abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:45:15 #151
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66522952
Ben pas in september gestopt met de pil maar voor mij lijkt het op het moment een eeuwigheid,dit is dus de 2e keer dat mijn cyclus erg lang is en daar word ik onzeker van.Kun je wel zwanger worden met een lange en onregelmatige cyclus?Ben echt bang dat ik iets mankeer waardoor ik niet zwanger kan worden,vooral op dit soort dagen,bah
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66523388
Guess, tuurlijk kan het wel. Het is gewoon een stukje lastiger 'mikken'. Als je niet weet wanneer je eisprong is kun je misschien eens aan ovulatietestjes denken? Hoe lang zijn jullie al bezig? Niet direct wanhopen hoor!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:49:01 #153
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66525839
Ik heb in de 2e maand ovutestjes gebruikt,kon er toen niet mijn eisprong mee vinden dus werd daar weer zenuwachtig van,ik heb er nog wel een stel liggen,mischien dat ik het de volgende ronde nog eens probeer.Ik ben 1 september gestopt met de pil.Na 6wkn kreeg ik een bloeding,toen om de 31/32 dagen,de laatste x 38 dagen en zit nu al weer op dag 37.
pi_66527834
* Vlindur mag uit de lijst. Graag voorlopig maar even in het 2e lijstje..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:11:07 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_66532331
Vlindur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:26:25 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66532754
Nu weet ik zeker dat we op tijd geklust hebben...
heb net gedoucht en er is geen cervixslijm meer te bekennen, dus NOD zal ook wel 2 dagen eerder zijn
pi_66533245
Balen, Vlindur!

@Guess, op welke dagen heb je de ovutesten gebruikt? Ik heb deze cyclus namelijk iets van 16 dagen getest voordat ik een positief resultaat kreeg. Ben voor de zekerheid vroeg begonnen omdat ik ook onregelmatige cyclussen heb, dan weer 28 dagen, dan weer 36... Hou je verder nog symptomen bij, zoals temps of cervixslijm? Dat zou in elk geval ook een indicatie kunnen geven van wanneer je eisprong ongeveer is. Maar voor zover ik weet is een onregelmatige of lange cyclus niet per definitie een rede om verminderd vruchtbaar te zijn.
Maar als je je echt zorgen maakt, zou ik gewoon eens naar de ha gaan. Die kan je dan geruststellen of doorsturen naar de gyn als hij/zij dat nodig vind. Dan zit je in elk geval niet meer zo in de stress erover. Van stress is wel bekend dat het de vruchtbaarheid verminderd, dus dat kun je beter niet hebben!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:01:21 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66534151
Vlindur, je stond er niet meer in, maar ik heb je in het onderste deel gezet.
pi_66536590
vlindur
(de rest lees ik later even bij!)
pi_66537622
voor vlindur

Guess: vervelend dat je niet precies weet hoe en wanneer je cyclus verloopt. Kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt! Misschien volgende cyclus de gehele cyclus om de dag klussen, dan maakt het niet uit wanneer de ei-sprong is. just kidding.. Moet er trouwens niet aan denken om om de dag te moeten klussen....
pi_66537677
Asyniur: Nu maar wachten en hopen dat er een zaadje de goede kant op is gezwommen!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:37:09 #162
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66538284
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Poezebeest het volgende:
voor vlindur

Guess: vervelend dat je niet precies weet hoe en wanneer je cyclus verloopt. Kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt! Misschien volgende cyclus de gehele cyclus om de dag klussen, dan maakt het niet uit wanneer de ei-sprong is. just kidding.. Moet er trouwens niet aan denken om om de dag te moeten klussen....
Dat hebben we 2 weken vol gehouden toen vonden we het niet leuk meer,moet wel een beetje spontaan blijven.

Hou cerixslijm in de gaten,wat de ene maand meer is dan de andere,van de maand ga ik ovutesten doen,heb er nog een heel stel liggen.Mischien ook tempen maar ff kijken,wil niet weer mega gestressed raken.
pi_66538472
Misschien ovulatietesten doen als je denkt dat je cervixslijm goed begint te worden? Ik wil het komende maand misschien ook gaan doen, om te kijken of ik goed zit met mijn gevoel. Gewoon ter bevestiging.
Temperaturen zal ik echt niet snel gaan doen, ben 's morgens echt niet op mijn best en nog minder gedisciplineerd dan anders.

Hoop in ieder geval dat de duivels snel komen en je aan een nieuwe ronde kan beginnen. of natuurlijk een positieve test ipv duivels, vind ik ook goed
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:06:49 #164
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66564079
Ik weet nog niet wat ik ga doen,ben er ff klaar mee,vind het allemaal zo'n gedoe opeens (wil wel zsm zwanger worden hoor,maar dat er mee bezig zijn)

Weet iemand trouwens waar ik een termometer met 2 cijfers achter de komma kan halen? Ik zie ze alleen maar met 1 cijfer achter de komma.Die wil ik toch gaan halen voordat ik toch opeens weer wel wil tempen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:07:23 #165
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66566065
*maffe even inbreekt*
de Kalisvaart eigen merk ( ydill ) zijn met 2 cijfers achter de komma en kosten rond de ¤7,-
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 1 maart 2009 @ 08:49:04 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66573601
Ha meiden, blijft wel rustig hier! Stilte voor de storm?

Gisteren op visite geweest bij zwangere vriendin. was voor zijn doen behoorlijk enthousiast aan het klepperen met haar over kids en nu wil ik ook echt per se deze maand...
dus nou maar hopen dat het deze keer raak is
pi_66573775
Asyniur...

(had jij nou ook ovulatietesten? Ik ben er heel erg tevreden over)
  zondag 1 maart 2009 @ 10:47:21 #168
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66574570
Guess bij jou nog nieuws? HEb je vanmorgen nog een test gedaan?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zondag 1 maart 2009 @ 10:53:48 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66574678
quote:
Op zondag 1 maart 2009 09:30 schreef Fiemeeltje het volgende:
Asyniur...

(had jij nou ook ovulatietesten? Ik ben er heel erg tevreden over)
Ach, ik 'klink' erger dan het is hoor! en ik besef ook heel goed dat er mensen zijn die al veel langer wachten dan wij Maar als ik zie hoe enthousiast is, dan gun je hem gewoon een kind

Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten...
pi_66574768
Vlindur

en voor Guess, zijn de duivels er al, of is er nog beetje hoop?

Ik heb niet meer getest na die negatieve test hoor. En ondertussen ook niet ongesteld. Bah, er veranderd gewoon al maanden helemaal NIKS, terwijl ik wel keurig iets ben afgevallen, nou lekkere motivatie zo..
geen bloed geeft hier helaas geen moed
shitzooi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 maart 2009 @ 11:03:06 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66574828
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:59 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur

en voor Guess, zijn de duivels er al, of is er nog beetje hoop?

Ik heb niet meer getest na die negatieve test hoor. En ondertussen ook niet ongesteld. Bah, er veranderd gewoon al maanden helemaal NIKS, terwijl ik wel keurig iets ben afgevallen, nou lekkere motivatie zo..
geen bloed geeft hier helaas geen moed
shitzooi
En nog eens testen durf je niet?
pi_66574860
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En nog eens testen durf je niet?
Dat heeft geen zin lijkt me

Ik vraag me toch af of er echt niet medisch wat aan de hand is, het is toch niet normaal dat je maanden niet ongesteld bent?! Er zijn toch wel meer bloedonderzoeken dan alleen maar hormonaal?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66574907
poppenjans, ik denk wel dat ik snap hoe je je voelt... ik ben de moed hier ook aardig kwijt dat ik ook mama mag worden van een hummeltje... ik weet het, ik zit nog niet eens helemaal in de mmm, maar toch... alles wat je ervoor doet en laat, en dan toch nog geen resultaat... inderdaad, lekkere motivatie... af en toe lekker van je af schoppen lucht wel op... (je bereikt er niks mee, maar opluchting is ook fijn af en toe)
pi_66575013
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:07 schreef mijsje het volgende:
poppenjans, ik denk wel dat ik snap hoe je je voelt... ik ben de moed hier ook aardig kwijt dat ik ook mama mag worden van een hummeltje... ik weet het, ik zit nog niet eens helemaal in de mmm, maar toch... alles wat je ervoor doet en laat, en dan toch nog geen resultaat... inderdaad, lekkere motivatie... af en toe lekker van je af schoppen lucht wel op... (je bereikt er niks mee, maar opluchting is ook fijn af en toe)
Je verwoord inderdaad precies hoe ik me voel momenteel. Ik weet dat ik niet zo moet klagen, we zijn nog geen jaar bezig, maar ik heb maar 1x bloedverlies gehad ergens vorig jaar, dus ook vrijwel helemaal geen kans gehad al maanden niet
Maar wij worden ook mama hoor, hoe dan ook!
  zondag 1 maart 2009 @ 11:15:45 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66575094
Poppejans, ik weet niet hoe jouw voorgeschiedenis is, maar volgens mijn huisarts "kun je niet verwachten dat je met 1 eisprong in het jaar zwanger raakt." Ben je al eens doorverwezen? Want ik vind het heel stom als je daar nog op zou moeten wachten.
Succes in ieder geval!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')