Ok, wanneer is nou je echte NOD?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nog geen gejompel Rocka, bevruchting heeft plaatsgevonden, maar ik jompel pas als ik een overtuigde dubbele lijn pies. Vorige maand bleef het ook niet plakken, dus dat kan deze maand ook nog
Om het sensitest probleem op te lossen, ik heb zojuist ook een clear blue lichtjes dubbel gepiest. (maar deze is écht te licht voor de foto) Ik ga er dus helemaal vanuit dat het weer gelukt is, nu nog blijven plakken.
* vingertjes kruist en heel hard hoopt
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Zullen we alvast heel voorzichtig gaan jompelen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nog geen gejompel Rocka, bevruchting heeft plaatsgevonden, maar ik jompel pas als ik een overtuigde dubbele lijn pies. Vorige maand bleef het ook niet plakken, dus dat kan deze maand ook nog
Om het sensitest probleem op te lossen, ik heb zojuist ook een clear blue lichtjes dubbel gepiest. (maar deze is écht te licht voor de foto) Ik ga er dus helemaal vanuit dat het weer gelukt is, nu nog blijven plakken.
* vingertjes kruist en heel hard hoopt
Ik heb de 12e een positieve ovulatietest gehad, dus ik verwacht dat mijn NOD ergens tussen de 26e en de 28e zal liggen. Ik hoef van mezelf ook niet te wachten tot dan hoor, alleen tot ik een overtuigde lijn pies. Vorige maand pieste ik een lichtere een dag later en bleef het dus niet plakken. Zodra ik een echte donkere pies ga ik zelf ook jompelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ok, wanneer is nou je echte NOD?
* RockabeIIa gaat ook duimen
Als het goed is ga je vanaf nu elke dag donkerder plassen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Ik heb de 12e een positieve ovulatietest gehad, dus ik verwacht dat mijn NOD ergens tussen de 26e en de 28e zal liggen. Ik hoef van mezelf ook niet te wachten tot dan hoor, alleen tot ik een overtuigde lijn pies. Vorige maand pieste ik een lichtere een dag later en bleef het dus niet plakken. Zodra ik een echte donkere pies ga ik zelf ook jompelen.
hij is heel licht maar ik zie 'm weer staan hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:15 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nou, hier dan ook nog de CB die een heel licht resultaat geeft.
[ afbeelding ]
Nu is het wachten op de extra aanvoer van HCG.
Nopequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, en jij nog getest vandaag?
Komopquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nope
wel in huis gehaald inmiddels
Nopes, hier hoef je de komende tijd niets te verwachten hoorquote:
dit:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:54 schreef MinnieMin het volgende:
[noobvraag]Wat is Jompelen?[/noobvraag]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:54 schreef MinnieMin het volgende:
[noobvraag]Wat is Jompelen?[/noobvraag]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat spannend hierHopelijk komt er een ware streepjes regen!!!
Vandaag hier NOD maar geen duivels en verder ook niks bijzonders alleen het gevoel dat ik wel weer ongi zal worden,wachten nog maar geduldig af!!!
Sjee, wat een spanning allemaal in dit topicquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat spannend hierHopelijk komt er een ware streepjes regen!!!
Vandaag hier NOD maar geen duivels en verder ook niks bijzonders alleen het gevoel dat ik wel weer ongi zal worden,wachten nog maar geduldig af!!!
We doen een marathon test. Om 22.00 vanavond wil ik alle resultaten hier teruglezenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Neenee, wanneer ga JIJ testen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
We doen een marathon test. Om 22.00 vanavond wil ik alle resultaten hier teruglezen
Edit: en wel positief natuurlijk
Vorige keer duurde mijn cyclus 38dgn dus wil daar eigenlijk wel op wachten maar weet niet hoe ik me de komende dagen ga voelen.Ik zit nu gezellig een paar dagen bij vrienden\familie in brabant dus veel afleiding,morgenmiddag gaan we weer naar huis dus ik weet het eigenlijk nog niet.Heb vandaag tijdens het shoppen wel ff een test gehaald.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ik ga toch voor ochtendurine, en wanneer zeg/weet ik nog niet, maar dan kom ik het resultaat echt wel vertellen hoor.
Pure-Poison ga je binnen paar dagen testen?
Haha, grapje natuurlijk! Succes!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ik ga toch voor ochtendurine, en wanneer zeg/weet ik nog niet, maar dan kom ik het resultaat echt wel vertellen hoor.
Pure-Poison ga je binnen paar dagen testen?
je hoeft niet niet zwanger te zijn om gezellig mee te mogen kletsen af en toe hoor...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, wat spannend hier zeg! Ik kom voorlopig toch maar weer eens lurken!
Aaah, meisje toch. Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:10 schreef mijsje het volgende:
het wordt inderdaad spannend hier! Ik jompel nog voor niemand, want je zult net zien: ga ik jompelen, gaat het mis...maar goed, ik hoop wel heel erg voor iedereen hier!
Judes, ik wil ook wel mee met de streepjesregen... viel me op in het lijstje dat ik het langst bezig ben van de mensen met een datum...![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:11 schreef mijsje het volgende:
[..]
je hoeft niet niet zwanger te zijn om gezellig mee te mogen kletsen af en toe hoor...
* Vicky doet mee..quote:
Dat zei mn man ook, hoewel hij zaterdagochtend het geen overtuigend streepje vond leek hij nu ook wel licht verbaasd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef Troel het volgende:
het merk van de test kan heel veel verschillen Poppejans. Gewoon zaterdag nog een keer proberen anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |