Ok, wanneer is nou je echte NOD?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nog geen gejompel Rocka, bevruchting heeft plaatsgevonden, maar ik jompel pas als ik een overtuigde dubbele lijn pies. Vorige maand bleef het ook niet plakken, dus dat kan deze maand ook nog
Om het sensitest probleem op te lossen, ik heb zojuist ook een clear blue lichtjes dubbel gepiest. (maar deze is écht te licht voor de foto) Ik ga er dus helemaal vanuit dat het weer gelukt is, nu nog blijven plakken.
* vingertjes kruist en heel hard hoopt
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Zullen we alvast heel voorzichtig gaan jompelen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nog geen gejompel Rocka, bevruchting heeft plaatsgevonden, maar ik jompel pas als ik een overtuigde dubbele lijn pies. Vorige maand bleef het ook niet plakken, dus dat kan deze maand ook nog
Om het sensitest probleem op te lossen, ik heb zojuist ook een clear blue lichtjes dubbel gepiest. (maar deze is écht te licht voor de foto) Ik ga er dus helemaal vanuit dat het weer gelukt is, nu nog blijven plakken.
* vingertjes kruist en heel hard hoopt
Ik heb de 12e een positieve ovulatietest gehad, dus ik verwacht dat mijn NOD ergens tussen de 26e en de 28e zal liggen. Ik hoef van mezelf ook niet te wachten tot dan hoor, alleen tot ik een overtuigde lijn pies. Vorige maand pieste ik een lichtere een dag later en bleef het dus niet plakken. Zodra ik een echte donkere pies ga ik zelf ook jompelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ok, wanneer is nou je echte NOD?
* RockabeIIa gaat ook duimen
Als het goed is ga je vanaf nu elke dag donkerder plassen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Ik heb de 12e een positieve ovulatietest gehad, dus ik verwacht dat mijn NOD ergens tussen de 26e en de 28e zal liggen. Ik hoef van mezelf ook niet te wachten tot dan hoor, alleen tot ik een overtuigde lijn pies. Vorige maand pieste ik een lichtere een dag later en bleef het dus niet plakken. Zodra ik een echte donkere pies ga ik zelf ook jompelen.
hij is heel licht maar ik zie 'm weer staan hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:15 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nou, hier dan ook nog de CB die een heel licht resultaat geeft.
[ afbeelding ]
Nu is het wachten op de extra aanvoer van HCG.
Nopequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, en jij nog getest vandaag?
Komopquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nope
wel in huis gehaald inmiddels
Nopes, hier hoef je de komende tijd niets te verwachten hoorquote:
dit:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:54 schreef MinnieMin het volgende:
[noobvraag]Wat is Jompelen?[/noobvraag]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:54 schreef MinnieMin het volgende:
[noobvraag]Wat is Jompelen?[/noobvraag]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat spannend hierHopelijk komt er een ware streepjes regen!!!
Vandaag hier NOD maar geen duivels en verder ook niks bijzonders alleen het gevoel dat ik wel weer ongi zal worden,wachten nog maar geduldig af!!!
Sjee, wat een spanning allemaal in dit topicquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat spannend hierHopelijk komt er een ware streepjes regen!!!
Vandaag hier NOD maar geen duivels en verder ook niks bijzonders alleen het gevoel dat ik wel weer ongi zal worden,wachten nog maar geduldig af!!!
We doen een marathon test. Om 22.00 vanavond wil ik alle resultaten hier teruglezenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Neenee, wanneer ga JIJ testen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
We doen een marathon test. Om 22.00 vanavond wil ik alle resultaten hier teruglezen
Edit: en wel positief natuurlijk
Vorige keer duurde mijn cyclus 38dgn dus wil daar eigenlijk wel op wachten maar weet niet hoe ik me de komende dagen ga voelen.Ik zit nu gezellig een paar dagen bij vrienden\familie in brabant dus veel afleiding,morgenmiddag gaan we weer naar huis dus ik weet het eigenlijk nog niet.Heb vandaag tijdens het shoppen wel ff een test gehaald.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ik ga toch voor ochtendurine, en wanneer zeg/weet ik nog niet, maar dan kom ik het resultaat echt wel vertellen hoor.
Pure-Poison ga je binnen paar dagen testen?
Haha, grapje natuurlijk! Succes!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ik ga toch voor ochtendurine, en wanneer zeg/weet ik nog niet, maar dan kom ik het resultaat echt wel vertellen hoor.
Pure-Poison ga je binnen paar dagen testen?
je hoeft niet niet zwanger te zijn om gezellig mee te mogen kletsen af en toe hoor...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, wat spannend hier zeg! Ik kom voorlopig toch maar weer eens lurken!
Aaah, meisje toch. Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:10 schreef mijsje het volgende:
het wordt inderdaad spannend hier! Ik jompel nog voor niemand, want je zult net zien: ga ik jompelen, gaat het mis...maar goed, ik hoop wel heel erg voor iedereen hier!
Judes, ik wil ook wel mee met de streepjesregen... viel me op in het lijstje dat ik het langst bezig ben van de mensen met een datum...![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:11 schreef mijsje het volgende:
[..]
je hoeft niet niet zwanger te zijn om gezellig mee te mogen kletsen af en toe hoor...
* Vicky doet mee..quote:
Dat zei mn man ook, hoewel hij zaterdagochtend het geen overtuigend streepje vond leek hij nu ook wel licht verbaasd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef Troel het volgende:
het merk van de test kan heel veel verschillen Poppejans. Gewoon zaterdag nog een keer proberen anders?
Daar moet je je dus echt niet om schamen! Ik wist ook niet zo goed wat ik moest toen toen het laatst voor de tweede keer mis ging. Iedereen die blij voor je is dat na een miskraam toch weer zwanger bent en dan toch weer na verloop van tijd kunnen melden dat het weer mis is gegaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Poppejans het volgende:
lol, jullie hebben nog steeds hoop, zo lief!
En ik schaam me ondertussen dat ik iedereen heb laten meeduimen enzo![]()
Er had echt hoe dan ook IETS moet staan hoor, en dat is gewoon niet zo.
(maarja,zaterdag was dat wel zo...)
Ik hou jullie iig op de hoogte hoor, ik hoop op een menstruatie
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:33 schreef Fiemeeltje het volgende:
Poppejans, je moet jezelf niet schamen hoor! We duimen graag met je mee!!
bumba, gewoon effe afwachten. De dag ervoor en op de dag zelf kan mooi op tijd zijn voor het ei.
Balen ymme, maar nieuwe ronde nieuwe kansen voor jou!
Ik voel mezelf een beetje schuldig tegenover de mensen die al zo lang wachten, maar ik kan er niet meer omheen.
Als dít niet overtuigend genoeg is weet ik het niet meer
[ afbeelding ]
Er mag gejompeld worden!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar moet je je dus echt niet om schamen! Ik wist ook niet zo goed wat ik moest toen toen het laatst voor de tweede keer mis ging. Iedereen die blij voor je is dat na een miskraam toch weer zwanger bent en dan toch weer na verloop van tijd kunnen melden dat het weer mis is gegaan.
Iedereen snapt hier hoe jij je voelt en iedereen gunt je gewoon die streepjesDus niks menstruatie, ik hoop voor je dat je snel gewoon een dikke vette plus piest
Welkom hier!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Iedereen met een positief streepje, gefeliciteerd!![]()
Ik post voor het eerst in dit topic..
Ben nu 2.5 week overtijd, maar wil het nog even afwachten..
Heb wel vaker een test gedaan die dan negatief bleek te zijn en 2 dagen later werd ik dan ongesteld..
Dan baal je wel..Zeker omdat je er dan zo mee bezig bent..
Ik wacht tot maandag, ben ik dan nog niet ongesteld, dan haal ik een test..
In dat geval moet je de suikerproef ook nog even doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:11 schreef Fiemeeltje het volgende:
Dank allemaal
Ik blijf stiekem nog wel een beetje voorzichtig hoor, vorige maand jompelde ik ook en dat ging mis. Aan de andere kant voelt het gewoon goed en had ik dat vorige maand niet. (bovendien test ik nu met alle denkbare tests positief... ja álle denkbare)
Nu hopen dat er snel nog een paar dubbele strepen piesen hier, anders sta ik ook zo in m'n up in november...
Nee ik heb nog helemaal niet getest.. Normaal loop ik namelijk ook al na 2 dagen te stuiteren en mezelf gek te maken (ook al slikte ik gewoon de pil).. Maar ben tot nu toe nog elke keer gewoon ongesteld geworden..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:10 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Welkom hier!!
Jeetje zeg, 2,5 week over tijd, dat is nogal wat! En helemaal nog niet getest? Knap hoor!! Ik loop na 2 dagen over tijd al helemaal te stuiteren enzo... Hoe lang zijn jullie al bezig?
Nouja, ik hoop voor je dat je snel door mag naar het volgende topic!
Wat vreemd dat dat zo lang duurt joh. Ik word altijd al op dag 10 ongesteld als ik duphaston gebruik. Wist niet dat dat zoveel kon verschillenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:43 schreef mamavansheryl het volgende:
hallo,daar ben ik weer...
als aller eerrst gefeliciteerd fiemeeltje!!!!
en hopen dat de anderen ook snel positief testen natuurlijk!!!
ik ben naar het ziekenhuis geweest en heb duphaston gekregen om mijn menstruatie op te wekken.
moest 10 dagen slikken(zijn al om).
het kan 2 tot 3 week duren voor ik ongie word en dan mag ik beginnen met clomid!!!
het blijkt dus zo te zijn dat ik geen goede eisprong krijg en daardoor niet zelf zwanger kan worden.(de kans is heel klein)
maar goed nu afwachten of ik ongie word ik zit nu op dag 5 na laatste te hebben ingenomen.
dus afwachten maar weer
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Bucko, leuk dat jullie er voor gaan. Welkom en hopelijk mag je heel gauw door naar Z&G
Poezebeest, zul je zien als je zwanger bent dat je dan niets durft te kopen de eerste tijdWat heb je gekocht precies?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef sterrenmunt het volgende:
ah joh, minniemin, ik weet al precies welke kinderstoel ik wil, nou voordat dat een kindje in zit zijn we toch echt een poosje verder maar het is toch leuk om er op die manier mee bezig te zijn. Je moet niet doorslaan om nu al voor zwangerschap een kamertje aan te schaffen, maar mijn lief en ik kijken zeker om te zien of onze smaken overeenkomen.
En I love stoere meisjeskleiding!
Tip genoteerdquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Minnie, je staat in het lijstje
Poezebeest, leuke cadeautjes! Hema heeft erg leuke dingen voor kleine ukkies. En van goeie kwaliteit.
Is ook zo natuurlijk, maar ik kan het ook niet helpenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:51 schreef sterrenmunt het volgende:
maar das toch leuk? sinds wij in november de beslissing namen ben ik VEEL bij de prenatal geweest, maar na een tijdje begint dat echt te vervelen. En ja voorzichtig ben ik ook wel, ik koop niets voor mezelf, maar aangezien familie en vrienden of bevallen zijn of zwanger mag ik ook veel kopen. Das best geinig totdat je zelf ook wil........
Ik vind kleertjes met allerlei afbeeldingen, disney en dieren er op ook niet leuk. Wat ik wel wel leuk vind zijn bloemetjes en streepjes en retro achtige kleren. Maar eerst maar eens zwanger worden, wie weet is er dan wel een heel ander soort mode of is mijn smaak verandert.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef sterrenmunt het volgende:
ooh dat heb ik ook, ik heb van lief al een speentje gekregen (vanaf 6 maanden dus voor ik zwanger en bevallen ben is dat ding al verpieterd). En ik wilde eigenlijk een oilily luiertas maar daar wil lief niet mee lopen dus die komt er niet in.
ik hou juist heel erg van unisexkleertjes, alleen van het hele felle roze, maar rompertjes met dieren/nijntjes/ winnie de ppoh/ mickey erop das niet mijn pakkie an. Zie heel veel leuk wit en groen en zwart.
Maar nog even wachten poezebeest, je NOD duurt niet lang meer hoor!!
Ik spiek ook op internet bij alles wat met baby's te maken heeft. Wanneer het zo ver is weet ik precies waar ik moet zijn en wat ik wilquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:14 schreef MinnieMin het volgende:
Ik hou ook het meest van unisex dingetjes, of hele stoere kleertjes, ook voor meisjes. Doe mij maar blauw wit en zwart. Maar ik gun het mezelf nog even niet te veel om daar al aan te denken.
Soms kan ik het alleen niet laten om toch even te spieken op internet voor leuke babykamers
mooie smaak, de mijne is precies zo, zag pasgeleden een heel leuk geruit en een leuk donkerblauw ribjurkje. Super, maar wel duur. Maar ja eerst maar zwanger worden, en dan maar hopen dat dat niet al te lang meer duurt!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:50 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik vind kleertjes met allerlei afbeeldingen, disney en dieren er op ook niet leuk. Wat ik wel wel leuk vind zijn bloemetjes en streepjes en retro achtige kleren. Maar eerst maar eens zwanger worden, wie weet is er dan wel een heel ander soort mode of is mijn smaak verandert.
dat geeft niet hoor, je moet gewoon kunnen zeggen wat er in je gedachten speelt...quote:(ik hoop niet dat ik hiermee mensen pijn doe die heel graag zwanger willen worden, maar bij wie het niet zo goed lukt)..
Nog steeds niet ongi maar ook nog geen test gedaan.Ik ben eigenlijk voor mijn doen heel relax van de maand.Mischien morgen een testje,weet het nog niet.Als ik niet zwanger ben betekend het weer een lange cyclus en dat vind ik minderquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is er bij jou al nieuws guess?
Niet iedereen is snel zwanger hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:06 schreef Bucko het volgende:
dankjulliewel allemaal
Ik hoop het ook om snel zwanger te zijn, net als iedereen...volgende week donderdag is mijn NOD (is toch als je ongesteld moet worden he??) Ik voel weinig bijzonders eigenlijk, dus denk niet dat het wat wordt..
Waarschijnlijk bedoelde ze dat ze net als iedereen hoopt snel zwanger te zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Guess. het volgende:
[..]
Niet iedereen is snel zwanger hoorwas het maar waar!!
Vanochtend zw-test gedaan maar helaas harstikke negatief,ow wat baal ik zeg![]()
ja I know...vroeger werd ik maar niet ongesteld, maar onderzoeken wezen niets uit. Ik zou later als ik een kinderwens zou hebben terug moeten komen voor hormonen. Ik zou namelijk wel minder eisprongen hebben...maar ja nu word ik gelukkig wel ineens ongesteld en voel ook eisprongen enzo. Dus dat geeft me wel hoop. Heb altijd gedacht dat het niet bij mij zou kunnen, maar dat ligt allemaal zo complex....het is gewoon afwachten en het beste hopen en dan zien we het wel!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Guess. het volgende:
[..]
Niet iedereen is snel zwanger hoorwas het maar waar!!
Vanochtend zw-test gedaan maar helaas harstikke negatief,ow wat baal ik zeg![]()
echt helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik heb dan echt pijn in de buik en test positief ovulatietesten...dus dan ga ik er maar vanuit. Het feit dat ik uberhaupt menstrueer vind ik al heel wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef leonieke het volgende:
Wat fijn trouwens dat je nu 'gewoon' een eisprong hebt!
Positieve ovulatietesten en menstrueren lijkt me toch heel erg op een eisprongquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef Bucko het volgende:
[..]
echt helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik heb dan echt pijn in de buik en test positief ovulatietesten...dus dan ga ik er maar vanuit. Het feit dat ik uberhaupt menstrueer vind ik al heel wat.
ik heb wel eens vaker meegelzen en weet dat het bij jou allemaal wat minder goed gaat...echt K#$% voor je...hopelijk gaan de komende onderzoeken wel goed...want dat liep allemaal niet zo he?
Menstruatie alleszinsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:04 schreef Bucko het volgende:
maar heb je met hormomen wel een eisprong en menstruatie??
dat is wat ik bedoel met dat het allemaal zo complex is...wel menstrueren maar geen eisprong of althans ze groeien net niet hard genoeg. Wat kunnen ze nu dan nog gaan doen? Dus dat ze harder groeien..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Menstruatie alleszins![]()
Er groeien ook follikels als ik hormonen neem, maar die groeien gewoon niet genoeg. Ze zouden toch minstens 18mm moeten zijn, maar met alle hormonen die ik al genomen heb, ben ik slechts één keer tot één follikel van 17mm gekomen. De rest was allemaal maximum 15. Daarom ook een doorverwijzing gekregen naar het UZ Brussel.
mwa...snap er ook de ballen vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef leonieke het volgende:
Harder groeien? Ik hoop dat extra hormonen toedienen zal helpenOf eventueel een andere dosering of andere combinatie van hormonen.
Ik ben ook blij dat ik direct terecht kon bij een arts en geen paar maand moest sukkelen.
Weet ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef judes het volgende:
@Asyniur, die tickers baseren zich meestal op de kalendermethode. Als je dus een vroege of late eisprong hebt klopt er niks van. Beter om op je eigen gevoel en je symptomen af te gaan idd!
Haha, dat was N. ook. Ik was daar veel relaxter in (oke, oke, ook pas na een maand of zes...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Weet ik
Ligt er ook gewoon aan wat je invult als lengte van je cyclus. Ik hou meestal 30-31 dagen aan. Mijn cyclus ligt tussen de 29 en 31 dagen dus daar zitten dan ook die 2 dagen verschil in rondom mijn (vermoedelijke) eisprong
Mijnis trouwens echt heel ongeduldig! Ik hoop voor hem dat het heel gauw raak is soms word ik een beetje gestoord van hem
![]()
Ja, PP is verder gegaan onder Guessquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vond om deze maand bevestiging te hebben van mijn ei. De temperatuur werd hoger (en is hoog: 37,1 vanmorgen) en de ovulatietest was positief en ook nog precies op dag 14. Toch wel fijn dan.
Vraagje: is Guess nu dezelfde persoon als pure_poison of hebben jullie gewoon dezelfde avatar?
Dat hebben we 2 weken vol gehouden toen vonden we het niet leuk meer,moet wel een beetje spontaan blijven.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Poezebeest het volgende:voor vlindur
Guess: vervelend dat je niet precies weet hoe en wanneer je cyclus verloopt. Kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt! Misschien volgende cyclus de gehele cyclus om de dag klussen, dan maakt het niet uit wanneer de ei-sprong is.just kidding.. Moet er trouwens niet aan denken om om de dag te moeten klussen....
Ach, ik 'klink' erger dan het is hoor!quote:Op zondag 1 maart 2009 09:30 schreef Fiemeeltje het volgende:Asyniur...
(had jij nou ook ovulatietesten? Ik ben er heel erg tevreden over)
En nog eens testen durf je niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:59 schreef Poppejans het volgende:Vlindur
envoor Guess, zijn de duivels er al, of is er nog beetje hoop?
Ik heb niet meer getest na die negatieve test hoor. En ondertussen ook niet ongesteld. Bah, er veranderd gewoon al maanden helemaal NIKS, terwijl ik wel keurig iets ben afgevallen, nou lekkere motivatie zo..
geen bloed geeft hier helaas geen moed
shitzooi
Dat heeft geen zin lijkt mequote:
Je verwoord inderdaad precies hoe ik me voel momenteel. Ik weet dat ik niet zo moet klagen, we zijn nog geen jaar bezig, maar ik heb maar 1x bloedverlies gehad ergens vorig jaar, dus ook vrijwel helemaal geen kans gehad al maanden nietquote:Op zondag 1 maart 2009 11:07 schreef mijsje het volgende:
poppenjans, ik denk wel dat ik snap hoe je je voelt... ik ben de moed hier ook aardig kwijt dat ik ook mama mag worden van een hummeltje... ik weet het, ik zit nog niet eens helemaal in de mmm, maar toch... alles wat je ervoor doet en laat, en dan toch nog geen resultaat... inderdaad, lekkere motivatie...af en toe lekker van je af schoppen lucht wel op... (je bereikt er niks mee, maar opluchting is ook fijn af en toe)
Och ja, ik was even vergeten dat jij eigenlijk nog niet eens een behoorlijke cyclus hebt (excuses voor mijn lompheidquote:Op zondag 1 maart 2009 11:05 schreef Poppejans het volgende:
Dat heeft geen zin lijkt me
Ik vraag me toch af of er echt niet medisch wat aan de hand is, het is toch niet normaal dat je maanden niet ongesteld bent?! Er zijn toch wel meer bloedonderzoeken dan alleen maar hormonaal?
Aan de ene kant misschien niet, maar die test van vorige week. Tja, ik zag echt een streepje!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin lijkt me
Ik vraag me toch af of er echt niet medisch wat aan de hand is, het is toch niet normaal dat je maanden niet ongesteld bent?! Er zijn toch wel meer bloedonderzoeken dan alleen maar hormonaal?
Ja ik ook, maar op die van de kruidvat 4! dagen later niks, dus er is echt niks, ik kan wel doorgaan met testen maar dan hou ik mezelf voor de gek.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Aan de ene kant misschien niet, maar die test van vorige week. Tja, ik zag echt een streepje!
Gefeliciteerd! Maar je kunt al door naar het Zwangerschap&Geboorte topic!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef MissUnknown het volgende:
Hallo allemaal,
Ik weet niet of ik juist wel of niet in dit topic moet posten...ik hield dit topic al een tijdje in de gaten. Begin December ben ik gestopt met de pil en heb 2 menstruaties uitgezeten....daarna hebben wij onze 1e poging gedaan begin februari en vorige week zondag mocht ik voor het eerst testen. De test was toen negatief maar bedacht me wel dat ik misschien wel te vroeg had getest......
Omdat ik nog steeds niet ongesteld werd heb ik vanochtend opnieuw getest....en dit keer was het...Positief!!!![]()
Ook even ter info. Ik ben 23 jaar en ben nu dan, naar alle waarschijnlijkheid, 2/3 weken zwanger
Dank je, dan doe ik dat! Wel iedereen in dit topic die bezig is heel veel succes! ik volgde al een kleine maand jullie verhalen en leef met een ieder mee!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Maar je kunt al door naar het Zwangerschap&Geboorte topic!
En je krijgt in je zwangerschap altijd al 2 weken kado, dus je bent 4/5 weken zwanger!
Als je een gezonde cyclus hebt, kun je dat aflezen uit je temperatuurstaat.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef Poppejans het volgende:
Miss_Sly, zou ik als ik zou temperaturen wel kunnen opspeuren daarmee wanneer ik ongesteld had moeten worden? Zou ik zeg maar eens in de zoveel weken misschien wel een verhoogde temperatuur kunnen hebben denk je?
Organon zelf zegt wel dat er hormonen inzittenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb juni 2008 Implanon laten verwijderen, maar het kan daar niet aan liggen zeggen zowel de gyn als huisarts; Implanon werkt niet met hormonen zoals de pil, Implanon geeft zeg maar een seintje af naar je hersens ofzoiets, van Implanon hoef je dus nooit te ''ontpillen'' er blijven daarvan geen hormonen achter in je lichaam.
Wel heb ik altijd heel sterk op Implanon gereageert; ik ben nooit meer bloed verloren sinds ik dat liet plaatsen, ik vond het een fijne bijwerking, maar ''normaal'' vond mijn huisarts dat toen ook al niet.
Ik heb in december bloed laten prikken,v hormoonwaardes maar dit was allemaal goed, uitstrijkje ook goed. ik ben dus al doorverwezen en toen de uitslag goed was moest ik toch maar afwachten nog en juni 2009 weer bellen.
Miss_Sly, zou ik als ik zou temperaturen wel kunnen opspeuren daarmee wanneer ik ongesteld had moeten worden? Zou ik zeg maar eens in de zoveel weken misschien wel een verhoogde temperatuur kunnen hebben denk je?
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zou de gyn een schop geven en hem/haar je binnenwerk laten controleren
Inderdaad zou dat al signaal genoeg moeten zijn, maar het is natuurlijk heel erg prettig het te onderbouwen met grafiekjes die onderschrijven dat er iets niet goed zit.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef mefke79 het volgende:
judes, normaal vind ik dat een prima advies, maar als je al zo lang uberhaupt geen menstruatie hebt, lijkt me dat signaal genoeg.
En natuurlijk leef ik ook mee met de rest van de meiden hier, maar ja, Mijsje en Poppejans, ik 'ken' jullie nou al een tijdje en dan hoop je gewoon dat jullie mij ook een keer achterna komen. Succes allemaal !
Dat wist ik helemaal niet, dat ze bij jou ook niks vinden kondenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Poppejans, ik zou zeker even bellen. Bij mij is ook niks zichtbaar mis, maar heb die clomid toch echt nodig om mijn eieren tot springen te krijgen. Gewoon doen!
Ik heb zelf nooit getemperatuurd, maar schijnbaar heb je thermometers met geheugen. Da's fijn als je niet direct de temperatuur wilt opschrijven, maar je eerst nog even lekker om wilt draaienquote:Op zondag 1 maart 2009 21:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet, dat ze bij jou ook niks vinden konden
iig weet ik wat ik vanaf morgenvroeg ga doen hoor haha pen en papier naast bed
Ik denk dat dat een winkel is die niet overal zit,ik heb er iig nooit van gehoord.Kijk van de week even bij de apotheek.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef maffemuts het volgende:
*maffe even inbreekt*
de Kalisvaart eigen merk ( ydill ) zijn met 2 cijfers achter de komma en kosten rond de ¤7,-
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef mefke79 het volgende:
judes, normaal vind ik dat een prima advies, maar als je al zo lang uberhaupt geen menstruatie hebt, lijkt me dat signaal genoeg.
En natuurlijk leef ik ook mee met de rest van de meiden hier, maar ja, Mijsje en Poppejans, ik 'ken' jullie nou al een tijdje en dan hoop je gewoon dat jullie mij ook een keer achterna komen. Succes allemaal !
Tja, iedereen lichaam is anders natuurlijk. Ik heb nooit dat gehad als ik zwanger was, maar sommige krampjes komen wel zeer overeen.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:22 schreef Bucko het volgende:
even een vraagje;
donderdag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen, normaal heb ik drie dagen bruine afscheiding van te voren...maar zou je dat ook kunnen hebben terwijl je zwanger bent?Dit is onze eerste poging dus we zitten in spanning.
wachten wachten...:) we zijn net een maand bezig en ik wil al niet meer wachten!!! ik ben echt te erg. Even afwachten dus of de bruine afascheiding doorzet...ik meen wat gezien te hebben, maar ebn nu even niet meer zeker. Vorige keren had ik het beide keren 2/3 dagen voor menstruatie dus ga dara nu ook vanuit.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:32 schreef judes het volgende:
Bucko, het zou kunnen dat je een innestelingsbloeding krijgt, maar dat is eigenlijk pas achteraf vast te stellen. Op het moment dat je bloed of gekleurde afscheiding ziet kun je er dus nog weinig over zeggen. Het klinkt vast afgezaagd, maar je kunt niet veel anders doen dan afwachten.
Niet dat ik nou de rust zelve ben, hoor... De laatste 2 maanden had ik een luteale fase van 10 dagen, en meestal had ik op dag 9 en 10 al duidelijke voortekenen van naderende menstruatie. Zit nu op dag 9 en nog geen tekenen gezien... Heb wel een rare pijn in mijn onderrug, die ik normaal niet heb... Ik probeer echt tot zaterdag te wachten, maar ik vraag me echt af of ik dat ga halen!
Dankjewel! Ook voor de andere die in spanning zitten!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:51 schreef Troel het volgende:
Een innestelingsbloeding kan ook later nog voorkomen (maar volgens mij komt dat meer omdat alle onverklaarbare bloedingen ook zo genoemd worden).
Succes met afwachten!
Jeetje, nu krijg ik weer wat hoopquote:Op maandag 2 maart 2009 15:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bucko, ik had dat ook vaak een paar dagen voordat ik ongesteld werd, soms was het ook roze van kleur.
De laatste keer dat ik ongesteld had moeten worden had ik op NOD ook wat bruine afscheiding, echt een heel klein beetje, maar toen bleek ik wel zwanger te zijn.
Hopelijk werkt het bij jou ook zo.
Ik heb begrepen dat je altijd op hetzelfde tijdstip moet testen en dan altijd 's morgens, omdat je anders een vertekend beeld krijgt. Of is dat niet zo?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend bucko en judes!!
Temperaturen werkt me nu op de zenuwen hoor. Ik had vanmorgen heel vroeg 36,8 (laag in vergelijking met de dagen ervoor) dus ik gaf de moed al langzaam op. Meet ik net nog een keer: 37,5! Jeetje, da's toch wel hoog. Ben benieuwd naar morgen.
Klopt, tempen kan het beste elke dag op dezelfde tijd net voor je uit bed stapt...quote:Op maandag 2 maart 2009 17:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb begrepen dat je altijd op hetzelfde tijdstip moet testen en dan altijd 's morgens, omdat je anders een vertekend beeld krijgt. Of is dat niet zo?
Doe ik wel, gek dat ik ben... haha..quote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef mijsje het volgende:
maar ik kan me wel voorstellen dat 6 uur echt te vroeg is als je er niet uithoeft...
ik ook hoor...quote:
Nopequote:
Zie ook het 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat' topic. In het kort: ik heb nu eindelijk een (kunstmatige) cyclus, maar onze zwemmers zijn ook niet echt kampioenen te noemenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:17 schreef Bucko het volgende:
jammer voor degenen waarbij het deze ronde niet is gelukt....op naar de volgende ronde!![]()
Ik moet donderdag ongesteld worden, heb nu al bruine afscheiding, niet veel maar toch. Ben ook bang dat dit weer de voorbode van mijn menstruatie is, net zoals voorgaande maanden. Ik ga er dus al vanuit dat het niets is geworden.![]()
Was ook pas onze eerste ronde! Dus dat valt dan ook weer mee...
trouwens crazy princes: waarom heb je weinig kans dan? (heb niet alles gelezen)
ah ok, daar kijk ik ook vakerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zie ook het 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat' topic. In het kort: ik heb nu eindelijk een (kunstmatige) cyclus, maar onze zwemmers zijn ook niet echt kampioenen te noemen
En jullie eerste ronde? Kop op, komt vast binnenkort helemaal goed
ja precies het zegt allemaal weinig! Ik maak(te) me ook veels te druk. Nu veel minder, omdat alles nu gewoon normaal lijkt. Het vrouwenlichaam is zo complex...dus ik moet gewoon geduldig zijn net als iedereen...en oie das moeilijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:09 schreef Troel het volgende:
Bucko, ik ben altijd overtuigd geweest van het feit dat ik moeilijk kinderen zou kunnen krijgen omdat mijn ouders dat ook hadden. Desondanks was ik door de anticonceptie heen (ok, dat bleek niet te werken door andere zaken) ineens zwanger en ik heb nu een zoontje. Ben nu al twee keer weer zwanger geweest, helaas beide keren misgegaan, maar mijn angst was dus volledig onterecht (gelukkig!)
kan het niet zijn dat je al rond je eisprong zit? Is toch al meer dan een week na de 22e oftewel eerste dag cyclus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Ciscostar het volgende:
Jammer Guess en Crazyprincess.. op naar de volgende ronde!
Hier nog steeds bloed, maar nu niet helder zoals gistermiddag maar bijna bruin/rood... erg raar.
Ben de 22ste ongesteld geworden (zondag) en afgelopen zondag begon het ineens weer te bloed (toen nog helder rood) maar nu 1.5 dag later bruinig/rood... Ik snap niks meer van me lichaam en al helemaal niet wanneer ik nou moet gaan testen met de ovulatietesten etc
Zou kunnen maar afgelopen 2 mensturaties/cyclussen waren qua bloedingen normaal... En nu ineens dit weer... maar we wachten afquote:
Dan kan het toch van ontpillen komenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:04 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Zou kunnen maar afgelopen 2 mensturaties/cyclussen waren qua bloedingen normaal... En nu ineens dit weer... maar we wachten af
en kan ik dan wel zwanger worden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Poppejans het volgende:
Cisco, aantal weken na Implanon verwijdering heb ik ook last gehad van tussentijds bloedverlies, en helemaal als je aan de pil bent geweest is dit niet raar het eerste jaar te hebben, je lichaam kan er best van in de war zijn ook al denk je dat je cyclus meteen weer normaal is.
Lijkt me wel, als je een redelijke cyclus hebt, heb je naar alle waarschijnlijkheid ook wel gewoon een eisprong. Daar heeft het tussentijdse bloedverlies DENK ik niks mee te maken hoor.quote:
Gelukkig hebben we de ovulatie testenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef Fiemeeltje het volgende:
Balen ciscostar als je cyclus zo in de war is. Wat dat betreft ben ik blij dat ik al helemaal ontpilt was voor we besloten er voor te gaan.
Volgens mij kun je wel gewoon zwanger worden tijdens het ontpillen. Je cyclus is in de war, maar dat hoeft niet te betekenen dat er geen ei gaat springen. Het is alleen wat lastiger rekenen omdat de boel dus in de war is.
Een kennis van mij is net zwanger geworden na twee maanden, terwijl zij al vanaf haar 14de aan de pil was. En die slikte ze vaak nog door ook, dus zonder stopweek. Er lijkt niet echt een pijl op te trekken te zijn, heb ik het idee, wat betreft het ontpillen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef Fiemeeltje het volgende:
Balen ciscostar als je cyclus zo in de war is. Wat dat betreft ben ik blij dat ik al helemaal ontpilt was voor we besloten er voor te gaan.
Volgens mij kun je wel gewoon zwanger worden tijdens het ontpillen. Je cyclus is in de war, maar dat hoeft niet te betekenen dat er geen ei gaat springen. Het is alleen wat lastiger rekenen omdat de boel dus in de war is.
Mensen vertellen volgens mij liever succesverhalen dan dat ze een half jaar hebben moeten wachten eer ze zwanger waren, terwijl de succesverhalen eerder uitzondering op de regel zijn en half jaar bezig zijn heel normaal is...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Een kennis van mij is net zwanger geworden na twee maanden, terwijl zij al vanaf haar 14de aan de pil was. En die slikte ze vaak nog door ook, dus zonder stopweek. Er lijkt niet echt een pijl op te trekken te zijn, heb ik het idee, wat betreft het ontpillen.
Tja, ik ken ook mensen die jaren bezig zijn geweest. Ik denk dat het best goed is om een gezonde balans proberen te behouden tussen hoop en vrees....quote:Op woensdag 4 maart 2009 06:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mensen vertellen volgens mij liever succesverhalen dan dat ze een half jaar hebben moeten wachten eer ze zwanger waren, terwijl de succesverhalen eerder uitzondering op de regel zijn en half jaar bezig zijn heel normaal is...
Alles is mogelijk, en dat maakt het zo spannend
Daar kan ik over meepraten, Asyniur! Vroeger had ik dat nooit, ben er ook niet echt blij mee moet ik zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:00 schreef Asyniur het volgende:
In tegenstelling tot vorige keer doet mijn voorgevel nu wel pijn (maar dat is dus redelijk normaal bij mij in deze tijd van de cyclus).
Hoeft alleen helaas niks te zeggen... had ik ook vorige cyclus, pijn en groter en toen toch (wel te laat) maar ongesteld gewordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:57 schreef judes het volgende:
[..]
Daar kan ik over meepraten, Asyniur! Vroeger had ik dat nooit, ben er ook niet echt blij mee moet ik zeggen.Die dingen zitten me echt in de weg, ze zijn nog een cupmaat groter ook...
Jammer! Volgende ronde beterquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef Poezebeest het volgende:
Hier zijn de duivels gesignaleerdHad vanmorgen al zo'n vermoeden dat het er aan zat te komen. Had welbekende buikpijn en later een beetje bloed. Had niet verwacht dat het meteen de eerste keer raak zou zijn, maar natuurlijk wel ergens gehoopt.
Mijn nod mag naar 6 april
Tettenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:24 schreef Asyniur het volgende:
Ik bedoel dus dat ik altijd pijnlijke tetten heb in deze tijd van de cyclus.
Vorige keer was dat niet zo dus toen dacht ik een teken aan de wand te zien (mede doordat ik 1 dag over mijn NOD ging en er verder geen tekenen van een naderende ongesteldheid waren)
Ik wacht gewoon af.
SNOEPEN... IK? HELEMAAL NIET!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef judes het volgende:
Wat is het hier stil, zeg! Stilte voor de streepjes-storm, hoop ik! Hier nog niks te melden. (behalve stress, veel zin om te snoepen en onvermogen om me te concentreren... wat duurt de tijd toch lang)
Idem dus hier...quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef judes het volgende:
Ik bedoelde idd ook dat ik elke maand last heb van mijn borsten. Van een paar dagen na de eisprong tot het eind van de cyclus... Dus bij mij zegt het helaas ook niks over evt. zwangerschap.
Heb ik 'geleend' van iemand op het forumquote:
Is het niet zo dat als je temp stijgt je ei al is geweest?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:29 schreef mijsje het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker, netjes op tijd om te tempen, was m'n temp (na een paar dagen 36.3) opeens 36.8... klussen dus...
Ik weet niet wie je daar mee bedoeld maar ze zeggen nog niks. Ik heb in ieder geval niks gehoord.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh nu doet ie wel! Strange...
Wat zeggen experts ervan?
Idem, ik heb me eens goed ingelezen en het is hier niet te doen. Om exacte tijden lukt al niet, ik heb slaapdiensten op mn werk, ga/kan dat echt niet op mn werk doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef bumbaloe het volgende:
Is dat zo? Dan denk ik dat het tempen maar ga laten voor wat het is. Mij teveel.
Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:38 schreef MinnieMin het volgende:
Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn libido zo de lucht in gesprongen, dat we moeilijk nog een eisprong kunnen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |