Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:38 schreef MinnieMin het volgende:
Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn libido zo de lucht in gesprongen, dat we moeilijk nog een eisprong kunnen missen
Ja, ik voel me ook een stuk beter. Heb wel af en toe last van stemmingswisselingen die ik eerst niet had. Maar ik ben ook veel vrolijker en enthousiaster over alles.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:53 schreef Poppejans het volgende:
laatste post vorige deel
[..]
Haha
Ik voel me ook VEEL beter na de pil/Implanon, al veel beter toen ik Implanon gebruikte, maar nu ik helemaal zonder hormonen ben is het echt een wereld van verschil
Ja zit wel wat in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Bumbaloe, ik zou dan de wekker zetten voor tempen om 6 uur, want dat uur stil wakker liggen is toch anders dan echt slapen. Je lichaam is gewoon veel meer in rust dus het lijkt me niet dat het zin heeft op de manier waarop jij het nu doet.
Het luistert echt heel nauw.
Klopt, alleen wil je de dip in de temp niet missen. De dip is, zo is mij verteld in het gyn, de start van de ovulatiedagen, dus ook de start van het klussen als je gericht bezig bent. Die dip heeft ons dit wondertje opgeleverd, dus het is geen volledige onzinquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef bixister het volgende:
het ligt er natuurlijk wel een beetje aan of je doorgaans een beetje rond dezelfde tijd wakker wordt (dat was bij mij wel 't geval). en 't is inderdaad zo dat 't om vrij kleine schommelingen gaat. maar de stijging moet toch over een aantal dagen te zien blijven, meen ik me te herinneren, 't is niet zo dat de temperatuur maar op 1 dag iets hoger is. dus dat maakt een keer een misser geen ramp bedoel ik.
Maar dat is iets anders dan een uur lang wakker liggen voor je tempt. Dat is niet de bedoeling volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef bixister het volgende:
het ligt er natuurlijk wel een beetje aan of je doorgaans een beetje rond dezelfde tijd wakker wordt (dat was bij mij wel 't geval). en 't is inderdaad zo dat 't om vrij kleine schommelingen gaat. maar de stijging moet toch over een aantal dagen te zien blijven, meen ik me te herinneren, 't is niet zo dat de temperatuur maar op 1 dag iets hoger is. dus dat maakt een keer een misser geen ramp bedoel ik.
Ik hoop het echt voor je Guess. Geeft toch wat meer rust denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Guess. het volgende:
Ik heb sinds de laatste en deze menstruatie eigenlijk pas echt het idee dat ik "ontpild" ben.Ik heb nu echt weer een menstruatie als vroeger (lees,veel bloedverlies gepaard met flinke buikpijn/krampen).De 1e 3 keer was het nog net zo'n bloeding zoals toen ik de pil dit slikte(licht dus) hadden jullie dit ook?
ik heb nooit een cyclus gehad voor mijn pilgebruik, dus ik kan niet vergelijken of mijn menstruatie nu te licht is. Wel vind ik dat ik sinds ik na het stoppen van de pil ongesteld ben ik ook weinig bloed verlies, minder dan toen ik de pil slikte. Misschien inderdaad dat het ontpillen is ofzo...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Guess. het volgende:
Ik heb sinds de laatste en deze menstruatie eigenlijk pas echt het idee dat ik "ontpild" ben.Ik heb nu echt weer een menstruatie als vroeger (lees,veel bloedverlies gepaard met flinke buikpijn/krampen).De 1e 3 keer was het nog net zo'n bloeding zoals toen ik de pil dit slikte(licht dus) hadden jullie dit ook?
Geen ervaring met een wisselende LF, wel met een korte. Dat resulteerde hier twee keer in een miskraam.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:12 schreef judes het volgende:
@Poezebeest, je nieuwe cyclus begint pas als je bloeding echt doorzet. Een paar druppels is spotting.
De spotting is vandaag trouwens bij mij ook begonnen dus morgen zal het wel doorzetten... Voor mij ook weer op naar de volgende ronde dus. Dit was ronde 4, en mijn cyclussen waren 36, 28, 28 en weer 36 dagen... Niet echt regelmatig te noemen dus, maar wel een soort vast patroon...Mag mijn nieuwe NOD op 12 april?
Ik vraag me alleen af of ik me zorgen moet maken om mijn luteale fase, die is bij de lange cyclussen 13 dagen geweest en bij de korte 10 dagen. Heeft iemand ervaring met een wisselende LF?
Balen zeg!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:12 schreef judes het volgende:
@Poezebeest, je nieuwe cyclus begint pas als je bloeding echt doorzet. Een paar druppels is spotting.
De spotting is vandaag trouwens bij mij ook begonnen dus morgen zal het wel doorzetten... Voor mij ook weer op naar de volgende ronde dus. Dit was ronde 4, en mijn cyclussen waren 36, 28, 28 en weer 36 dagen... Niet echt regelmatig te noemen dus, maar wel een soort vast patroon...Mag mijn nieuwe NOD op 12 april?
Ik vraag me alleen af of ik me zorgen moet maken om mijn luteale fase, die is bij de lange cyclussen 13 dagen geweest en bij de korte 10 dagen. Heeft iemand ervaring met een wisselende LF?
Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Balen zeg!![]()
Alle ogen nu op Hurminatore!
Alleen was dat pas geleden dus ze wist het meteen. Als de brief dus pas over een paar maanden open zou gaan, had ze dus ongelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef Guess. het volgende:
Supergefeliciteerd Hurminatore![]()
![]()
![]()
Ik snap alleen die brief niet,je krijgt een brief waarin staat,ik denk dat je zwanger bent,maar je mag em pas open maken als je zwanger bent,dan is dat toch logisch
Hurminatore! Goed gedaan!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog
Ik weet alleen dus niet precies wanneer mn nod, ergens rond gisteren/vandaag/morgen ofzo.
Ik hoop het. Maar we zien wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien wel een kleine clown op komst! Het klinkt veelbelovend iig
Die van jou ook al?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:01 schreef bumbaloe het volgende:
(itt mijn wederhelft die ik dus kan schieten!!!)
dacht ik ook al aan...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef Guess. het volgende:
Supergefeliciteerd Hurminatore![]()
![]()
![]()
Ik snap alleen die brief niet,je krijgt een brief waarin staat,ik denk dat je zwanger bent,maar je mag em pas open maken als je zwanger bent,dan is dat toch logisch
quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:33 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je temp stijgt je ei al is geweest?
Nouja, ach, klussen is nooit verkeerd natuurlijk...
dat vond ik ook altijd, vandaar dat ik het nooit bijgehouden heb... nu heb ik mezelf ermee, ik moest van de ha nu m'n temp bij gaan houden... ik heb ook nog niet een idee hoe het precies werkt, maar dat kan de ha me vast uitleggen als we daar weer zijn...quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef bumbaloe het volgende:
Is dat zo? Dan denk ik dat het tempen maar ga laten voor wat het is. Mij teveel.
Ik denk aan ons. Ik ben net woedend naar de supermarkt gereden en in de auto dacht ik. Achja, wat kan hij er aan doen dat ik last heb van mn hormonen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die van jou ook al?![]()
Het is maar goed dat die van mij naar een klant is want anders...![]()
nu is de vraag: ligt het aan de mannen of aan ons? (hormonen?)
ik heb die van mij net even opgebeld omdat zijn vader gebeld heeft en hij klonk ook heel normaal en lief.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:01 schreef bumbaloe het volgende:
Ik denk aan ons. Ik ben net woedend naar de supermarkt gereden en in de auto dacht ik. Achja, wat kan hij er aan doen dat ik last heb van mn hormonen.
Ik wilde graag samen boodschappen doen en hij wilde niet mee, want dat gaat niet samen.
En in de supermarkt heb ik als wraak bijna niks gekochtDus als hij wil eten moet ie zelf maar gaan
(Voor vandaag en morgen wel hoor, maar hij is maandag thuis dus dan ziet hij het maar hoe hij het het redt)
Doe morgen = vandaagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:47 schreef bumbaloe het volgende:
Mijn laatste cyclus was 26 dagen en afgelopen donderdag was de 26ste dag. Toen getest maar was negatief.
Vooralsnog geen bloed maar ik heb dus niet meer getest.
Ik ga óf morgen testen óf ergens volgende week als ik niet ongesteld ben geworden.
Ik heb in ieder geval een humeur om te knallen. Mijn temperatuur is nog steeds aan de hoge kant. Normaal zit in onder de 36.5 en nu vanaf ei er nog steeds boven.
Verder merk ik niks aan mn lichaam.
Jammer hoor!quote:Op zondag 8 maart 2009 10:30 schreef bumbaloe het volgende:
Ik heb net getest maar op de test staat maar één streepje.
Afwachten dus. Of ik heb te vroeg getest of ik moet nog ongesteld gaan worden.
Afwachten dus.
Balenquote:Op zondag 8 maart 2009 10:30 schreef bumbaloe het volgende:
Ik heb net getest maar op de test staat maar één streepje.
Afwachten dus. Of ik heb te vroeg getest of ik moet nog ongesteld gaan worden.
Afwachten dus.
Jemig, echt balen zeg!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:14 schreef bumbaloe het volgende:
Helaas net ongesteld geworden. Zonde ven de test van vanmorgen. Ik ga denk ik bij matcare ofzo ovu testen bestellen. Ik baal maar het is niet anders. Is vandaag of morgen dag 1 dan?
Ik heb mijn ladyphone gebruikt (roze kalender), werkt erg goed. Voor 2 vriendinnen heb ik het met die roze agenda uit mijn telefoon ook opgezocht en met positief resultaat.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:18 schreef Poezebeest het volgende:
Zijn pas net begonnen en mijn lief verklaart me voor gek. Zijn de ovu testen van het kruidvat of de etos ook fijn of raden jullie anderen aan?
wat heb je opgezocht?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik heb mijn ladyphone gebruikt (roze kalender), werkt erg goed. Voor 2 vriendinnen heb ik het met die roze agenda uit mijn telefoon ook opgezocht en met positief resultaat.
Je voert de eerste dag van je laatste menstruatie in en de duur van je cyclus en je krijgt dan een kalender met kleurtjes. Je kan dan zien op welke dag je eisprong is, op welke dagen je het beste kan vrijen e.d. Je kan dit natuurlijk ook zelf uitrekenen, maar daar ben ik niet zo handig in.quote:
Lekker, spamquote:Op zondag 8 maart 2009 20:45 schreef Rottdog het volgende:
Erg te spreken is over deze ovulatietesten
http://www.babyboomshop.n(...)mLlJkCFRaA3god00mqag
quote:Zo ontvangt u van ons een gratis extra Starterspakket:
1. Vertel op een forum dat u de ovulatietesten en/of zwangerschapstesten van de Babyboomshop.nl gebruikt door bijvoorbeeld te reageren op een onderwerp van iemand anders of door zelf een onderwerp met een vraag te starten. (u moet wel geregistreerd zijn. Dit gaat echter heel eenvoudig d.m.v een e-mailadres en is binnen enkele minuten gedaan)
2. Geef aan ons door op welke website u dit gedaan heeft en wat het onderwerp was. U kunt dit invullen tijdens stap 3 van de bestelling onder uw adresgegevens in het vakje opmerkingen.
3. Nadat u het gratis pakket heeft ontvangen, meldt u op dezelfde website dat u van www.Babyboomshop.nl gratis 25 ovulatietesten heeft ontvangen en 5 zwangerschapstesten en dat anderen dit ook kunnen ontvangen (met een korte uitleg hoe).
4. Verder hopen wij dat als u tevreden bent over ons, u ons in de toekomst op het forum nog eens promoot.
quote:
Ja, of misschien wel maandenlang.. dikke doei die prijs is echt absurd.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:05 schreef peterfan het volgende:
Die zijn gewoon superduidelijk, geen getwijfel. Ze zijn wel echt duur, maar ja, als je ze maar 1 keer nodig hebt....
Het in 1 keer raak zijn gaat helaas voor veel mensen hier niet op. Er lopen hier daarnaast ook mensen rond met een compleet onregelmatige cyclus en als dan heb je toch al meer tests nodig.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef peterfan het volgende:
Ze zijn inderdaad wel belachelijk duur! Ik moest ook echt even slikken. Maar ja, ik en dus vier (!)vriendinnen hebben ze maar 1 keer hoeven gebruiken..Toeval misschien, maar toch! Ik denk ook niet dat ik ze maandenlang zou gebruiken hoor, ga je aan failliet. Maar ik lees hier dat sommigen dus wel maanden met die andere bezig zijn, in totaal ben je dan net zo veel geld kwijt en bij ons werkte die CB dus in 1 keer meteen perfect... misschien voor sommigen toch het proberen waard dan toch?
Het is maar een tip..
Ligt meer aan de mensen die hier posten dan aan jou.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:04 schreef peterfan het volgende:
Maar ik kom hier in OUD geloof ik nooit helemaal duidelijk over..![]()
Neuh, jij hebt meer dezelfde rare gedachtenkronkelquote:Op maandag 9 maart 2009 12:30 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ligt meer aan de mensen die hier posten dan aan jou.
Volgens de internetschema'tjes zou je dan wel goed moeten zitten. Maar ik zou ook op je cervixslijm letten en kijken of dat verandert in die periode.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:36 schreef ymme het volgende:
25 feb. was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. En deze is altijd netjes 28 dagen ongeveer.
Dus dan zit ik wel goed met de 11-de toch?
En ja dat het iets eerder of later kan zijn weet ik, vandaar om de dag maar eens kvk-en deze week
Niet dat ik dat erg vind hoor.
Ik heb er net een hele tijd mee in de winkel gestaan, toch maar niet gedaan. Wel megahandig dat je dan zelf op die digitale versie geen streepjes hoeft te zien, maar gewoon alleen een ''quote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef peterfan het volgende:
Ze zijn inderdaad wel belachelijk duur! Ik moest ook echt even slikken. Maar ja, ik en dus vier (!)vriendinnen hebben ze maar 1 keer hoeven gebruiken..Toeval misschien, maar toch! Ik denk ook niet dat ik ze maandenlang zou gebruiken hoor, ga je aan failliet. Maar ik lees hier dat sommigen dus wel maanden met die andere bezig zijn, in totaal ben je dan net zo veel geld kwijt en bij ons werkte die CB dus in 1 keer meteen perfect... misschien voor sommigen toch het proberen waard dan toch?
Het is maar een tip..
Ik ben nu ruim een week overtijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:52 schreef peterfan het volgende:
Jemig wat spannend Melodietje. En wat een geduld heb je. Hoe lang ben je precies over tijd?
Mijn eerste zwangerschap ging ook mis. Bij mijn tweede heb ik meteen op de dag dat ik ongesteld had moeten worden getest, juist omdat ik teleurstelling wilde voorkomen. Dan wist ik het maar meteen was mijn redenatie.... Dus ik herken je angst heel erg, maar ging er andersom mee om!
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kahlen, je kunt beter in het topic voor zwangere dames gaan posten. Je bent immers al zwanger en wij hier dus niet. Ik vind het altijd een beetje jammer dat meiden die al zwanger zijn toch dit draadje opzoeken, wat is daar nou het nut van? Als je mee komt wachten: gezellig. Als je al zwanger bent, hup naar Z&G.
daar heb ik ook "last" van... (vandaar dat ik ook dingen verkeerd oppakte in dit topic, maar er verder maar niks van zei... heb er nog gloeiende wangen van...) , en ik denk omdat we vandaag bij de ha de uitslag van het zaadcelonderzoek hebben gekregen... We hebben nu weer een doorverwijzing gekregen, want het was niet helemaal goed. het was 4 keer zo langzaam als normaal, het was weinig (zou als alleenstaand ding niet erg zijn) en niet zo vloeibaar als wel zou kunnen. niet dat het dramatisch slecht was, dacht de ha, maar het was toch beter om mee naar de gyn te gaan, en van daaruit verder te gaan. het zou voor hem een prima reden zijn waarom ik nog niet zwanger ben, hoewel hij er ook bij zei dat het net zo goed ook nog aan mij erbij kan liggen. Maar goed, de afspraak is gemaakt met de gyn, en wel voor 26 maart. (valt mij nog mee, krap 2,5 week...) maar goed, nu weer even rustiger en kalm enzo worden... ik wist dat het wel zoiets zou kunnen zijn, maar toch was het wel een klapje in m'n gezicht... (en ik vond het vervelend naarquote:Op maandag 9 maart 2009 19:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat is ook zo. Kan er vandaag gewoon niet zo goed tegen allemaal.
Ik probeer ook m'n mond erover te houden maar het lukt niet...quote:Op maandag 9 maart 2009 19:57 schreef mijsje het volgende:
daar heb ik ook "last" van... (vandaar dat ik ook dingen verkeerd oppakte in dit topic, maar er verder maar niks van zei... heb er nog gloeiende wangen van...)
Ik ben zaterdag ongesteld geworden. Ik heb al 2 keer gevraagd of m'n nieuwe NOD naar 12 april mag, maar het wordt steeds gemist denk ik... Dus bij deze probeer ik het nog een keer.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef Ciscostar het volgende:
Judes hoe is het met jou?? 2 dagen geleden je NOD
Anders even een PM naar een van de MODjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:39 schreef judes het volgende:
Ik ben zaterdag ongesteld geworden. Ik heb al 2 keer gevraagd of m'n nieuwe NOD naar 12 april mag, maar het wordt steeds gemist denk ik... Dus bij deze probeer ik het nog een keer.
Ja!! Dat betekent klussen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef ymme het volgende:
Ik voel sinds vandaag pas, dat er slijm uit mijn vagina komt.
Ik voel dit op andere dagen eigenlijk niet, en heb ook nog nooit bewust gekeken ofzo.
Is dit een teken dat we vanavond echt moeten kvk-en
Whaahahahahquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:44 schreef ymme het volgende:
Ok, heb vriendlief al een sms gedaan dat hij moet opschieten vanavond
fixed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:07 schreef mijsje het volgende:
Rocka, kun je ook Hurminatore eruit halen? die had al een positieve test te pakken...dank je!
Oooww, dank je wel voor de tip, dat had ik niet gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 23:43 schreef MinnieMin het volgende:
Welkom Incantrix. Het verschilt hier heel erg, maar de meeste info over hoe lang iedereen hier bezig is vind je in de Openings Post op pagina 1. Tussen haakjes staat de begindatum.
We leven hier allemaal met elkaar mee, en ik hoop dat je hier dus snel weer weg bent!
Jij ook dank je welquote:Op maandag 9 maart 2009 23:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom Incantrix,
Ik geloof dat je min of meer op de juiste plek bent aangeland om eens lekker van je af te spuien. 7 maand is niet abnormaal lang maar elke maand is er 1 teveel, dat snap ik wel
Welkom in elk geval! En mocht je ook in het lijstje willen dan lezen we het wel
Nee klopt inderdaad, heel erg lang is het nog niet. Ik ben alleen niet zo'n geduldig mens en ja, dat mijn vriendinnen allemaal binnen de drie maanden zwanger zijn geeft wel een beetje een incompleet gevoel, zeg maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:45 schreef sterrenmunt het volgende:
Welkom Incantrix! 7 maanden aan het proberen is niet vreselijk lang (wel al lang zat lijkt mij) maar ik kan me voorstellen dat het vreselijk frustrerend is als je aan alle kanten ingehaald wordt. Zeker als je vriendinnen op de hoogte zijn van je situatie.
Mijsje, pfoe, minder prettig nieuws, zacht gezegd. Wel fijn dat er nu een soort van oorzaak is en je daar verder mee kunt. Geeft wel iets van houvast. Fijn dat je vriend zich er niet minder door voelt. Lijkt me voor hem ook een moeilijke situatie.
Hier zitten we in de wachtweken, die duren best lang zeg. We hebben ons best gedaan tijdens de positieve ovulatietesten dus nu is het echt afwachten. aangezien dat dat bijna een week eerder was dan verwacht hoop ik voor de 24e maart al iets te kunnen bespeuren wat lijkt op zwangerschap.
Asyniur, moeilijk he, dat geduld proberen te hebben.
In dat opzicht ben ik me er ook wel heel erg van bewust dat ik nog niet zo moeilijk zou moeten doen, maar op sommige momenten doe je er toch stiekum hemelaal niets aan. En ik wens jou en je lief alvast heel veel succes bij de gyn!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:54 schreef mijsje het volgende:bedankt meiden, heel fijn hoe mensen met je meeleven!
Incantrix, ik hoop dat je snel zelf ook een wondertje mag ervaren! Het gevoel van de moed verliezen, ken ik ondertussen maar al te goed!
MinnieMin
Zullen we dan samen positief blijven? De kraamvisites gaan bij mij allemaal nog komen.. Die zeven maanden klonken me vóórdat mijn wekker afliep altijd erg schappelijk in de oren en als mensen maar een half jaar bezig waren geweest eer ze zwanger raakten vond ik dat ook echt altijd heel snel, nú begrijp ik pas hoe zwaar ook die paar maanden soms al kunnen zijn. Ik had nooit zo veel last van die wekker, maar nu 'ie eenmaal rinkelt.. Poeh!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Guess. het volgende:
Welkom Incantrix!
Ik ben 1september met de pil gestopt,wij zijn dus ook bijna 7mnd bezig,ik word er soms ook moedeloss van,in die maanden al een paar keer op kraamvisite geweest maar bij ons helaas nog steeds niks.Eigenlijk is het helemaal nog niet zo lang maar vooral als de een naar de ander zwanger word is het wel een flink balen.Ik herken je gevoel maar je moet echt positief blijven!
Voor de rest die het kan gebruiken
Ik begrijp het wel een beetje hoor. Als je besloten hebt met je man/vriend dat je kinderen wilt, en dat jullie beide er klaar voor zijn blablabla, dan wil je dat het liefst gisteren al raar zou zijn...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:39 schreef mijsje het volgende:
thanks fiemeel, het duurt me inderdaad nu al te lang als het nog maar een paar dagen zou zijn...Rocka, ik hoop het ook! maar ik ben er een beetje bang voor... m'n temp schommelt en blijft niet mooi hoog... volgens mij is er dan geen bevruchting geweest... misschien volgende maand beter...
ik hoop nu zo op dateen pil krijgt, waardoor het zaad opeens veel beter is van kwaliteit... al weet ik dat dat een leuk sprookje is...
Dank je welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Incantrix, je staat er netjes tussen hoor
Heb je het over je biologische wekkertje? Ben je zo 'oud' dan? Of voelt het gewoon zo?
Das echt rijp voor een rollator jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
De biologische wekker bedoelde ik iddEn tja, nou, ik wordt dit jaar wel écht oud (30, haha)
Ik heb dat inderdaad ook wel, dat ik altijd geroepen heb dat ik voor mn 30e 2 kinderen wou hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, 30! Wauw ouwe! Man, ik voel me nu echt een fossiel. Ik had geen tijdbommetje in me en ben blij dat mijn lijf zelf maar spontaan effe tussendoor besloot dat het er maar tijd voor was
30 is ergens toch wel een mijlpaal voor velen. Voor mij lag die mijlpaal bij de 40 ergens. En nu heb ik voor mijn 35e 2 kindjes (als het goed gaat)
Ik doe meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:45 schreef ymme het volgende:
Voor mijn 30ste heb ik hopelijk nu toch wel een kindje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bumba baloe, waar is die kleine clown?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:45 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook al geroepen voor mijn 30ste kids te willen hebben.
Nu ben ik 24 (mei 25) en vind ik zelfs dat nog een beetje laat
Had het liefst nog eerder gewillen. Maar ja, geld en school enzo.. tja.
Komt denk ik ook, omdat mijn vriend en ik, al 6,5 jaar samen zijn, waarvan 6 jaar samenwonen al.
Maar he, ik klaag niet hoor.
Voor mijn 30ste heb ik hopelijk nu toch wel een kindje.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef Vlindur het volgende:
Ik word in mei ook 25 (17e) en hoop voor mn 27e toch wel moeder te zijnDeze maand 2 jaar geleden toen we de knoop doorhakten..En nu in die klote MMM
![]()
Ik ben 33quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef Guess. het volgende:
Ik heb heel lang geroepen dat ik geen kinderen wilde.Toen mijn vriendin haar dochtertje kreeg was ik helemaal verliefd op dat kind,het verranderde toen in mischien ooit wel.Toen ik bijna3jaar terug mijn man leerde kennen was het al heel snel duidelijk dat ik/we echt kinderen wilde,wat mij betrefd had ik de pil gelijk in de vuilnisbak gegooid maar mijn man wilde nog even wachten.We zijn ruim half jaar terug getrouwd en ook gestopt met de pil.Ik ben 32 en mijn mannetje 31,volgens mij ben ik de oudste hier
Jeetje, wat moet jij inderdaad lang wachten. Ik hoop dat het heel gauw beloond zal wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik word in mei ook 25 (17e) en hoop voor mn 27e toch wel moeder te zijnDeze maand 2 jaar geleden toen we de knoop doorhakten..En nu in die klote MMM
![]()
Doodeng en tegelijkertijd superspannend inderdaad!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:05 schreef Incantrix het volgende:
En @ Minniemin: hey, da's grappig, als het aan mijn lief had gelegen hadden we er nu al twee rondlopen, maar ik was nog heel erg bezig met feesten, zuipen en ehm, feesten dus. En bizar he? Dat je dan van het één op het andere moment zó erg kunt verlangen naar iets dat altijd heel erg een ver-van-je-bed-show was? Ik was echt even volledig overdonderd, maar uiteindelijk vind ik het wel mooi dat ik nu die wens deel met mijn man. Eervorig jaar getrouwd, zo rond het eerste jubileum een wekker die heel hard TRING deed en nu dus hopelijk binnenkort een baby in mijn buik.
Heel herkenbaarquote:Begrijp ik het goed dat het voor de meeste anderen hier ook het eerste kindje is waaraan nu 'gewerkt' wordt?
Ik vind het trouwens ook altijd wel leuk om te horen hoe die wens er bij anderen is gekomen
En Bumbaloe, heel raar misschien, maar de gedachte dat ik misschien onvruchtbaar ben is tot voor kort nauwelijks in me opgekomen, het is eigenlijk pas nu al mijn vriendinnen zwanger zijn en ik niet dat ik er heel erg bang voor begin te worden. Misschien kwamen hun zwangerschappen ook wel zo hard aan, was denk ik mijn eerste confrontatie met de mogelijkheid dat wij misschien wel niet.. En misschien ook wel mijn eerste hardcore confrontatie met het feit dat ik het nu écht. Héél. Graag. Wil!
Hey, jij bent in je vruchtbare periode als ik je banner mag geloven... Ga jij'es ff snel met je vent je ding doen i.p.v. hier een beetje te Fok!kenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:58 schreef Ciscostar het volgende:
Bij ons is de wens gekomen: we wilde allebei altijd al kinderen.
Zijn nu bijna een jaar getrouwd, beide vaste baan, alles goed voor elkaar.
En bij mij begon het wel te kriebelen toen ik steeds mensen met baby's zag en toen gesproken met elkaar en in de wetenschap niet direct zwanger te zijn op 12 december gestopt met de pil.
Tuurlijk zouden qua onze leeftijd makkelijk nog 2 of 3 jaar kunnen wachten, maar we zijn er nu klaar voor en de wens is er heel sterk. En daardoor jonge moeder(iemand van 30 ook hoor) en daarom ook redelijk jong nog als de kids het huis uitgaat en zo ook nog veel tijd samen tijdens onze oude dag en jong opa en oma
Pff ik voel me wel erg jong hier als ik iedereen zijn leeftijd hoor...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hey, jij bent in je vruchtbare periode als ik je banner mag geloven... Ga jij'es ff snel met je vent je ding doen i.p.v. hier een beetje te Fok!ken
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:18 schreef MeNicole het volgende:
Mijs ik hoop dat de gyn jullie snel verder kan helpen. De zwemmers vankwamen helemaal niet vooruit en ondertussen ben ik bijna 24 weken zwanger. Zomaar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hey, jij bent in je vruchtbare periode als ik je banner mag geloven... Ga jij'es ff snel met je vent je ding doen i.p.v. hier een beetje te Fok!ken
Vanmiddag definief verloren. Ze is bevallen van een meisje..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef Poezebeest het volgende:
*knip*
Ik weet van een bevriend stel dat zij ook bezig zijn en ik heb ook wel een wedstrijdgevoel. Zou het ook helemaal niet leuk vinden wanneer zij eerder zwanger zijn, hoewel ik het ze enorm gun!
*Knip*
Ook ik herken dit... het is absoluut geen afgunst, maar ik wil gewoon ook zo graag een kindje...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vanmiddag definief verloren. Ze is bevallen van een meisje..
En natuurlijk ben ik blij en gelukkig, maar het steekt ook.
Ooooohquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:30 schreef Vlindur het volgende:
Cisco, Ymme en ik zijn ook nog maar 24 hoor
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:48 schreef bumbaloe het volgende:
[..]Balen meid. We gaan samen voor december. Ik ben zelf ook een decembermeisje en het is een toffe maand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:01 schreef Troel het volgende:
[..]Dit was ook wel de kers op de slagroom hé!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ ymme, wat een leuke opmerking van je vriend.
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.bumba baloe, waar is die kleine clown?
Er waren inderdaad nog maar erg weinig mogelijkheden overquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Dit was ook wel de kers op de slagroom hé!
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.
Ach ja, een maand heeft 4 weken ongeveer hequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Wel slim van jullie. Ik denk dat wij de vorige maand te snel zijn gestopt met klussen. Dit keer gaan we ook ná de vermoedelijke ei-datum nog een paar dagen door. Ge wit ooit nooit nie.
inderdaad!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef judes het volgende:
Jammer Asyniur!
Ik vind het ook wel spannend worden zo. De laatste ronde voor 2009 kindjes denk ik. Om de een of andere reden toch weer een soort mijlpaal voor mij.
Ja, dat heb ik ook welquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef judes het volgende:
Jammer Asyniur!
Ik vind het ook wel spannend worden zo. De laatste ronde voor 2009 kindjes denk ik. Om de een of andere reden toch weer een soort mijlpaal voor mij.
Wat jammerquote:
Ik dacht idd ook dat je minimaal 24 uur de tijd nodig hebt om het ei te bevruchten, maar of dat waar is, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:41 schreef mijsje het volgende:
was het ook niet zo dat een ei zoveel uur nog goed is? En dus dat als je klust als je ei er al is, je dus nog steeds bevrucht kunt worden? staat me iets van bij hoor... (maar ook dus van denken en niet van wetenschappelijk opgezocht...)
Balen Asyniur!quote:
Bende gij een Brabander Bumbaloe?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele goede reden om te testen! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en hoef je niet zo krampachtig overal bij te denken, kan dat wel want misschien ben ik zwanger. Je bent het wel of je bent het niet en daar kom je maar op één manier achter!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef Melodietje het volgende:
Hier nog altijd niet getest, maar nu is het tijd om de kattenbak te verschonen. Is het wel verstandig om dat te doen? Of kan dat alleen kwaad als je zwanger bent?
En ik heb zere tetten.
Veel succes met tempen Guess! Hoop dat je op die manier wat meer houvast krijgt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef Guess. het volgende:
Balen Asyniur![]()
Ik ben vandaag begonnen met tempen,mijn man lag vanochtend al helemaal in de deuk en ik met dat ding in me achterste,moest zelf ook wel lachen hoor![]()
Maar ik ben dus vaak echt een hele onrustige slaper,paar keer per nacht wakker en minstens 1x eruit om te plassen,nou ja we zien het wel hoor!
Een eicel moet binnen 12 uur bevrucht worden. Sperma cellen kunnen tot 7 dagen en nachten overleven in het lichaam van de vrouw. Je moet dus voor of binnen 12 uur na de eisprong vrijen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef Poezebeest het volgende:
Ik dacht idd ook dat je minimaal 24 uur de tijd nodig hebt om het ei te bevruchten, maar of dat waar is, dat weet ik niet.
Ik heb even gegoogled en daar kom ik ook tegen dat een eicel tot maximaal 24 uur na de eisprong bevrucht kan worden. Maar het is dan nog de vraag of dit wetenschappelijk is bewezen.
ik ook ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Moet dat binnen 12 uur? Ik lees altijd overal binnen 24 uur.
veel bronnen spreken zelfs van 8 uur, zoals hier: http://nhg.artsennet.nl/u(...)ICH_R169806984899341 (een betrouwbare bron in tegenstelling tot vele andere sites op internet).quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Moet dat binnen 12 uur? Ik lees altijd overal binnen 24 uur.
Voordat ik de eerste keer zwanger werd heeft het ook 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Maar ik geloof net als velen niet in ovulatietesten en temperaturen. Het voegt niks toe. Daarnaast vind ik om de 2 dagen vrijen niet een verplichting in tegenstelling tot dingen die ik hier lees als om 06:00 in de ochtend de temperatuur gaan opnemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef judes het volgende:
is ook makkelijk om te zeggen dat je er allemaal niet zo in gelooft als het al gelukt is
Het natuurlijke proces is idd allemaal goed en wel als je vlotjes zwanger raakt. Ik kan je garanderen dat het allemaal niet zo fijn blijft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Kahlen het volgende:
[..]
veel bronnen spreken zelfs van 8 uur, zoals hier: http://nhg.artsennet.nl/u(...)ICH_R169806984899341 (een betrouwbare bron in tegenstelling tot vele andere sites op internet).
Je temperatuur gaat omhoog nadat de eispong is geweest, het is beter om voorafgaand hieraan te vrijen (24 tot 48 uur wordt geadviseerd). Temperaturen heeft mijn inziens daarom geen zin en het legt ook nog eens een druk op dit natuurlijke proces.
Zaadcellen leven met gemak 1 week in het lichaam van de vrouw, meestal zelfs 10 dagen. Meeste kans heb je echter wel binnen 72 uur.
Nee, dat is wel duidelijk. Jullie kunnen er niet tegen als iemand een mening heeft die tegen die van jullie ingaat. Echter valt het jullie wel op dat er veel mensen zijn die erg negatief praten over bijv. de ovulatietesten. En dat is niet zonder reden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef Troel het volgende:
Judes, geen idee, maar de complete toon bevalt me al niet.
Precies, mijn nekharen gaan er echt van overeind staan... Maarja, om het gezellig te houden zal ik mijn best doen om er gewoon niet meer op in te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef Troel het volgende:
Judes, geen idee, maar de complete toon bevalt me al niet.
Ja weet je, ik ben soms als een stoomwals, maar ik had nooit verwacht dat er daadwerkelijk mensen waren die nog erger konden zijnquote:
Maar om hier nog even op terug te komen... De experts zijn er niet over uit wanneer de temp-stijging precies plaats vindt. Sommigen zeggen 12-24 na de eisprong, maar sommigen zeggen meteen erna. Op het moment dat je die stijgende temp meet, kun je dus niet vaststellen of die eisprong gisteren is geweest of misschien een paar uur geleden. Dus voor de zekerheid kun je dan idd nog een keer klussen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:33 schreef Guess. het volgende:
Volgens haar had het trouwens wel nut om sex te hebben op het moment dat je de tempratuurstijging hebt,ik lees ook vaak dat dan je ei al is geweest en het eigenlijk geen nut meer heeft,dus hoe dat nou dan zit
Jij mag er best niet in geloven, ik zou niet zwanger zijn geweest al sik niet had getemperatuurd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Voordat ik de eerste keer zwanger werd heeft het ook 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Maar ik geloof net als velen niet in ovulatietesten en temperaturen. Het voegt niks toe. Daarnaast vind ik om de 2 dagen vrijen niet een verplichting in tegenstelling tot dingen die ik hier lees als om 06:00 in de ochtend de temperatuur gaan opnemen.
Natuurlijk mogen hier ook andere meningen worden geventileerd. Je zou je echter kunnen afvragen of de manier waarop je dit wenst te doen erg prettig is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:56 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Nee, dat is wel duidelijk. Jullie kunnen er niet tegen als iemand een mening heeft die tegen die van jullie ingaat. Echter valt het jullie wel op dat er veel mensen zijn die erg negatief praten over bijv. de ovulatietesten. En dat is niet zonder reden.
Maar ik zal jullie verder met rust laten.
Ik ben ook erg negatief over bepaalde zwangerschapstesten, dus ik denk dat het verstandig is als niemand gewoon meer testquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:56 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Nee, dat is wel duidelijk. Jullie kunnen er niet tegen als iemand een mening heeft die tegen die van jullie ingaat. Echter valt het jullie wel op dat er veel mensen zijn die erg negatief praten over bijv. de ovulatietesten. En dat is niet zonder reden.
Maar ik zal jullie verder met rust laten.
* plakband van mond trektquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:56 schreef Kahlen het volgende:
Jullie kunnen er niet tegen als iemand een mening heeft die tegen die van jullie ingaat.
Dat denk ik ook, ik zou de komende ronde graag zwanger zijn en dan vind ik het ook niet erg om rond kerst te moeten bevallen, echter lijkt het me ook heerlijk om de hele maand december vrij te zijn en dan een maandje later een kindje te krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef ymme het volgende:
Ik vind 2010 ook wel een mooi getal hoor
Kan ik met rust nog kerst vierenMaar he, ik vind het totaal niet erg als ik met kerst uitgeteld zou zijn hoor!!
Hoe eerder hoe beter.
Ik zal het eens aan mijn moeder vragenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:44 schreef peterfan het volgende:
Volgens mij worden de eitjes die begin april ergens bevrucht worden, kerstkindjes!
Dus ik wens jullie allemaal een sinterklaas- of kerstkindje toe
Ik heb zin in chips en chocolaquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb mezelf net volgevroten met pizza en aantal happenBen&Jerry's New York Super Fudge Chunk
![]()
Morgen maar weer streng dagje aan de lijn doen, zo af en toe jezelf verwennen mag best
Wat zal het stil zijn dan op straat, in Brabant 's avondsquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef MinnieMin het volgende:
Haha, is heel Brabant bezig met het felbegeerde tweede streepje?
Mja, en de sleutel zit bij Guus diep in zak.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:23 schreef Lois het volgende:
[..]
Wat zal het stil zijn dan op straat, in Brabant 's avonds
Oooww..quote:
Als jij dat op deze manier kunt loslaten, hip voor jequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:02 schreef Kahlen het volgende:
Temperaturen en die testen, ik geloof er niet in. Er zijn trouwens ook veel vrouwen die het gewoon voelen als de eisprong er is. En anders is het eenvoudig uit te rekenen en bij een onregelmatige cyclus gewoon elke dag of om de 2 dagen vrijen en het zit wel goed. Het is echt niet zo dat je maar een paar minuten de tijd hebt aangezien die eicel 12 uur bevrucht kan worden.
Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich eraan stoort, maar jullie allemaal eigenlijk. Moest ik toch nog even kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:08 schreef Poezebeest het volgende:
Bijt heel hard op tong om niet op Kahlen te reageren, sommige mensen zijn het reageren niet waard
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef Incantrix het volgende:
Zoo, hoe gaat het met jullie allemaal? Wij hebben gisteren een fijn samen-avondje gehad met 'uit eten' (McDonalds) en cabaret.. Enzo
We waren 6 jaar bij elkaar gisteren!
@ Poezebeest: Dank je wel, laten we het gezellig maken hier
[..]
Oooww..Jammer hoor..
@ Guess: Hum, ik hoorde juist weer van iemand anders dat haar HA had gezegd dat ze beter van die testjes kon kopen als tempen.. Nouja.. Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen ermee, hoe hou je dat verder bij? Gewoon een lijstje? Ben ook wel eens dingen tegengekomen over grafieken enzo, dat je dan goed kunt zien hoe het verloop is ofzo..
[..]
Als jij dat op deze manier kunt loslaten, hip voor jeIk zou graag wíllen dat ik er niet in geloofde en zo kon denken als jij, maar ik maak mezelf compleet gek (Zou het nú zijn? Kunnen we beter nú..? Of zit het toch weer anders? En dan zo bang zijn je kans te missen dat je uiteindelijk de kans díe je hebt misschien weer verprutst door de stress die je voelt) en dan kun je beter gewoon die paar rotcenten uitgeven aan ovulatietesten i.p.v. jezelf volledig de stress in denken. Bovendien is mijn cyclus soms zo kort dat ik begon te twijfelen of ik überhaupt wel een eisprong heb, dus ik was heel erg blij dat die dingen bestaan en zo gemakkelijk te koop zijn.
Naar Nathalie Baartman. Had nog nooit van haar gehoord, maar we wilden graag naar Cabaret en deze dame speelde precies op de juiste dag, dus we hebben ons laten verassenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Welk cabaret ben je geweest? Even offtopic?
Helemaal niet raar dat je hier komt jompelen en blij bent met je ongesteldheid! Je wacht immers ook op een tweede streepje! Dus heel fijn dat je ongesteld bent en op naar de kvk periode! En daarna natuurlijk twee streepjes, we willen een boel kerstkindjes!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef happyme28 het volgende:
Halloooooo, ik kwam me ook weer melden!
Ik ben vandaag ongesteld geworden![]()
![]()
beetje raar hier haha
Netjes een cyclus van 29 dagen na de miskraam. Het moet nog wel doorzetten, maar aan het gevoel in mijn buik zal dat morgen wel gebeuren.
Yeah... kans op een kerstkindje![]()
Ik heb de afgelopen tijd niet echt actief meegelezen, maar ik zal me weer eens in gaan lezen.
Weer met jullie hopen op een 2e streepje!
Have fun met klussen! Beter een keer te veel dan te weinig, hihi.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Ciscostar het volgende:
Zo wat gaan jullie hard zeg....
Hier nog steeds druk aan het klussen... maar mijn eisprong nog steeds niet kunnen vinden..
Bij 30 dagen had het dinsdag moeten zijn, bij 33 dagen vandaag... dan maar uitgaan van mijn 37 dagen.... dan volgende week dinsdag dus... We blijven gewoon hard door klussen en we zien het resultaat wel.
Ik wil eigenlijk geen kindje in december... al te veel jarige in die maand (wij beide oa)
Asyniur balen...
Mijn cyclus is onregelmatig en ik voel nooit een eisprong,nooit gevoeld ook,ik wil weten of ik een eisprong heb de enige echte betrouwbare manier om daar thuis achter te komen is te tempraturen.Dus dat heeft er niks mee te maken of je er nu wel of niet in geloofd,het is gewoon een feit net zoals een rondje rond is!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:02 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Temperaturen en die testen, ik geloof er niet in. Er zijn trouwens ook veel vrouwen die het gewoon voelen als de eisprong er is. En anders is het eenvoudig uit te rekenen en bij een onregelmatige cyclus gewoon elke dag of om de 2 dagen vrijen en het zit wel goed. Het is echt niet zo dat je maar een paar minuten de tijd hebt aangezien die eicel 12 uur bevrucht kan worden.
Hey dat heb ik op een of andere manier gemist,wat ontzettend klote zeg!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef happyme28 het volgende:
Halloooooo, ik kwam me ook weer melden!
Ik ben vandaag ongesteld geworden![]()
![]()
beetje raar hier haha
Netjes een cyclus van 29 dagen na de miskraam. Het moet nog wel doorzetten, maar aan het gevoel in mijn buik zal dat morgen wel gebeuren.
Yeah... kans op een kerstkindje![]()
Ik heb de afgelopen tijd niet echt actief meegelezen, maar ik zal me weer eens in gaan lezen.
Weer met jullie hopen op een 2e streepje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |