quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Bucko, leuk dat jullie er voor gaan. Welkom en hopelijk mag je heel gauw door naar Z&G
Poezebeest, zul je zien als je zwanger bent dat je dan niets durft te kopen de eerste tijdWat heb je gekocht precies?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef sterrenmunt het volgende:
ah joh, minniemin, ik weet al precies welke kinderstoel ik wil, nou voordat dat een kindje in zit zijn we toch echt een poosje verder maar het is toch leuk om er op die manier mee bezig te zijn. Je moet niet doorslaan om nu al voor zwangerschap een kamertje aan te schaffen, maar mijn lief en ik kijken zeker om te zien of onze smaken overeenkomen.
En I love stoere meisjeskleiding!
Tip genoteerdquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Minnie, je staat in het lijstje
Poezebeest, leuke cadeautjes! Hema heeft erg leuke dingen voor kleine ukkies. En van goeie kwaliteit.
Is ook zo natuurlijk, maar ik kan het ook niet helpenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:51 schreef sterrenmunt het volgende:
maar das toch leuk? sinds wij in november de beslissing namen ben ik VEEL bij de prenatal geweest, maar na een tijdje begint dat echt te vervelen. En ja voorzichtig ben ik ook wel, ik koop niets voor mezelf, maar aangezien familie en vrienden of bevallen zijn of zwanger mag ik ook veel kopen. Das best geinig totdat je zelf ook wil........
Ik vind kleertjes met allerlei afbeeldingen, disney en dieren er op ook niet leuk. Wat ik wel wel leuk vind zijn bloemetjes en streepjes en retro achtige kleren. Maar eerst maar eens zwanger worden, wie weet is er dan wel een heel ander soort mode of is mijn smaak verandert.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef sterrenmunt het volgende:
ooh dat heb ik ook, ik heb van lief al een speentje gekregen (vanaf 6 maanden dus voor ik zwanger en bevallen ben is dat ding al verpieterd). En ik wilde eigenlijk een oilily luiertas maar daar wil lief niet mee lopen dus die komt er niet in.
ik hou juist heel erg van unisexkleertjes, alleen van het hele felle roze, maar rompertjes met dieren/nijntjes/ winnie de ppoh/ mickey erop das niet mijn pakkie an. Zie heel veel leuk wit en groen en zwart.
Maar nog even wachten poezebeest, je NOD duurt niet lang meer hoor!!
Ik spiek ook op internet bij alles wat met baby's te maken heeft. Wanneer het zo ver is weet ik precies waar ik moet zijn en wat ik wilquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:14 schreef MinnieMin het volgende:
Ik hou ook het meest van unisex dingetjes, of hele stoere kleertjes, ook voor meisjes. Doe mij maar blauw wit en zwart. Maar ik gun het mezelf nog even niet te veel om daar al aan te denken.
Soms kan ik het alleen niet laten om toch even te spieken op internet voor leuke babykamers
mooie smaak, de mijne is precies zo, zag pasgeleden een heel leuk geruit en een leuk donkerblauw ribjurkje. Super, maar wel duur. Maar ja eerst maar zwanger worden, en dan maar hopen dat dat niet al te lang meer duurt!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:50 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik vind kleertjes met allerlei afbeeldingen, disney en dieren er op ook niet leuk. Wat ik wel wel leuk vind zijn bloemetjes en streepjes en retro achtige kleren. Maar eerst maar eens zwanger worden, wie weet is er dan wel een heel ander soort mode of is mijn smaak verandert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |