abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 20:31:20 #151
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66872727
Mijsje. Wat balen van de trage zwemmertjes. Gelukkig is 26 maart dichtbij. En hopelijk wordt je dan wijzer.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.
Wat dapper van je vriend dat hij die test gedaan heeft en dat hij het sleche nieuws goed ontvangen heeft.

PZE, ik ben het wel met je eens. Het stond er wat ongelukkig maar gelukkig is het nu duidelijk. En BE we willen graag adviezen en jompels en en en en en

Guess, ik zou ergens rond dag 15 beginnen dan, denk ik. Hoeveel testjes heb je nog? Want anders kun je wat eerder beginnen. Beter te vroeg dan te laat toch?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  maandag 9 maart 2009 @ 20:32:45 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66872770
Tjee Mijsje, da's idd niet leuk om te horen.
Ergens mss 'prettig' om te weten waar het probleem wrsch ligt, maar het is wel zonde dat je een stapje verder moet het medische gebeuren in.
pi_66875309
Balen voor de uitslag Mijsje... succes alvast 26 maart! Gelukkig is die dag al snel.

Guess ik zou rond dag 15 a 17 gaan testen...
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66875559
Mijsje, jammer van die uitslag! Maar misschien zijn jullie hierdoor wel een stap dichter bij een oplossing. * een handjevol hoop richting Mijsje gooit *
pi_66875944
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:57 schreef mijsje het volgende:

daar heb ik ook "last" van... (vandaar dat ik ook dingen verkeerd oppakte in dit topic, maar er verder maar niks van zei... heb er nog gloeiende wangen van...)
Ik probeer ook m'n mond erover te houden maar het lukt niet...
Idd, tuurlijk stellen we advies, medeleven en jompels van zwangere meiden (en van wie niet, eigenlijk) op prijs! Maar als mensen die hier normaal gesproken helemaal niet meekletsen het nodig vinden om vervelend tegen de vaste posters te gaan doen snap ik wel dat er zulke reacties komen. En dan bedoel ik niet eens het melden dat je al zwanger bent. Ja, dat steekt even, maar tuurlijk gunnen we dat iedereen.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:46:42 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66876005
Mijsje

Guess, ik zou denk ik elke dag vanaf dag 20 1 testje doen en als mijn slijm verandert 2x per dag
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66876568
dank jullie voor de lieve reacties! dat maakt me dan weer wat minder in de put!
en ja, BE, je hebt gelijk, het is wel fijn om concreet iets te weten, al is het minder goed nieuws, dan helemaal geen nieuws... Het is niet zeker dat er bij mij niks meer zit, maar het zou aardig opgeruimd moeten zijn na de operatie van afgelopen september...
* hoop van judes vangt en koestert! *
aan jullie!
pi_66878027
Judes hoe is het met jou?? 2 dagen geleden je NOD

Hurminatore jou nod was 8 maart(volgens het lijstje waar je nog in staat), maar dan heb je al vroeg positief getest
pi_66878140
Hee Mijsje. Sterkte meid! Hopelijk kan de Gyn jullie goed helpen, en gelukkig hoef je niet al te lang te wachten!
En ik snap, en met mij vast wel meer mensen hier, ook heel goed dat bepaalde berichten hier dan best hard op je dak vallen nu hoor. Ik leef met je mee, en hoop echt dat je snel geholpen word of toch stiekem ergens snel een wondertje gebeurt!
liefs, Minnie.
  maandag 9 maart 2009 @ 23:39:06 #160
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_66880952
Pfff, Mijsje, dat is niet niks hoor.. Ik zal voor jullie duimen dat er een goede oplossing voor is, ok?

Ok, ehm, ik hoop dat jullie het ok vinden als ik een beetje met jullie meelees en meeleef zo nu en dan. Wij zijn nu zo'n 7 maanden aan het proberen, maar het wil niet zo vlot als we graag zouden willen. Heb ws wel al een 'miskraam' gehad in de tweede week een cyclus of 3 geleden. Binnenkort is het weer tijd voor mijn goede periode, maar om heel eerlijk te zijn heb ik de moed tijdelijk een beetje verloren. De afgelopen maand hebben drie vriendinnen van me verteld dat ze zwanger zijn, geen van hen is ook maar half zo lang bezig als wij en ik weet écht wel dat ik nog niet mag klagen en dat ik helemaal nog niet zo lang ben gestopt met de pil, maar het doet wel zeer als je links en rechts ingehaald wordt. Waar eerst een bondgenootschap van hoop was tussen mij en mijn vriendinnen zijn zij nu allemaal in de gloria, terwijl ik alleen maar een knoop in mijn buik heb. Als ik er een beetje triestig van wordt zeggen mijn vriendinnen me dat ik me er maar niet zo druk om moet maken, want dat werkt tegen. Juistja, succes hoor

Ik val vast in in een clubje dat dit allemaal al van elkaar weet, maar hoe lang zijn jullie al aan het proberen?
3!
pi_66881099
Welkom Incantrix. Het verschilt hier heel erg, maar de meeste info over hoe lang iedereen hier bezig is vind je in de Openings Post op pagina 1. Tussen haakjes staat de begindatum.

We leven hier allemaal met elkaar mee, en ik hoop dat je hier dus snel weer weg bent!
  maandag 9 maart 2009 @ 23:44:48 #162
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66881136
Welkom Incantrix,
Ik geloof dat je min of meer op de juiste plek bent aangeland om eens lekker van je af te spuien. 7 maand is niet abnormaal lang maar elke maand is er 1 teveel, dat snap ik wel

Welkom in elk geval! En mocht je ook in het lijstje willen dan lezen we het wel
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66885033
Een welgemeende voor de meiden die het nodig hebben...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 07:38:25 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66885100
Welkom nieuwe luitjes! Hopelijk zijn jullie hier snel weg

Pff, ik vind het nu een beetje te spannend worden hoor voor mezelf. Ergens wil ik gewoon nu testen (dan heb ik gewoon duidelijkheid) maar aan de andere kant zou ik liever wachten tot het einde van de week...
misschien dat ik morgen de moed bij elkaar raap
pi_66887029
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef Ciscostar het volgende:
Judes hoe is het met jou?? 2 dagen geleden je NOD
Ik ben zaterdag ongesteld geworden. Ik heb al 2 keer gevraagd of m'n nieuwe NOD naar 12 april mag, maar het wordt steeds gemist denk ik... Dus bij deze probeer ik het nog een keer.
pi_66887162
Welkom Incantrix! 7 maanden aan het proberen is niet vreselijk lang (wel al lang zat lijkt mij) maar ik kan me voorstellen dat het vreselijk frustrerend is als je aan alle kanten ingehaald wordt. Zeker als je vriendinnen op de hoogte zijn van je situatie.

Mijsje, pfoe, minder prettig nieuws, zacht gezegd. Wel fijn dat er nu een soort van oorzaak is en je daar verder mee kunt. Geeft wel iets van houvast. Fijn dat je vriend zich er niet minder door voelt. Lijkt me voor hem ook een moeilijke situatie.

Hier zitten we in de wachtweken, die duren best lang zeg. We hebben ons best gedaan tijdens de positieve ovulatietesten dus nu is het echt afwachten. aangezien dat dat bijna een week eerder was dan verwacht hoop ik voor de 24e maart al iets te kunnen bespeuren wat lijkt op zwangerschap.

Asyniur, moeilijk he, dat geduld proberen te hebben.
pi_66888080
Asyniur nog 2 daagjes Of gewoon al testen ja

Judes.. sorry daar heb ik dan ook over heen gelezen... balen!

Hier vandaag denk ik een positieve of in ieder geval een donkerdere ovu test, pijn in mijn linker zij/buik en dat had ik vorige keren rond de dag van mijn eisprong ook.
Zodra ik thuis ben dus maar even testen.. Gisteren was hij heel licht te zien. Mijn man ook maar even laten kijken

Welkom aan de nieuwelingen!
pi_66889046
bedankt meiden, heel fijn hoe mensen met je meeleven!
Incantrix, ik hoop dat je snel zelf ook een wondertje mag ervaren! Het gevoel van de moed verliezen, ken ik ondertussen maar al te goed!
MinnieMin
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:02:18 #169
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66891456
Welkom Incantrix!
Ik ben 1september met de pil gestopt,wij zijn dus ook bijna 7mnd bezig,ik word er soms ook moedeloss van,in die maanden al een paar keer op kraamvisite geweest maar bij ons helaas nog steeds niks.Eigenlijk is het helemaal nog niet zo lang maar vooral als de een naar de ander zwanger word is het wel een flink balen.Ik herken je gevoel maar je moet echt positief blijven!

Voor de rest die het kan gebruiken
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66892338
Ik voel sinds vandaag pas, dat er slijm uit mijn vagina komt.
Ik voel dit op andere dagen eigenlijk niet, en heb ook nog nooit bewust gekeken ofzo.

Is dit een teken dat we vanavond echt moeten kvk-en
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:41:10 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66892751
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:39 schreef judes het volgende:
Ik ben zaterdag ongesteld geworden. Ik heb al 2 keer gevraagd of m'n nieuwe NOD naar 12 april mag, maar het wordt steeds gemist denk ik... Dus bij deze probeer ik het nog een keer.
Anders even een PM naar een van de MODjes
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef ymme het volgende:
Ik voel sinds vandaag pas, dat er slijm uit mijn vagina komt.
Ik voel dit op andere dagen eigenlijk niet, en heb ook nog nooit bewust gekeken ofzo.

Is dit een teken dat we vanavond echt moeten kvk-en
Ja!! Dat betekent klussen!
pi_66892848
Ok dan Ik was stiekem van binnen ook een beetje bang dat het dan te laat was.
Maar normaal heb ik nooit slijm (naja wel slijm) maar nu voel ik het dus gewoon zonder er aan te zitten
Ik zat op de stoel en dacht, huh

Ok, heb vriendlief al een sms gedaan dat hij moet opschieten vanavond
pi_66893059
ymme, dat gaat dus helemaal goed komen! Jij heel veel plezier vanavond!
Cisco, jij trouwens ook!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:11:12 #174
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66893716
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:44 schreef ymme het volgende:

Ok, heb vriendlief al een sms gedaan dat hij moet opschieten vanavond
Whaahahahah
Ik probeer het altijd zo subtiel mogelijk te doen bij mijn man,in de hoop dat ie het niet in de gaten heeft dat het speciaal kvk is,maar helaas heeft ie me meestal wel door
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66895052
ik zeg het gewoon dat het kvk is. hij wil net zo graag als ik dus moet ie daar ook extra zijn best voor doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')