dat geeft niet hoor, je moet gewoon kunnen zeggen wat er in je gedachten speelt...quote:(ik hoop niet dat ik hiermee mensen pijn doe die heel graag zwanger willen worden, maar bij wie het niet zo goed lukt)..
Nog steeds niet ongi maar ook nog geen test gedaan.Ik ben eigenlijk voor mijn doen heel relax van de maand.Mischien morgen een testje,weet het nog niet.Als ik niet zwanger ben betekend het weer een lange cyclus en dat vind ik minderquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is er bij jou al nieuws guess?
Niet iedereen is snel zwanger hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:06 schreef Bucko het volgende:
dankjulliewel allemaal
Ik hoop het ook om snel zwanger te zijn, net als iedereen...volgende week donderdag is mijn NOD (is toch als je ongesteld moet worden he??) Ik voel weinig bijzonders eigenlijk, dus denk niet dat het wat wordt..
Waarschijnlijk bedoelde ze dat ze net als iedereen hoopt snel zwanger te zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Guess. het volgende:
[..]
Niet iedereen is snel zwanger hoorwas het maar waar!!
Vanochtend zw-test gedaan maar helaas harstikke negatief,ow wat baal ik zeg![]()
ja I know...vroeger werd ik maar niet ongesteld, maar onderzoeken wezen niets uit. Ik zou later als ik een kinderwens zou hebben terug moeten komen voor hormonen. Ik zou namelijk wel minder eisprongen hebben...maar ja nu word ik gelukkig wel ineens ongesteld en voel ook eisprongen enzo. Dus dat geeft me wel hoop. Heb altijd gedacht dat het niet bij mij zou kunnen, maar dat ligt allemaal zo complex....het is gewoon afwachten en het beste hopen en dan zien we het wel!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Guess. het volgende:
[..]
Niet iedereen is snel zwanger hoorwas het maar waar!!
Vanochtend zw-test gedaan maar helaas harstikke negatief,ow wat baal ik zeg![]()
echt helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik heb dan echt pijn in de buik en test positief ovulatietesten...dus dan ga ik er maar vanuit. Het feit dat ik uberhaupt menstrueer vind ik al heel wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef leonieke het volgende:
Wat fijn trouwens dat je nu 'gewoon' een eisprong hebt!
Positieve ovulatietesten en menstrueren lijkt me toch heel erg op een eisprongquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef Bucko het volgende:
[..]
echt helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik heb dan echt pijn in de buik en test positief ovulatietesten...dus dan ga ik er maar vanuit. Het feit dat ik uberhaupt menstrueer vind ik al heel wat.
ik heb wel eens vaker meegelzen en weet dat het bij jou allemaal wat minder goed gaat...echt K#$% voor je...hopelijk gaan de komende onderzoeken wel goed...want dat liep allemaal niet zo he?
Menstruatie alleszinsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:04 schreef Bucko het volgende:
maar heb je met hormomen wel een eisprong en menstruatie??
dat is wat ik bedoel met dat het allemaal zo complex is...wel menstrueren maar geen eisprong of althans ze groeien net niet hard genoeg. Wat kunnen ze nu dan nog gaan doen? Dus dat ze harder groeien..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Menstruatie alleszins![]()
Er groeien ook follikels als ik hormonen neem, maar die groeien gewoon niet genoeg. Ze zouden toch minstens 18mm moeten zijn, maar met alle hormonen die ik al genomen heb, ben ik slechts één keer tot één follikel van 17mm gekomen. De rest was allemaal maximum 15. Daarom ook een doorverwijzing gekregen naar het UZ Brussel.
mwa...snap er ook de ballen vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef leonieke het volgende:
Harder groeien? Ik hoop dat extra hormonen toedienen zal helpenOf eventueel een andere dosering of andere combinatie van hormonen.
Ik ben ook blij dat ik direct terecht kon bij een arts en geen paar maand moest sukkelen.
Weet ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef judes het volgende:
@Asyniur, die tickers baseren zich meestal op de kalendermethode. Als je dus een vroege of late eisprong hebt klopt er niks van. Beter om op je eigen gevoel en je symptomen af te gaan idd!
Haha, dat was N. ook. Ik was daar veel relaxter in (oke, oke, ook pas na een maand of zes...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Weet ik
Ligt er ook gewoon aan wat je invult als lengte van je cyclus. Ik hou meestal 30-31 dagen aan. Mijn cyclus ligt tussen de 29 en 31 dagen dus daar zitten dan ook die 2 dagen verschil in rondom mijn (vermoedelijke) eisprong
Mijnis trouwens echt heel ongeduldig! Ik hoop voor hem dat het heel gauw raak is soms word ik een beetje gestoord van hem
![]()
Ja, PP is verder gegaan onder Guessquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vond om deze maand bevestiging te hebben van mijn ei. De temperatuur werd hoger (en is hoog: 37,1 vanmorgen) en de ovulatietest was positief en ook nog precies op dag 14. Toch wel fijn dan.
Vraagje: is Guess nu dezelfde persoon als pure_poison of hebben jullie gewoon dezelfde avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |