Pfff, Mijsje, dat is niet niks hoor.. Ik zal voor jullie duimen dat er een goede oplossing voor is, ok?
Ok, ehm, ik hoop dat jullie het ok vinden als ik een beetje met jullie meelees en meeleef zo nu en dan. Wij zijn nu zo'n 7 maanden aan het proberen, maar het wil niet zo vlot als we graag zouden willen. Heb ws wel al een 'miskraam' gehad in de tweede week een cyclus of 3 geleden. Binnenkort is het weer tijd voor mijn goede periode, maar om heel eerlijk te zijn heb ik de moed tijdelijk een beetje verloren. De afgelopen maand hebben drie vriendinnen van me verteld dat ze zwanger zijn, geen van hen is ook maar half zo lang bezig als wij en ik weet écht wel dat ik nog niet mag klagen en dat ik helemaal nog niet zo lang ben gestopt met de pil, maar het doet wel zeer als je links en rechts ingehaald wordt. Waar eerst een bondgenootschap van hoop was tussen mij en mijn vriendinnen zijn zij nu allemaal in de gloria, terwijl ik alleen maar een knoop in mijn buik heb. Als ik er een beetje triestig van wordt zeggen mijn vriendinnen me dat ik me er maar niet zo druk om moet maken, want dat werkt tegen. Juistja, succes hoor

Ik val vast in in een clubje dat dit allemaal al van elkaar weet, maar hoe lang zijn jullie al aan het proberen?