abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66498005
Judes en hurminatore, wij hebben bijna op dezelfde dag onze nod, ik vind het al spannend worden en jullie?
pi_66500522
Ja hoor Poez, ik vind het ook wel spannend worden nu. Ik zit nu op dag 5 na de eisprong en had gisteravond en vandaag wat rare krampjes... Maar ik probeer er maar niet te veel aan te denken. Ik probeer mezelf ook steeds in te prenten dat ik echt tot de 7e ga wachten met testen... zal wel weer weinig effect hebben
pi_66501396
Angelic_Rose, ik heb je helemaal nog niet welkom gezegd!, ehm, dus, welkom!
Bucko, ook welkom!

ik probeer niks te kopen in de winkels, ondanks dat ik af en toe kan wegsmelten bij de babyafdelingen... ik heb wel een doos met wat babykleertjes en dingetjes, van de vorige keer dat ik (even) zwanger was. die kijk ik ook af en toe even in... schattig! kan niet wachten tot er een baby in het tuinbroekje zit... maar andere keren is het best pijnlijk, en blijft die doos dicht...

ow en Angelic_Rose,
quote:
(ik hoop niet dat ik hiermee mensen pijn doe die heel graag zwanger willen worden, maar bij wie het niet zo goed lukt)..
dat geeft niet hoor, je moet gewoon kunnen zeggen wat er in je gedachten speelt...
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:35:21 #129
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66503754
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is er bij jou al nieuws guess?
Nog steeds niet ongi maar ook nog geen test gedaan.Ik ben eigenlijk voor mijn doen heel relax van de maand.Mischien morgen een testje,weet het nog niet.Als ik niet zwanger ben betekend het weer een lange cyclus en dat vind ik minder
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:06:09 #130
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66509558
dankjulliewel allemaal

Ik hoop het ook om snel zwanger te zijn, net als iedereen...volgende week donderdag is mijn NOD (is toch als je ongesteld moet worden he??) Ik voel weinig bijzonders eigenlijk, dus denk niet dat het wat wordt..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:30:11 #131
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66510154
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:06 schreef Bucko het volgende:
dankjulliewel allemaal

Ik hoop het ook om snel zwanger te zijn, net als iedereen...volgende week donderdag is mijn NOD (is toch als je ongesteld moet worden he??) Ik voel weinig bijzonders eigenlijk, dus denk niet dat het wat wordt..
Niet iedereen is snel zwanger hoor was het maar waar!!

Vanochtend zw-test gedaan maar helaas harstikke negatief,ow wat baal ik zeg
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66510178
* Vicky duimt heel hard voor de meiden hier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66510318
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Guess. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoelde ze dat ze net als iedereen hoopt snel zwanger te zijn

Wat balen dat je een negatieve test had. Hopelijk brengt de volgende ronde alle geluk
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:36:47 #134
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66510331
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Guess. het volgende:

[..]

ja I know...vroeger werd ik maar niet ongesteld, maar onderzoeken wezen niets uit. Ik zou later als ik een kinderwens zou hebben terug moeten komen voor hormonen. Ik zou namelijk wel minder eisprongen hebben...maar ja nu word ik gelukkig wel ineens ongesteld en voel ook eisprongen enzo. Dus dat geeft me wel hoop. Heb altijd gedacht dat het niet bij mij zou kunnen, maar dat ligt allemaal zo complex....het is gewoon afwachten en het beste hopen en dan zien we het wel!

Shit dat de test negatief was!! misschien te vroeg getest? zijn jullie al lang bezig?
pi_66510359
Wat fijn trouwens dat je nu 'gewoon' een eisprong hebt!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:48:40 #136
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66510620
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef leonieke het volgende:
Wat fijn trouwens dat je nu 'gewoon' een eisprong hebt!
echt helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik heb dan echt pijn in de buik en test positief ovulatietesten...dus dan ga ik er maar vanuit. Het feit dat ik uberhaupt menstrueer vind ik al heel wat.

ik heb wel eens vaker meegelzen en weet dat het bij jou allemaal wat minder goed gaat...echt K#$% voor je...hopelijk gaan de komende onderzoeken wel goed...want dat liep allemaal niet zo he?
pi_66510953
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef Bucko het volgende:

[..]

echt helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik heb dan echt pijn in de buik en test positief ovulatietesten...dus dan ga ik er maar vanuit. Het feit dat ik uberhaupt menstrueer vind ik al heel wat.

ik heb wel eens vaker meegelzen en weet dat het bij jou allemaal wat minder goed gaat...echt K#$% voor je...hopelijk gaan de komende onderzoeken wel goed...want dat liep allemaal niet zo he?
Positieve ovulatietesten en menstrueren lijkt me toch heel erg op een eisprong Nu alleen zorgen dat die menstruatie uitblijft

Met de onderzoeken valt het wel mee (gewoon k*t dat ze ze allemaal opnieuw willen doen), ik hoop vooral dat mijn afspraak van woensdag met die bewuste dokter beter zal meevallen. Maar te veel hopen is ook niet goed natuurlijk.
En dan wil ik écht terug aan de hormonen. Ben het wachten beu en wil vooruit (maar ik zal wel niet de enige zijn in die situatie )
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:04:03 #138
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66511012
maar heb je met hormomen wel een eisprong en menstruatie??
pi_66511077
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:04 schreef Bucko het volgende:
maar heb je met hormomen wel een eisprong en menstruatie??
Menstruatie alleszins
Er groeien ook follikels als ik hormonen neem, maar die groeien gewoon niet genoeg. Ze zouden toch minstens 18mm moeten zijn, maar met alle hormonen die ik al genomen heb, ben ik slechts één keer tot één follikel van 17mm gekomen. De rest was allemaal maximum 15. Daarom ook een doorverwijzing gekregen naar het UZ Brussel.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:10:32 #140
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66511193
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

Menstruatie alleszins
Er groeien ook follikels als ik hormonen neem, maar die groeien gewoon niet genoeg. Ze zouden toch minstens 18mm moeten zijn, maar met alle hormonen die ik al genomen heb, ben ik slechts één keer tot één follikel van 17mm gekomen. De rest was allemaal maximum 15. Daarom ook een doorverwijzing gekregen naar het UZ Brussel.
dat is wat ik bedoel met dat het allemaal zo complex is...wel menstrueren maar geen eisprong of althans ze groeien net niet hard genoeg. Wat kunnen ze nu dan nog gaan doen? Dus dat ze harder groeien..

Dat vraag ik me dan ook af of dat dan allemaal wel functioneert bij mij..kijk een ovulatietest zegt alleen iets over LH gehalte....dus daarom maak ik me nog wel wat zorgen. Maar goed we zijn net begonnen en het geluk is als mijn menstruatie onregelmatig wordt ofzo dan kan ik gelijk terug. Voordat we begonnen zijn heb ik nog een check up gehad (alleen inwendig onderzoek dan) maar dat zag allemaal goed uit.
pi_66511420
Harder groeien? Ik hoop dat extra hormonen toedienen zal helpen Of eventueel een andere dosering of andere combinatie van hormonen.

Ik ben ook blij dat ik direct terecht kon bij een arts en geen paar maand moest sukkelen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:34:28 #142
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66511734
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef leonieke het volgende:
Harder groeien? Ik hoop dat extra hormonen toedienen zal helpen Of eventueel een andere dosering of andere combinatie van hormonen.

Ik ben ook blij dat ik direct terecht kon bij een arts en geen paar maand moest sukkelen.
mwa...snap er ook de ballen van
Ik hoop voor je dat het in ieder geval gaat lukken en dat het allemaal eens wat opschiet!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:00:35 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66512461
Ik duim ook voor alle dames hier!

Balen voor de meiden die negatief getest hebben
Op naar de volgende ronde...

Hier lijkt het erop dat de klusperiode voorbij is (hoewel de ticker anders aangeeft). Zat ik toch goed met mijn gevoel nu hopen dat het ook wat oplevert...
pi_66514514
Jammer van je negatieve test, Guess!

@bucko, in de OP kun je van de meeste meiden zien wanneer ze begonnen zijn met proberen, naast de naam staat de datum tussen haakjes.

@Asyniur, die tickers baseren zich meestal op de kalendermethode. Als je dus een vroege of late eisprong hebt klopt er niks van. Beter om op je eigen gevoel en je symptomen af te gaan idd!

[ Bericht 35% gewijzigd door judes op 27-02-2009 12:10:25 ]
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:19:22 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66514985
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef judes het volgende:

@Asyniur, die tickers baseren zich meestal op de kalendermethode. Als je dus een vroege of late eisprong hebt klopt er niks van. Beter om op je eigen gevoel en je symptomen af te gaan idd!
Weet ik
Ligt er ook gewoon aan wat je invult als lengte van je cyclus. Ik hou meestal 30-31 dagen aan. Mijn cyclus ligt tussen de 29 en 31 dagen dus daar zitten dan ook die 2 dagen verschil in rondom mijn (vermoedelijke) eisprong

Mijn is trouwens echt heel ongeduldig! Ik hoop voor hem dat het heel gauw raak is soms word ik een beetje gestoord van hem
pi_66516393
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Weet ik
Ligt er ook gewoon aan wat je invult als lengte van je cyclus. Ik hou meestal 30-31 dagen aan. Mijn cyclus ligt tussen de 29 en 31 dagen dus daar zitten dan ook die 2 dagen verschil in rondom mijn (vermoedelijke) eisprong

Mijn is trouwens echt heel ongeduldig! Ik hoop voor hem dat het heel gauw raak is soms word ik een beetje gestoord van hem
Haha, dat was N. ook. Ik was daar veel relaxter in (oke, oke, ook pas na een maand of zes... ) Had meer een 'we-zullen-wel-zien-houding'. N. vroeg elke maand: "Wanneer is je eispong?" en "Heb je al cervixslijm?"

Grappig was wel dat hij degene was die opeens zonder test zeker wist dat ik zwanger was. Ik had er nog geen benul van.

Wel merkte ik dat het idd veel betrouwbaarder was om naar m'n eigen lichaam te luisteren, dan om af te gaan op tickers, banners en menstruatiekalenders. Zodra ik dat ging doen, was ik binnen twee maanden zwanger. Moet er wel bijzeggen dat ik een errug onregelmatige cyclus had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 27-02-2009 18:13:07 ]
pi_66518533
Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vond om deze maand bevestiging te hebben van mijn ei. De temperatuur werd hoger (en is hoog: 37,1 vanmorgen) en de ovulatietest was positief en ook nog precies op dag 14. Toch wel fijn dan.

Vraagje: is Guess nu dezelfde persoon als pure_poison of hebben jullie gewoon dezelfde avatar?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:05:39 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66518556
Fiemeeltje proficiat met je twee streepjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:06:49 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_66518606
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vond om deze maand bevestiging te hebben van mijn ei. De temperatuur werd hoger (en is hoog: 37,1 vanmorgen) en de ovulatietest was positief en ook nog precies op dag 14. Toch wel fijn dan.

Vraagje: is Guess nu dezelfde persoon als pure_poison of hebben jullie gewoon dezelfde avatar?

Ja, PP is verder gegaan onder Guess
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66518867
Ah, dan is dat ook weer opgehelderd. Dank je Troel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')