* Vicky doet mee..quote:
Dat zei mn man ook, hoewel hij zaterdagochtend het geen overtuigend streepje vond leek hij nu ook wel licht verbaasd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef Troel het volgende:
het merk van de test kan heel veel verschillen Poppejans. Gewoon zaterdag nog een keer proberen anders?
Daar moet je je dus echt niet om schamen! Ik wist ook niet zo goed wat ik moest toen toen het laatst voor de tweede keer mis ging. Iedereen die blij voor je is dat na een miskraam toch weer zwanger bent en dan toch weer na verloop van tijd kunnen melden dat het weer mis is gegaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Poppejans het volgende:
lol, jullie hebben nog steeds hoop, zo lief!
En ik schaam me ondertussen dat ik iedereen heb laten meeduimen enzo![]()
Er had echt hoe dan ook IETS moet staan hoor, en dat is gewoon niet zo.
(maarja,zaterdag was dat wel zo...)
Ik hou jullie iig op de hoogte hoor, ik hoop op een menstruatie
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:33 schreef Fiemeeltje het volgende:
Poppejans, je moet jezelf niet schamen hoor! We duimen graag met je mee!!
bumba, gewoon effe afwachten. De dag ervoor en op de dag zelf kan mooi op tijd zijn voor het ei.
Balen ymme, maar nieuwe ronde nieuwe kansen voor jou!
Ik voel mezelf een beetje schuldig tegenover de mensen die al zo lang wachten, maar ik kan er niet meer omheen.
Als dít niet overtuigend genoeg is weet ik het niet meer
[ afbeelding ]
Er mag gejompeld worden!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar moet je je dus echt niet om schamen! Ik wist ook niet zo goed wat ik moest toen toen het laatst voor de tweede keer mis ging. Iedereen die blij voor je is dat na een miskraam toch weer zwanger bent en dan toch weer na verloop van tijd kunnen melden dat het weer mis is gegaan.
Iedereen snapt hier hoe jij je voelt en iedereen gunt je gewoon die streepjesDus niks menstruatie, ik hoop voor je dat je snel gewoon een dikke vette plus piest
Welkom hier!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Iedereen met een positief streepje, gefeliciteerd!![]()
Ik post voor het eerst in dit topic..
Ben nu 2.5 week overtijd, maar wil het nog even afwachten..
Heb wel vaker een test gedaan die dan negatief bleek te zijn en 2 dagen later werd ik dan ongesteld..
Dan baal je wel..Zeker omdat je er dan zo mee bezig bent..
Ik wacht tot maandag, ben ik dan nog niet ongesteld, dan haal ik een test..
In dat geval moet je de suikerproef ook nog even doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:11 schreef Fiemeeltje het volgende:
Dank allemaal
Ik blijf stiekem nog wel een beetje voorzichtig hoor, vorige maand jompelde ik ook en dat ging mis. Aan de andere kant voelt het gewoon goed en had ik dat vorige maand niet. (bovendien test ik nu met alle denkbare tests positief... ja álle denkbare)
Nu hopen dat er snel nog een paar dubbele strepen piesen hier, anders sta ik ook zo in m'n up in november...
Nee ik heb nog helemaal niet getest.. Normaal loop ik namelijk ook al na 2 dagen te stuiteren en mezelf gek te maken (ook al slikte ik gewoon de pil).. Maar ben tot nu toe nog elke keer gewoon ongesteld geworden..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:10 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Welkom hier!!
Jeetje zeg, 2,5 week over tijd, dat is nogal wat! En helemaal nog niet getest? Knap hoor!! Ik loop na 2 dagen over tijd al helemaal te stuiteren enzo... Hoe lang zijn jullie al bezig?
Nouja, ik hoop voor je dat je snel door mag naar het volgende topic!
Wat vreemd dat dat zo lang duurt joh. Ik word altijd al op dag 10 ongesteld als ik duphaston gebruik. Wist niet dat dat zoveel kon verschillenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:43 schreef mamavansheryl het volgende:
hallo,daar ben ik weer...
als aller eerrst gefeliciteerd fiemeeltje!!!!
en hopen dat de anderen ook snel positief testen natuurlijk!!!
ik ben naar het ziekenhuis geweest en heb duphaston gekregen om mijn menstruatie op te wekken.
moest 10 dagen slikken(zijn al om).
het kan 2 tot 3 week duren voor ik ongie word en dan mag ik beginnen met clomid!!!
het blijkt dus zo te zijn dat ik geen goede eisprong krijg en daardoor niet zelf zwanger kan worden.(de kans is heel klein)
maar goed nu afwachten of ik ongie word ik zit nu op dag 5 na laatste te hebben ingenomen.
dus afwachten maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |