Als je erop dubbelklikt zie je hem groter. Er is wel een klein beginnetje te zien aan de onderkant, maar omdat de rest van de test zo beschadigd is is het lastig te zien. En het is natuurlijk ook nog eens niet een haarscherpe foto. Idd spannendquote:Op maandag 23 februari 2009 13:08 schreef Poppejans het volgende:
Jullie zijn lief!Maar ik probeer echt pas over paar ochtenden te testen en mn hoofd koel te houden, al ben ik daar niet echt de persoon voor
Op die van KIM zie ik dan weer niks, ow bah wat eng dit! Wel leuk eng hoor![]()
Ja idd!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je erop dubbelklikt zie je hem groter. Er is wel een klein beginnetje te zien aan de onderkant, maar omdat de rest van de test zo beschadigd is is het lastig te zien. En het is natuurlijk ook nog eens niet een haarscherpe foto. Idd spannend.
lief dat je eraan denkt Yppy!quote:Op maandag 23 februari 2009 09:01 schreef YPPY het volgende:
Ging je nou vandaag naar de huisarts mijsje?ook voor
![]()
Sorry voor de anderen, volg het verder niet zo, maar bij mensen die je irl kent, is het toch anders.
Maar het zou wel kunnen dat het cervixslijm is toch? Ik las ergens dat je vruchtbaarder bent in de periode na een mk, maar weet niet of dat een fabel is.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:35 schreef happyme28 het volgende:
Oe Poppejans, wat zou dat geweldig zijn!
Ik had vandaag iets dat lijkt op cervixslijm.... lijkt me wel onmogelijk, maar het is echt rekbaar slijm... kan dat ook nog ergens anders door komen dan een naderende eisprong? Het is nu 14 dagen na het stoppen met vloeien en 16 dagen na mijn miskraam. Zou wel snel zijn toch? Anyway, donderdag naar de gyn om te kijken hoe het er nu vanbinnen uitziet. Kan ze waarschijnlijk wel zien of er een eitje groeit.
Nou die afspraak met de gyn stond al sinds de mk om te kijken of alles schoon is omdat het 2 weken geleden nog niet zo was en ze zeker wil weten dat alles weg is. Toen zei ze al dat ze ook dan gelijk mijn eierstokken zou bekijken, dus dat is mooi meegenomen.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar het zou wel kunnen dat het cervixslijm is toch? Ik las ergens dat je vruchtbaarder bent in de periode na een mk, maar weet niet of dat een fabel is.
Wel fijn dat de gyn deze week meteen even kijken kan, ik hoop dat je gauw weer bezig kunt gaan voor een beeb!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:27 schreef Fiemeeltje het volgende:
Heb overigens ook extra last van 'haast' doordat bij m'n schoonvader een ernstige ziekte is geconstateerd. Vriendlief en ik hopen wel dat hij het opa-schap nog mee kan maken
Dankjewelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Ik duim voor jullie... wanneer is je NOD?
bij mij deed ie niet veel, bij mijn vriendin wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:41 schreef Fiemeeltje het volgende:
Iemand hier ervaringen met die extra sensitive testen van sensitest? Heb er nu namelijk eentje voor me liggen die een héél héél héél licht lijntje geeft. (ik moest 'm wel uit elkaar halen om 'm te zien) Het is wel rozig en ontstond binnen tien minuten, dus het lijkt geen indrooglijntje te zijn. Vriendlief ziet het ook....
Het ziet er naar uit dat de bevruchting in ieder geval geslaagd is en er HCG in m'n lichaam zwerft, nu maar hopen dat het blijft plakken. Ik wil eerst nog eens een overtuigde piesen dit keer. Vorige maand bleef het ook niet plakken, dus nu doen we het rustig aan met het enthousiasmeWel wederom de bevestiging dat het aan de vruchtbaarheid blijkbaar niet ligt, dus dat is altijd positief. Vooralsnog dus nog geen feest, maar de voortekenen zijn gunstig...
Dat heb ik gedaan, maar dan krijg je een vage foto:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:23 schreef Vicky het volgende:
Ik zie 'm hoor Fiemeeltje!!
mischien kan je 'm van nog dichterbij maken..
geen macrostand op je fototoestel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:27 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar dan krijg je een vage foto:
[ afbeelding ]
of overmogenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:30 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nee geen macrostand
En idd héél, héél, héél, héél licht. Morgenochtend nog maar eens kijken.
Of ik ga ook zo'n koelbloedige zijn en zaterdag pas testen...
Who am i kidding(morgenochtend test ik dus)
Volgens mij is het ook gewoon een dipstick met een plasticje...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:51 schreef judes het volgende:
Lijkt wel gewoon een dipstick met een plastic ding er omheen! Ik zie ook wel een heel vaag streepje.
Maar je bent ook wel een beetje aan de vroege kant, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |