quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef Vlindur het volgende:
Ik word in mei ook 25 (17e) en hoop voor mn 27e toch wel moeder te zijnDeze maand 2 jaar geleden toen we de knoop doorhakten..En nu in die klote MMM
![]()
Ik ben 33quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef Guess. het volgende:
Ik heb heel lang geroepen dat ik geen kinderen wilde.Toen mijn vriendin haar dochtertje kreeg was ik helemaal verliefd op dat kind,het verranderde toen in mischien ooit wel.Toen ik bijna3jaar terug mijn man leerde kennen was het al heel snel duidelijk dat ik/we echt kinderen wilde,wat mij betrefd had ik de pil gelijk in de vuilnisbak gegooid maar mijn man wilde nog even wachten.We zijn ruim half jaar terug getrouwd en ook gestopt met de pil.Ik ben 32 en mijn mannetje 31,volgens mij ben ik de oudste hier
Jeetje, wat moet jij inderdaad lang wachten. Ik hoop dat het heel gauw beloond zal wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik word in mei ook 25 (17e) en hoop voor mn 27e toch wel moeder te zijnDeze maand 2 jaar geleden toen we de knoop doorhakten..En nu in die klote MMM
![]()
Doodeng en tegelijkertijd superspannend inderdaad!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:05 schreef Incantrix het volgende:
En @ Minniemin: hey, da's grappig, als het aan mijn lief had gelegen hadden we er nu al twee rondlopen, maar ik was nog heel erg bezig met feesten, zuipen en ehm, feesten dus. En bizar he? Dat je dan van het één op het andere moment zó erg kunt verlangen naar iets dat altijd heel erg een ver-van-je-bed-show was? Ik was echt even volledig overdonderd, maar uiteindelijk vind ik het wel mooi dat ik nu die wens deel met mijn man. Eervorig jaar getrouwd, zo rond het eerste jubileum een wekker die heel hard TRING deed en nu dus hopelijk binnenkort een baby in mijn buik.
Heel herkenbaarquote:Begrijp ik het goed dat het voor de meeste anderen hier ook het eerste kindje is waaraan nu 'gewerkt' wordt?
Ik vind het trouwens ook altijd wel leuk om te horen hoe die wens er bij anderen is gekomen
En Bumbaloe, heel raar misschien, maar de gedachte dat ik misschien onvruchtbaar ben is tot voor kort nauwelijks in me opgekomen, het is eigenlijk pas nu al mijn vriendinnen zwanger zijn en ik niet dat ik er heel erg bang voor begin te worden. Misschien kwamen hun zwangerschappen ook wel zo hard aan, was denk ik mijn eerste confrontatie met de mogelijkheid dat wij misschien wel niet.. En misschien ook wel mijn eerste hardcore confrontatie met het feit dat ik het nu écht. Héél. Graag. Wil!
Hey, jij bent in je vruchtbare periode als ik je banner mag geloven... Ga jij'es ff snel met je vent je ding doen i.p.v. hier een beetje te Fok!kenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:58 schreef Ciscostar het volgende:
Bij ons is de wens gekomen: we wilde allebei altijd al kinderen.
Zijn nu bijna een jaar getrouwd, beide vaste baan, alles goed voor elkaar.
En bij mij begon het wel te kriebelen toen ik steeds mensen met baby's zag en toen gesproken met elkaar en in de wetenschap niet direct zwanger te zijn op 12 december gestopt met de pil.
Tuurlijk zouden qua onze leeftijd makkelijk nog 2 of 3 jaar kunnen wachten, maar we zijn er nu klaar voor en de wens is er heel sterk. En daardoor jonge moeder(iemand van 30 ook hoor) en daarom ook redelijk jong nog als de kids het huis uitgaat en zo ook nog veel tijd samen tijdens onze oude dag en jong opa en oma
Pff ik voel me wel erg jong hier als ik iedereen zijn leeftijd hoor...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hey, jij bent in je vruchtbare periode als ik je banner mag geloven... Ga jij'es ff snel met je vent je ding doen i.p.v. hier een beetje te Fok!ken
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:18 schreef MeNicole het volgende:
Mijs ik hoop dat de gyn jullie snel verder kan helpen. De zwemmers vankwamen helemaal niet vooruit en ondertussen ben ik bijna 24 weken zwanger. Zomaar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hey, jij bent in je vruchtbare periode als ik je banner mag geloven... Ga jij'es ff snel met je vent je ding doen i.p.v. hier een beetje te Fok!ken
Vanmiddag definief verloren. Ze is bevallen van een meisje..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef Poezebeest het volgende:
*knip*
Ik weet van een bevriend stel dat zij ook bezig zijn en ik heb ook wel een wedstrijdgevoel. Zou het ook helemaal niet leuk vinden wanneer zij eerder zwanger zijn, hoewel ik het ze enorm gun!
*Knip*
Ook ik herken dit... het is absoluut geen afgunst, maar ik wil gewoon ook zo graag een kindje...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vanmiddag definief verloren. Ze is bevallen van een meisje..
En natuurlijk ben ik blij en gelukkig, maar het steekt ook.
Ooooohquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:30 schreef Vlindur het volgende:
Cisco, Ymme en ik zijn ook nog maar 24 hoor
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:48 schreef bumbaloe het volgende:
[..]Balen meid. We gaan samen voor december. Ik ben zelf ook een decembermeisje en het is een toffe maand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:01 schreef Troel het volgende:
[..]Dit was ook wel de kers op de slagroom hé!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ ymme, wat een leuke opmerking van je vriend.
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.bumba baloe, waar is die kleine clown?
Er waren inderdaad nog maar erg weinig mogelijkheden overquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Dit was ook wel de kers op de slagroom hé!
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.
Ach ja, een maand heeft 4 weken ongeveer hequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Dit was ook wel de kers op de slagroom hé!
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.
inderdaad!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef judes het volgende:
Jammer Asyniur!
Ik vind het ook wel spannend worden zo. De laatste ronde voor 2009 kindjes denk ik. Om de een of andere reden toch weer een soort mijlpaal voor mij.
Ja, dat heb ik ook welquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef judes het volgende:
Jammer Asyniur!
Ik vind het ook wel spannend worden zo. De laatste ronde voor 2009 kindjes denk ik. Om de een of andere reden toch weer een soort mijlpaal voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |