abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:20:02 #101
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66475950
gefeliciteerd voor de degene die zwanger zijn!!! Hopelijk volgen er meer...

Wij zijn ook sinds kort 'bezig', de eerste ronde om precies te zijn. Vroeger heb ik geen cyclus gehad, daarvoor bij de dokter geweest, maar niets kunnen vinden. 10 jaar de pil geslikt en nu al twee keer ongesteld geweest uit mezelf, ik meen zelfs een eisprong te voelen en de ovulatietesten zeggen dat ook. Dus ik helemaal happy en we zijn nu ook aan het wachten op volgende week of het wel of niet raak is.

Alleen vraag ik me het volgende af...je leest vanalles over cervixslijm enzo, ik heb hier de eerste keer iets van gemerkt maar twee keer dus helemaal niet. Wel voel ik dat mijn baarmoedermond veranderd

Hebben jullie wel allemaal slijm voor de eisprong?? of klopt er iets niet?

Dankjewel alvast!
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:51:39 #102
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66476935
Bucko,welkom!
Ik heb de ene keer ook meer slijm dan de andere keer.Denk dat het bij iedereen wel anders is.
Hopelijk ben je snel zwanger!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66478170
Hoi Bucko, welkom hier.
Cervixslijm is bij iedereen verschillend, sommigen merken er niks van en anderen (zoals ik) hebben meer dan een week 'vruchtbaar' slijm, van dat eiwitachtige zeg maar. Je kunt je cervixslijm eigenlijk alleen gebruiken als 'bevestiging' naast bijv. ovutesten of temperaturen. Maar als je een keer geen slijm kan ontdekken maar je hebt wel positieve ovutesten, dan heb je gewoon een eisprong gehad lijkt me.
pi_66479536
welkom bucko
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66484285
Pfff, wat duurt dat wachten lang op mijn nod volgende week vrijdag Ik heb sinds gisteren een vaag gevoel in mijn onderbuik, een combinatie tussen darmkrampen en menstruatiepijn. Alleen heb ik nooit darmkrampen dus dat kan het niet zijn. Ik mag van mezelf niet gaan hypochonderen en zeg steeds tegen mezelf dat ik pas mag hyperen wanneer het een dag na mijn nod is. Dus alles wat ik nu denk te voelen praat ik weg.

Moest vandaag een kraamcadeautje kopen en da's ook niet goed voor mij. Allemaal leuke lieve dingen en dan wil ik ook nu meteen zwanger zijn en iets voor mezelf kunnen kopen. Maar het is een kwestie van geduld... En daar ben ik niet zo goed in
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:22:25 #106
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66484892
Bucko, leuk dat jullie er voor gaan. Welkom en hopelijk mag je heel gauw door naar Z&G

Poezebeest, zul je zien als je zwanger bent dat je dan niets durft te kopen de eerste tijd Wat heb je gekocht precies?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66485933
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Bucko, leuk dat jullie er voor gaan. Welkom en hopelijk mag je heel gauw door naar Z&G

Poezebeest, zul je zien als je zwanger bent dat je dan niets durft te kopen de eerste tijd Wat heb je gekocht precies?

Zo übercute! En voor meisjes had de Hema helemaal geweldige dingen... Ik ben wel van de kleurtjes en het is allemaal zo lekker roze en meisjesachtig, hihi. Oh en niet te vergeten de slofjes, zo lief!

Ik denk idd dat ik weinig kleding zal kopen als ik zwanger ben zolang ik niet weet wat het wordt. Er zijn weinig leuke unisex kleertjes, het is of uitgesproken meisje of uitgesproken jongen. Maar het is allemaal zo leuk... arme portemonnee, misschien moet ik maar alvast een krantenwijk nemen

Maar ik kan natuurlijk wel al andere dingen kopen als ik zwanger ben, denk aan luiertas van Lief! bijvoorbeeld, draagdoek en andere dingen die je nodig hebt en het niet uit maakt of het een jongen of meisje is. Natuurlijk wil ik wel eerst zeker weten of alles er op en er aan zit en dat duurt ff.

[ Bericht 5% gewijzigd door Poezebeest op 26-02-2009 17:26:29 (ff foto's toevoegen) ]
pi_66490870
Geen idee of het nuttig is gezien het mijn eerste ongesteldheid zou moeten zijn, maar ik wil toch wel graag in het lijstje met een NOD van 13 maart.

Welkom Bucko! En dat we je maar snel weer mogen vaarwel zeggen!
pi_66490914
ooh dat heb ik ook, ik heb van lief al een speentje gekregen (vanaf 6 maanden dus voor ik zwanger en bevallen ben is dat ding al verpieterd). En ik wilde eigenlijk een oilily luiertas maar daar wil lief niet mee lopen dus die komt er niet in.

ik hou juist heel erg van unisexkleertjes, alleen van het hele felle roze, maar rompertjes met dieren/nijntjes/ winnie de ppoh/ mickey erop das niet mijn pakkie an. Zie heel veel leuk wit en groen en zwart.

Maar nog even wachten poezebeest, je NOD duurt niet lang meer hoor!!
pi_66490933
oh en welkom Bucko!
pi_66490998
Ik hou ook het meest van unisex dingetjes, of hele stoere kleertjes, ook voor meisjes. Doe mij maar blauw wit en zwart. Maar ik gun het mezelf nog even niet te veel om daar al aan te denken.

Soms kan ik het alleen niet laten om toch even te spieken op internet voor leuke babykamers
pi_66491582
ah joh, minniemin, ik weet al precies welke kinderstoel ik wil, nou voordat dat een kindje in zit zijn we toch echt een poosje verder maar het is toch leuk om er op die manier mee bezig te zijn. Je moet niet doorslaan om nu al voor zwangerschap een kamertje aan te schaffen, maar mijn lief en ik kijken zeker om te zien of onze smaken overeenkomen.
En I love stoere meisjeskleiding!
pi_66491903
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef sterrenmunt het volgende:
ah joh, minniemin, ik weet al precies welke kinderstoel ik wil, nou voordat dat een kindje in zit zijn we toch echt een poosje verder maar het is toch leuk om er op die manier mee bezig te zijn. Je moet niet doorslaan om nu al voor zwangerschap een kamertje aan te schaffen, maar mijn lief en ik kijken zeker om te zien of onze smaken overeenkomen.
En I love stoere meisjeskleiding!

Ik weet het, maar ik ben gewoon wat voorzichtig. Ik ben zelf erg geschokken van wakkergeschudde/geschrokken moederverlangens sinds we de beslissing echt hebben genomen.

Beetje zelfbescherming dus.
Ben ik de enige die dat heeft?
pi_66492353
maar das toch leuk? sinds wij in november de beslissing namen ben ik VEEL bij de prenatal geweest, maar na een tijdje begint dat echt te vervelen. En ja voorzichtig ben ik ook wel, ik koop niets voor mezelf, maar aangezien familie en vrienden of bevallen zijn of zwanger mag ik ook veel kopen. Das best geinig totdat je zelf ook wil........
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:52:52 #115
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66492420
Minnie, je staat in het lijstje

Poezebeest, leuke cadeautjes! Hema heeft erg leuke dingen voor kleine ukkies. En van goeie kwaliteit.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66494634
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Minnie, je staat in het lijstje

Poezebeest, leuke cadeautjes! Hema heeft erg leuke dingen voor kleine ukkies. En van goeie kwaliteit.
Tip genoteerd ... stiekem, alvast.
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:51 schreef sterrenmunt het volgende:
maar das toch leuk? sinds wij in november de beslissing namen ben ik VEEL bij de prenatal geweest, maar na een tijdje begint dat echt te vervelen. En ja voorzichtig ben ik ook wel, ik koop niets voor mezelf, maar aangezien familie en vrienden of bevallen zijn of zwanger mag ik ook veel kopen. Das best geinig totdat je zelf ook wil........
Is ook zo natuurlijk, maar ik kan het ook niet helpen
pi_66494751
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef sterrenmunt het volgende:
ooh dat heb ik ook, ik heb van lief al een speentje gekregen (vanaf 6 maanden dus voor ik zwanger en bevallen ben is dat ding al verpieterd). En ik wilde eigenlijk een oilily luiertas maar daar wil lief niet mee lopen dus die komt er niet in.

ik hou juist heel erg van unisexkleertjes, alleen van het hele felle roze, maar rompertjes met dieren/nijntjes/ winnie de ppoh/ mickey erop das niet mijn pakkie an. Zie heel veel leuk wit en groen en zwart.

Maar nog even wachten poezebeest, je NOD duurt niet lang meer hoor!!
Ik vind kleertjes met allerlei afbeeldingen, disney en dieren er op ook niet leuk. Wat ik wel wel leuk vind zijn bloemetjes en streepjes en retro achtige kleren. Maar eerst maar eens zwanger worden, wie weet is er dan wel een heel ander soort mode of is mijn smaak verandert.
pi_66494951
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:14 schreef MinnieMin het volgende:
Ik hou ook het meest van unisex dingetjes, of hele stoere kleertjes, ook voor meisjes. Doe mij maar blauw wit en zwart. Maar ik gun het mezelf nog even niet te veel om daar al aan te denken.

Soms kan ik het alleen niet laten om toch even te spieken op internet voor leuke babykamers
Ik spiek ook op internet bij alles wat met baby's te maken heeft. Wanneer het zo ver is weet ik precies waar ik moet zijn en wat ik wil Ik zal alleen nooit iets voor mezelf kopen zolang ik niet zwanger ben. Ik ga ook niet naar de prenatal of kinderafdelingen als ik geen cadeautje voor iemand anders nodig heb. Ga mezelf niet onnodig kwellen, haha. Nee, ik vind dat ik daar nu nog niks te zoeken heb, komt nog wel.
pi_66496235
Ik heb zo'n beetje alle sites die er te vinden zijn over zwanger worden van begin tot eind gelezen (3 keer) maar over daadwerkelijk zwanger zijn en babykleertjes etc heb ik echt nog niks opgezocht. Daar kan ik nu gewoon nog niet tegen denk ik, volgens mij ga ik dan 24 uur per dag aan babies lopen denken...

Het enige waarvan ik nu al weet dat ik ze ga kopen zijn van die ratelsokjes van de Hema.
Die heb ik al 2 keer voor anderen als kraamcadeautje gekocht, omdat ik ze zelf ook zo leuk vind.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:19:34 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_66496494
Als je die voor jezelf koopt, zorg dan wel dat je de kikkertjes wat beter vast zet, een beetje sterke baby kan ze vrij snel lostrekken

Wij hebben hier twee witte sokken en twee losse kikkers
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66496671
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:50 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Ik vind kleertjes met allerlei afbeeldingen, disney en dieren er op ook niet leuk. Wat ik wel wel leuk vind zijn bloemetjes en streepjes en retro achtige kleren. Maar eerst maar eens zwanger worden, wie weet is er dan wel een heel ander soort mode of is mijn smaak verandert.
mooie smaak, de mijne is precies zo, zag pasgeleden een heel leuk geruit en een leuk donkerblauw ribjurkje. Super, maar wel duur. Maar ja eerst maar zwanger worden, en dan maar hopen dat dat niet al te lang meer duurt!
pi_66496684
Lol, zal ik doen, Troel! Ik had ze voor de jongste van mijn nichtje gekocht vorig jaar en zijn broertje van 2 ging ze als handpoppetjes gebruiken! Ook grappig.
pi_66497358
Is er bij jou al nieuws guess?
pi_66497629
Vanavond toch een test gedaan, negatief..
Snap er niks van, ook nog steeds niet ongesteld of wat dan ook..
Nou ja..
pi_66497906
Jammer! Misschien een langere cyclus nu of nog niet voldoende hcg om te kunnen testenblijk de voor-info niet te hebben opgelsagen in mijn hoorfd, maar da's misschien een beetje raar als je al zo lang over tijd bent

[ Bericht 45% gewijzigd door Poezebeest op 26-02-2009 21:53:54 ]
pi_66498005
Judes en hurminatore, wij hebben bijna op dezelfde dag onze nod, ik vind het al spannend worden en jullie?
pi_66500522
Ja hoor Poez, ik vind het ook wel spannend worden nu. Ik zit nu op dag 5 na de eisprong en had gisteravond en vandaag wat rare krampjes... Maar ik probeer er maar niet te veel aan te denken. Ik probeer mezelf ook steeds in te prenten dat ik echt tot de 7e ga wachten met testen... zal wel weer weinig effect hebben
pi_66501396
Angelic_Rose, ik heb je helemaal nog niet welkom gezegd!, ehm, dus, welkom!
Bucko, ook welkom!

ik probeer niks te kopen in de winkels, ondanks dat ik af en toe kan wegsmelten bij de babyafdelingen... ik heb wel een doos met wat babykleertjes en dingetjes, van de vorige keer dat ik (even) zwanger was. die kijk ik ook af en toe even in... schattig! kan niet wachten tot er een baby in het tuinbroekje zit... maar andere keren is het best pijnlijk, en blijft die doos dicht...

ow en Angelic_Rose,
quote:
(ik hoop niet dat ik hiermee mensen pijn doe die heel graag zwanger willen worden, maar bij wie het niet zo goed lukt)..
dat geeft niet hoor, je moet gewoon kunnen zeggen wat er in je gedachten speelt...
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:35:21 #129
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66503754
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is er bij jou al nieuws guess?
Nog steeds niet ongi maar ook nog geen test gedaan.Ik ben eigenlijk voor mijn doen heel relax van de maand.Mischien morgen een testje,weet het nog niet.Als ik niet zwanger ben betekend het weer een lange cyclus en dat vind ik minder
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:06:09 #130
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66509558
dankjulliewel allemaal

Ik hoop het ook om snel zwanger te zijn, net als iedereen...volgende week donderdag is mijn NOD (is toch als je ongesteld moet worden he??) Ik voel weinig bijzonders eigenlijk, dus denk niet dat het wat wordt..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:30:11 #131
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66510154
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:06 schreef Bucko het volgende:
dankjulliewel allemaal

Ik hoop het ook om snel zwanger te zijn, net als iedereen...volgende week donderdag is mijn NOD (is toch als je ongesteld moet worden he??) Ik voel weinig bijzonders eigenlijk, dus denk niet dat het wat wordt..
Niet iedereen is snel zwanger hoor was het maar waar!!

Vanochtend zw-test gedaan maar helaas harstikke negatief,ow wat baal ik zeg
pi_66510178
* Vicky duimt heel hard voor de meiden hier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66510318
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Guess. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoelde ze dat ze net als iedereen hoopt snel zwanger te zijn

Wat balen dat je een negatieve test had. Hopelijk brengt de volgende ronde alle geluk
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:36:47 #134
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66510331
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:30 schreef Guess. het volgende:

[..]

ja I know...vroeger werd ik maar niet ongesteld, maar onderzoeken wezen niets uit. Ik zou later als ik een kinderwens zou hebben terug moeten komen voor hormonen. Ik zou namelijk wel minder eisprongen hebben...maar ja nu word ik gelukkig wel ineens ongesteld en voel ook eisprongen enzo. Dus dat geeft me wel hoop. Heb altijd gedacht dat het niet bij mij zou kunnen, maar dat ligt allemaal zo complex....het is gewoon afwachten en het beste hopen en dan zien we het wel!

Shit dat de test negatief was!! misschien te vroeg getest? zijn jullie al lang bezig?
pi_66510359
Wat fijn trouwens dat je nu 'gewoon' een eisprong hebt!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:48:40 #136
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66510620
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef leonieke het volgende:
Wat fijn trouwens dat je nu 'gewoon' een eisprong hebt!
echt helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik heb dan echt pijn in de buik en test positief ovulatietesten...dus dan ga ik er maar vanuit. Het feit dat ik uberhaupt menstrueer vind ik al heel wat.

ik heb wel eens vaker meegelzen en weet dat het bij jou allemaal wat minder goed gaat...echt K#$% voor je...hopelijk gaan de komende onderzoeken wel goed...want dat liep allemaal niet zo he?
pi_66510953
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef Bucko het volgende:

[..]

echt helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik heb dan echt pijn in de buik en test positief ovulatietesten...dus dan ga ik er maar vanuit. Het feit dat ik uberhaupt menstrueer vind ik al heel wat.

ik heb wel eens vaker meegelzen en weet dat het bij jou allemaal wat minder goed gaat...echt K#$% voor je...hopelijk gaan de komende onderzoeken wel goed...want dat liep allemaal niet zo he?
Positieve ovulatietesten en menstrueren lijkt me toch heel erg op een eisprong Nu alleen zorgen dat die menstruatie uitblijft

Met de onderzoeken valt het wel mee (gewoon k*t dat ze ze allemaal opnieuw willen doen), ik hoop vooral dat mijn afspraak van woensdag met die bewuste dokter beter zal meevallen. Maar te veel hopen is ook niet goed natuurlijk.
En dan wil ik écht terug aan de hormonen. Ben het wachten beu en wil vooruit (maar ik zal wel niet de enige zijn in die situatie )
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:04:03 #138
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66511012
maar heb je met hormomen wel een eisprong en menstruatie??
pi_66511077
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:04 schreef Bucko het volgende:
maar heb je met hormomen wel een eisprong en menstruatie??
Menstruatie alleszins
Er groeien ook follikels als ik hormonen neem, maar die groeien gewoon niet genoeg. Ze zouden toch minstens 18mm moeten zijn, maar met alle hormonen die ik al genomen heb, ben ik slechts één keer tot één follikel van 17mm gekomen. De rest was allemaal maximum 15. Daarom ook een doorverwijzing gekregen naar het UZ Brussel.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:10:32 #140
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66511193
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

Menstruatie alleszins
Er groeien ook follikels als ik hormonen neem, maar die groeien gewoon niet genoeg. Ze zouden toch minstens 18mm moeten zijn, maar met alle hormonen die ik al genomen heb, ben ik slechts één keer tot één follikel van 17mm gekomen. De rest was allemaal maximum 15. Daarom ook een doorverwijzing gekregen naar het UZ Brussel.
dat is wat ik bedoel met dat het allemaal zo complex is...wel menstrueren maar geen eisprong of althans ze groeien net niet hard genoeg. Wat kunnen ze nu dan nog gaan doen? Dus dat ze harder groeien..

Dat vraag ik me dan ook af of dat dan allemaal wel functioneert bij mij..kijk een ovulatietest zegt alleen iets over LH gehalte....dus daarom maak ik me nog wel wat zorgen. Maar goed we zijn net begonnen en het geluk is als mijn menstruatie onregelmatig wordt ofzo dan kan ik gelijk terug. Voordat we begonnen zijn heb ik nog een check up gehad (alleen inwendig onderzoek dan) maar dat zag allemaal goed uit.
pi_66511420
Harder groeien? Ik hoop dat extra hormonen toedienen zal helpen Of eventueel een andere dosering of andere combinatie van hormonen.

Ik ben ook blij dat ik direct terecht kon bij een arts en geen paar maand moest sukkelen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:34:28 #142
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66511734
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef leonieke het volgende:
Harder groeien? Ik hoop dat extra hormonen toedienen zal helpen Of eventueel een andere dosering of andere combinatie van hormonen.

Ik ben ook blij dat ik direct terecht kon bij een arts en geen paar maand moest sukkelen.
mwa...snap er ook de ballen van
Ik hoop voor je dat het in ieder geval gaat lukken en dat het allemaal eens wat opschiet!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:00:35 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66512461
Ik duim ook voor alle dames hier!

Balen voor de meiden die negatief getest hebben
Op naar de volgende ronde...

Hier lijkt het erop dat de klusperiode voorbij is (hoewel de ticker anders aangeeft). Zat ik toch goed met mijn gevoel nu hopen dat het ook wat oplevert...
pi_66514514
Jammer van je negatieve test, Guess!

@bucko, in de OP kun je van de meeste meiden zien wanneer ze begonnen zijn met proberen, naast de naam staat de datum tussen haakjes.

@Asyniur, die tickers baseren zich meestal op de kalendermethode. Als je dus een vroege of late eisprong hebt klopt er niks van. Beter om op je eigen gevoel en je symptomen af te gaan idd!

[ Bericht 35% gewijzigd door judes op 27-02-2009 12:10:25 ]
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:19:22 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66514985
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef judes het volgende:

@Asyniur, die tickers baseren zich meestal op de kalendermethode. Als je dus een vroege of late eisprong hebt klopt er niks van. Beter om op je eigen gevoel en je symptomen af te gaan idd!
Weet ik
Ligt er ook gewoon aan wat je invult als lengte van je cyclus. Ik hou meestal 30-31 dagen aan. Mijn cyclus ligt tussen de 29 en 31 dagen dus daar zitten dan ook die 2 dagen verschil in rondom mijn (vermoedelijke) eisprong

Mijn is trouwens echt heel ongeduldig! Ik hoop voor hem dat het heel gauw raak is soms word ik een beetje gestoord van hem
pi_66516393
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Weet ik
Ligt er ook gewoon aan wat je invult als lengte van je cyclus. Ik hou meestal 30-31 dagen aan. Mijn cyclus ligt tussen de 29 en 31 dagen dus daar zitten dan ook die 2 dagen verschil in rondom mijn (vermoedelijke) eisprong

Mijn is trouwens echt heel ongeduldig! Ik hoop voor hem dat het heel gauw raak is soms word ik een beetje gestoord van hem
Haha, dat was N. ook. Ik was daar veel relaxter in (oke, oke, ook pas na een maand of zes... ) Had meer een 'we-zullen-wel-zien-houding'. N. vroeg elke maand: "Wanneer is je eispong?" en "Heb je al cervixslijm?"

Grappig was wel dat hij degene was die opeens zonder test zeker wist dat ik zwanger was. Ik had er nog geen benul van.

Wel merkte ik dat het idd veel betrouwbaarder was om naar m'n eigen lichaam te luisteren, dan om af te gaan op tickers, banners en menstruatiekalenders. Zodra ik dat ging doen, was ik binnen twee maanden zwanger. Moet er wel bijzeggen dat ik een errug onregelmatige cyclus had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 27-02-2009 18:13:07 ]
pi_66518533
Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vond om deze maand bevestiging te hebben van mijn ei. De temperatuur werd hoger (en is hoog: 37,1 vanmorgen) en de ovulatietest was positief en ook nog precies op dag 14. Toch wel fijn dan.

Vraagje: is Guess nu dezelfde persoon als pure_poison of hebben jullie gewoon dezelfde avatar?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:05:39 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66518556
Fiemeeltje proficiat met je twee streepjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:06:49 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_66518606
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vond om deze maand bevestiging te hebben van mijn ei. De temperatuur werd hoger (en is hoog: 37,1 vanmorgen) en de ovulatietest was positief en ook nog precies op dag 14. Toch wel fijn dan.

Vraagje: is Guess nu dezelfde persoon als pure_poison of hebben jullie gewoon dezelfde avatar?

Ja, PP is verder gegaan onder Guess
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66518867
Ah, dan is dat ook weer opgehelderd. Dank je Troel!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:45:15 #151
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66522952
Ben pas in september gestopt met de pil maar voor mij lijkt het op het moment een eeuwigheid,dit is dus de 2e keer dat mijn cyclus erg lang is en daar word ik onzeker van.Kun je wel zwanger worden met een lange en onregelmatige cyclus?Ben echt bang dat ik iets mankeer waardoor ik niet zwanger kan worden,vooral op dit soort dagen,bah
pi_66523388
Guess, tuurlijk kan het wel. Het is gewoon een stukje lastiger 'mikken'. Als je niet weet wanneer je eisprong is kun je misschien eens aan ovulatietestjes denken? Hoe lang zijn jullie al bezig? Niet direct wanhopen hoor!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:49:01 #153
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66525839
Ik heb in de 2e maand ovutestjes gebruikt,kon er toen niet mijn eisprong mee vinden dus werd daar weer zenuwachtig van,ik heb er nog wel een stel liggen,mischien dat ik het de volgende ronde nog eens probeer.Ik ben 1 september gestopt met de pil.Na 6wkn kreeg ik een bloeding,toen om de 31/32 dagen,de laatste x 38 dagen en zit nu al weer op dag 37.
pi_66527834
* Vlindur mag uit de lijst. Graag voorlopig maar even in het 2e lijstje..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:11:07 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_66532331
Vlindur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:26:25 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66532754
Nu weet ik zeker dat we op tijd geklust hebben...
heb net gedoucht en er is geen cervixslijm meer te bekennen, dus NOD zal ook wel 2 dagen eerder zijn
pi_66533245
Balen, Vlindur!

@Guess, op welke dagen heb je de ovutesten gebruikt? Ik heb deze cyclus namelijk iets van 16 dagen getest voordat ik een positief resultaat kreeg. Ben voor de zekerheid vroeg begonnen omdat ik ook onregelmatige cyclussen heb, dan weer 28 dagen, dan weer 36... Hou je verder nog symptomen bij, zoals temps of cervixslijm? Dat zou in elk geval ook een indicatie kunnen geven van wanneer je eisprong ongeveer is. Maar voor zover ik weet is een onregelmatige of lange cyclus niet per definitie een rede om verminderd vruchtbaar te zijn.
Maar als je je echt zorgen maakt, zou ik gewoon eens naar de ha gaan. Die kan je dan geruststellen of doorsturen naar de gyn als hij/zij dat nodig vind. Dan zit je in elk geval niet meer zo in de stress erover. Van stress is wel bekend dat het de vruchtbaarheid verminderd, dus dat kun je beter niet hebben!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:01:21 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66534151
Vlindur, je stond er niet meer in, maar ik heb je in het onderste deel gezet.
pi_66536590
vlindur
(de rest lees ik later even bij!)
pi_66537622
voor vlindur

Guess: vervelend dat je niet precies weet hoe en wanneer je cyclus verloopt. Kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt! Misschien volgende cyclus de gehele cyclus om de dag klussen, dan maakt het niet uit wanneer de ei-sprong is. just kidding.. Moet er trouwens niet aan denken om om de dag te moeten klussen....
pi_66537677
Asyniur: Nu maar wachten en hopen dat er een zaadje de goede kant op is gezwommen!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:37:09 #162
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66538284
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Poezebeest het volgende:
voor vlindur

Guess: vervelend dat je niet precies weet hoe en wanneer je cyclus verloopt. Kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt! Misschien volgende cyclus de gehele cyclus om de dag klussen, dan maakt het niet uit wanneer de ei-sprong is. just kidding.. Moet er trouwens niet aan denken om om de dag te moeten klussen....
Dat hebben we 2 weken vol gehouden toen vonden we het niet leuk meer,moet wel een beetje spontaan blijven.

Hou cerixslijm in de gaten,wat de ene maand meer is dan de andere,van de maand ga ik ovutesten doen,heb er nog een heel stel liggen.Mischien ook tempen maar ff kijken,wil niet weer mega gestressed raken.
pi_66538472
Misschien ovulatietesten doen als je denkt dat je cervixslijm goed begint te worden? Ik wil het komende maand misschien ook gaan doen, om te kijken of ik goed zit met mijn gevoel. Gewoon ter bevestiging.
Temperaturen zal ik echt niet snel gaan doen, ben 's morgens echt niet op mijn best en nog minder gedisciplineerd dan anders.

Hoop in ieder geval dat de duivels snel komen en je aan een nieuwe ronde kan beginnen. of natuurlijk een positieve test ipv duivels, vind ik ook goed
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:06:49 #164
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66564079
Ik weet nog niet wat ik ga doen,ben er ff klaar mee,vind het allemaal zo'n gedoe opeens (wil wel zsm zwanger worden hoor,maar dat er mee bezig zijn)

Weet iemand trouwens waar ik een termometer met 2 cijfers achter de komma kan halen? Ik zie ze alleen maar met 1 cijfer achter de komma.Die wil ik toch gaan halen voordat ik toch opeens weer wel wil tempen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:07:23 #165
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66566065
*maffe even inbreekt*
de Kalisvaart eigen merk ( ydill ) zijn met 2 cijfers achter de komma en kosten rond de ¤7,-
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 1 maart 2009 @ 08:49:04 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66573601
Ha meiden, blijft wel rustig hier! Stilte voor de storm?

Gisteren op visite geweest bij zwangere vriendin. was voor zijn doen behoorlijk enthousiast aan het klepperen met haar over kids en nu wil ik ook echt per se deze maand...
dus nou maar hopen dat het deze keer raak is
pi_66573775
Asyniur...

(had jij nou ook ovulatietesten? Ik ben er heel erg tevreden over)
  zondag 1 maart 2009 @ 10:47:21 #168
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66574570
Guess bij jou nog nieuws? HEb je vanmorgen nog een test gedaan?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zondag 1 maart 2009 @ 10:53:48 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66574678
quote:
Op zondag 1 maart 2009 09:30 schreef Fiemeeltje het volgende:
Asyniur...

(had jij nou ook ovulatietesten? Ik ben er heel erg tevreden over)
Ach, ik 'klink' erger dan het is hoor! en ik besef ook heel goed dat er mensen zijn die al veel langer wachten dan wij Maar als ik zie hoe enthousiast is, dan gun je hem gewoon een kind

Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten...
pi_66574768
Vlindur

en voor Guess, zijn de duivels er al, of is er nog beetje hoop?

Ik heb niet meer getest na die negatieve test hoor. En ondertussen ook niet ongesteld. Bah, er veranderd gewoon al maanden helemaal NIKS, terwijl ik wel keurig iets ben afgevallen, nou lekkere motivatie zo..
geen bloed geeft hier helaas geen moed
shitzooi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 maart 2009 @ 11:03:06 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66574828
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:59 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur

en voor Guess, zijn de duivels er al, of is er nog beetje hoop?

Ik heb niet meer getest na die negatieve test hoor. En ondertussen ook niet ongesteld. Bah, er veranderd gewoon al maanden helemaal NIKS, terwijl ik wel keurig iets ben afgevallen, nou lekkere motivatie zo..
geen bloed geeft hier helaas geen moed
shitzooi
En nog eens testen durf je niet?
pi_66574860
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En nog eens testen durf je niet?
Dat heeft geen zin lijkt me

Ik vraag me toch af of er echt niet medisch wat aan de hand is, het is toch niet normaal dat je maanden niet ongesteld bent?! Er zijn toch wel meer bloedonderzoeken dan alleen maar hormonaal?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66574907
poppenjans, ik denk wel dat ik snap hoe je je voelt... ik ben de moed hier ook aardig kwijt dat ik ook mama mag worden van een hummeltje... ik weet het, ik zit nog niet eens helemaal in de mmm, maar toch... alles wat je ervoor doet en laat, en dan toch nog geen resultaat... inderdaad, lekkere motivatie... af en toe lekker van je af schoppen lucht wel op... (je bereikt er niks mee, maar opluchting is ook fijn af en toe)
pi_66575013
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:07 schreef mijsje het volgende:
poppenjans, ik denk wel dat ik snap hoe je je voelt... ik ben de moed hier ook aardig kwijt dat ik ook mama mag worden van een hummeltje... ik weet het, ik zit nog niet eens helemaal in de mmm, maar toch... alles wat je ervoor doet en laat, en dan toch nog geen resultaat... inderdaad, lekkere motivatie... af en toe lekker van je af schoppen lucht wel op... (je bereikt er niks mee, maar opluchting is ook fijn af en toe)
Je verwoord inderdaad precies hoe ik me voel momenteel. Ik weet dat ik niet zo moet klagen, we zijn nog geen jaar bezig, maar ik heb maar 1x bloedverlies gehad ergens vorig jaar, dus ook vrijwel helemaal geen kans gehad al maanden niet
Maar wij worden ook mama hoor, hoe dan ook!
  zondag 1 maart 2009 @ 11:15:45 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66575094
Poppejans, ik weet niet hoe jouw voorgeschiedenis is, maar volgens mijn huisarts "kun je niet verwachten dat je met 1 eisprong in het jaar zwanger raakt." Ben je al eens doorverwezen? Want ik vind het heel stom als je daar nog op zou moeten wachten.
Succes in ieder geval!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 11:32:57 #176
5428 crew  miss_sly
pi_66575500
Poppejans, wat Lishe zegt. Een maal bloedverlies in een jaar is niet echt hoopgevend voor een goede cyclus en dus ook niet om zwanger te worden. Heb je al getemperatuurd bijvoorbeeld om te kijken hoe je cyclus verloopt?

En meiden, niet de moed opgeven, hoor. mijsje ook, niet doen. Het duurt lang, erg lang in jullie geval maar echt de kans dat het nog wel lukt, met of zonder wat extra hulp, is heel erg aanwezig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 1 maart 2009 @ 11:50:24 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66575893
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:05 schreef Poppejans het volgende:

Ik vraag me toch af of er echt niet medisch wat aan de hand is, het is toch niet normaal dat je maanden niet ongesteld bent?! Er zijn toch wel meer bloedonderzoeken dan alleen maar hormonaal?
Och ja, ik was even vergeten dat jij eigenlijk nog niet eens een behoorlijke cyclus hebt (excuses voor mijn lompheid )

Ik zou gewoon weer terug gaan naar de huisarts. Wanneer had jij ook alweer je implanon laten verwijderen?
pi_66579317
Ik heb juni 2008 Implanon laten verwijderen, maar het kan daar niet aan liggen zeggen zowel de gyn als huisarts; Implanon werkt niet met hormonen zoals de pil, Implanon geeft zeg maar een seintje af naar je hersens ofzoiets, van Implanon hoef je dus nooit te ''ontpillen'' er blijven daarvan geen hormonen achter in je lichaam.
Wel heb ik altijd heel sterk op Implanon gereageert; ik ben nooit meer bloed verloren sinds ik dat liet plaatsen, ik vond het een fijne bijwerking, maar ''normaal'' vond mijn huisarts dat toen ook al niet.

Ik heb in december bloed laten prikken,v hormoonwaardes maar dit was allemaal goed, uitstrijkje ook goed. ik ben dus al doorverwezen en toen de uitslag goed was moest ik toch maar afwachten nog en juni 2009 weer bellen.

Miss_Sly, zou ik als ik zou temperaturen wel kunnen opspeuren daarmee wanneer ik ongesteld had moeten worden? Zou ik zeg maar eens in de zoveel weken misschien wel een verhoogde temperatuur kunnen hebben denk je?
pi_66579604
Jeetje Poppejans en mijsje... ik wil alleen maar even zeggen dat ik aan jullie denk! lijkt me vreselijk als je al zo lang bezig bent en het lijkt maar helemaal niks op te schieten... knuff!
  zondag 1 maart 2009 @ 14:08:00 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_66580101
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:05 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Aan de ene kant misschien niet, maar die test van vorige week. Tja, ik zag echt een streepje!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66580299
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Aan de ene kant misschien niet, maar die test van vorige week. Tja, ik zag echt een streepje!
Ja ik ook, maar op die van de kruidvat 4! dagen later niks, dus er is echt niks, ik kan wel doorgaan met testen maar dan hou ik mezelf voor de gek.
pi_66580333
Poppejans en mijsje, zoals iedereen hier zegt, laat de moed niet zakken! Ik gun het jullie zo om ook mama te worden van een lief klein hummeltje! En ik ben er van overtuigd dat dat zal gaan gebeuren, ook al duurt het bij jullie wat langer dan bij anderen

Voor alle wachtenden met mij Ik ben er nu al klaar mee, haha. Ik ga er van uit dat de duivels vrijdag komen, dan kan het altijd mee vallen. Heb wel al wat vage menstruatiepijntjes en wat steekjes zo af en toe. Ook "denk" ik dat ik met vlagen misselijk ben sinds vandaag. Maar ik ga er vanuit dat ik het me allemaal maar inbeeld.
pi_66580490
Eind van de week dus spannend Poezebeest (lieve nickname ) ik duim hoor!
pi_66580777
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik juist wel of niet in dit topic moet posten...ik hield dit topic al een tijdje in de gaten. Begin December ben ik gestopt met de pil en heb 2 menstruaties uitgezeten....daarna hebben wij onze 1e poging gedaan begin februari en vorige week zondag mocht ik voor het eerst testen. De test was toen negatief maar bedacht me wel dat ik misschien wel te vroeg had getest......

Omdat ik nog steeds niet ongesteld werd heb ik vanochtend opnieuw getest....en dit keer was het...Positief!!!

Ook even ter info. Ik ben 23 jaar en ben nu dan, naar alle waarschijnlijkheid, 2/3 weken zwanger
pi_66580975
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef MissUnknown het volgende:
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik juist wel of niet in dit topic moet posten...ik hield dit topic al een tijdje in de gaten. Begin December ben ik gestopt met de pil en heb 2 menstruaties uitgezeten....daarna hebben wij onze 1e poging gedaan begin februari en vorige week zondag mocht ik voor het eerst testen. De test was toen negatief maar bedacht me wel dat ik misschien wel te vroeg had getest......

Omdat ik nog steeds niet ongesteld werd heb ik vanochtend opnieuw getest....en dit keer was het...Positief!!!

Ook even ter info. Ik ben 23 jaar en ben nu dan, naar alle waarschijnlijkheid, 2/3 weken zwanger
Gefeliciteerd! Maar je kunt al door naar het Zwangerschap&Geboorte topic!
En je krijgt in je zwangerschap altijd al 2 weken kado, dus je bent 4/5 weken zwanger!
pi_66581157
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:32 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Maar je kunt al door naar het Zwangerschap&Geboorte topic!
En je krijgt in je zwangerschap altijd al 2 weken kado, dus je bent 4/5 weken zwanger!
Dank je, dan doe ik dat! Wel iedereen in dit topic die bezig is heel veel succes! ik volgde al een kleine maand jullie verhalen en leef met een ieder mee!
pi_66584315
Bedankt voor de lieve reacties! doet me echt veel! ik ben al steeds zo emotioneel, en dat word ik hier ook van! Bedankt!

MissUnknown, gefeliciteerd! We hopen je snel te kunnen vergezellen in het volgende topic!
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 16:22:34 #188
5428 crew  miss_sly
pi_66584849
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef Poppejans het volgende:
Miss_Sly, zou ik als ik zou temperaturen wel kunnen opspeuren daarmee wanneer ik ongesteld had moeten worden? Zou ik zeg maar eens in de zoveel weken misschien wel een verhoogde temperatuur kunnen hebben denk je?
Als je een gezonde cyclus hebt, kun je dat aflezen uit je temperatuurstaat.

De maanden dat ik een hormoonkuur moest halen om mijn menstruatie op te wekken, kon ik heel duidelijk voorspellen. Er zat geen dip en geen verhoging in mijn temperatuur, maar hij bleef gewoon wekenlang rond de 36,4-36,7 hangen. Iedere dag een van die 4 temperaturen. De maanden dat ik ongesteld werd, zat er een duidelijke dip en een duidelijke stijging in. De dip kwam ongeveer na 13-16 dagen met daarna een stijging van een dag of 14-16.

Ik zou dus zeggen dat je met temperaturen wel echt inzicht krijgt in hoe je lichaam werkt. Misschien niet het antwoord dat je wil, namelijk dat je een ovulatie hebt, maar dan toch in ieder geval een aantal duidelijjke grafieken die je de huisarts of gyn kunt tonen die aantonen dat er geen goede cyclus is.
pi_66589119
Dankje v je uitgebreide antwoord Miss_Sly! ik ga daar maar eens meteen mee starten morgenvroeg, zoiets kan nooit kwaad.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:04:10 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66590452
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb juni 2008 Implanon laten verwijderen, maar het kan daar niet aan liggen zeggen zowel de gyn als huisarts; Implanon werkt niet met hormonen zoals de pil, Implanon geeft zeg maar een seintje af naar je hersens ofzoiets, van Implanon hoef je dus nooit te ''ontpillen'' er blijven daarvan geen hormonen achter in je lichaam.
Wel heb ik altijd heel sterk op Implanon gereageert; ik ben nooit meer bloed verloren sinds ik dat liet plaatsen, ik vond het een fijne bijwerking, maar ''normaal'' vond mijn huisarts dat toen ook al niet.

Ik heb in december bloed laten prikken,v hormoonwaardes maar dit was allemaal goed, uitstrijkje ook goed. ik ben dus al doorverwezen en toen de uitslag goed was moest ik toch maar afwachten nog en juni 2009 weer bellen.

Organon zelf zegt wel dat er hormonen inzitten
Maar je hormoonniveau zou volgens hen ook heel snel normaal moeten zijn als het staafje verwijderd wordt (dus idd niet 'ontpillen').
Ik vind het raar dat als je huisarts het toen al niet vond kloppen en nu je menstruatie zo lang uitblijft, hij er niks aan doet. Ik ging nog eens terug (en flink zeuren hierover)
pi_66590810
Ik zou de gyn een schop geven en hem/haar je binnenwerk laten controleren
pi_66591145
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zou de gyn een schop geven en hem/haar je binnenwerk laten controleren

Ik weet niet of er heel veel aan een binnenwerk te controleren valt, er is 1x van binnen gekeken met zon echo apparaat naar mn eierstokken en (stand van) baarmoeder en dat zag er goed uit.
Misschien dat ik toch van de week nog opbel dat ik er niet gerust op ben, of niet tevreden ben met ''er is niks''
  zondag 1 maart 2009 @ 19:27:42 #193
100412 mefke79
komt goed!
pi_66591226
Poppejans, je hebt lang genoeg gewacht lijkt me zo. Informeer eens bij een gyn of een vk, die hebben meestal ook zwangerworden spreekuren (zonder verwijzing!). Als je zo weinig ongesteld bent, klopt er gewoon iets niet. En dan kan je wel afwachten, maar dan wacht je tot je een ons weegt. Gewoon doen hoor, nee heb je, ja kan je krijgen!
Mijsje
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66591708
Poppejans, ik heb al vaak gelezen dat mensen die bij een arts aankloppen na een tijd proberen, de opdracht krijgen om eerst 3 maanden te gaan temperaturen zodat de arts inzicht krijgt in de cyclus. Kan nooit kwaad om het dus van tevoren al te doen idd!
  zondag 1 maart 2009 @ 19:52:12 #195
100412 mefke79
komt goed!
pi_66592137
judes, normaal vind ik dat een prima advies, maar als je al zo lang uberhaupt geen menstruatie hebt, lijkt me dat signaal genoeg.
En natuurlijk leef ik ook mee met de rest van de meiden hier, maar ja, Mijsje en Poppejans, ik 'ken' jullie nou al een tijdje en dan hoop je gewoon dat jullie mij ook een keer achterna komen. Succes allemaal !
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66592773
Poppejans, ik zou zeker even bellen. Bij mij is ook niks zichtbaar mis, maar heb die clomid toch echt nodig om mijn eieren tot springen te krijgen. Gewoon doen!
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 20:28:55 #197
5428 crew  miss_sly
pi_66593379
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef mefke79 het volgende:
judes, normaal vind ik dat een prima advies, maar als je al zo lang uberhaupt geen menstruatie hebt, lijkt me dat signaal genoeg.
En natuurlijk leef ik ook mee met de rest van de meiden hier, maar ja, Mijsje en Poppejans, ik 'ken' jullie nou al een tijdje en dan hoop je gewoon dat jullie mij ook een keer achterna komen. Succes allemaal !
Inderdaad zou dat al signaal genoeg moeten zijn, maar het is natuurlijk heel erg prettig het te onderbouwen met grafiekjes die onderschrijven dat er iets niet goed zit.
pi_66594266
Ik bedoelde ook niet dat Poppejans 3 maanden moest gaan tempen voordat ze naar de dokter ging hoor, maar gewoon dat dokters dat vaak als opdracht geven. Dus omdat ze dat toch meestal willen kan het geen kwaad om vast te beginnen. Maar ik zou ook zsm proberen een afspraak te maken, Poppejans, zou echt niet tot juni kunnen/willen wachten. Dan heb je ook voor jezelf het gevoel dat je actie onderneemt en niet gewoon maar af moet wachten.

Afterthought - bij een gyn duurt het vaak ook wel lang voor je een afspraak kunt krijgen, stel je kunt, evt na doorverwijzing, pas over 5 weken terecht, dan is het toch al bijna juni...
pi_66594825
Temperaturen kan wel helpen om de gyn een schop onder z'n hol te geven: "Kijk mij eens geen eisprong hebben. Fix it!"

Maar serieus: mocht je toch pas in juni weer teruggaan dan heb je in ieder geval iets om over te praten. Zou toch zonde zijn als de arts in juni zegt dat je maar een paar maanden moet gaan temperaturen
pi_66594982
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Poppejans, ik zou zeker even bellen. Bij mij is ook niks zichtbaar mis, maar heb die clomid toch echt nodig om mijn eieren tot springen te krijgen. Gewoon doen!
Dat wist ik helemaal niet, dat ze bij jou ook niks vinden konden

iig weet ik wat ik vanaf morgenvroeg ga doen hoor haha pen en papier naast bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')