Ja ik ook, maar op die van de kruidvat 4! dagen later niks, dus er is echt niks, ik kan wel doorgaan met testen maar dan hou ik mezelf voor de gek.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Aan de ene kant misschien niet, maar die test van vorige week. Tja, ik zag echt een streepje!
Gefeliciteerd! Maar je kunt al door naar het Zwangerschap&Geboorte topic!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef MissUnknown het volgende:
Hallo allemaal,
Ik weet niet of ik juist wel of niet in dit topic moet posten...ik hield dit topic al een tijdje in de gaten. Begin December ben ik gestopt met de pil en heb 2 menstruaties uitgezeten....daarna hebben wij onze 1e poging gedaan begin februari en vorige week zondag mocht ik voor het eerst testen. De test was toen negatief maar bedacht me wel dat ik misschien wel te vroeg had getest......
Omdat ik nog steeds niet ongesteld werd heb ik vanochtend opnieuw getest....en dit keer was het...Positief!!!![]()
Ook even ter info. Ik ben 23 jaar en ben nu dan, naar alle waarschijnlijkheid, 2/3 weken zwanger
Dank je, dan doe ik dat! Wel iedereen in dit topic die bezig is heel veel succes! ik volgde al een kleine maand jullie verhalen en leef met een ieder mee!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Maar je kunt al door naar het Zwangerschap&Geboorte topic!
En je krijgt in je zwangerschap altijd al 2 weken kado, dus je bent 4/5 weken zwanger!
Als je een gezonde cyclus hebt, kun je dat aflezen uit je temperatuurstaat.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef Poppejans het volgende:
Miss_Sly, zou ik als ik zou temperaturen wel kunnen opspeuren daarmee wanneer ik ongesteld had moeten worden? Zou ik zeg maar eens in de zoveel weken misschien wel een verhoogde temperatuur kunnen hebben denk je?
Organon zelf zegt wel dat er hormonen inzittenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb juni 2008 Implanon laten verwijderen, maar het kan daar niet aan liggen zeggen zowel de gyn als huisarts; Implanon werkt niet met hormonen zoals de pil, Implanon geeft zeg maar een seintje af naar je hersens ofzoiets, van Implanon hoef je dus nooit te ''ontpillen'' er blijven daarvan geen hormonen achter in je lichaam.
Wel heb ik altijd heel sterk op Implanon gereageert; ik ben nooit meer bloed verloren sinds ik dat liet plaatsen, ik vond het een fijne bijwerking, maar ''normaal'' vond mijn huisarts dat toen ook al niet.
Ik heb in december bloed laten prikken,v hormoonwaardes maar dit was allemaal goed, uitstrijkje ook goed. ik ben dus al doorverwezen en toen de uitslag goed was moest ik toch maar afwachten nog en juni 2009 weer bellen.
Miss_Sly, zou ik als ik zou temperaturen wel kunnen opspeuren daarmee wanneer ik ongesteld had moeten worden? Zou ik zeg maar eens in de zoveel weken misschien wel een verhoogde temperatuur kunnen hebben denk je?
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zou de gyn een schop geven en hem/haar je binnenwerk laten controleren
Inderdaad zou dat al signaal genoeg moeten zijn, maar het is natuurlijk heel erg prettig het te onderbouwen met grafiekjes die onderschrijven dat er iets niet goed zit.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef mefke79 het volgende:
judes, normaal vind ik dat een prima advies, maar als je al zo lang uberhaupt geen menstruatie hebt, lijkt me dat signaal genoeg.
En natuurlijk leef ik ook mee met de rest van de meiden hier, maar ja, Mijsje en Poppejans, ik 'ken' jullie nou al een tijdje en dan hoop je gewoon dat jullie mij ook een keer achterna komen. Succes allemaal !
Dat wist ik helemaal niet, dat ze bij jou ook niks vinden kondenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Poppejans, ik zou zeker even bellen. Bij mij is ook niks zichtbaar mis, maar heb die clomid toch echt nodig om mijn eieren tot springen te krijgen. Gewoon doen!
Ik heb zelf nooit getemperatuurd, maar schijnbaar heb je thermometers met geheugen. Da's fijn als je niet direct de temperatuur wilt opschrijven, maar je eerst nog even lekker om wilt draaienquote:Op zondag 1 maart 2009 21:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet, dat ze bij jou ook niks vinden konden
iig weet ik wat ik vanaf morgenvroeg ga doen hoor haha pen en papier naast bed
Ik denk dat dat een winkel is die niet overal zit,ik heb er iig nooit van gehoord.Kijk van de week even bij de apotheek.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef maffemuts het volgende:
*maffe even inbreekt*
de Kalisvaart eigen merk ( ydill ) zijn met 2 cijfers achter de komma en kosten rond de ¤7,-
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef mefke79 het volgende:
judes, normaal vind ik dat een prima advies, maar als je al zo lang uberhaupt geen menstruatie hebt, lijkt me dat signaal genoeg.
En natuurlijk leef ik ook mee met de rest van de meiden hier, maar ja, Mijsje en Poppejans, ik 'ken' jullie nou al een tijdje en dan hoop je gewoon dat jullie mij ook een keer achterna komen. Succes allemaal !
Tja, iedereen lichaam is anders natuurlijk. Ik heb nooit dat gehad als ik zwanger was, maar sommige krampjes komen wel zeer overeen.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:22 schreef Bucko het volgende:
even een vraagje;
donderdag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen, normaal heb ik drie dagen bruine afscheiding van te voren...maar zou je dat ook kunnen hebben terwijl je zwanger bent?Dit is onze eerste poging dus we zitten in spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |