abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66425787
Poppejans, het is precies wat judes zegt. Ik ben gruwelijk jaloers dat je het geduld op kunt brengen. Mijn ongeduld heeft me vandaag en gisteren toch zeker weer zo'n vijftien euro gekost

En voor de andere dames die op het randje zitten. Kom op, streepjes piesen

Och mijsje toch Ik gun jou ook zo je tweede streepje.

Ik heb er dit keer een beter gevoel bij dan vorige keer, maar ik wacht mooi af tot de streepjes écht duidelijk zijn. Eerst maar eens zeker zijn van de opbouw van HCG in m'n lichaam. (ipv afbouw omdat de boel niet nestelt)

Niet jompelen dus, maar wellicht alleen jom.. jom... jom...
  woensdag 25 februari 2009 @ 07:43:36 #52
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66433263
* RockabeIIa zit te f5-en
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66433395
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 07:43 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa zit te f5-en
* Vicky doet mee..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66433582
Mijn part-time dag vandaag, dus dan kan ik lekker lang blijven liggen

Maar goed, vanochtend nog maar een keer getest en de lijn wordt donkerder Nog niet overtuigend en eraf spattend, maar in ieder geval donkerder. Het geeft de burger moed, maar ik wacht met jompelen tot ik echt een overtuigde heb... Nou ja vooruit een kleintje dan: jompel jompel jompel

Vooralsnog dus Pupo voor mij...

Nu de rest nog melden!
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:27:21 #55
190853 RockabeIIa
pi_66433643
Ja!!! PUPO!!!
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:39:29 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_66433790
Pupo?

Nouja, het zal wel om te jompelen zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66433834
whehehe, PUPO betekent Pregnant Untill Proven Otherwise

Volgens mij kwam Rocka daar laatst mee aanzetten en ik vond het wel een mooie benaming voor dit tussenstadium...
pi_66434460
Wat zijn jullie er allemaal vroeg bij zeg!
Jippie, Fiemeeltje is PUPO!!!

Stond er niet ooit een lijstje met de uitleg van een aantal afkortingen in de OP?
pi_66435396
Fiemeltje, gefeliciteerd met pupo, ik weet niet wat je dan bent maargoed. Ik zag in ieder geval wat streepjes voorbij komen. (oh nu lees ik het)

Pfff ben al lang niet geweest hier. Ik wil nog even op iedereen reageren maar dan zou ik 2 topics terug moeten lezen.
Zijn er eigenlijk nog streepjes bijgekomen na die van Rocka?

Speaking of...proficiat Rocka, je bent blauw! Ik zal me maar gedragen

Oh en misschien 2 streepjes voor poppejans!

Ga eens even terug lezen of ik nog op bepaalde dingen moet reageren.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_66436594
Negatief
Stom dan van die zaterdagtest waarmee niks raars gebeurd is.
Heb enorm zere borsten en last v onderbuik/darmen, wie weet wel een menstruatie onderweg.
Ovutesten bleven afgelopen ochtenden vet positief,maar het is echt geen eisprong.

Nouja iig als ik ooit weer een foto te showen heb hier, zal het van een dikke positieve test zijn.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:45:25 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_66436649
het merk van de test kan heel veel verschillen Poppejans. Gewoon zaterdag nog een keer proberen anders?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:46:06 #62
190853 RockabeIIa
pi_66436680
Poppejans, laat es een fotootje zien van die ovutestjes?!
pi_66436869
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef Troel het volgende:
het merk van de test kan heel veel verschillen Poppejans. Gewoon zaterdag nog een keer proberen anders?
Dat zei mn man ook, hoewel hij zaterdagochtend het geen overtuigend streepje vond leek hij nu ook wel licht verbaasd.
Lijkt me niet dat testen nog nodig is, het was die v kruidvat 2 v 5.
Misschien word ik wel ziek ofzo, iig praat ik mezelf echt geen kwalen aan en weet ik wat ik voel.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:56:48 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_66437101
Ah, die kruidvat dingen ja het is zo vervelend dat ze zo goedkoop zijn, maar het duurt best lang voordat die uitslaan (CB is echt veel sneller!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66437147
Gatver poppejans, wat klote zeg!

Hopelijk zaterdag alsnog beter nieuws
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:58:48 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66437181
Shit Poppejans... Ik heb toch echt een streepje gezien hoor! Dus ik ben echt vebaasd.
Even afwachten en idd anders mss nog een ander soort test, maar ik kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent...
pi_66437724
lol, jullie hebben nog steeds hoop, zo lief!
En ik schaam me ondertussen dat ik iedereen heb laten meeduimen enzo
Er had echt hoe dan ook IETS moet staan hoor, en dat is gewoon niet zo.
(maarja,zaterdag was dat wel zo...)
Ik hou jullie iig op de hoogte hoor, ik hoop op een menstruatie
pi_66437731
He bah poppejans, zo hoort het niet. Maar wanneer is je NOD precies? Heb je dan afgelope zaterdag te vroeg getest?
Ik heb geen ervaringen met kruidvat 2 voor 5 (ja alleen dat ze niet positief waren en dat klopte natuurlijk). Maar kan me voorstellen dat je onzeker van wordt.

Fiemeltje, die van jou was dus weer wat donkerder. Wat mooi! Meteen weer zwanger. Jouw eieren springen dus heel hoog en jouw mannetje heeft heel snel zaad! Super! Jompeldepompel.

Volgens mij zijn er ook wat nieuwe meiden bij gekomen. Minnimin? Poezebeest?
Welkom en hopelijk mogen jullie snel door naar het volgende topic.

Ik wil ook wel door naar het volgende topic, het duurt me veels te lang nu, terwijl het relatief gezien nog helemaal niet zo lang is natuurlijk
Ik heb deze maand met ovutestjes (kruidvat huismerk voor mij nooit meer sensitest) getest. Alleen weet ik niet of ik het goed gedaan heb. Ik heb ze alle 5 gebruikt en de laatste gaf echt een dikker dan dikker teststreepje aan. De dagen ervoor zeer licht. Ik had er niet meer en was ook niet in de gelegenheid om er meer te kopen (zat in het buitenland) dus ik heb niet doorgetest. Nu denk ik dat ik mn ei de dag erop heb gevoeld maar ik kan me ook vergissen, was zo minimaal. Maargoed.
Ik heb overigens alleen de dag voor de positieve test geklust en de dag zelf. De dag erná niet meer. Daar baal ik nu achteraf een beetje van. Ik hoop dat het voldoende is geweest.
Mijn man is er in ieder geval van overtuigd dat het wel is gelukt.
pi_66437746
De duivels zijn hier langs gekomen

Maar goed, stiekem wist ik dit al. Omdat ik rond mijn eiersprong gewoon ziek was.

1ste poging= niet gelukt....
Nu gaan we voor de de 2de poging.
pi_66438583
Poppejans, je moet jezelf niet schamen hoor! We duimen graag met je mee!!

bumba, gewoon effe afwachten. De dag ervoor en op de dag zelf kan mooi op tijd zijn voor het ei.

Balen ymme, maar nieuwe ronde nieuwe kansen voor jou!

Ik voel mezelf een beetje schuldig tegenover de mensen die al zo lang wachten, maar ik kan er niet meer omheen.

Als dít niet overtuigend genoeg is weet ik het niet meer

Er mag gejompeld worden!
pi_66438702
Fiemeeltje, gefeliciteerd!!!!
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:37:40 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66438775
Gefeliciteerd Fiemeeltje!
pi_66439386
Die is zeker duidelijk! Gefeliciteerd.
En meid, trek je het niet aan. Tuurlijk baal ik er van dat nu zo lang duurt maar we willen allemaal snel zwanger raken. Dus ik ben echt blij dat het voor sommige meiden gewoon heerlijk snel gaat!

Dus nogmaals, ga lekker genieten!
pi_66440015
Fiemeeltje,
En fijn dat wij allemaal gelijk hadden.

Poppejans, wat een teleurstelling. Wel vreemd dat die ovutestjes ergens op reageren dan... Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! En dat duimen vinden we helemaal niet erg, hoor!

[ Bericht 4% gewijzigd door judes op 25-02-2009 12:11:11 ]
pi_66440419
Jaaaaaaaa Fiemeeltje
Gefeliciteeeeerd!

Ymme, wat jammer! Op naar de volgende ronde
pi_66441384
Joeeehoeeeee, Fiemeel!! Wat ongelooflijk fijn vor je, echt super!!
En je hoeft je écht niet schuldig te voelen hoor!! Sja, soms is het ff confronterend voor de anderen natuurlijk, dat had ik de vorige ronde ook... ik na heel veel dagen overtijd en 2 nega testen ongesteld en diezelfde dag zag ik een foto van een positieve streep... dat raakt je dan wel even, en dat terwijl ik nog relatief kort bezig ben... een half jaar...
Maar aan de andere kant is het alleen maar mooi dat je positief test, dat geeft de andere zwanger willen wordende burgers weer moed... In elk geval: ik ben super blij voor je!!

Poppejans, balen dat ie niks laat zien... maar inderdaad, het merk zegt ook veel... al zou ik er nu uit zelfbescherming maar niet teveel op hopen. Wanneer was je NOD ook alweer?

Ymme, jammer zeg... ik duim voor je voor de volgende ronde!

Bumba, leuk je weer te zien! En het klinkt goed hoor. Of die donkere streep was je LHpiek al of hij kwam iig de dag erna. En als je dan bedenkt dat het ei een dag later springt.. en zaadjes 3 dagen houdbaar zijn... kan het best goed zitten hoor!

Ik gooi er vanmiddag weer een ovutestje tegenaan! Meer voor de zekerheid, want het is dag 11 en ik verwacht mijn ei pas op dag 19.
  woensdag 25 februari 2009 @ 12:47:51 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_66441634
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Poppejans het volgende:
lol, jullie hebben nog steeds hoop, zo lief!
En ik schaam me ondertussen dat ik iedereen heb laten meeduimen enzo
Er had echt hoe dan ook IETS moet staan hoor, en dat is gewoon niet zo.
(maarja,zaterdag was dat wel zo...)
Ik hou jullie iig op de hoogte hoor, ik hoop op een menstruatie
Daar moet je je dus echt niet om schamen! Ik wist ook niet zo goed wat ik moest toen toen het laatst voor de tweede keer mis ging. Iedereen die blij voor je is dat na een miskraam toch weer zwanger bent en dan toch weer na verloop van tijd kunnen melden dat het weer mis is gegaan.

Iedereen snapt hier hoe jij je voelt en iedereen gunt je gewoon die streepjes Dus niks menstruatie, ik hoop voor je dat je snel gewoon een dikke vette plus piest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66442954
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:33 schreef Fiemeeltje het volgende:
Poppejans, je moet jezelf niet schamen hoor! We duimen graag met je mee!!

bumba, gewoon effe afwachten. De dag ervoor en op de dag zelf kan mooi op tijd zijn voor het ei.

Balen ymme, maar nieuwe ronde nieuwe kansen voor jou!

Ik voel mezelf een beetje schuldig tegenover de mensen die al zo lang wachten, maar ik kan er niet meer omheen.

Als dít niet overtuigend genoeg is weet ik het niet meer

[ afbeelding ]

Er mag gejompeld worden!
*O *
pi_66444850
Fiemeeltje wt goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66445007
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Daar moet je je dus echt niet om schamen! Ik wist ook niet zo goed wat ik moest toen toen het laatst voor de tweede keer mis ging. Iedereen die blij voor je is dat na een miskraam toch weer zwanger bent en dan toch weer na verloop van tijd kunnen melden dat het weer mis is gegaan.

Iedereen snapt hier hoe jij je voelt en iedereen gunt je gewoon die streepjes Dus niks menstruatie, ik hoop voor je dat je snel gewoon een dikke vette plus piest

Dankjewel!

Vond het zo verdrietig v jullie zo kort achter elkaar 2x mis..
Hopelijk gauw allebei zwanger
pi_66447143
Joepie Fiemeeltje! Dat is echt zwart op wit!

Poppejans, wat vervelend en naar nu weer. Wanneer is/was je NOD eigenlijk?
pi_66447724
Fiemeeltje! Gefeliciteerd!!!!!

En Poppejans..... ik ben ook verbaasd, wat ontzettend balen! Knufs....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66450265
Joehoe!!! Fiemeeltje
Gaat toch maar ffies cadeautje shoppen nu voor je morgen

Wij gaan vandaag maar eens de ovulatietesten bestellen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:03:10 #84
190853 RockabeIIa
pi_66451720
Mooie test fiemeel!

Poppejans, mogen we niet een beetje in de pupo-stand voor jou?
pi_66451770
Iedereen met een positief streepje, gefeliciteerd!

Ik post voor het eerst in dit topic..
Ben nu 2.5 week overtijd, maar wil het nog even afwachten..
Heb wel vaker een test gedaan die dan negatief bleek te zijn en 2 dagen later werd ik dan ongesteld..
Dan baal je wel.. Zeker omdat je er dan zo mee bezig bent..

Ik wacht tot maandag, ben ik dan nog niet ongesteld, dan haal ik een test..
pi_66452886
Fiemeeltje
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66453294
Fiemeeeltje.... Jompels!

pi_66453849
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Iedereen met een positief streepje, gefeliciteerd!

Ik post voor het eerst in dit topic..
Ben nu 2.5 week overtijd, maar wil het nog even afwachten..
Heb wel vaker een test gedaan die dan negatief bleek te zijn en 2 dagen later werd ik dan ongesteld..
Dan baal je wel.. Zeker omdat je er dan zo mee bezig bent..

Ik wacht tot maandag, ben ik dan nog niet ongesteld, dan haal ik een test..
Welkom hier!!

Jeetje zeg, 2,5 week over tijd, dat is nogal wat! En helemaal nog niet getest? Knap hoor!! Ik loop na 2 dagen over tijd al helemaal te stuiteren enzo... Hoe lang zijn jullie al bezig?

Nouja, ik hoop voor je dat je snel door mag naar het volgende topic!
pi_66453887
Dank allemaal

Ik blijf stiekem nog wel een beetje voorzichtig hoor, vorige maand jompelde ik ook en dat ging mis. Aan de andere kant voelt het gewoon goed en had ik dat vorige maand niet. (bovendien test ik nu met alle denkbare tests positief... ja álle denkbare )

Nu hopen dat er snel nog een paar dubbele strepen piesen hier, anders sta ik ook zo in m'n up in november...
pi_66455141
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:11 schreef Fiemeeltje het volgende:
Dank allemaal

Ik blijf stiekem nog wel een beetje voorzichtig hoor, vorige maand jompelde ik ook en dat ging mis. Aan de andere kant voelt het gewoon goed en had ik dat vorige maand niet. (bovendien test ik nu met alle denkbare tests positief... ja álle denkbare )

Nu hopen dat er snel nog een paar dubbele strepen piesen hier, anders sta ik ook zo in m'n up in november...
In dat geval moet je de suikerproef ook nog even doen.

Hoe zat het ook alweer. Pissen in een bakkie. Blijft de suiker drijven ben je zwanger.
disclaimertje; hij schijnt altijd te zakken
pi_66455578
Gefeliciteerd Fiemeeltje
Ik hoop je snel achterna te gaan
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:25:38 #92
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66455984
Gefeliciteerd Fiemeeltje ,wat snel Te gek

Ik ben nog steeds niet ongi,hopelijk is het goed nieuws (maar mijn gevoel zegt van niet)
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:28:49 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66456079
Jippie!! Een 2e streepje!

Wie is de volgende?
pi_66456304
Fiemeeltje!

Poppejans onze tijd komt nog!

ssserpente
pi_66456451
Fiemeeltje!
Wat goed, je bent gewoon zwanger, helemaal geweldig!

Poppejans, balen dat die negatief is, maar wie weet heb je nog te weinig HCG om de kruidvat test positief te laten zijn. Stel voor om zaterdag nog maar eens testen als de duivels niet zijn geweest.
pi_66456474
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:10 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Welkom hier!!

Jeetje zeg, 2,5 week over tijd, dat is nogal wat! En helemaal nog niet getest? Knap hoor!! Ik loop na 2 dagen over tijd al helemaal te stuiteren enzo... Hoe lang zijn jullie al bezig?

Nouja, ik hoop voor je dat je snel door mag naar het volgende topic!
Nee ik heb nog helemaal niet getest.. Normaal loop ik namelijk ook al na 2 dagen te stuiteren en mezelf gek te maken (ook al slikte ik gewoon de pil).. Maar ben tot nu toe nog elke keer gewoon ongesteld geworden..

Maar 2,5 weer overtijd is voor mij echt veel, heb ik nog nooit gehad..

Eerlijk gezegd ben ik pas 2 maanden geleden met de pil gestopt om over te stappen naar een andere pil, in die tussentijd natuurlijk wel gewoon sex gehad en het wachten was op mijn menstruatie zodat ik weer met die nieuwe strip kon beginnen.. maar ja..

Als het zo is dan is het meer dan welkom, alleen iets sneller dan eigenlijk de planning was..
(ik hoop niet dat ik hiermee mensen pijn doe die heel graag zwanger willen worden, maar bij wie het niet zo goed lukt)..

In ieder geval, ik wacht het nog even af, moet zeggen dat ik weinig voel, ik heb geen 'zwangerschapsgevoel' in ieder geval.. Nu weet ik wel dat dat niet altijd het geval hoeft te zijn..
Het enige waar ik sinds 4 dagen last van heb is een constante hoofdpijn..
pi_66456508
hallo,daar ben ik weer...
als aller eerrst gefeliciteerd fiemeeltje!!!!
en hopen dat de anderen ook snel positief testen natuurlijk!!!
ik ben naar het ziekenhuis geweest en heb duphaston gekregen om mijn menstruatie op te wekken.
moest 10 dagen slikken(zijn al om).
het kan 2 tot 3 week duren voor ik ongie word en dan mag ik beginnen met clomid!!!
het blijkt dus zo te zijn dat ik geen goede eisprong krijg en daardoor niet zelf zwanger kan worden.(de kans is heel klein)
maar goed nu afwachten of ik ongie word ik zit nu op dag 5 na laatste te hebben ingenomen.
dus afwachten maar weer
pi_66456757
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:43 schreef mamavansheryl het volgende:
hallo,daar ben ik weer...
als aller eerrst gefeliciteerd fiemeeltje!!!!
en hopen dat de anderen ook snel positief testen natuurlijk!!!
ik ben naar het ziekenhuis geweest en heb duphaston gekregen om mijn menstruatie op te wekken.
moest 10 dagen slikken(zijn al om).
het kan 2 tot 3 week duren voor ik ongie word en dan mag ik beginnen met clomid!!!
het blijkt dus zo te zijn dat ik geen goede eisprong krijg en daardoor niet zelf zwanger kan worden.(de kans is heel klein)
maar goed nu afwachten of ik ongie word ik zit nu op dag 5 na laatste te hebben ingenomen.
dus afwachten maar weer
Wat vreemd dat dat zo lang duurt joh. Ik word altijd al op dag 10 ongesteld als ik duphaston gebruik. Wist niet dat dat zoveel kon verschillen (Ik krijg overigens altijd voor 14 dagen mee ipv 10).

En je bent van harte welkom in het zwangerwordenkneuzenclubje hoor. Daar prutsen we allemaal wat af met clomid en andere rommel
pi_66457267
haha ja ik heb dat gekregen na de prikpil.
ik had menstruatie pijnen en bleek na echo nog niks aan te komen maar wil wel graag zwanger worden.
dus vandaar duphaston en clomid en suikerziekte tabletten omdat ik wat overgwicht heb:s.
heb nog steeds last van me darmen en moet ook echt rennen naar de wc word er niej goed van.
heb ook steeds het gevoel dat ik ongie moet worden maar er komt niks.frustrerend is dat.
maar goed het is afwachten.
als ik na 3 week nog niet ongie ben dan moet ik terug naar het ziekenhuis.
pi_66470696
gefeliciteerd fiemeeltje, wat snel weer!!! nu lekker genieten en hopen dat het blijft plakken. Maar dat gaat vast goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')