abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66370987
@Maffemuts, op vruchtbaarheid.org (staat ook bij de links in de OP) hebben ze cycluskaarten die je zelf uit kan printen, waar je je temp enzo op bij kunt houden. Die gebruik ik zelf ook, ze hebben daar ook wat info over het bijhouden van je cyclus. Op fertility friend kun je je cyclus online bijhouden - niet zo overzichtelijk maar ze hebben er wel heel veel duidelijk informatie over de verschillende tekenen die je kunt bijhouden. (bijv. ook cervixslijm en -positie enz.) Wel in het engels.

Een goede NL site hierover heb ik nog niet kunnen vinden. Vruchtbaarheid.org vond ik altijd heel goed, tot ze een paar maanden geleden alle teksten hebben herschreven. Ik vind het maar een wazig verhaal nu. Dus als iemand nog een goede tip heeft...
pi_66371108
Ik zie ook wel een vaag half streepje... Ik zou ook nog een test gaan halen hoor! Knap als je kunt wachten!

onze reacties helpen vast ontzettend bij het rustig blijven...
  maandag 23 februari 2009 @ 13:19:29 #253
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66371209
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:08 schreef Poppejans het volgende:
Jullie zijn lief! Maar ik probeer echt pas over paar ochtenden te testen en mn hoofd koel te houden, al ben ik daar niet echt de persoon voor

Op die van KIM zie ik dan weer niks, ow bah wat eng dit! Wel leuk eng hoor
Als je erop dubbelklikt zie je hem groter. Er is wel een klein beginnetje te zien aan de onderkant, maar omdat de rest van de test zo beschadigd is is het lastig te zien. En het is natuurlijk ook nog eens niet een haarscherpe foto. Idd spannend .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66371994
Poppejans wat maak je het spannend Dit zou zo fijn zijn!
  maandag 23 februari 2009 @ 13:59:15 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66372593
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Als je erop dubbelklikt zie je hem groter. Er is wel een klein beginnetje te zien aan de onderkant, maar omdat de rest van de test zo beschadigd is is het lastig te zien. En het is natuurlijk ook nog eens niet een haarscherpe foto. Idd spannend .
Ja idd! Vergroot zie ik het bij jou ook!
SPannend Poppejans!
pi_66373851
Oehhh Poppejans! Ik zie inderdaad wat, heel iniemini, maar er staat een splinterdun streepje. ik hoop en duim zooooo veschrikkelijk voor je dat je van de week nog een veel duidelijkere streepj zult piesen!!!

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66373864
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:01 schreef YPPY het volgende:
Ging je nou vandaag naar de huisarts mijsje? ook voor

Sorry voor de anderen, volg het verder niet zo, maar bij mensen die je irl kent, is het toch anders.
lief dat je eraan denkt Yppy! Ja, we waren vandaag naar de huisarts. we hebben twee opdrachtjes meegekregen, ik moet een temperatuurcurve gaan bijhouden. (pfff, iedere ochtend op dezelfde tijd, ook in het weekend, en 2 uur voor het temperaturen liefst niet m'n bed uit... maar goed, dat heb ik er graag voor over!) hij dacht wel dat ik een eisprong heb n.a.v. dat mijn cyclus over het algemeen vrij regelmatig is. en we gaan voor spermaonderzoek. gelukkig wordt er wel iets gedaan nu.
Hoe gaat het nu met jou? Ben je weer van de spierpijn van je ongeluk af? Ben je ook alweer aan het rijden?
pi_66375296
Mijsje, je gaat dus niet meteen terug naar de gyn? Ik weet niet of ik dat in jou geval gedaan zou hebben. Succes met tempen, zwaar lijkt me dat. En zo'n spermatestje is zo gedaan, volgens mijn man dan.
Poppejans, ik zie ook een ienieminie streepje. Lastig af te lezen zeg, deze test. Hoe ver in je cyclus ben je? Je weet het he, hcg verdubbelt heel snel in het begin. Ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66375503
met een paar weken denk ik wel. maandag moeten we sowieso het spermaonderzoek doen (in ieder geval wat inleveren daarvoor) en dan bij de ha krijgen we daar de uitslag van. als het daar al aan ligt en mijn curve gewoon normaal is, moeten we volgens mij sowieso door naar de gyn. en anders geef ik wel aan dat ik daar wel weer heen wil, want dat vind ik voor mijn gevoel wel prettig.
  maandag 23 februari 2009 @ 15:21:53 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_66375508
Ik zie wel een streep hoor! Een dunne, maar volgens mij staat ie er echt wel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66376260
Wolletjesbol en sterrenmunt, en op naar de volgende ronde!

Maffemuts, veel succes met het vaststellen van je cyclus! Wat een gedoe lijkt me dat met temperaturen, ik ben daar helemaal het type niet voor om iedere ochtens op dezelfde tijd te tempen. Zou dat een paar dagen volhouden en dan weer afhaken, hoe graag ik ook een kindje wil, ben daar nu nog niet gedisciplineerd genoeg voor.

Poppejans, wat spannend! Ik zie ook wel iets wat door zou kunnen gaan voor streepje. Knap dat je je kunt inhouden tot zaterdag, ik had al bij de drogist gestaan, haha.

Mijsje, veel suc7 in de MMM en laat je niet te lang aan het handje houden door de ha en gewoon voor een verwijzing vragen als je je daar prettiger bij voelt!
  maandag 23 februari 2009 @ 15:46:36 #262
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66376283
maffe ook streepje ziet en of t nou n I of n I t is er wel
Succes met je zelfbeheersing !
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_66376493
Mijn klusdagen zitten er weer op, had volgens de statistieken de 20e mijn eisprong en heb rond die datum ook wel wat pijntjes in mijn buik gevoeld die daarbij zouden kunnen passen. Ben echt heel erg benieuwd of ik voor 6 maart al kwaaltjes ontdek of dat ik enorm ga hypochonderen en bij alles denk zwanger te zijn

Afwachten maar....
pi_66376949
illegaal vanaf t werk even gauw;
bedankt v het meekijken allemaal. Het is maar zoooooooooo minimaal dat ik daarom echt een week wil wachten, zaterdag moet er dan wel wat staan als ik echt zwanger zou zijn.
En ik heb al maanden geen menstruatie, dus ook geen cyclus. maar een eisprong zou ieder moment kunnen terugkomen.

Ik tel mee af naar je NOD Poezebeest! Wat duurt wachten dan lang he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 23 februari 2009 @ 16:08:35 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66376975
Wolletjebol en sterrenmunt, jammer zeg! Volgende maand beter...

Maffemuts

Poppejans, wat spannend! Ik zie niks maar hier is de laptop ook gaar dus dat zegt niks. Ik duim voor je!.

Mijsje, veel succes in de MMM. Alles komt goed!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Asyniur op 23-02-2009 17:58:18 (foutje) ]
pi_66377070
Ik zie ook een ienieminiestreepje hoor poppejans. Is dat trouwens sensitest? (dan weet ik ook ongeveer waar het streepje zou moeten komen en dan klopt de plaats) Spannend!!

Mijsje: fijn dat ze nu iets gaan doen en idd wel lastig dat tempen, zou ik ook een vermoeiende bezigheid vinden eerlijk gezegd.

Poezebeest, hypochonderen is bekend hier Heb er ook enorm last van...

Ik was trouwens deze maand gewoon verder gegaan met m'n ovutestjes, ik wil gewoon een keer weten hoe mijn cyclus in elkaar zit. Ik test nu nog om de dag, vorige week woensdag en vrijdag had ik geen testlijntje meer, alleen de controlelijn stond er. Gisterenavond echter kwam er ineens een lichte testlijn tevoorschijn. Vanochtend was deze alweer ietsiepietsie donkerder. Nog niet zo donker als een positieve ovutest, maar als ik voor m'n ovulatie zou zitten zou ik verwachten deze binnen een dag of 2 te krijgen. Ik las ook dat HCG de LH imiteert, dat zo kunnen betekenen dat er dus hormoon aanwezig is al... Laten we hopen dat het zo is en dat het lang genoeg blijft plakken om over een week een overtuigende dubbele streep te piesen....
pi_66377532
Ik zie ook een streepje, op de plek waar nu BE's pijltjes staan maar ik zag m daar al voordat je die postte.

Jemig, wat een zelfbeheersing heb jij. Spannend hoor, ik duim mee!
pi_66380315
Spannend poppejans! Ik zie wel een half streepje... Ik zou zaterdag niet halen iig.
pi_66380453
Gosh, Poppejans, ik zie ook wel een klein ieniminigevalletje van een streepje hoor. En was zelf inderdaad allang een nieuwe test gaan halen. En ik word nu wel heel nieuwsgierig over de jouwe! <- duim duim

Ik heb zelf al wel tests ingeslagen, omdat ik maar in mijn hoofd bleef houden dat ik al zwanger ben. Stomme ik. Aangezien dat helemaal nog niet kan. Ik heb ze niet meer hoeven gebruiken. Ze in huis hebben hielp me grappig genoeg al van mijn waan-ideeën af. Dit weekend zou mijn eerste Eisprong kunnen zijn. Maar voor mij voorlopig nog geen testen of tempen. Mocht ik na de eerste twee rondes nog niet ongesteld zijn, dan zien we wel weer verder.

Het Hypochonderen is mij dus ook zeker niet onbekend
pi_66381050
oooooh Poppejans wat spannend!! *duimduimduim*
ik zie wel echt een streepje hoor! Zowel op die van jou, als die van BE als die van k_i_m.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66383900
Oe Poppejans, wat zou dat geweldig zijn!

Ik had vandaag iets dat lijkt op cervixslijm.... lijkt me wel onmogelijk, maar het is echt rekbaar slijm... kan dat ook nog ergens anders door komen dan een naderende eisprong? Het is nu 14 dagen na het stoppen met vloeien en 16 dagen na mijn miskraam. Zou wel snel zijn toch? Anyway, donderdag naar de gyn om te kijken hoe het er nu vanbinnen uitziet. Kan ze waarschijnlijk wel zien of er een eitje groeit.
pi_66384326
Happyme: Ik zou denken, cevixslijm goed, dan ook vruchtbare periode. Kan me voorstellen dat dat raar is na een mk. Ik zou anders ook geen verklaring weten. Ben benieuwd of de symptomen kloppen en de gyn een eitje ziet groeien komende donderdag!

Ik heb geen zwangerschapstesten in huis, heb er twee in huis gehad, maar toen ik in december overtijd was heb ik ze er door heen gejaagd, want ik voelde wel vanalles en vond het zo raar dat er geen twee streepjes stonden Ik ben echt heel erg in die dingen. Nu bleek dat ik tot die tijd gewoon een korte syclus had, nu is mijn cyclus al 3 maanden 35 dagen en komt het cervixslijm op de momenten dat ik denk dat het komt. Hoop dat dat een goede graadmeter is om zwanger te worden.
pi_66385907
poezebeest, het is geloof ik al eerder genoemd maar vertrouwen op je eigen gevoel is volgens mij wel goed. Kijk maar naar Miss Sly.

Happyme, ik herken geen cervixslijm, tenminste, misschien wel iets maar of dat dat is weet ik niet, ik hou het maar gewoon met ovulatietesten in de gaten, heb mijn eerste cyclus ook meteen drie testen er doorheen gejaagd omdat ik niet wist wanneer ik ongesteld moest worden. De dag dat ik voor de derde keer negatief testte (dure zwanger/niet zwanger test) werd ik ongesteld, en vertelde mijn zusje dat ze zwanger is. Mede daardoor ga ik niet eerder testen dan na NOD van 37 dagen, maar zoals Rockabella had gedaan eventueel wel een ovulatietestje. voor de zekerheid.

poppejans, wel allemaal spannend hoor! Ik zag een heeeel klein streepje maar ik zou daar niet overtuigd van zijn.
pi_66388499
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:35 schreef happyme28 het volgende:
Oe Poppejans, wat zou dat geweldig zijn!

Ik had vandaag iets dat lijkt op cervixslijm.... lijkt me wel onmogelijk, maar het is echt rekbaar slijm... kan dat ook nog ergens anders door komen dan een naderende eisprong? Het is nu 14 dagen na het stoppen met vloeien en 16 dagen na mijn miskraam. Zou wel snel zijn toch? Anyway, donderdag naar de gyn om te kijken hoe het er nu vanbinnen uitziet. Kan ze waarschijnlijk wel zien of er een eitje groeit.
Maar het zou wel kunnen dat het cervixslijm is toch? Ik las ergens dat je vruchtbaarder bent in de periode na een mk, maar weet niet of dat een fabel is.
Wel fijn dat de gyn deze week meteen even kijken kan, ik hoop dat je gauw weer bezig kunt gaan voor een beeb!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66388778
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:36 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar het zou wel kunnen dat het cervixslijm is toch? Ik las ergens dat je vruchtbaarder bent in de periode na een mk, maar weet niet of dat een fabel is.
Wel fijn dat de gyn deze week meteen even kijken kan, ik hoop dat je gauw weer bezig kunt gaan voor een beeb!
Nou die afspraak met de gyn stond al sinds de mk om te kijken of alles schoon is omdat het 2 weken geleden nog niet zo was en ze zeker wil weten dat alles weg is. Toen zei ze al dat ze ook dan gelijk mijn eierstokken zou bekijken, dus dat is mooi meegenomen.

Trouwens, maffemuts, ook welkom hier! Zag dat je ook stiekem dit topic ben binnengekropen. Spannend voor je! Mij heeft temperaturen veel duidelijkheid gegeven, hoop dat dat voor jou ook zo zal zijn.
pi_66389031
ik zie ook wel een heel inieministreepje Poppejans!
Over 2 dagen nog een keertje testen, dan zou ie duidelijker moeten zijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66397447
Heb je nog een testje er tegenaan gegooid poppejans of ben je echt zo'n ijzersterke die tot zaterdag kan wachten?

HappyMe, het kan wel hoor. Er zijn ook veel vrouwen bekend die direct na een miskraam weer zwanger zijn geworden. Daardoor is een idee ontstaan dat vrouwen na een MK vruchtbaarder zijn. Maar dat schijnt ook weer een fabeltje te zijn, dus ik weet het niet precies. Wat ik dus wel weet is dat je gewoon je ei kunt krijgen in de periode na je mk. (had je al gekeken of het HCG uit je lichaam is, als dat het geval is zou je nu even kunnen kijken met een ovulatietestje of je ovuleert)

Poezebeest, vertrouw op jezelf! Mijn eerste cycli had ik steeds een andere datum van vruchtbare periode berekend dan mijn lichaam via cervixslijm aangaf. Na een maandje met ovulatietesten blijkt nu dat mijn lichaam het beter wist dan de theoretische berekeningen Altijd vertrouwen op je lichaam en gevoel dus. Toen ik positieve zwangerschapstesten in handen had voelde het niet goed en even later bleek dat ook te kloppen. Nu heb ik het andersom, dus laten we hopen dat het zo ook werkt Wel oppassen voor het 'whisfull thinking' effect, dat wil nogal eens voor hypochondrische neigingen zorgen...

Hier is het wat hier boven al tussen de regels vermeld staat. Ik voel mezelf alsof het weer raak is, ovulatietesten laten een verhoging van hormonen in mijn urine zien, maar een zwangerschapstest was negatief. Het is overigens wel vaag dat ik het idee heb dat ik zwanger ben, ik heb namelijk erg weinig kwaaltjes, heb alleen een beetje last van gevoelige borsten, maar daar houdt het ook mee op. Het gevoel is dan ook nergens op gebaseerd, dezelfde overtuiging die me vorige maand zei dat het niet goed zat voorspelt nu een tweeling Een paar levensechte dromen helpen daar natuurlijk ook nog eens aan mee. Ach, misschien ben ik er gewoon te veel mee bezig, het whisfull thinking effect zullen we maar zeggen

Heb overigens ook extra last van 'haast' doordat bij m'n schoonvader een ernstige ziekte is geconstateerd. Vriendlief en ik hopen wel dat hij het opa-schap nog mee kan maken
  dinsdag 24 februari 2009 @ 07:52:22 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66397574
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 07:27 schreef Fiemeeltje het volgende:

Heb overigens ook extra last van 'haast' doordat bij m'n schoonvader een ernstige ziekte is geconstateerd. Vriendlief en ik hopen wel dat hij het opa-schap nog mee kan maken

Ik duim voor jullie... wanneer is je NOD?
pi_66397604
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 07:52 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik duim voor jullie... wanneer is je NOD?
Dankjewel

Ik weet eigenlijk niet precies wanneer mijn NOD zou zijn, vorige maand zo'n lange cyclus gehad dat mijn berekeningen nergens meer op slaan. Uitgaande van Cervix en Ovulatietesten zat m'n ei tussen de 12e en de 14e wat NOD waarschijnlijk tussen de 26e en de 28e maakt. Ik ga uit van komend weekend. Ik hoop dat het inderdaad weer raak is en het blijft plakken. Positief nieuws zou nu ook wel prettig zijn voor iedereen...
pi_66401280
Jeetje Fiemeeltje, wat verdrietig v je schoonvader! Ik hoop heel extra hard dat je gauw zwanger zult zijn!

En nee, ik heb echt niet getest, maar vooral omdat ik geen testen meer in huis heb hoor, en ik haal vast die zaterdag niet met wachten. Ik moet echt zo nuchter mogelijk blijven van mezelf, ik wil gewoon niet helemaal verdrietig zijn als het niet zo is.
pi_66401505
Tsss Poppejans, wat doe je me aan!
Elke keer als ik jou zie staan als 'laatste poster' verwacht ik een post met veel gejompel en een pracht van een foto
pi_66408996
Iemand hier ervaringen met die extra sensitive testen van sensitest? Heb er nu namelijk eentje voor me liggen die een héél héél héél licht lijntje geeft. (ik moest 'm wel uit elkaar halen om 'm te zien ) Het is wel rozig en ontstond binnen tien minuten, dus het lijkt geen indrooglijntje te zijn. Vriendlief ziet het ook....

Het ziet er naar uit dat de bevruchting in ieder geval geslaagd is en er HCG in m'n lichaam zwerft, nu maar hopen dat het blijft plakken. Ik wil eerst nog eens een overtuigde piesen dit keer. Vorige maand bleef het ook niet plakken, dus nu doen we het rustig aan met het enthousiasme Wel wederom de bevestiging dat het aan de vruchtbaarheid blijkbaar niet ligt, dus dat is altijd positief. Vooralsnog dus nog geen feest, maar de voortekenen zijn gunstig...
pi_66409139
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:41 schreef Fiemeeltje het volgende:
Iemand hier ervaringen met die extra sensitive testen van sensitest? Heb er nu namelijk eentje voor me liggen die een héél héél héél licht lijntje geeft. (ik moest 'm wel uit elkaar halen om 'm te zien ) Het is wel rozig en ontstond binnen tien minuten, dus het lijkt geen indrooglijntje te zijn. Vriendlief ziet het ook....

Het ziet er naar uit dat de bevruchting in ieder geval geslaagd is en er HCG in m'n lichaam zwerft, nu maar hopen dat het blijft plakken. Ik wil eerst nog eens een overtuigde piesen dit keer. Vorige maand bleef het ook niet plakken, dus nu doen we het rustig aan met het enthousiasme Wel wederom de bevestiging dat het aan de vruchtbaarheid blijkbaar niet ligt, dus dat is altijd positief. Vooralsnog dus nog geen feest, maar de voortekenen zijn gunstig...
bij mij deed ie niet veel, bij mijn vriendin wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:46:52 #284
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66409189
Fiemeel, mogen we meegluren naar je streepje?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66409525
Rocka, je bent blauw!!

Ik heb net ff een foto gemaakt, vriendlief is 'm aan het uploaden. Komt eraan dus...
pi_66409875
Hey Rockabella, waarvan ben jij een mod? Ik zie je in de index helemaal niet staan... Alles goed met je?

Fiemeeltje, ik hoop met je mee dat het blijft plakken...
pi_66410405
(dank je mrien... )

zeker spannend! Maar ik zal je niet steeds vragen of je weer getest hebt of of je al wat gevoeld hebt.... ik wil er niet teveel spanning opleggen voor je fiemeel...
pi_66410590
Nou, het is niet veel als je 't zo op de foto zet

Maar goed 'live' is het iig licht zichtbaar, laten we hopen dat ik er deze week nog eentje kan plaatsen waarvan je het gewoon op afstand al kunt zien...

voor als je het niet ziet, wat ik mezelf heel goed voor kan stellen. Tussen de twee kleine pinnetjes zit een kleine roze streep.
pi_66410628
Ik zie 'm hoor Fiemeeltje!!
mischien kan je 'm van nog dichterbij maken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66410771
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:23 schreef Vicky het volgende:
Ik zie 'm hoor Fiemeeltje!!
mischien kan je 'm van nog dichterbij maken..
Dat heb ik gedaan, maar dan krijg je een vage foto:

pi_66410799
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:27 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, maar dan krijg je een vage foto:

[ afbeelding ]
geen macrostand op je fototoestel?
hij staat er wel maar is nog heeeeeeel licht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:30:27 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66410854
Ik zie hem idd ook wel heel vaag staan.
pi_66410876
Nee geen macrostand

En idd héél, héél, héél, héél licht. Morgenochtend nog maar eens kijken.

Of ik ga ook zo'n koelbloedige zijn en zaterdag pas testen...

Who am i kidding (morgenochtend test ik dus)
pi_66410905
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:30 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nee geen macrostand

En idd héél, héél, héél, héél licht. Morgenochtend nog maar eens kijken.

Of ik ga ook zo'n koelbloedige zijn en zaterdag pas testen...

Who am i kidding (morgenochtend test ik dus)
of overmogen dan moettie er nog duidelijker opstaan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66411205
Fiemeeltje, daar staat een streepje hoor! Welliswaar heel dun, maar ik zie hem hoor!
Die is beter zichtbaar dan die van mij! (de test die ik deed was een dipstick van babyboomshop) Ooooh wat spannend voor je!
pi_66411581
Lijkt wel gewoon een dipstick met een plastic ding er omheen! Ik zie ook wel een heel vaag streepje.
Maar je bent ook wel een beetje aan de vroege kant, toch?
pi_66411774
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:51 schreef judes het volgende:
Lijkt wel gewoon een dipstick met een plastic ding er omheen! Ik zie ook wel een heel vaag streepje.
Maar je bent ook wel een beetje aan de vroege kant, toch?
Volgens mij is het ook gewoon een dipstick met een plasticje...

Ik zit nu 12 dagen na m'n positieve ovulatietest, dus zo'n 10 tot 12 dagen na m'n ei. Het is dus nog even afwachten allemaal. Ik begon te twijfelen omdat ik doorging met ovutesten om m'n volledige cyclus in beeld te krijgen en die ovutesten weer steeds donkerder werden.
pi_66412122
Ja, en voor dat plasticje moet je dan extra betalen... lol. Zal ook wel een extra gevoelig stofje inzitten dan.

Ik heb gelezen dat de ovutesten soms wel reageren op hcg en soms niet. Ik weet niet of de testen sowieso donkerder kunnen worden tegen het eind van je cyclus, denk niet dat er veel meiden zijn die doortesten dus er zullen niet veel ervaringen zijn. Maarja, het enige dat we kunnen doen is afwachten en hopen dat je snel een duidelijker streepje hebt!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:30:17 #300
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66412928
Zullen we alvast heel voorzichtig gaan jompelen?
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')