Dat hebben we 2 weken vol gehouden toen vonden we het niet leuk meer,moet wel een beetje spontaan blijven.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Poezebeest het volgende:voor vlindur
Guess: vervelend dat je niet precies weet hoe en wanneer je cyclus verloopt. Kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt! Misschien volgende cyclus de gehele cyclus om de dag klussen, dan maakt het niet uit wanneer de ei-sprong is.just kidding.. Moet er trouwens niet aan denken om om de dag te moeten klussen....
Ach, ik 'klink' erger dan het is hoor!quote:Op zondag 1 maart 2009 09:30 schreef Fiemeeltje het volgende:Asyniur...
(had jij nou ook ovulatietesten? Ik ben er heel erg tevreden over)
En nog eens testen durf je niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:59 schreef Poppejans het volgende:Vlindur
envoor Guess, zijn de duivels er al, of is er nog beetje hoop?
Ik heb niet meer getest na die negatieve test hoor. En ondertussen ook niet ongesteld. Bah, er veranderd gewoon al maanden helemaal NIKS, terwijl ik wel keurig iets ben afgevallen, nou lekkere motivatie zo..
geen bloed geeft hier helaas geen moed
shitzooi
Dat heeft geen zin lijkt mequote:
Je verwoord inderdaad precies hoe ik me voel momenteel. Ik weet dat ik niet zo moet klagen, we zijn nog geen jaar bezig, maar ik heb maar 1x bloedverlies gehad ergens vorig jaar, dus ook vrijwel helemaal geen kans gehad al maanden nietquote:Op zondag 1 maart 2009 11:07 schreef mijsje het volgende:
poppenjans, ik denk wel dat ik snap hoe je je voelt... ik ben de moed hier ook aardig kwijt dat ik ook mama mag worden van een hummeltje... ik weet het, ik zit nog niet eens helemaal in de mmm, maar toch... alles wat je ervoor doet en laat, en dan toch nog geen resultaat... inderdaad, lekkere motivatie...af en toe lekker van je af schoppen lucht wel op... (je bereikt er niks mee, maar opluchting is ook fijn af en toe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |