachen hoor
Maar ik ben dus vaak echt een hele onrustige slaper,paar keer per nacht wakker en minstens 1x eruit om te plassen,nou ja we zien het wel hoor!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')