Ik heb mijn ladyphone gebruikt (roze kalender), werkt erg goed. Voor 2 vriendinnen heb ik het met die roze agenda uit mijn telefoon ook opgezocht en met positief resultaat.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:18 schreef Poezebeest het volgende:
Zijn pas net begonnen en mijn lief verklaart me voor gek. Zijn de ovu testen van het kruidvat of de etos ook fijn of raden jullie anderen aan?
wat heb je opgezocht?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik heb mijn ladyphone gebruikt (roze kalender), werkt erg goed. Voor 2 vriendinnen heb ik het met die roze agenda uit mijn telefoon ook opgezocht en met positief resultaat.
Je voert de eerste dag van je laatste menstruatie in en de duur van je cyclus en je krijgt dan een kalender met kleurtjes. Je kan dan zien op welke dag je eisprong is, op welke dagen je het beste kan vrijen e.d. Je kan dit natuurlijk ook zelf uitrekenen, maar daar ben ik niet zo handig in.quote:
Lekker, spamquote:Op zondag 8 maart 2009 20:45 schreef Rottdog het volgende:
Erg te spreken is over deze ovulatietesten
http://www.babyboomshop.n(...)mLlJkCFRaA3god00mqag
quote:Zo ontvangt u van ons een gratis extra Starterspakket:
1. Vertel op een forum dat u de ovulatietesten en/of zwangerschapstesten van de Babyboomshop.nl gebruikt door bijvoorbeeld te reageren op een onderwerp van iemand anders of door zelf een onderwerp met een vraag te starten. (u moet wel geregistreerd zijn. Dit gaat echter heel eenvoudig d.m.v een e-mailadres en is binnen enkele minuten gedaan)
2. Geef aan ons door op welke website u dit gedaan heeft en wat het onderwerp was. U kunt dit invullen tijdens stap 3 van de bestelling onder uw adresgegevens in het vakje opmerkingen.
3. Nadat u het gratis pakket heeft ontvangen, meldt u op dezelfde website dat u van www.Babyboomshop.nl gratis 25 ovulatietesten heeft ontvangen en 5 zwangerschapstesten en dat anderen dit ook kunnen ontvangen (met een korte uitleg hoe).
4. Verder hopen wij dat als u tevreden bent over ons, u ons in de toekomst op het forum nog eens promoot.
quote:
Ja, of misschien wel maandenlang.. dikke doei die prijs is echt absurd.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:05 schreef peterfan het volgende:
Die zijn gewoon superduidelijk, geen getwijfel. Ze zijn wel echt duur, maar ja, als je ze maar 1 keer nodig hebt....
Het in 1 keer raak zijn gaat helaas voor veel mensen hier niet op. Er lopen hier daarnaast ook mensen rond met een compleet onregelmatige cyclus en als dan heb je toch al meer tests nodig.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef peterfan het volgende:
Ze zijn inderdaad wel belachelijk duur! Ik moest ook echt even slikken. Maar ja, ik en dus vier (!)vriendinnen hebben ze maar 1 keer hoeven gebruiken..Toeval misschien, maar toch! Ik denk ook niet dat ik ze maandenlang zou gebruiken hoor, ga je aan failliet. Maar ik lees hier dat sommigen dus wel maanden met die andere bezig zijn, in totaal ben je dan net zo veel geld kwijt en bij ons werkte die CB dus in 1 keer meteen perfect... misschien voor sommigen toch het proberen waard dan toch?
Het is maar een tip..
Ligt meer aan de mensen die hier posten dan aan jou.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:04 schreef peterfan het volgende:
Maar ik kom hier in OUD geloof ik nooit helemaal duidelijk over..![]()
Neuh, jij hebt meer dezelfde rare gedachtenkronkelquote:Op maandag 9 maart 2009 12:30 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ligt meer aan de mensen die hier posten dan aan jou.
Volgens de internetschema'tjes zou je dan wel goed moeten zitten. Maar ik zou ook op je cervixslijm letten en kijken of dat verandert in die periode.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:36 schreef ymme het volgende:
25 feb. was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. En deze is altijd netjes 28 dagen ongeveer.
Dus dan zit ik wel goed met de 11-de toch?
En ja dat het iets eerder of later kan zijn weet ik, vandaar om de dag maar eens kvk-en deze week
Niet dat ik dat erg vind hoor.
Ik heb er net een hele tijd mee in de winkel gestaan, toch maar niet gedaan. Wel megahandig dat je dan zelf op die digitale versie geen streepjes hoeft te zien, maar gewoon alleen een ''quote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef peterfan het volgende:
Ze zijn inderdaad wel belachelijk duur! Ik moest ook echt even slikken. Maar ja, ik en dus vier (!)vriendinnen hebben ze maar 1 keer hoeven gebruiken..Toeval misschien, maar toch! Ik denk ook niet dat ik ze maandenlang zou gebruiken hoor, ga je aan failliet. Maar ik lees hier dat sommigen dus wel maanden met die andere bezig zijn, in totaal ben je dan net zo veel geld kwijt en bij ons werkte die CB dus in 1 keer meteen perfect... misschien voor sommigen toch het proberen waard dan toch?
Het is maar een tip..
Ik ben nu ruim een week overtijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:52 schreef peterfan het volgende:
Jemig wat spannend Melodietje. En wat een geduld heb je. Hoe lang ben je precies over tijd?
Mijn eerste zwangerschap ging ook mis. Bij mijn tweede heb ik meteen op de dag dat ik ongesteld had moeten worden getest, juist omdat ik teleurstelling wilde voorkomen. Dan wist ik het maar meteen was mijn redenatie.... Dus ik herken je angst heel erg, maar ging er andersom mee om!
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kahlen, je kunt beter in het topic voor zwangere dames gaan posten. Je bent immers al zwanger en wij hier dus niet. Ik vind het altijd een beetje jammer dat meiden die al zwanger zijn toch dit draadje opzoeken, wat is daar nou het nut van? Als je mee komt wachten: gezellig. Als je al zwanger bent, hup naar Z&G.
daar heb ik ook "last" van... (vandaar dat ik ook dingen verkeerd oppakte in dit topic, maar er verder maar niks van zei... heb er nog gloeiende wangen van...) , en ik denk omdat we vandaag bij de ha de uitslag van het zaadcelonderzoek hebben gekregen... We hebben nu weer een doorverwijzing gekregen, want het was niet helemaal goed. het was 4 keer zo langzaam als normaal, het was weinig (zou als alleenstaand ding niet erg zijn) en niet zo vloeibaar als wel zou kunnen. niet dat het dramatisch slecht was, dacht de ha, maar het was toch beter om mee naar de gyn te gaan, en van daaruit verder te gaan. het zou voor hem een prima reden zijn waarom ik nog niet zwanger ben, hoewel hij er ook bij zei dat het net zo goed ook nog aan mij erbij kan liggen. Maar goed, de afspraak is gemaakt met de gyn, en wel voor 26 maart. (valt mij nog mee, krap 2,5 week...) maar goed, nu weer even rustiger en kalm enzo worden... ik wist dat het wel zoiets zou kunnen zijn, maar toch was het wel een klapje in m'n gezicht... (en ik vond het vervelend naarquote:Op maandag 9 maart 2009 19:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat is ook zo. Kan er vandaag gewoon niet zo goed tegen allemaal.
Ik probeer ook m'n mond erover te houden maar het lukt niet...quote:Op maandag 9 maart 2009 19:57 schreef mijsje het volgende:
daar heb ik ook "last" van... (vandaar dat ik ook dingen verkeerd oppakte in dit topic, maar er verder maar niks van zei... heb er nog gloeiende wangen van...)
Ik ben zaterdag ongesteld geworden. Ik heb al 2 keer gevraagd of m'n nieuwe NOD naar 12 april mag, maar het wordt steeds gemist denk ik... Dus bij deze probeer ik het nog een keer.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef Ciscostar het volgende:
Judes hoe is het met jou?? 2 dagen geleden je NOD
Anders even een PM naar een van de MODjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:39 schreef judes het volgende:
Ik ben zaterdag ongesteld geworden. Ik heb al 2 keer gevraagd of m'n nieuwe NOD naar 12 april mag, maar het wordt steeds gemist denk ik... Dus bij deze probeer ik het nog een keer.
Ja!! Dat betekent klussen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef ymme het volgende:
Ik voel sinds vandaag pas, dat er slijm uit mijn vagina komt.
Ik voel dit op andere dagen eigenlijk niet, en heb ook nog nooit bewust gekeken ofzo.
Is dit een teken dat we vanavond echt moeten kvk-en
Whaahahahahquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:44 schreef ymme het volgende:
Ok, heb vriendlief al een sms gedaan dat hij moet opschieten vanavond
fixed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:07 schreef mijsje het volgende:
Rocka, kun je ook Hurminatore eruit halen? die had al een positieve test te pakken...dank je!
Oooww, dank je wel voor de tip, dat had ik niet gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 23:43 schreef MinnieMin het volgende:
Welkom Incantrix. Het verschilt hier heel erg, maar de meeste info over hoe lang iedereen hier bezig is vind je in de Openings Post op pagina 1. Tussen haakjes staat de begindatum.
We leven hier allemaal met elkaar mee, en ik hoop dat je hier dus snel weer weg bent!
Jij ook dank je welquote:Op maandag 9 maart 2009 23:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom Incantrix,
Ik geloof dat je min of meer op de juiste plek bent aangeland om eens lekker van je af te spuien. 7 maand is niet abnormaal lang maar elke maand is er 1 teveel, dat snap ik wel
Welkom in elk geval! En mocht je ook in het lijstje willen dan lezen we het wel
Nee klopt inderdaad, heel erg lang is het nog niet. Ik ben alleen niet zo'n geduldig mens en ja, dat mijn vriendinnen allemaal binnen de drie maanden zwanger zijn geeft wel een beetje een incompleet gevoel, zeg maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:45 schreef sterrenmunt het volgende:
Welkom Incantrix! 7 maanden aan het proberen is niet vreselijk lang (wel al lang zat lijkt mij) maar ik kan me voorstellen dat het vreselijk frustrerend is als je aan alle kanten ingehaald wordt. Zeker als je vriendinnen op de hoogte zijn van je situatie.
Mijsje, pfoe, minder prettig nieuws, zacht gezegd. Wel fijn dat er nu een soort van oorzaak is en je daar verder mee kunt. Geeft wel iets van houvast. Fijn dat je vriend zich er niet minder door voelt. Lijkt me voor hem ook een moeilijke situatie.
Hier zitten we in de wachtweken, die duren best lang zeg. We hebben ons best gedaan tijdens de positieve ovulatietesten dus nu is het echt afwachten. aangezien dat dat bijna een week eerder was dan verwacht hoop ik voor de 24e maart al iets te kunnen bespeuren wat lijkt op zwangerschap.
Asyniur, moeilijk he, dat geduld proberen te hebben.
In dat opzicht ben ik me er ook wel heel erg van bewust dat ik nog niet zo moeilijk zou moeten doen, maar op sommige momenten doe je er toch stiekum hemelaal niets aan. En ik wens jou en je lief alvast heel veel succes bij de gyn!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:54 schreef mijsje het volgende:bedankt meiden, heel fijn hoe mensen met je meeleven!
Incantrix, ik hoop dat je snel zelf ook een wondertje mag ervaren! Het gevoel van de moed verliezen, ken ik ondertussen maar al te goed!
MinnieMin
Zullen we dan samen positief blijven? De kraamvisites gaan bij mij allemaal nog komen.. Die zeven maanden klonken me vóórdat mijn wekker afliep altijd erg schappelijk in de oren en als mensen maar een half jaar bezig waren geweest eer ze zwanger raakten vond ik dat ook echt altijd heel snel, nú begrijp ik pas hoe zwaar ook die paar maanden soms al kunnen zijn. Ik had nooit zo veel last van die wekker, maar nu 'ie eenmaal rinkelt.. Poeh!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Guess. het volgende:
Welkom Incantrix!
Ik ben 1september met de pil gestopt,wij zijn dus ook bijna 7mnd bezig,ik word er soms ook moedeloss van,in die maanden al een paar keer op kraamvisite geweest maar bij ons helaas nog steeds niks.Eigenlijk is het helemaal nog niet zo lang maar vooral als de een naar de ander zwanger word is het wel een flink balen.Ik herken je gevoel maar je moet echt positief blijven!
Voor de rest die het kan gebruiken
Ik begrijp het wel een beetje hoor. Als je besloten hebt met je man/vriend dat je kinderen wilt, en dat jullie beide er klaar voor zijn blablabla, dan wil je dat het liefst gisteren al raar zou zijn...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:39 schreef mijsje het volgende:
thanks fiemeel, het duurt me inderdaad nu al te lang als het nog maar een paar dagen zou zijn...Rocka, ik hoop het ook! maar ik ben er een beetje bang voor... m'n temp schommelt en blijft niet mooi hoog... volgens mij is er dan geen bevruchting geweest... misschien volgende maand beter...
ik hoop nu zo op dateen pil krijgt, waardoor het zaad opeens veel beter is van kwaliteit... al weet ik dat dat een leuk sprookje is...
Dank je welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Incantrix, je staat er netjes tussen hoor
Heb je het over je biologische wekkertje? Ben je zo 'oud' dan? Of voelt het gewoon zo?
Das echt rijp voor een rollator jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
De biologische wekker bedoelde ik iddEn tja, nou, ik wordt dit jaar wel écht oud (30, haha)
Ik heb dat inderdaad ook wel, dat ik altijd geroepen heb dat ik voor mn 30e 2 kinderen wou hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, 30! Wauw ouwe! Man, ik voel me nu echt een fossiel. Ik had geen tijdbommetje in me en ben blij dat mijn lijf zelf maar spontaan effe tussendoor besloot dat het er maar tijd voor was
30 is ergens toch wel een mijlpaal voor velen. Voor mij lag die mijlpaal bij de 40 ergens. En nu heb ik voor mijn 35e 2 kindjes (als het goed gaat)
Ik doe meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:45 schreef ymme het volgende:
Voor mijn 30ste heb ik hopelijk nu toch wel een kindje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bumba baloe, waar is die kleine clown?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:45 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook al geroepen voor mijn 30ste kids te willen hebben.
Nu ben ik 24 (mei 25) en vind ik zelfs dat nog een beetje laat
Had het liefst nog eerder gewillen. Maar ja, geld en school enzo.. tja.
Komt denk ik ook, omdat mijn vriend en ik, al 6,5 jaar samen zijn, waarvan 6 jaar samenwonen al.
Maar he, ik klaag niet hoor.
Voor mijn 30ste heb ik hopelijk nu toch wel een kindje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |