abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66441384
Joeeehoeeeee, Fiemeel!! Wat ongelooflijk fijn vor je, echt super!!
En je hoeft je écht niet schuldig te voelen hoor!! Sja, soms is het ff confronterend voor de anderen natuurlijk, dat had ik de vorige ronde ook... ik na heel veel dagen overtijd en 2 nega testen ongesteld en diezelfde dag zag ik een foto van een positieve streep... dat raakt je dan wel even, en dat terwijl ik nog relatief kort bezig ben... een half jaar...
Maar aan de andere kant is het alleen maar mooi dat je positief test, dat geeft de andere zwanger willen wordende burgers weer moed... In elk geval: ik ben super blij voor je!!

Poppejans, balen dat ie niks laat zien... maar inderdaad, het merk zegt ook veel... al zou ik er nu uit zelfbescherming maar niet teveel op hopen. Wanneer was je NOD ook alweer?

Ymme, jammer zeg... ik duim voor je voor de volgende ronde!

Bumba, leuk je weer te zien! En het klinkt goed hoor. Of die donkere streep was je LHpiek al of hij kwam iig de dag erna. En als je dan bedenkt dat het ei een dag later springt.. en zaadjes 3 dagen houdbaar zijn... kan het best goed zitten hoor!

Ik gooi er vanmiddag weer een ovutestje tegenaan! Meer voor de zekerheid, want het is dag 11 en ik verwacht mijn ei pas op dag 19.
  woensdag 25 februari 2009 @ 12:47:51 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_66441634
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Poppejans het volgende:
lol, jullie hebben nog steeds hoop, zo lief!
En ik schaam me ondertussen dat ik iedereen heb laten meeduimen enzo
Er had echt hoe dan ook IETS moet staan hoor, en dat is gewoon niet zo.
(maarja,zaterdag was dat wel zo...)
Ik hou jullie iig op de hoogte hoor, ik hoop op een menstruatie
Daar moet je je dus echt niet om schamen! Ik wist ook niet zo goed wat ik moest toen toen het laatst voor de tweede keer mis ging. Iedereen die blij voor je is dat na een miskraam toch weer zwanger bent en dan toch weer na verloop van tijd kunnen melden dat het weer mis is gegaan.

Iedereen snapt hier hoe jij je voelt en iedereen gunt je gewoon die streepjes Dus niks menstruatie, ik hoop voor je dat je snel gewoon een dikke vette plus piest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66442954
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:33 schreef Fiemeeltje het volgende:
Poppejans, je moet jezelf niet schamen hoor! We duimen graag met je mee!!

bumba, gewoon effe afwachten. De dag ervoor en op de dag zelf kan mooi op tijd zijn voor het ei.

Balen ymme, maar nieuwe ronde nieuwe kansen voor jou!

Ik voel mezelf een beetje schuldig tegenover de mensen die al zo lang wachten, maar ik kan er niet meer omheen.

Als dít niet overtuigend genoeg is weet ik het niet meer

[ afbeelding ]

Er mag gejompeld worden!
*O *
pi_66444850
Fiemeeltje wt goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66445007
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Daar moet je je dus echt niet om schamen! Ik wist ook niet zo goed wat ik moest toen toen het laatst voor de tweede keer mis ging. Iedereen die blij voor je is dat na een miskraam toch weer zwanger bent en dan toch weer na verloop van tijd kunnen melden dat het weer mis is gegaan.

Iedereen snapt hier hoe jij je voelt en iedereen gunt je gewoon die streepjes Dus niks menstruatie, ik hoop voor je dat je snel gewoon een dikke vette plus piest

Dankjewel!

Vond het zo verdrietig v jullie zo kort achter elkaar 2x mis..
Hopelijk gauw allebei zwanger
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66447143
Joepie Fiemeeltje! Dat is echt zwart op wit!

Poppejans, wat vervelend en naar nu weer. Wanneer is/was je NOD eigenlijk?
pi_66447724
Fiemeeltje! Gefeliciteerd!!!!!

En Poppejans..... ik ben ook verbaasd, wat ontzettend balen! Knufs....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66450265
Joehoe!!! Fiemeeltje
Gaat toch maar ffies cadeautje shoppen nu voor je morgen

Wij gaan vandaag maar eens de ovulatietesten bestellen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:03:10 #84
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66451720
Mooie test fiemeel!

Poppejans, mogen we niet een beetje in de pupo-stand voor jou?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66451770
Iedereen met een positief streepje, gefeliciteerd!

Ik post voor het eerst in dit topic..
Ben nu 2.5 week overtijd, maar wil het nog even afwachten..
Heb wel vaker een test gedaan die dan negatief bleek te zijn en 2 dagen later werd ik dan ongesteld..
Dan baal je wel.. Zeker omdat je er dan zo mee bezig bent..

Ik wacht tot maandag, ben ik dan nog niet ongesteld, dan haal ik een test..
pi_66452886
Fiemeeltje
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66453294
Fiemeeeltje.... Jompels!

pi_66453849
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Iedereen met een positief streepje, gefeliciteerd!

Ik post voor het eerst in dit topic..
Ben nu 2.5 week overtijd, maar wil het nog even afwachten..
Heb wel vaker een test gedaan die dan negatief bleek te zijn en 2 dagen later werd ik dan ongesteld..
Dan baal je wel.. Zeker omdat je er dan zo mee bezig bent..

Ik wacht tot maandag, ben ik dan nog niet ongesteld, dan haal ik een test..
Welkom hier!!

Jeetje zeg, 2,5 week over tijd, dat is nogal wat! En helemaal nog niet getest? Knap hoor!! Ik loop na 2 dagen over tijd al helemaal te stuiteren enzo... Hoe lang zijn jullie al bezig?

Nouja, ik hoop voor je dat je snel door mag naar het volgende topic!
pi_66453887
Dank allemaal

Ik blijf stiekem nog wel een beetje voorzichtig hoor, vorige maand jompelde ik ook en dat ging mis. Aan de andere kant voelt het gewoon goed en had ik dat vorige maand niet. (bovendien test ik nu met alle denkbare tests positief... ja álle denkbare )

Nu hopen dat er snel nog een paar dubbele strepen piesen hier, anders sta ik ook zo in m'n up in november...
pi_66455141
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:11 schreef Fiemeeltje het volgende:
Dank allemaal

Ik blijf stiekem nog wel een beetje voorzichtig hoor, vorige maand jompelde ik ook en dat ging mis. Aan de andere kant voelt het gewoon goed en had ik dat vorige maand niet. (bovendien test ik nu met alle denkbare tests positief... ja álle denkbare )

Nu hopen dat er snel nog een paar dubbele strepen piesen hier, anders sta ik ook zo in m'n up in november...
In dat geval moet je de suikerproef ook nog even doen.

Hoe zat het ook alweer. Pissen in een bakkie. Blijft de suiker drijven ben je zwanger.
disclaimertje; hij schijnt altijd te zakken
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_66455578
Gefeliciteerd Fiemeeltje
Ik hoop je snel achterna te gaan
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:25:38 #92
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66455984
Gefeliciteerd Fiemeeltje ,wat snel Te gek

Ik ben nog steeds niet ongi,hopelijk is het goed nieuws (maar mijn gevoel zegt van niet)
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:28:49 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66456079
Jippie!! Een 2e streepje!

Wie is de volgende?
pi_66456304
Fiemeeltje!

Poppejans onze tijd komt nog!

ssserpente
pi_66456451
Fiemeeltje!
Wat goed, je bent gewoon zwanger, helemaal geweldig!

Poppejans, balen dat die negatief is, maar wie weet heb je nog te weinig HCG om de kruidvat test positief te laten zijn. Stel voor om zaterdag nog maar eens testen als de duivels niet zijn geweest.
pi_66456474
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:10 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Welkom hier!!

Jeetje zeg, 2,5 week over tijd, dat is nogal wat! En helemaal nog niet getest? Knap hoor!! Ik loop na 2 dagen over tijd al helemaal te stuiteren enzo... Hoe lang zijn jullie al bezig?

Nouja, ik hoop voor je dat je snel door mag naar het volgende topic!
Nee ik heb nog helemaal niet getest.. Normaal loop ik namelijk ook al na 2 dagen te stuiteren en mezelf gek te maken (ook al slikte ik gewoon de pil).. Maar ben tot nu toe nog elke keer gewoon ongesteld geworden..

Maar 2,5 weer overtijd is voor mij echt veel, heb ik nog nooit gehad..

Eerlijk gezegd ben ik pas 2 maanden geleden met de pil gestopt om over te stappen naar een andere pil, in die tussentijd natuurlijk wel gewoon sex gehad en het wachten was op mijn menstruatie zodat ik weer met die nieuwe strip kon beginnen.. maar ja..

Als het zo is dan is het meer dan welkom, alleen iets sneller dan eigenlijk de planning was..
(ik hoop niet dat ik hiermee mensen pijn doe die heel graag zwanger willen worden, maar bij wie het niet zo goed lukt)..

In ieder geval, ik wacht het nog even af, moet zeggen dat ik weinig voel, ik heb geen 'zwangerschapsgevoel' in ieder geval.. Nu weet ik wel dat dat niet altijd het geval hoeft te zijn..
Het enige waar ik sinds 4 dagen last van heb is een constante hoofdpijn..
pi_66456508
hallo,daar ben ik weer...
als aller eerrst gefeliciteerd fiemeeltje!!!!
en hopen dat de anderen ook snel positief testen natuurlijk!!!
ik ben naar het ziekenhuis geweest en heb duphaston gekregen om mijn menstruatie op te wekken.
moest 10 dagen slikken(zijn al om).
het kan 2 tot 3 week duren voor ik ongie word en dan mag ik beginnen met clomid!!!
het blijkt dus zo te zijn dat ik geen goede eisprong krijg en daardoor niet zelf zwanger kan worden.(de kans is heel klein)
maar goed nu afwachten of ik ongie word ik zit nu op dag 5 na laatste te hebben ingenomen.
dus afwachten maar weer
pi_66456757
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:43 schreef mamavansheryl het volgende:
hallo,daar ben ik weer...
als aller eerrst gefeliciteerd fiemeeltje!!!!
en hopen dat de anderen ook snel positief testen natuurlijk!!!
ik ben naar het ziekenhuis geweest en heb duphaston gekregen om mijn menstruatie op te wekken.
moest 10 dagen slikken(zijn al om).
het kan 2 tot 3 week duren voor ik ongie word en dan mag ik beginnen met clomid!!!
het blijkt dus zo te zijn dat ik geen goede eisprong krijg en daardoor niet zelf zwanger kan worden.(de kans is heel klein)
maar goed nu afwachten of ik ongie word ik zit nu op dag 5 na laatste te hebben ingenomen.
dus afwachten maar weer
Wat vreemd dat dat zo lang duurt joh. Ik word altijd al op dag 10 ongesteld als ik duphaston gebruik. Wist niet dat dat zoveel kon verschillen (Ik krijg overigens altijd voor 14 dagen mee ipv 10).

En je bent van harte welkom in het zwangerwordenkneuzenclubje hoor. Daar prutsen we allemaal wat af met clomid en andere rommel
pi_66457267
haha ja ik heb dat gekregen na de prikpil.
ik had menstruatie pijnen en bleek na echo nog niks aan te komen maar wil wel graag zwanger worden.
dus vandaar duphaston en clomid en suikerziekte tabletten omdat ik wat overgwicht heb:s.
heb nog steeds last van me darmen en moet ook echt rennen naar de wc word er niej goed van.
heb ook steeds het gevoel dat ik ongie moet worden maar er komt niks.frustrerend is dat.
maar goed het is afwachten.
als ik na 3 week nog niet ongie ben dan moet ik terug naar het ziekenhuis.
pi_66470696
gefeliciteerd fiemeeltje, wat snel weer!!! nu lekker genieten en hopen dat het blijft plakken. Maar dat gaat vast goed.
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:20:02 #101
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66475950
gefeliciteerd voor de degene die zwanger zijn!!! Hopelijk volgen er meer...

Wij zijn ook sinds kort 'bezig', de eerste ronde om precies te zijn. Vroeger heb ik geen cyclus gehad, daarvoor bij de dokter geweest, maar niets kunnen vinden. 10 jaar de pil geslikt en nu al twee keer ongesteld geweest uit mezelf, ik meen zelfs een eisprong te voelen en de ovulatietesten zeggen dat ook. Dus ik helemaal happy en we zijn nu ook aan het wachten op volgende week of het wel of niet raak is.

Alleen vraag ik me het volgende af...je leest vanalles over cervixslijm enzo, ik heb hier de eerste keer iets van gemerkt maar twee keer dus helemaal niet. Wel voel ik dat mijn baarmoedermond veranderd

Hebben jullie wel allemaal slijm voor de eisprong?? of klopt er iets niet?

Dankjewel alvast!
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:51:39 #102
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66476935
Bucko,welkom!
Ik heb de ene keer ook meer slijm dan de andere keer.Denk dat het bij iedereen wel anders is.
Hopelijk ben je snel zwanger!!
pi_66478170
Hoi Bucko, welkom hier.
Cervixslijm is bij iedereen verschillend, sommigen merken er niks van en anderen (zoals ik) hebben meer dan een week 'vruchtbaar' slijm, van dat eiwitachtige zeg maar. Je kunt je cervixslijm eigenlijk alleen gebruiken als 'bevestiging' naast bijv. ovutesten of temperaturen. Maar als je een keer geen slijm kan ontdekken maar je hebt wel positieve ovutesten, dan heb je gewoon een eisprong gehad lijkt me.
pi_66479536
welkom bucko
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66484285
Pfff, wat duurt dat wachten lang op mijn nod volgende week vrijdag Ik heb sinds gisteren een vaag gevoel in mijn onderbuik, een combinatie tussen darmkrampen en menstruatiepijn. Alleen heb ik nooit darmkrampen dus dat kan het niet zijn. Ik mag van mezelf niet gaan hypochonderen en zeg steeds tegen mezelf dat ik pas mag hyperen wanneer het een dag na mijn nod is. Dus alles wat ik nu denk te voelen praat ik weg.

Moest vandaag een kraamcadeautje kopen en da's ook niet goed voor mij. Allemaal leuke lieve dingen en dan wil ik ook nu meteen zwanger zijn en iets voor mezelf kunnen kopen. Maar het is een kwestie van geduld... En daar ben ik niet zo goed in
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:22:25 #106
190853 RockabeIIa
pi_66484892
Bucko, leuk dat jullie er voor gaan. Welkom en hopelijk mag je heel gauw door naar Z&G

Poezebeest, zul je zien als je zwanger bent dat je dan niets durft te kopen de eerste tijd Wat heb je gekocht precies?
pi_66485933
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Bucko, leuk dat jullie er voor gaan. Welkom en hopelijk mag je heel gauw door naar Z&G

Poezebeest, zul je zien als je zwanger bent dat je dan niets durft te kopen de eerste tijd Wat heb je gekocht precies?

Zo übercute! En voor meisjes had de Hema helemaal geweldige dingen... Ik ben wel van de kleurtjes en het is allemaal zo lekker roze en meisjesachtig, hihi. Oh en niet te vergeten de slofjes, zo lief!

Ik denk idd dat ik weinig kleding zal kopen als ik zwanger ben zolang ik niet weet wat het wordt. Er zijn weinig leuke unisex kleertjes, het is of uitgesproken meisje of uitgesproken jongen. Maar het is allemaal zo leuk... arme portemonnee, misschien moet ik maar alvast een krantenwijk nemen

Maar ik kan natuurlijk wel al andere dingen kopen als ik zwanger ben, denk aan luiertas van Lief! bijvoorbeeld, draagdoek en andere dingen die je nodig hebt en het niet uit maakt of het een jongen of meisje is. Natuurlijk wil ik wel eerst zeker weten of alles er op en er aan zit en dat duurt ff.

[ Bericht 5% gewijzigd door Poezebeest op 26-02-2009 17:26:29 (ff foto's toevoegen) ]
pi_66490870
Geen idee of het nuttig is gezien het mijn eerste ongesteldheid zou moeten zijn, maar ik wil toch wel graag in het lijstje met een NOD van 13 maart.

Welkom Bucko! En dat we je maar snel weer mogen vaarwel zeggen!
pi_66490914
ooh dat heb ik ook, ik heb van lief al een speentje gekregen (vanaf 6 maanden dus voor ik zwanger en bevallen ben is dat ding al verpieterd). En ik wilde eigenlijk een oilily luiertas maar daar wil lief niet mee lopen dus die komt er niet in.

ik hou juist heel erg van unisexkleertjes, alleen van het hele felle roze, maar rompertjes met dieren/nijntjes/ winnie de ppoh/ mickey erop das niet mijn pakkie an. Zie heel veel leuk wit en groen en zwart.

Maar nog even wachten poezebeest, je NOD duurt niet lang meer hoor!!
pi_66490933
oh en welkom Bucko!
pi_66490998
Ik hou ook het meest van unisex dingetjes, of hele stoere kleertjes, ook voor meisjes. Doe mij maar blauw wit en zwart. Maar ik gun het mezelf nog even niet te veel om daar al aan te denken.

Soms kan ik het alleen niet laten om toch even te spieken op internet voor leuke babykamers
pi_66491582
ah joh, minniemin, ik weet al precies welke kinderstoel ik wil, nou voordat dat een kindje in zit zijn we toch echt een poosje verder maar het is toch leuk om er op die manier mee bezig te zijn. Je moet niet doorslaan om nu al voor zwangerschap een kamertje aan te schaffen, maar mijn lief en ik kijken zeker om te zien of onze smaken overeenkomen.
En I love stoere meisjeskleiding!
pi_66491903
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef sterrenmunt het volgende:
ah joh, minniemin, ik weet al precies welke kinderstoel ik wil, nou voordat dat een kindje in zit zijn we toch echt een poosje verder maar het is toch leuk om er op die manier mee bezig te zijn. Je moet niet doorslaan om nu al voor zwangerschap een kamertje aan te schaffen, maar mijn lief en ik kijken zeker om te zien of onze smaken overeenkomen.
En I love stoere meisjeskleiding!

Ik weet het, maar ik ben gewoon wat voorzichtig. Ik ben zelf erg geschokken van wakkergeschudde/geschrokken moederverlangens sinds we de beslissing echt hebben genomen.

Beetje zelfbescherming dus.
Ben ik de enige die dat heeft?
pi_66492353
maar das toch leuk? sinds wij in november de beslissing namen ben ik VEEL bij de prenatal geweest, maar na een tijdje begint dat echt te vervelen. En ja voorzichtig ben ik ook wel, ik koop niets voor mezelf, maar aangezien familie en vrienden of bevallen zijn of zwanger mag ik ook veel kopen. Das best geinig totdat je zelf ook wil........
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:52:52 #115
190853 RockabeIIa
pi_66492420
Minnie, je staat in het lijstje

Poezebeest, leuke cadeautjes! Hema heeft erg leuke dingen voor kleine ukkies. En van goeie kwaliteit.
pi_66494634
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Minnie, je staat in het lijstje

Poezebeest, leuke cadeautjes! Hema heeft erg leuke dingen voor kleine ukkies. En van goeie kwaliteit.
Tip genoteerd ... stiekem, alvast.
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:51 schreef sterrenmunt het volgende:
maar das toch leuk? sinds wij in november de beslissing namen ben ik VEEL bij de prenatal geweest, maar na een tijdje begint dat echt te vervelen. En ja voorzichtig ben ik ook wel, ik koop niets voor mezelf, maar aangezien familie en vrienden of bevallen zijn of zwanger mag ik ook veel kopen. Das best geinig totdat je zelf ook wil........
Is ook zo natuurlijk, maar ik kan het ook niet helpen
pi_66494751
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef sterrenmunt het volgende:
ooh dat heb ik ook, ik heb van lief al een speentje gekregen (vanaf 6 maanden dus voor ik zwanger en bevallen ben is dat ding al verpieterd). En ik wilde eigenlijk een oilily luiertas maar daar wil lief niet mee lopen dus die komt er niet in.

ik hou juist heel erg van unisexkleertjes, alleen van het hele felle roze, maar rompertjes met dieren/nijntjes/ winnie de ppoh/ mickey erop das niet mijn pakkie an. Zie heel veel leuk wit en groen en zwart.

Maar nog even wachten poezebeest, je NOD duurt niet lang meer hoor!!
Ik vind kleertjes met allerlei afbeeldingen, disney en dieren er op ook niet leuk. Wat ik wel wel leuk vind zijn bloemetjes en streepjes en retro achtige kleren. Maar eerst maar eens zwanger worden, wie weet is er dan wel een heel ander soort mode of is mijn smaak verandert.
pi_66494951
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:14 schreef MinnieMin het volgende:
Ik hou ook het meest van unisex dingetjes, of hele stoere kleertjes, ook voor meisjes. Doe mij maar blauw wit en zwart. Maar ik gun het mezelf nog even niet te veel om daar al aan te denken.

Soms kan ik het alleen niet laten om toch even te spieken op internet voor leuke babykamers
Ik spiek ook op internet bij alles wat met baby's te maken heeft. Wanneer het zo ver is weet ik precies waar ik moet zijn en wat ik wil Ik zal alleen nooit iets voor mezelf kopen zolang ik niet zwanger ben. Ik ga ook niet naar de prenatal of kinderafdelingen als ik geen cadeautje voor iemand anders nodig heb. Ga mezelf niet onnodig kwellen, haha. Nee, ik vind dat ik daar nu nog niks te zoeken heb, komt nog wel.
pi_66496235
Ik heb zo'n beetje alle sites die er te vinden zijn over zwanger worden van begin tot eind gelezen (3 keer) maar over daadwerkelijk zwanger zijn en babykleertjes etc heb ik echt nog niks opgezocht. Daar kan ik nu gewoon nog niet tegen denk ik, volgens mij ga ik dan 24 uur per dag aan babies lopen denken...

Het enige waarvan ik nu al weet dat ik ze ga kopen zijn van die ratelsokjes van de Hema.
Die heb ik al 2 keer voor anderen als kraamcadeautje gekocht, omdat ik ze zelf ook zo leuk vind.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:19:34 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_66496494
Als je die voor jezelf koopt, zorg dan wel dat je de kikkertjes wat beter vast zet, een beetje sterke baby kan ze vrij snel lostrekken

Wij hebben hier twee witte sokken en twee losse kikkers
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66496671
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:50 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Ik vind kleertjes met allerlei afbeeldingen, disney en dieren er op ook niet leuk. Wat ik wel wel leuk vind zijn bloemetjes en streepjes en retro achtige kleren. Maar eerst maar eens zwanger worden, wie weet is er dan wel een heel ander soort mode of is mijn smaak verandert.
mooie smaak, de mijne is precies zo, zag pasgeleden een heel leuk geruit en een leuk donkerblauw ribjurkje. Super, maar wel duur. Maar ja eerst maar zwanger worden, en dan maar hopen dat dat niet al te lang meer duurt!
pi_66496684
Lol, zal ik doen, Troel! Ik had ze voor de jongste van mijn nichtje gekocht vorig jaar en zijn broertje van 2 ging ze als handpoppetjes gebruiken! Ook grappig.
pi_66497358
Is er bij jou al nieuws guess?
pi_66497629
Vanavond toch een test gedaan, negatief..
Snap er niks van, ook nog steeds niet ongesteld of wat dan ook..
Nou ja..
pi_66497906
Jammer! Misschien een langere cyclus nu of nog niet voldoende hcg om te kunnen testenblijk de voor-info niet te hebben opgelsagen in mijn hoorfd, maar da's misschien een beetje raar als je al zo lang over tijd bent

[ Bericht 45% gewijzigd door Poezebeest op 26-02-2009 21:53:54 ]
pi_66498005
Judes en hurminatore, wij hebben bijna op dezelfde dag onze nod, ik vind het al spannend worden en jullie?
pi_66500522
Ja hoor Poez, ik vind het ook wel spannend worden nu. Ik zit nu op dag 5 na de eisprong en had gisteravond en vandaag wat rare krampjes... Maar ik probeer er maar niet te veel aan te denken. Ik probeer mezelf ook steeds in te prenten dat ik echt tot de 7e ga wachten met testen... zal wel weer weinig effect hebben
pi_66501396
Angelic_Rose, ik heb je helemaal nog niet welkom gezegd!, ehm, dus, welkom!
Bucko, ook welkom!

ik probeer niks te kopen in de winkels, ondanks dat ik af en toe kan wegsmelten bij de babyafdelingen... ik heb wel een doos met wat babykleertjes en dingetjes, van de vorige keer dat ik (even) zwanger was. die kijk ik ook af en toe even in... schattig! kan niet wachten tot er een baby in het tuinbroekje zit... maar andere keren is het best pijnlijk, en blijft die doos dicht...

ow en Angelic_Rose,
quote:
(ik hoop niet dat ik hiermee mensen pijn doe die heel graag zwanger willen worden, maar bij wie het niet zo goed lukt)..
dat geeft niet hoor, je moet gewoon kunnen zeggen wat er in je gedachten speelt...
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:35:21 #129
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66503754
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is er bij jou al nieuws guess?
Nog steeds niet ongi maar ook nog geen test gedaan.Ik ben eigenlijk voor mijn doen heel relax van de maand.Mischien morgen een testje,weet het nog niet.Als ik niet zwanger ben betekend het weer een lange cyclus en dat vind ik minder
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:06:09 #130
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66509558
dankjulliewel allemaal

Ik hoop het ook om snel zwanger te zijn, net als iedereen...volgende week donderdag is mijn NOD (is toch als je ongesteld moet worden he??) Ik voel weinig bijzonders eigenlijk, dus denk niet dat het wat wordt..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:30:11 #131
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66510154
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:06 schreef Bucko het volgende:
dankjulliewel allemaal

Ik hoop het ook om snel zwanger te zijn, net als iedereen...volgende week donderdag is mijn NOD (is toch als je ongesteld moet worden he??) Ik voel weinig bijzonders eigenlijk, dus denk niet dat het wat wordt..
Niet iedereen is snel zwanger hoor was het maar waar!!

Vanochtend zw-test gedaan maar helaas harstikke negatief,ow wat baal ik zeg
pi_66510178
* Vicky duimt heel hard voor de meiden hier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66510318
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Guess. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoelde ze dat ze net als iedereen hoopt snel zwanger te zijn

Wat balen dat je een negatieve test had. Hopelijk brengt de volgende ronde alle geluk
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:36:47 #134
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66510331
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Guess. het volgende:

[..]

ja I know...vroeger werd ik maar niet ongesteld, maar onderzoeken wezen niets uit. Ik zou later als ik een kinderwens zou hebben terug moeten komen voor hormonen. Ik zou namelijk wel minder eisprongen hebben...maar ja nu word ik gelukkig wel ineens ongesteld en voel ook eisprongen enzo. Dus dat geeft me wel hoop. Heb altijd gedacht dat het niet bij mij zou kunnen, maar dat ligt allemaal zo complex....het is gewoon afwachten en het beste hopen en dan zien we het wel!

Shit dat de test negatief was!! misschien te vroeg getest? zijn jullie al lang bezig?
pi_66510359
Wat fijn trouwens dat je nu 'gewoon' een eisprong hebt!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:48:40 #136
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66510620
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef leonieke het volgende:
Wat fijn trouwens dat je nu 'gewoon' een eisprong hebt!
echt helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik heb dan echt pijn in de buik en test positief ovulatietesten...dus dan ga ik er maar vanuit. Het feit dat ik uberhaupt menstrueer vind ik al heel wat.

ik heb wel eens vaker meegelzen en weet dat het bij jou allemaal wat minder goed gaat...echt K#$% voor je...hopelijk gaan de komende onderzoeken wel goed...want dat liep allemaal niet zo he?
pi_66510953
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef Bucko het volgende:

[..]

echt helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik heb dan echt pijn in de buik en test positief ovulatietesten...dus dan ga ik er maar vanuit. Het feit dat ik uberhaupt menstrueer vind ik al heel wat.

ik heb wel eens vaker meegelzen en weet dat het bij jou allemaal wat minder goed gaat...echt K#$% voor je...hopelijk gaan de komende onderzoeken wel goed...want dat liep allemaal niet zo he?
Positieve ovulatietesten en menstrueren lijkt me toch heel erg op een eisprong Nu alleen zorgen dat die menstruatie uitblijft

Met de onderzoeken valt het wel mee (gewoon k*t dat ze ze allemaal opnieuw willen doen), ik hoop vooral dat mijn afspraak van woensdag met die bewuste dokter beter zal meevallen. Maar te veel hopen is ook niet goed natuurlijk.
En dan wil ik écht terug aan de hormonen. Ben het wachten beu en wil vooruit (maar ik zal wel niet de enige zijn in die situatie )
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:04:03 #138
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66511012
maar heb je met hormomen wel een eisprong en menstruatie??
pi_66511077
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:04 schreef Bucko het volgende:
maar heb je met hormomen wel een eisprong en menstruatie??
Menstruatie alleszins
Er groeien ook follikels als ik hormonen neem, maar die groeien gewoon niet genoeg. Ze zouden toch minstens 18mm moeten zijn, maar met alle hormonen die ik al genomen heb, ben ik slechts één keer tot één follikel van 17mm gekomen. De rest was allemaal maximum 15. Daarom ook een doorverwijzing gekregen naar het UZ Brussel.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:10:32 #140
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66511193
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

Menstruatie alleszins
Er groeien ook follikels als ik hormonen neem, maar die groeien gewoon niet genoeg. Ze zouden toch minstens 18mm moeten zijn, maar met alle hormonen die ik al genomen heb, ben ik slechts één keer tot één follikel van 17mm gekomen. De rest was allemaal maximum 15. Daarom ook een doorverwijzing gekregen naar het UZ Brussel.
dat is wat ik bedoel met dat het allemaal zo complex is...wel menstrueren maar geen eisprong of althans ze groeien net niet hard genoeg. Wat kunnen ze nu dan nog gaan doen? Dus dat ze harder groeien..

Dat vraag ik me dan ook af of dat dan allemaal wel functioneert bij mij..kijk een ovulatietest zegt alleen iets over LH gehalte....dus daarom maak ik me nog wel wat zorgen. Maar goed we zijn net begonnen en het geluk is als mijn menstruatie onregelmatig wordt ofzo dan kan ik gelijk terug. Voordat we begonnen zijn heb ik nog een check up gehad (alleen inwendig onderzoek dan) maar dat zag allemaal goed uit.
pi_66511420
Harder groeien? Ik hoop dat extra hormonen toedienen zal helpen Of eventueel een andere dosering of andere combinatie van hormonen.

Ik ben ook blij dat ik direct terecht kon bij een arts en geen paar maand moest sukkelen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:34:28 #142
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66511734
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef leonieke het volgende:
Harder groeien? Ik hoop dat extra hormonen toedienen zal helpen Of eventueel een andere dosering of andere combinatie van hormonen.

Ik ben ook blij dat ik direct terecht kon bij een arts en geen paar maand moest sukkelen.
mwa...snap er ook de ballen van
Ik hoop voor je dat het in ieder geval gaat lukken en dat het allemaal eens wat opschiet!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:00:35 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66512461
Ik duim ook voor alle dames hier!

Balen voor de meiden die negatief getest hebben
Op naar de volgende ronde...

Hier lijkt het erop dat de klusperiode voorbij is (hoewel de ticker anders aangeeft). Zat ik toch goed met mijn gevoel nu hopen dat het ook wat oplevert...
pi_66514514
Jammer van je negatieve test, Guess!

@bucko, in de OP kun je van de meeste meiden zien wanneer ze begonnen zijn met proberen, naast de naam staat de datum tussen haakjes.

@Asyniur, die tickers baseren zich meestal op de kalendermethode. Als je dus een vroege of late eisprong hebt klopt er niks van. Beter om op je eigen gevoel en je symptomen af te gaan idd!

[ Bericht 35% gewijzigd door judes op 27-02-2009 12:10:25 ]
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:19:22 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66514985
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef judes het volgende:

@Asyniur, die tickers baseren zich meestal op de kalendermethode. Als je dus een vroege of late eisprong hebt klopt er niks van. Beter om op je eigen gevoel en je symptomen af te gaan idd!
Weet ik
Ligt er ook gewoon aan wat je invult als lengte van je cyclus. Ik hou meestal 30-31 dagen aan. Mijn cyclus ligt tussen de 29 en 31 dagen dus daar zitten dan ook die 2 dagen verschil in rondom mijn (vermoedelijke) eisprong

Mijn is trouwens echt heel ongeduldig! Ik hoop voor hem dat het heel gauw raak is soms word ik een beetje gestoord van hem
pi_66516393
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Weet ik
Ligt er ook gewoon aan wat je invult als lengte van je cyclus. Ik hou meestal 30-31 dagen aan. Mijn cyclus ligt tussen de 29 en 31 dagen dus daar zitten dan ook die 2 dagen verschil in rondom mijn (vermoedelijke) eisprong

Mijn is trouwens echt heel ongeduldig! Ik hoop voor hem dat het heel gauw raak is soms word ik een beetje gestoord van hem
Haha, dat was N. ook. Ik was daar veel relaxter in (oke, oke, ook pas na een maand of zes... ) Had meer een 'we-zullen-wel-zien-houding'. N. vroeg elke maand: "Wanneer is je eispong?" en "Heb je al cervixslijm?"

Grappig was wel dat hij degene was die opeens zonder test zeker wist dat ik zwanger was. Ik had er nog geen benul van.

Wel merkte ik dat het idd veel betrouwbaarder was om naar m'n eigen lichaam te luisteren, dan om af te gaan op tickers, banners en menstruatiekalenders. Zodra ik dat ging doen, was ik binnen twee maanden zwanger. Moet er wel bijzeggen dat ik een errug onregelmatige cyclus had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 27-02-2009 18:13:07 ]
pi_66518533
Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vond om deze maand bevestiging te hebben van mijn ei. De temperatuur werd hoger (en is hoog: 37,1 vanmorgen) en de ovulatietest was positief en ook nog precies op dag 14. Toch wel fijn dan.

Vraagje: is Guess nu dezelfde persoon als pure_poison of hebben jullie gewoon dezelfde avatar?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:05:39 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66518556
Fiemeeltje proficiat met je twee streepjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:06:49 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_66518606
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vond om deze maand bevestiging te hebben van mijn ei. De temperatuur werd hoger (en is hoog: 37,1 vanmorgen) en de ovulatietest was positief en ook nog precies op dag 14. Toch wel fijn dan.

Vraagje: is Guess nu dezelfde persoon als pure_poison of hebben jullie gewoon dezelfde avatar?

Ja, PP is verder gegaan onder Guess
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66518867
Ah, dan is dat ook weer opgehelderd. Dank je Troel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')