abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 11:58:17 #126
100412 mefke79
komt goed!
pi_66854844
Peterfan, wat Troel eigenlijk ook al zegt. Het opsporen van je eisprong en precies op die momenten klussen is geen garantie voor een goed resultaat. Als dat zo was, dan waren die cb-testen misschien handiger. Maar helaas, er is meer geluk nodig. En jij kent dus vier keer veel geluk uit je omgeving. Fijn, maar dat is dus niet voor iedereen zo.

Meiden, allemaal Ik lees nog gewoon mee hoor, wil toch weten hoe het jullie vergaat.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66855032
Bij mij was het ook niet in een keer raak met zwanger proberen te worden, maar toen ik dus die CB testen gebruikte en daarmee mijn eisprong opspoorde, wel. Ik heb ze dus maar 1 maand hoeven gebruiken, net als dus mijn vriendinnen.

Ik wil dus steeds alleen maar aangeven dat ze mij (en mijn vier..blabla) heel goed bevallen zijn, naar aanleiding van een vraag om tips over ovulatietesten. Dus die CB testen zijn mijn tip.

Maar ik kom hier in OUD geloof ik nooit helemaal duidelijk over..
pi_66855744
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:04 schreef peterfan het volgende:
Maar ik kom hier in OUD geloof ik nooit helemaal duidelijk over..
Ligt meer aan de mensen die hier posten dan aan jou.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  maandag 9 maart 2009 @ 13:11:42 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_66856861
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:30 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ligt meer aan de mensen die hier posten dan aan jou.
Neuh, jij hebt meer dezelfde rare gedachtenkronkel

(sorry peterfan )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66857154
  maandag 9 maart 2009 @ 13:22:41 #131
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66857233
Peterfan, het is mij duidelijk hoor ik ben wel van mening dat een goedkopere net zo nauwkeurig kan zijn. Lees wel: kan! Als je het echt helemaal precies wilt weten is zelfs 's ochtends en 's avonds een testje doen het meest nauwkeurig. De kans dat je je ei dan mist is dan veel kleiner.

Kahlen, het ligt ook aan OUD. Je hebt helemaal gelijk!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66859932
Zo rond de 11ste van deze maand moet mijn eiersprong paats vinden.
Zaterag KVK gedaan, vanavond nog maar eens, en voor alle zekerheid woensdag ook.
pi_66860023
25 feb. was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. En deze is altijd netjes 28 dagen ongeveer.
Dus dan zit ik wel goed met de 11-de toch?

En ja dat het iets eerder of later kan zijn weet ik, vandaar om de dag maar eens kvk-en deze week
Niet dat ik dat erg vind hoor.
pi_66860354
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:36 schreef ymme het volgende:
25 feb. was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. En deze is altijd netjes 28 dagen ongeveer.
Dus dan zit ik wel goed met de 11-de toch?

En ja dat het iets eerder of later kan zijn weet ik, vandaar om de dag maar eens kvk-en deze week
Niet dat ik dat erg vind hoor.
Volgens de internetschema'tjes zou je dan wel goed moeten zitten. Maar ik zou ook op je cervixslijm letten en kijken of dat verandert in die periode.
In ieder geval veel plezier met kvk
pi_66860421
Hoi, Ik kom hier ook maar eens meekletsen nadat iemand me gewezen heeft op dit forum.
Ik ben een tijdje overtijd, maar echt durven testen durf ik niet. Ik ben zo bang de teleurstelling te krijgen van niet zwanger te zijn. Daarbij, het lijkt me zo'n spanning met zich mee te brengen als je weet dat je zwanger bent, omdat t altijd mis kan gaan.

De vorige keer is het helaas vrij snel nadat ik wist zwanger te zijn mis gegaan, daarom durf ik ook niet te testen. Herkennen jullie die angst? En hoe gaan jullie hiermee om?

oja en hoe krijgen jullie die leuke plaatjes bij je naam?
pi_66860575
Jemig wat spannend Melodietje. En wat een geduld heb je. Hoe lang ben je precies over tijd?

Mijn eerste zwangerschap ging ook mis. Bij mijn tweede heb ik meteen op de dag dat ik ongesteld had moeten worden getest, juist omdat ik teleurstelling wilde voorkomen. Dan wist ik het maar meteen was mijn redenatie.... Dus ik herken je angst heel erg, maar ging er andersom mee om!
  maandag 9 maart 2009 @ 15:24:44 #137
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66861748
Zo'n promotielinkt werkt toch maar 1 keer per site? Of begrijp ik het niet? Het is toch niet zo dat als ik nu die babyboomshoplink hier plaats, ik dan ook zo'n set cadeau krijg? Of werkt het niet zo? Of toch wel?
Nouja ik wilde ze toch niet daar gaan bestellen dus mij maakt het niks uit. Die van CB die koop ik niet. Vind ik ook te duur. Kan ik 3 pakken luiers voor mn dochter van kopen zowat!

Ikke nie begrijpe nie.

Melodietje, wat ontzettend spannend zeg!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_66861982
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef peterfan het volgende:
Ze zijn inderdaad wel belachelijk duur! Ik moest ook echt even slikken. Maar ja, ik en dus vier (!)vriendinnen hebben ze maar 1 keer hoeven gebruiken..Toeval misschien, maar toch! Ik denk ook niet dat ik ze maandenlang zou gebruiken hoor, ga je aan failliet. Maar ik lees hier dat sommigen dus wel maanden met die andere bezig zijn, in totaal ben je dan net zo veel geld kwijt en bij ons werkte die CB dus in 1 keer meteen perfect... misschien voor sommigen toch het proberen waard dan toch?
Het is maar een tip..
Ik heb er net een hele tijd mee in de winkel gestaan, toch maar niet gedaan. Wel megahandig dat je dan zelf op die digitale versie geen streepjes hoeft te zien, maar gewoon alleen een '' '' en dan weet je dat je goed zit.
Heb het niet gedaan omdat ik er helaas nog niks aan heb, ik zou dan iedere dag moeten testen, en misschien wel paar weken totdat ik ooit of nooit een eisprong heb
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66862070
Ja, die is echt heel handig. En gezellig
Maar ze zijn inderdaad alleen aan te raden als je in ieder geval een beetje een regelmatige cyclus hebt.
pi_66865637
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:52 schreef peterfan het volgende:
Jemig wat spannend Melodietje. En wat een geduld heb je. Hoe lang ben je precies over tijd?

Mijn eerste zwangerschap ging ook mis. Bij mijn tweede heb ik meteen op de dag dat ik ongesteld had moeten worden getest, juist omdat ik teleurstelling wilde voorkomen. Dan wist ik het maar meteen was mijn redenatie.... Dus ik herken je angst heel erg, maar ging er andersom mee om!
Ik ben nu ruim een week overtijd.
pi_66866475
Je kunt alleen maar een beetje zekerheid krijgen door een test te doen. Kan me heel goed voorstellen dat je bang bent voor een negatieve test, maar dit is een beetje je kop in het zand steken.
Als je positief test kan het altijd mis gaan en is er natuurlijk die onzekerheid. Maar is die er over een aantal weken dan niet meer? Als je nu negatief test is het even balen en wachten op de ongesteldheid, maar dan kun je daarna wel weer door.
pi_66868861
Kahlen, je kunt beter in het topic voor zwangere dames gaan posten. Je bent immers al zwanger en wij hier dus niet. Ik vind het altijd een beetje jammer dat (nieuwe OUD-) meiden die al zwanger zijn toch dit draadje opzoeken, wat is daar nou het nut van? Als je mee komt wachten: gezellig. Als je al zwanger bent, hup naar Z&G.

[ Bericht 2% gewijzigd door prinseszondererwt op 09-03-2009 18:59:58 (verduidelijkt hopelijk wat ik bedoelde... ) ]
  maandag 9 maart 2009 @ 18:55:07 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66869180
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kahlen, je kunt beter in het topic voor zwangere dames gaan posten. Je bent immers al zwanger en wij hier dus niet. Ik vind het altijd een beetje jammer dat meiden die al zwanger zijn toch dit draadje opzoeken, wat is daar nou het nut van? Als je mee komt wachten: gezellig. Als je al zwanger bent, hup naar Z&G.
Dat vind ik nogal een behoorlijk stevige uitspraak!
Je wilt dus geen advies van mensen die ervaring hebben, ook geen medeleven? Geen jompels? Geen felicitaties?

Ik zie eigenlijk totaal niet in waarom iemand hier niet zijn of haar ervaringen met jullie zou mogen of kunnen delen. Ok, dat de manier waarop van iemand je niet aan staat kan, maar om maar heel stellig te zeggen dat zwangeren hier maar niet meer moeten komen...

Totaal verkeerd opgevat, excuses.

[ Bericht 21% gewijzigd door BE op 09-03-2009 19:02:07 ]
pi_66869286
Dat zeg/bedoel ik helemaal niet. Absoluut niet. Alleen Kahlen heeft hier nog nooit gepost (naar mijn weten) en komt vandaag melden dat ze 7 weken zwanger is. Leuk, maar wat mij betreft mag je dan meteen door.
Ik dacht dat je me wat beter kende BE.
  maandag 9 maart 2009 @ 19:01:31 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66869428
Dan heb je het wat ongelukkig neergezet, want dat haalde ik helemaal niet uit je post. Sorry.

Wat jij zegt ben ik met je eens, dat vind ik ook heel flauw, maar goed, compleet nieuwe mensen weten dat ook niet altijd.
pi_66869964
Dat is ook zo. Kan er vandaag gewoon niet zo goed tegen allemaal.
pi_66871480
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat is ook zo. Kan er vandaag gewoon niet zo goed tegen allemaal.
daar heb ik ook "last" van... (vandaar dat ik ook dingen verkeerd oppakte in dit topic, maar er verder maar niks van zei... heb er nog gloeiende wangen van...) , en ik denk omdat we vandaag bij de ha de uitslag van het zaadcelonderzoek hebben gekregen... We hebben nu weer een doorverwijzing gekregen, want het was niet helemaal goed. het was 4 keer zo langzaam als normaal, het was weinig (zou als alleenstaand ding niet erg zijn) en niet zo vloeibaar als wel zou kunnen. niet dat het dramatisch slecht was, dacht de ha, maar het was toch beter om mee naar de gyn te gaan, en van daaruit verder te gaan. het zou voor hem een prima reden zijn waarom ik nog niet zwanger ben, hoewel hij er ook bij zei dat het net zo goed ook nog aan mij erbij kan liggen. Maar goed, de afspraak is gemaakt met de gyn, en wel voor 26 maart. (valt mij nog mee, krap 2,5 week...) maar goed, nu weer even rustiger en kalm enzo worden... ik wist dat het wel zoiets zou kunnen zijn, maar toch was het wel een klapje in m'n gezicht... (en ik vond het vervelend naar toe... alsof hij zich minder zou kunnen voelen... maar dat valt gelukkig wel mee )
pi_66871991
Mijsje, dat is ook niet de uitslag waar je op hoopte. 26 maart is inderdaad nog wel lekker vlot. Hopelijk is er snel wat aan te doen en komt het ook bij jullie helemaal goed.
pi_66872474
Mijsje, hopelijk kan de gynaecoloog de zaadjes de goede weg wijzen!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 9 maart 2009 @ 20:27:31 #150
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66872612
Mijsje wat een verveelende uitslag,gelukkig kan je redelijk snel terecht.

Ik heb 2mnd ovutesten gebruikt maar ik kon er mijn ei niet echt mee vinden,werd er superonzeker van.Ik heb er nog wel een heel stel liggen van sensitest,dus mischien dat ik ze deze maand ga gebruiken maar mijn cyclus ligt tussen de 30 en 40 dagen,wanneer moet ik dan gaan testen?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')