Ligt meer aan de mensen die hier posten dan aan jou.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:04 schreef peterfan het volgende:
Maar ik kom hier in OUD geloof ik nooit helemaal duidelijk over..![]()
Neuh, jij hebt meer dezelfde rare gedachtenkronkelquote:Op maandag 9 maart 2009 12:30 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ligt meer aan de mensen die hier posten dan aan jou.
Volgens de internetschema'tjes zou je dan wel goed moeten zitten. Maar ik zou ook op je cervixslijm letten en kijken of dat verandert in die periode.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:36 schreef ymme het volgende:
25 feb. was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. En deze is altijd netjes 28 dagen ongeveer.
Dus dan zit ik wel goed met de 11-de toch?
En ja dat het iets eerder of later kan zijn weet ik, vandaar om de dag maar eens kvk-en deze week
Niet dat ik dat erg vind hoor.
Ik heb er net een hele tijd mee in de winkel gestaan, toch maar niet gedaan. Wel megahandig dat je dan zelf op die digitale versie geen streepjes hoeft te zien, maar gewoon alleen een ''quote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef peterfan het volgende:
Ze zijn inderdaad wel belachelijk duur! Ik moest ook echt even slikken. Maar ja, ik en dus vier (!)vriendinnen hebben ze maar 1 keer hoeven gebruiken..Toeval misschien, maar toch! Ik denk ook niet dat ik ze maandenlang zou gebruiken hoor, ga je aan failliet. Maar ik lees hier dat sommigen dus wel maanden met die andere bezig zijn, in totaal ben je dan net zo veel geld kwijt en bij ons werkte die CB dus in 1 keer meteen perfect... misschien voor sommigen toch het proberen waard dan toch?
Het is maar een tip..
Ik ben nu ruim een week overtijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:52 schreef peterfan het volgende:
Jemig wat spannend Melodietje. En wat een geduld heb je. Hoe lang ben je precies over tijd?
Mijn eerste zwangerschap ging ook mis. Bij mijn tweede heb ik meteen op de dag dat ik ongesteld had moeten worden getest, juist omdat ik teleurstelling wilde voorkomen. Dan wist ik het maar meteen was mijn redenatie.... Dus ik herken je angst heel erg, maar ging er andersom mee om!
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kahlen, je kunt beter in het topic voor zwangere dames gaan posten. Je bent immers al zwanger en wij hier dus niet. Ik vind het altijd een beetje jammer dat meiden die al zwanger zijn toch dit draadje opzoeken, wat is daar nou het nut van? Als je mee komt wachten: gezellig. Als je al zwanger bent, hup naar Z&G.
daar heb ik ook "last" van... (vandaar dat ik ook dingen verkeerd oppakte in dit topic, maar er verder maar niks van zei... heb er nog gloeiende wangen van...) , en ik denk omdat we vandaag bij de ha de uitslag van het zaadcelonderzoek hebben gekregen... We hebben nu weer een doorverwijzing gekregen, want het was niet helemaal goed. het was 4 keer zo langzaam als normaal, het was weinig (zou als alleenstaand ding niet erg zijn) en niet zo vloeibaar als wel zou kunnen. niet dat het dramatisch slecht was, dacht de ha, maar het was toch beter om mee naar de gyn te gaan, en van daaruit verder te gaan. het zou voor hem een prima reden zijn waarom ik nog niet zwanger ben, hoewel hij er ook bij zei dat het net zo goed ook nog aan mij erbij kan liggen. Maar goed, de afspraak is gemaakt met de gyn, en wel voor 26 maart. (valt mij nog mee, krap 2,5 week...) maar goed, nu weer even rustiger en kalm enzo worden... ik wist dat het wel zoiets zou kunnen zijn, maar toch was het wel een klapje in m'n gezicht... (en ik vond het vervelend naarquote:Op maandag 9 maart 2009 19:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat is ook zo. Kan er vandaag gewoon niet zo goed tegen allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |