Allemaal héél erg dank jullie wel voor het warme welkom, dat doet echt heel erg veel goed

Fijn om erover te kunnen praten zonder schroom, behalve mijn lief zijn er maar weinig mensen met wie ik het erover kan hebben en nu heb ik zomaar ineens een ploegje mensen gevonden die me niet alleen aan kunnen horen, maar zelfs begríjpen
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:43 schreef MinnieMin het volgende:Welkom Incantrix. Het verschilt hier heel erg, maar de meeste info over hoe lang iedereen hier bezig is vind je in de Openings Post op pagina 1. Tussen haakjes staat de begindatum.
We leven hier allemaal met elkaar mee, en ik hoop dat je hier dus snel weer weg bent!
Oooww, dank je wel voor de tip, dat had ik niet gezien

Ik hoop ook echt heel erg dat de meiden hier zo snel als mogelijk is hun geluk zullen vinden hiermee! Ik ben ook wel echt superblij voor mijn vriendinnetjes hoor, het voelt alleen zo dubbel. Nouja, dank je voor je warme welkom

quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:44 schreef RockabeIIa het volgende:Welkom Incantrix,
Ik geloof dat je min of meer op de juiste plek bent aangeland om eens lekker van je af te spuien. 7 maand is niet abnormaal lang maar elke maand is er 1 teveel, dat snap ik wel

Welkom in elk geval! En mocht je ook in het lijstje willen dan lezen we het wel
Jij ook dank je wel

Vandaag voel ik het ook allemaal wel wat minder zwaar, het is inderdaad wel heel erg fijn om met mensen te praten die begrijpen hoe het voelt en het samen van je af te kunnen kletsen

Ehm, ik wil er op zich wel bij in het lijstje, al weet ik mijn NOD nooit zo goed omdat ik nogal onregelmatig ben. Ik hou maar gewoon de datum aan die al die bereken-kalender-dingies geven, ok? Ik ben in augustus 2008 gestopt met de pil en mijn eerstkomende NOD zou rond 23 maart moeten liggen.
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:45 schreef sterrenmunt het volgende:Welkom Incantrix! 7 maanden aan het proberen is niet vreselijk lang (wel al lang zat lijkt mij) maar ik kan me voorstellen dat het vreselijk frustrerend is als je aan alle kanten ingehaald wordt. Zeker als je vriendinnen op de hoogte zijn van je situatie.
Mijsje, pfoe, minder prettig nieuws, zacht gezegd. Wel fijn dat er nu een soort van oorzaak is en je daar verder mee kunt. Geeft wel iets van houvast. Fijn dat je vriend zich er niet minder door voelt. Lijkt me voor hem ook een moeilijke situatie.
Hier zitten we in de wachtweken, die duren best lang zeg. We hebben ons best gedaan tijdens de positieve ovulatietesten dus nu is het echt afwachten. aangezien dat dat bijna een week eerder was dan verwacht hoop ik voor de 24e maart al iets te kunnen bespeuren wat lijkt op zwangerschap.
Asyniur, moeilijk he, dat geduld proberen te hebben.
Nee klopt inderdaad, heel erg lang is het nog niet. Ik ben alleen niet zo'n geduldig mens en ja, dat mijn vriendinnen allemaal binnen de drie maanden zwanger zijn geeft wel een beetje een incompleet gevoel, zeg maar.
Jij heel veel succes met wachten, dat is altijd het moeilijkste deel he? Ik ga heel erg hard voor je duimen hoor!
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:54 schreef mijsje het volgende:
bedankt meiden, heel fijn hoe mensen met je meeleven!
Incantrix, ik hoop dat je snel zelf ook een wondertje mag ervaren! Het gevoel van de moed verliezen, ken ik ondertussen maar al te goed!

MinnieMin
In dat opzicht ben ik me er ook wel heel erg van bewust dat ik nog niet zo moeilijk zou moeten doen, maar op sommige momenten doe je er toch stiekum hemelaal niets aan. En ik wens jou en je lief alvast heel veel succes bij de gyn!
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Guess. het volgende:Welkom Incantrix!
Ik ben 1september met de pil gestopt,wij zijn dus ook bijna 7mnd bezig,ik word er soms ook moedeloss van,in die maanden al een paar keer op kraamvisite geweest maar bij ons helaas nog steeds niks.Eigenlijk is het helemaal nog niet zo lang maar vooral als de een naar de ander zwanger word is het wel een flink balen.Ik herken je gevoel maar je moet echt positief blijven!
Voor de rest die het kan gebruiken
Zullen we dan samen positief blijven? De kraamvisites gaan bij mij allemaal nog komen.. Die zeven maanden klonken me vóórdat mijn wekker afliep altijd erg schappelijk in de oren en als mensen maar een half jaar bezig waren geweest eer ze zwanger raakten vond ik dat ook echt altijd heel snel, nú begrijp ik pas hoe zwaar ook die paar maanden soms al kunnen zijn. Ik had nooit zo veel last van die wekker, maar nu 'ie eenmaal rinkelt.. Poeh!