abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66595125
Goedzo, gaan met die banaan thermometer!
pi_66595816
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:06 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat wist ik helemaal niet, dat ze bij jou ook niks vinden konden

iig weet ik wat ik vanaf morgenvroeg ga doen hoor haha pen en papier naast bed
Ik heb zelf nooit getemperatuurd, maar schijnbaar heb je thermometers met geheugen. Da's fijn als je niet direct de temperatuur wilt opschrijven, maar je eerst nog even lekker om wilt draaien
  zondag 1 maart 2009 @ 21:42:45 #203
100412 mefke79
komt goed!
pi_66596497
vijf weken wachten voor een afspraak met de gyn...pff wat ben ik dan een lucky one...precies 5 dagen geloof ik.....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 1 maart 2009 @ 22:11:27 #204
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66597779
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef maffemuts het volgende:
*maffe even inbreekt*
de Kalisvaart eigen merk ( ydill ) zijn met 2 cijfers achter de komma en kosten rond de ¤7,-
Ik denk dat dat een winkel is die niet overal zit,ik heb er iig nooit van gehoord.Kijk van de week even bij de apotheek.

Ik heb het nog even in mijn agenda erbij gepakt en alles nagekeken,het ziet er dus zo uit

1september 08 pilstop
8november 08 1e bloeding na pilstop (31dgn)
13december 08 (33dgn)
22januari 09 (41dgn)

En nu zit ik dus op dag 39 en nog niks te bekennen.Vrolijk word ik er niet van
Ik voel nu dus ook echt helemaal niks,dat er aankomen,dat had ik vorige maand al een tijd van te voren,maar heb ook niet het idee zwanger te zijjn.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 1 maart 2009 @ 22:18:25 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66598101
Ik heb een thermometer van, dacht ik, de DA, merk Xanthe of Xanthé. En die heeft 2 cijfers na de komma.
Ding in je kont, wachten tot hij piept, uitzetten, omdraaien en doortukken en dan later idd nog even aanzetten en opschrijven.
  zondag 1 maart 2009 @ 22:32:15 #206
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66598728
Ik schrijf het wel gelijk op,moet daarna toch plassen.En het zou ook echt iets voor mij zijn dat ik de verkeerde knop in druk en alles kwijt ben!
pi_66598858
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef mefke79 het volgende:
judes, normaal vind ik dat een prima advies, maar als je al zo lang uberhaupt geen menstruatie hebt, lijkt me dat signaal genoeg.
En natuurlijk leef ik ook mee met de rest van de meiden hier, maar ja, Mijsje en Poppejans, ik 'ken' jullie nou al een tijdje en dan hoop je gewoon dat jullie mij ook een keer achterna komen. Succes allemaal !
Mefke!
ik schrijf mijn temperatuur ook meteen op. de mijne heeft geen geheugen, en voor mij is het veiliger het meteen te doen.
vanmorgen druk ik de wekker uit en draai me nog eens lekker om, zegt manlief tegen me; zeg, moet jij niet iets doen? dus die thermometer weer in m'n kont...
pi_66602173
Veel succes met temperaturen allemaal, hoop dat het jullie wat houvast geeft!
  maandag 2 maart 2009 @ 09:22:16 #209
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66607080
even een vraagje;
donderdag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen, normaal heb ik drie dagen bruine afscheiding van te voren...maar zou je dat ook kunnen hebben terwijl je zwanger bent?Dit is onze eerste poging dus we zitten in spanning.
  maandag 2 maart 2009 @ 09:25:45 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_66607160
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:22 schreef Bucko het volgende:
even een vraagje;
donderdag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen, normaal heb ik drie dagen bruine afscheiding van te voren...maar zou je dat ook kunnen hebben terwijl je zwanger bent?Dit is onze eerste poging dus we zitten in spanning.
Tja, iedereen lichaam is anders natuurlijk. Ik heb nooit dat gehad als ik zwanger was, maar sommige krampjes komen wel zeer overeen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66614513
Ik lees vanmiddag/vanavond thuis even bij

Gisteren ineens weer bloed, net als vorige maand.
Vorige week zondag ongesteld en tot woensdag gebloed... toen paar dagen niks en gisteren ineens weer. Vorige maand was dit precies hetzelfde, toen werd ik op donderdag ongesteld en de week erna op donderdag ook ineens weer 1 dag bloed.

Net op de wc en nu nog steeds bloed, zal vanavond allemaal weg zijn. Alleen was het nu echt heel donker, zo donker nog nooit gehad. Bij ongesteldheid helder bloed, maar nu dus donker.

Vorige keer dat ik nog 1 dag bloed had na paar dagen geen bloed had ik een cyclus van 37 dagen, ziet er dus naar uit dat ik dat nu weer ga krijgen.. dan ook maar wat later ovulatuetesten gaan gebruiken,want mijn eisprong zal dan ook wel later zijn met langere cyclus.
Ah eerste maand nu met ovulatietesten, ik ben benieuwd!

in ieder geval voor iedereen, ik lees vanavond de rest even bij!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66614642
Bucko, het zou kunnen dat je een innestelingsbloeding krijgt, maar dat is eigenlijk pas achteraf vast te stellen. Op het moment dat je bloed of gekleurde afscheiding ziet kun je er dus nog weinig over zeggen. Het klinkt vast afgezaagd, maar je kunt niet veel anders doen dan afwachten.

Niet dat ik nou de rust zelve ben, hoor... De laatste 2 maanden had ik een luteale fase van 10 dagen, en meestal had ik op dag 9 en 10 al duidelijke voortekenen van naderende menstruatie. Zit nu op dag 9 en nog geen tekenen gezien... Heb wel een rare pijn in mijn onderrug, die ik normaal niet heb... Ik probeer echt tot zaterdag te wachten, maar ik vraag me echt af of ik dat ga halen!
  maandag 2 maart 2009 @ 13:48:38 #213
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66615190
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:32 schreef judes het volgende:
Bucko, het zou kunnen dat je een innestelingsbloeding krijgt, maar dat is eigenlijk pas achteraf vast te stellen. Op het moment dat je bloed of gekleurde afscheiding ziet kun je er dus nog weinig over zeggen. Het klinkt vast afgezaagd, maar je kunt niet veel anders doen dan afwachten.

Niet dat ik nou de rust zelve ben, hoor... De laatste 2 maanden had ik een luteale fase van 10 dagen, en meestal had ik op dag 9 en 10 al duidelijke voortekenen van naderende menstruatie. Zit nu op dag 9 en nog geen tekenen gezien... Heb wel een rare pijn in mijn onderrug, die ik normaal niet heb... Ik probeer echt tot zaterdag te wachten, maar ik vraag me echt af of ik dat ga halen!
wachten wachten...:) we zijn net een maand bezig en ik wil al niet meer wachten!!! ik ben echt te erg. Even afwachten dus of de bruine afascheiding doorzet...ik meen wat gezien te hebben, maar ebn nu even niet meer zeker. Vorige keren had ik het beide keren 2/3 dagen voor menstruatie dus ga dara nu ook vanuit.
Innestelingsbloeding is toch meestal vrij snel na eisprong? Althans dat heb ik gelezen..

Tis echt vervelend he...eersty toeleven naar de eisprong, die achter de rug en dan afwachten op de menstruatie...Bij mij is het probleem dat ik normaal weinig last heb van mijn menstruatie. Ik voel al sinds de eisprong wel wat steekjes her en der...maar ja je gaat je ook vanalles inbeelden.
  maandag 2 maart 2009 @ 13:51:45 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_66615303
Een innestelingsbloeding kan ook later nog voorkomen (maar volgens mij komt dat meer omdat alle onverklaarbare bloedingen ook zo genoemd worden).

Succes met afwachten!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 maart 2009 @ 14:03:46 #215
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66615791
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:51 schreef Troel het volgende:
Een innestelingsbloeding kan ook later nog voorkomen (maar volgens mij komt dat meer omdat alle onverklaarbare bloedingen ook zo genoemd worden).

Succes met afwachten!
Dankjewel! Ook voor de andere die in spanning zitten!
pi_66619296
Bucko, ik had dat ook vaak een paar dagen voordat ik ongesteld werd, soms was het ook roze van kleur.
De laatste keer dat ik ongesteld had moeten worden had ik op NOD ook wat bruine afscheiding, echt een heel klein beetje, maar toen bleek ik wel zwanger te zijn.
Hopelijk werkt het bij jou ook zo.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 2 maart 2009 @ 15:57:15 #217
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66620090
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bucko, ik had dat ook vaak een paar dagen voordat ik ongesteld werd, soms was het ook roze van kleur.
De laatste keer dat ik ongesteld had moeten worden had ik op NOD ook wat bruine afscheiding, echt een heel klein beetje, maar toen bleek ik wel zwanger te zijn.
Hopelijk werkt het bij jou ook zo.
Jeetje, nu krijg ik weer wat hoop
Maar toch weet ik voor mezelf al dat het deze maand niets wordt, is meer een gevoel.. en om een teleurstelling te voorkomen vooral...
pi_66623882
Spannend bucko en judes!!

Temperaturen werkt me nu op de zenuwen hoor. Ik had vanmorgen heel vroeg 36,8 (laag in vergelijking met de dagen ervoor) dus ik gaf de moed al langzaam op. Meet ik net nog een keer: 37,5! Jeetje, da's toch wel hoog. Ben benieuwd naar morgen.
pi_66624477
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend bucko en judes!!

Temperaturen werkt me nu op de zenuwen hoor. Ik had vanmorgen heel vroeg 36,8 (laag in vergelijking met de dagen ervoor) dus ik gaf de moed al langzaam op. Meet ik net nog een keer: 37,5! Jeetje, da's toch wel hoog. Ben benieuwd naar morgen.
Ik heb begrepen dat je altijd op hetzelfde tijdstip moet testen en dan altijd 's morgens, omdat je anders een vertekend beeld krijgt. Of is dat niet zo?
pi_66624603
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb begrepen dat je altijd op hetzelfde tijdstip moet testen en dan altijd 's morgens, omdat je anders een vertekend beeld krijgt. Of is dat niet zo?
Klopt, tempen kan het beste elke dag op dezelfde tijd net voor je uit bed stapt...

Hier geen nieuws, vanavond weer klussen!
pi_66624622
Ja klopt hoor, maar ik ben in het weekend niet eerder de wekker gaan zetten omdat ik doordeweeks om 6 uur op moet. Dat gaat me te ver. Dus in vergelijking met 10 uur zondag was mijn temp vanmorgen om 6 uur laag. Vandaar dat ik de thermometer net nog maar eens in mijn bips stak om te kijken of de temp nog steeds laag is. Niet dus.
pi_66632980
hallow allemaal, niet heel veel tweede streepjes hier zie ik wel
ik schrijf niet echt met regelmaat mee maar ik lees wel hoor. Temperaturen is niet helemaal mijn ding denk ik, daarvoor sta ik te onregelmatig op s ochtends. Soms om 06.15 en soms 08.15 en in het weekend nog later.

Maar ik hoop dat anderen er veel profijt van hebben.

jullie hebben het over cervixslijm gehad, volgens mij had ik dat net, dus dat betekent bijna een eisprong toch. Op de ovulatietesten is namelijk een licht streepje te zien. die verwacht ik deze week wel wat scherper. iets vroeger dan ik had verwacht maar met 38 en 37 dagen is een kortere cyclus wel fijn natuurlijk.

Guess, nog steeds niets te zien?
pi_66633710
pze, maar toch kun je die latere tijden al niet meenemen in de vergelijking, al scheelt het maar een uur... hier hadden we wel de wekker staan om 6 uur in het weekend, ook al hoefden we er nog niet uit, en konden we erna lekker weer omdraaien... ik had van de week gemeten: 6 uur in de ochtend: 36.4, 8 uur in de ochtend: 37.0. het is dus niet te vergelijken... of ik moet in die twee uur m'n eisprong gehad hebben... maar ik kan me wel voorstellen dat 6 uur echt te vroeg is als je er niet uithoeft...
pi_66634028
Erg he mijsje dat een uur zoveel verschil maakt, och ja... Ik zie iig wel een duidelijke tweedeling deze maand en had een sprong rond mijn ei. Zal wel goed zijn dan. Ooit heb ik wel een assistente gehad die me verzekerde dat het niet nodig was om de wekker te zetten. "Och, je moet toch wel een keertje plassen? Als je het een uurtje of 2 later doet maakt dat echt niet uit hoor." Ik verklaarde haar voor gek, maar ze was heel stellig. Ook haar diploma bij een pakje boter gekregen ofzo.
pi_66634514
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef mijsje het volgende:
maar ik kan me wel voorstellen dat 6 uur echt te vroeg is als je er niet uithoeft...
Doe ik wel, gek dat ik ben... haha..
pi_66634714
ja, pze, het is frustrerend dat een uurtje zoveel verschil maakt...Gelukkig maar dat je een duidelijke tweedeling ziet.
(welke boter zou ze gehad hebben? dan ga ik die ook kopen, extra diploma's zijn nooit weg... )
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:21 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Doe ik wel, gek dat ik ben... haha..
ik ook hoor... ben als de dood dat ik informatie mis als ik weer naar de ha terug ga met deze gegevens...
  maandag 2 maart 2009 @ 22:49:05 #227
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66635697
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef sterrenmunt het volgende:

Guess, nog steeds niets te zien?
Nope
Ook nog steeds geen tekenen van menstruatie,ik wacht tot het weekend dan knal ik er nog wel een testje tegenaan al weet ik bijna zeker dat ik niet zwanger ben
  dinsdag 3 maart 2009 @ 07:37:57 #228
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66641311
Ik heb het idee dat mijn termometer zijn eigen plan trekt. Vanmorgen 2 keer acher elkaar. 36,5 en 2de keer een halve minuut later 36,7
gisteren ook zo 0,2 verschil.
Ik weet ook niet welke ik aan moet houden. En achja. zolang hij maar niet blijft zakken.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:20:36 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66641726
Ik zette gewoon mijn wekker, elke dag op 6 uur. Ook in het weekend. Ding in mijn kont, wachten op het piepje, wegleggen, en weer verder tukken.
Dat is ook de enige manier dat het echt nut heeft volgens mij. Niet echt leuk, maar ja...

Bumbaloe, ik zou niet 2 keer achter elkaar tempen. Gewoon 1 keer, klaar. Als er nu elke dag 0,2 verschil tussen zit maakt het toch niks uit? Dan heb je toch nog steeds hetzelfde lijntje? Alleen iets hoger.
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 08:23:22 #230
5428 crew  miss_sly
pi_66641771
Wat BE zegt, het is niet leuk maar wel de enige manier waarop temperaturen zin heeft. Anders krijg je niet een consistent beeld en zegt het eigenlijk nog niets. Eigenlijk meet je dan iedere keer voor niets.

En twee of zelfs drie keer achter elkaar meten...waarom? Gewoon een keer meten, en die temp aanhouden.

Het is niet fijn en allemaal moeilijk en onzeker. Sterkte meiden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:23:57 #231
57497 happyme28
I'm so happy
pi_66641779
bumba, de eerste aanhouden, dan ben je nog helemaal rustig. Als je 'actief' ben geweest (draaien in bed enzo) kan het snel omhoog gaan.

Hier vanmorgen weer lage temperatuur (mijn basale temp is 36.4), gister had ik 36.6 en vanmorgen 36.3. Eisprong nog niet geweest zo lijkt het.
pi_66641871
Schrap mij maar uit de lijst: vanmorgen een vette negatieve test.
Wanneer m'n nieuwe NOD is weet ik nog niet.
pi_66643016
Jammer, princess!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:59:46 #234
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66643858
Vanochtend ongi geworden,met nu dus wel de bijbehorende kramp en buikpijn
Een kijken hoe ik mijn nieuwe NOD zal gaan berekenen en of ie wel valt te berekenen!!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:08:03 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_66644043
Balen Guess

Zeker omdat ook de kramp en de buikpijn erbij zit. Dat maakt het nog net een tikkie erger

Princess, sorry, ik had helemaal over je heengelezen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Troel op 03-03-2009 10:37:17 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66644758
Twee slechte berichten vandaag... Sterkte ermee, allebei!
pi_66645033
guess! heel erg vervelend dat je er zo'n last van hebt! Nu door naar de volgende ronde!
cp ik had je al een gegeven in het andere topic, maar ik doe dat hier gewoon weer!
pi_66645478
Jammer Guess en Crazyprincess, wat balen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66645917
Zeker jammer, maar het was ook nog maar de eerste echte poging en dan ook nog een poging met weinig kans, dus het verbaast me niets
En nu de blik op de volgende ronde gericht (met waarschijnlijk even weinig kans, maar OK )
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:17:37 #240
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66646083
jammer voor degenen waarbij het deze ronde niet is gelukt....op naar de volgende ronde!

Ik moet donderdag ongesteld worden, heb nu al bruine afscheiding, niet veel maar toch. Ben ook bang dat dit weer de voorbode van mijn menstruatie is, net zoals voorgaande maanden. Ik ga er dus al vanuit dat het niets is geworden.
Was ook pas onze eerste ronde! Dus dat valt dan ook weer mee...

trouwens crazy princes: waarom heb je weinig kans dan? (heb niet alles gelezen )
pi_66646332
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:17 schreef Bucko het volgende:
jammer voor degenen waarbij het deze ronde niet is gelukt....op naar de volgende ronde!

Ik moet donderdag ongesteld worden, heb nu al bruine afscheiding, niet veel maar toch. Ben ook bang dat dit weer de voorbode van mijn menstruatie is, net zoals voorgaande maanden. Ik ga er dus al vanuit dat het niets is geworden.
Was ook pas onze eerste ronde! Dus dat valt dan ook weer mee...

trouwens crazy princes: waarom heb je weinig kans dan? (heb niet alles gelezen )
Zie ook het 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat' topic. In het kort: ik heb nu eindelijk een (kunstmatige) cyclus, maar onze zwemmers zijn ook niet echt kampioenen te noemen

En jullie eerste ronde? Kop op, komt vast binnenkort helemaal goed
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:37:42 #242
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66646717
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:25 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Zie ook het 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat' topic. In het kort: ik heb nu eindelijk een (kunstmatige) cyclus, maar onze zwemmers zijn ook niet echt kampioenen te noemen

En jullie eerste ronde? Kop op, komt vast binnenkort helemaal goed
ah ok, daar kijk ik ook vaker Nou hopelijk lukt het bij jullie ook snel he
Hopelijk wel, ik had vroeger helemaal geen menstruatie en na tien jaar pilgebruik ineens nu wel al bijna voor de 3e keer. Ze hebben toen niets afwijkends gevonden. Ik zou alleen een verminderde eisprong hebben. Maar toch heb ik eigenlijk er altijd rekening meegehouden dat het bij mij/ons niet zomaar zou lukken. Maar ja nu wordt ik ineens wel ongesteld en voel ik ook de eisprong...Dus das allemaal positief!!

Over de zwemmers weten wij niets, maar das ook nog allemaal niet aan de orde. Voorlopig eerst zo proberen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:09:58 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_66647658
Bucko, ik ben altijd overtuigd geweest van het feit dat ik moeilijk kinderen zou kunnen krijgen omdat mijn ouders dat ook hadden. Desondanks was ik door de anticonceptie heen (ok, dat bleek niet te werken door andere zaken) ineens zwanger en ik heb nu een zoontje. Ben nu al twee keer weer zwanger geweest, helaas beide keren misgegaan, maar mijn angst was dus volledig onterecht (gelukkig!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:13:01 #244
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66647737
De reden dat ik 2 keer temp is omdat ik vaak het piepje niet hor. Dus dan kijk ik en dan doe ik het nog een keer of ik dan het piepje wel hoor.
Ik temp overigens ook in het weeknd om7 uur. Overigens lig ik soms wakker vanaf 6 uur, maar sta niet op. Lig te wachten tot 7 uur maar dat lijkt me niet gunstig ofwel?
Moet dan eigenlijk pissen maar blijf dan vaak liggen.Soms temp ik dan gewoon om 6 zodat ik kan gaan plassen.

Guess, wat jammer zeg.

Prinses, schrappen lijkt mij toch niet nodig?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:23:51 #245
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66649983
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:09 schreef Troel het volgende:
Bucko, ik ben altijd overtuigd geweest van het feit dat ik moeilijk kinderen zou kunnen krijgen omdat mijn ouders dat ook hadden. Desondanks was ik door de anticonceptie heen (ok, dat bleek niet te werken door andere zaken) ineens zwanger en ik heb nu een zoontje. Ben nu al twee keer weer zwanger geweest, helaas beide keren misgegaan, maar mijn angst was dus volledig onterecht (gelukkig!)
ja precies het zegt allemaal weinig! Ik maak(te) me ook veels te druk. Nu veel minder, omdat alles nu gewoon normaal lijkt. Het vrouwenlichaam is zo complex...dus ik moet gewoon geduldig zijn net als iedereen...en oie das moeilijk

Wat fijn dat je angst onterecht was, zo zie je maar he....hopelijk snel een tweede voor jullie!
pi_66651658
inderdaad, het is anders bij iedereen... mijn moeder hoefde maar in haar vingers te knippen en ze was zwanger... de zus van mijn vader had minder geluk, die is nooit zwanger kunnen worden. de zus van mijn moeder heeft met heel veel moeite 1 kindje gekregen en mijn schoonmoeder heeft 7 jaar erover gedaan om de eerste te krijgen... daarna verschillende medische dingen (miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschap) voor ze nog een kindje kreeg. je weet nooit waar het vandaan komt als het meteen wel of juist niet lukt...
gemiddeld duurt het een jaar om zwanger te worden Bucko, maar ik hoop dat je die tijd niet nodig hebt!
pi_66654226
Hier nieuwe ronde, nieuwe kansen.

We gaan er weer voor. Poging 2!!!!!!

Dus wordt veel KVK
Ik moet zeggen dat er nu veel minder druk op staat dan in het begin.
Het was teveel, schat kom we moeten weer...
Het moet wel leuk blijven natuurlijk he
pi_66654742
Jammer Guess en Crazyprincess.. op naar de volgende ronde!

Hier nog steeds bloed, maar nu niet helder zoals gistermiddag maar bijna bruin/rood... erg raar.
Ben de 22ste ongesteld geworden (zondag) en afgelopen zondag begon het ineens weer te bloed (toen nog helder rood) maar nu 1.5 dag later bruinig/rood... Ik snap niks meer van me lichaam en al helemaal niet wanneer ik nou moet gaan testen met de ovulatietesten etc
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:46:36 #249
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66654983
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Ciscostar het volgende:
Jammer Guess en Crazyprincess.. op naar de volgende ronde!

Hier nog steeds bloed, maar nu niet helder zoals gistermiddag maar bijna bruin/rood... erg raar.
Ben de 22ste ongesteld geworden (zondag) en afgelopen zondag begon het ineens weer te bloed (toen nog helder rood) maar nu 1.5 dag later bruinig/rood... Ik snap niks meer van me lichaam en al helemaal niet wanneer ik nou moet gaan testen met de ovulatietesten etc
kan het niet zijn dat je al rond je eisprong zit? Is toch al meer dan een week na de 22e oftewel eerste dag cyclus?
pi_66655669
Eisprong is pas volgende week.. en dit is echt bloed (donker en licht etc)
Zit nu op dag 10 van deze cyclus
  dinsdag 3 maart 2009 @ 16:09:16 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66655947
Lijkt op ontpillen oid, cisco...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66656367
Vervelend ciscostar! Ik zou niet zo goed weten waar het vandaan zou kunnen komen.

Hier nog niets te melden, af en toe wat menstruatie-achtige buikpijn en soms wat misselijkheid denk ik
Kan mezelf moeilijk bedwingen om niet zo'n extra gevoelige test te kopen, maar dat mag ik echt niet van mezelf. Zaterdag mag ik pas een test kopen als er nog geen duivels zijn.
pi_66658108
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Lijkt op ontpillen oid, cisco...
Zou kunnen maar afgelopen 2 mensturaties/cyclussen waren qua bloedingen normaal... En nu ineens dit weer... maar we wachten af
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:08:53 #254
190853 RockabeIIa
pi_66658300
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:04 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Zou kunnen maar afgelopen 2 mensturaties/cyclussen waren qua bloedingen normaal... En nu ineens dit weer... maar we wachten af
Dan kan het toch van ontpillen komen
(wil je geen moed ontnemen, hoor)
pi_66659883
Cisco, aantal weken na Implanon verwijdering heb ik ook last gehad van tussentijds bloedverlies, en helemaal als je aan de pil bent geweest is dit niet raar het eerste jaar te hebben, je lichaam kan er best van in de war zijn ook al denk je dat je cyclus meteen weer normaal is.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66660109
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Poppejans het volgende:
Cisco, aantal weken na Implanon verwijdering heb ik ook last gehad van tussentijds bloedverlies, en helemaal als je aan de pil bent geweest is dit niet raar het eerste jaar te hebben, je lichaam kan er best van in de war zijn ook al denk je dat je cyclus meteen weer normaal is.
en kan ik dan wel zwanger worden?
pi_66662977
Balen ciscostar als je cyclus zo in de war is. Wat dat betreft ben ik blij dat ik al helemaal ontpilt was voor we besloten er voor te gaan.

Volgens mij kun je wel gewoon zwanger worden tijdens het ontpillen. Je cyclus is in de war, maar dat hoeft niet te betekenen dat er geen ei gaat springen. Het is alleen wat lastiger rekenen omdat de boel dus in de war is.
pi_66664351
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:04 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

en kan ik dan wel zwanger worden?
Lijkt me wel, als je een redelijke cyclus hebt, heb je naar alle waarschijnlijkheid ook wel gewoon een eisprong. Daar heeft het tussentijdse bloedverlies DENK ik niks mee te maken hoor.
pi_66668225
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef Fiemeeltje het volgende:
Balen ciscostar als je cyclus zo in de war is. Wat dat betreft ben ik blij dat ik al helemaal ontpilt was voor we besloten er voor te gaan.

Volgens mij kun je wel gewoon zwanger worden tijdens het ontpillen. Je cyclus is in de war, maar dat hoeft niet te betekenen dat er geen ei gaat springen. Het is alleen wat lastiger rekenen omdat de boel dus in de war is.
Gelukkig hebben we de ovulatie testen
pi_66670381
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef Fiemeeltje het volgende:

Een kennis van mij is net zwanger geworden na twee maanden, terwijl zij al vanaf haar 14de aan de pil was. En die slikte ze vaak nog door ook, dus zonder stopweek. Er lijkt niet echt een pijl op te trekken te zijn, heb ik het idee, wat betreft het ontpillen.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:28:33 #261
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66674037
Ik ga maar uit van mijn 2 laatste cyclussen.
Mijn nieuwe NOD mag op 12 april.
Ik twijfel alleen of ik zal gaan tempen deze maand ik wil mezelf niet gek maanden maar aan de andere kant krijg je wel een goed overzicht.
pi_66675844
Balen hoor, Cisco, princess en guess. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, moeten we maar denken.
  woensdag 4 maart 2009 @ 06:33:42 #263
190853 RockabeIIa
pi_66678315
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Een kennis van mij is net zwanger geworden na twee maanden, terwijl zij al vanaf haar 14de aan de pil was. En die slikte ze vaak nog door ook, dus zonder stopweek. Er lijkt niet echt een pijl op te trekken te zijn, heb ik het idee, wat betreft het ontpillen.
Mensen vertellen volgens mij liever succesverhalen dan dat ze een half jaar hebben moeten wachten eer ze zwanger waren, terwijl de succesverhalen eerder uitzondering op de regel zijn en half jaar bezig zijn heel normaal is...

Alles is mogelijk, en dat maakt het zo spannend
pi_66678512
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 06:33 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Mensen vertellen volgens mij liever succesverhalen dan dat ze een half jaar hebben moeten wachten eer ze zwanger waren, terwijl de succesverhalen eerder uitzondering op de regel zijn en half jaar bezig zijn heel normaal is...

Alles is mogelijk, en dat maakt het zo spannend
Tja, ik ken ook mensen die jaren bezig zijn geweest. Ik denk dat het best goed is om een gezonde balans proberen te behouden tussen hoop en vrees....

woensdag 4 maart 2009 @ 08:00:35 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66678735
In mijn omgeving schommelt het ook van 'in 1x raak' tot 'ondanks veel hulp is het niet gelukt' (en alles wat er tussen in zit). Ik weet nog niet waar ik in het rijtje hoor, maar in elk geval niet bij de 1e keer raak

In tegenstelling tot vorige keer doet mijn voorgevel nu wel pijn (maar dat is dus redelijk normaal bij mij in deze tijd van de cyclus). Verder merk ik niks. Geduldig afwachten dus...
pi_66691090
Wat is het hier stil, zeg! Stilte voor de streepjes-storm, hoop ik! Hier nog niks te melden. (behalve stress, veel zin om te snoepen en onvermogen om me te concentreren... wat duurt de tijd toch lang)
Poezebeest en Hurminatore, NOD's ook bijna zie ik. Houden jullie het nog een beetje vol?
pi_66691518
Ronde 2 is begonnen hier
Heb nog geen idee wanneer m'n nieuwe NOD is
pi_66691722
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:00 schreef Asyniur het volgende:
In tegenstelling tot vorige keer doet mijn voorgevel nu wel pijn (maar dat is dus redelijk normaal bij mij in deze tijd van de cyclus).
Daar kan ik over meepraten, Asyniur! Vroeger had ik dat nooit, ben er ook niet echt blij mee moet ik zeggen. Die dingen zitten me echt in de weg, ze zijn nog een cupmaat groter ook...
pi_66693887
Mijn NOD mag er ook uit, zonder nieuwe nog maar even. Heb zo'n wisselende cyclus, geef wel NOD door als ik een ei gespot heb...
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:00:08 #270
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66694258
Ah, klinkt hoopvol Asyniur en Judes.

PZE, misschien wel beter zo ja. Ik vind het wel fijn dat ik mezelf niet met datum in het lijstje zie staan, minder confronterend.

Crazy, succes met ronde 2.

In mijn omgeving is het wisselend, van heel veel die de 1e keer aantellen tot ook een paar waarbij het langer duurde/niet lukt.
pi_66694928
Klopt bumba. Ik vind het op zich geen probleem, maar ik weet het gewoon niet. Deze keer dus 27 dagen en de keer daarvoor 37. Dan kun je moeilijk een nod vaststellen.

Bij mij veel in 1x raak verhalen van naaste familie/vrienden. Van verder weg (vrienden van collega's enzo) hoor ik ook redelijk wat dramatische gevallen.
pi_66697488
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:57 schreef judes het volgende:

[..]

Daar kan ik over meepraten, Asyniur! Vroeger had ik dat nooit, ben er ook niet echt blij mee moet ik zeggen. Die dingen zitten me echt in de weg, ze zijn nog een cupmaat groter ook...
Hoeft alleen helaas niks te zeggen... had ik ook vorige cyclus, pijn en groter en toen toch (wel te laat) maar ongesteld geworden Maar ik hoop van harte dat het bij jullie wel raak is

Morgen maar eens eerste keer ovulatietest proberen, eens kijken wat dat doet
pi_66697552
Hier zijn de duivels gesignaleerd Had vanmorgen al zo'n vermoeden dat het er aan zat te komen. Had welbekende buikpijn en later een beetje bloed. Had niet verwacht dat het meteen de eerste keer raak zou zijn, maar natuurlijk wel ergens gehoopt.

Misschien ga ik deze maand wel ovulatietesten proberen, om te kijken of ik goed zit met mijn idee dat ik rond de 23e mijn ei zal hebben.

Mijn nod mag naar 6 april
pi_66697576
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef Poezebeest het volgende:
Hier zijn de duivels gesignaleerd Had vanmorgen al zo'n vermoeden dat het er aan zat te komen. Had welbekende buikpijn en later een beetje bloed. Had niet verwacht dat het meteen de eerste keer raak zou zijn, maar natuurlijk wel ergens gehoopt.

Mijn nod mag naar 6 april
Jammer! Volgende ronde beter
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:24:07 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66699485
Ik bedoel dus dat ik altijd pijnlijke tetten heb in deze tijd van de cyclus.
Vorige keer was dat niet zo dus toen dacht ik een teken aan de wand te zien (mede doordat ik 1 dag over mijn NOD ging en er verder geen tekenen van een naderende ongesteldheid waren)

Ik wacht gewoon af.
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:23:30 #276
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66701746
Jammer poezebeest.

Oh oke Asyniur, ikke verkeerd begrijp.

Ik heb beetje buikpijn, steken. Weet niet wat er van te denken. Heb ook al een paar dagen hoofdpijn, maar dat kan ook komen door de stress van mn werk. Verder ook wat oneffenheden in mn gezicht. Maar ik wil nergens op hopen dus ik gooi het maar op naderende ongesteldheid.
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:35:57 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66702209
Ik heb het aangepast poezebeest.
pi_66702658
Jammer, Poezebeest! Ook al was het de eerste ronde, het is toch altijd een teleurstelling.

Ik bedoelde idd ook dat ik elke maand last heb van mijn borsten. Van een paar dagen na de eisprong tot het eind van de cyclus... Dus bij mij zegt het helaas ook niks over evt. zwangerschap.
pi_66705580
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:24 schreef Asyniur het volgende:
Ik bedoel dus dat ik altijd pijnlijke tetten heb in deze tijd van de cyclus.
Vorige keer was dat niet zo dus toen dacht ik een teken aan de wand te zien (mede doordat ik 1 dag over mijn NOD ging en er verder geen tekenen van een naderende ongesteldheid waren)

Ik wacht gewoon af.
Tetten

En mijn tetten zijn al gevoelig sinds voor de eisprong. Wel minder dan eerst, maar nog steeds voelbaar
pi_66707163
balen poezebeest... naja, nieuwe ronde nieuwe kansen...
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef judes het volgende:
Wat is het hier stil, zeg! Stilte voor de streepjes-storm, hoop ik! Hier nog niks te melden. (behalve stress, veel zin om te snoepen en onvermogen om me te concentreren... wat duurt de tijd toch lang)
SNOEPEN... IK? HELEMAAL NIET!!! (nou ja, een beetje dan... beetje veel dan...)

Hurminatore... hoe is het nu bij jou?

Ik werd vanmorgen wakker, netjes op tijd om te tempen, was m'n temp (na een paar dagen 36.3) opeens 36.8... klussen dus...
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:12:12 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66711533
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef judes het volgende:
Ik bedoelde idd ook dat ik elke maand last heb van mijn borsten. Van een paar dagen na de eisprong tot het eind van de cyclus... Dus bij mij zegt het helaas ook niks over evt. zwangerschap.
Idem dus hier...
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Tetten
Heb ik 'geleend' van iemand op het forum (huuphuup volgens mij?)
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:11:04 #282
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66713692
Balen poezebeest...

BE,mag mijn NOD naar 12 april
pi_66716689
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:29 schreef mijsje het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker, netjes op tijd om te tempen, was m'n temp (na een paar dagen 36.3) opeens 36.8... klussen dus...
Is het niet zo dat als je temp stijgt je ei al is geweest?

Nouja, ach, klussen is nooit verkeerd natuurlijk...
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:13:51 #284
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66717265
hier ook ongesteld geworden, althans het is niet veel vooralsnog, maar dat was vorige keer ook al niet. Ik hoop wel dat het wat heviger is anders heb ik ook het idee dat het niet helemaal klopt. Zo en nu weer 18-19 dagen wachten op ovulatie....

Op naar ronde 2!
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:27:20 #285
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66717446
Heb vanmorgen getest. Zit op 14 dagen DPO (na ei). Test was negatief. Temp was nog redelijk hoog vanmorgen.
We zien wel....
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:31:44 #286
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66717510
Linkje naar mn tempding, wat denken jullie? Is mijn ei een dag later geweest en heb ik te vroeg getest?
Ik weet namelijk niet meer of ik hem wel gevoeld heb. Ik heb wel iets gevoeld (de da nadat FF een kruis heeft gezet) maar weet het niet meer.

http://www.fertilityfriend.com/home/2455b4
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:37:13 #287
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66717610
Bucko, succes in ronde 2!
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:50:35 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66717849
Het is aangepast Guess!
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:13:03 #289
190853 RockabeIIa
pi_66718342
Bumba, je link doet het niet. Niet dat ik ook maar enig benul heb van zulke overzichtjes ofzo. Ik snap er geen hout van maar hoop dat je over een paar dagen wel een mooie positieve test in handen hebt.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:25:53 #290
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66718670
Ik kan er wel gewoon op klikken. Ik snap er zelf ook niks van daarom vraag ik het. Ik voer het netjes elke dag in enzo haha. Ik doe het nu 3 maanden en elke maand is het al anders. Kan er geen touw aan vast knoppen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:27:55 #291
190853 RockabeIIa
pi_66718733
Oh nu doet ie wel! Strange...
Wat zeggen experts ervan?
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:40:51 #292
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66719034
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh nu doet ie wel! Strange...
Wat zeggen experts ervan?
Ik weet niet wie je daar mee bedoeld maar ze zeggen nog niks. Ik heb in ieder geval niks gehoord.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:48:17 #293
190853 RockabeIIa
pi_66719200
Ik bedoel eigenlijk of je je tempdinges hebt vergeleken met die van anderen. Heb je je verdiept in wat het allemaal betekent, of temp je al 3 maand zonder te weten hoe en wat? Ik niet nl maar volgens mij moet er bij een bepaald resultaat 'iets' gebeuren of juist niet gebeuren.

... tis te vroeg voor dit soort praat zo voor mij
pi_66719667
Bumba, eerlijk gezegd kan ik jouw chart ook niet goed interpreteren... Ik zie geen heel duidelijke tweedeling en je temp gaat erg op en neer aan het eind. Begrijp ik het goed dat FF bij je vorige cyclus geen eisprong heeft kunnen vaststellen? Omdat er geen coverline op staat? Maar als je op die ovutest af gaat zou je zeggen dat je eisprong ook op dag 14 geweest kan zijn. Dus misschien ben je idd nog wat aan de vroege kant.
  Moderator donderdag 5 maart 2009 @ 10:12:41 #295
5428 crew  miss_sly
pi_66719785
Er is wel een duidelijke tweedeling, vind ik en vooral: er is een duidelijke dip waarna de temp omhoog schiet. Echter, ik vind de tweede helft ook wat vreemd. Temp je iedere dag op hetzelfde tijdstip voordat je opstaat? Niet ziek geweest en veel uit bed? Niet vaak laat naar bed en kort (4 uurtjes ofzo) geslapen voor je temperatuurde? Veel gedronken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:24:23 #296
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66722037
Ik temp elke dag op het zelfde uur, 7 uur, ook in het weekend.
Die dip van de 14de dag is te verklaren omdat ik toen om 3 uur snachts heb getempt omdat ik het vliegtuig moest halen om 6.30
Ik lig wel al soms wakker vanaf 6 uur in bed, maar dan sta ik niet op.
Ik sta wel soms 's nachts op om te plassen.

En de maand daarvoor heeft FF mijn eisprong inderdaad niet kunnen vaststellen omdat mijn temp zo schommelde. Mijn cyclus was toen ook 35 dagen. En afgelopen maand dus 26.

Ik vermoed echt dat mijn thermometer kapot is. Vanaf volgende maand ga ik het met een andere thermometer proberen.

Bedankt in ieder geval voor het meekijken.
pi_66723909
Bumba, je zei pas toch iets over dat je een halve minuut later al een hogere temperatuur had? Ik heb dat ook wel eens, dat ik niet zeker weet of ik het piepje gehoord heb, maar mijn temp blijft dan gewoon hetzelfde als ik nog een keer meet. Je zou ook een paar dagen 2 thermometers kunnen gebruiken, als die andere thermometer ook een verschil meet dan weet je in elk geval of het aan je thermometer ligt of niet.

Bij mezelf heb ik wel gemerkt dat het mijn temp nogal beinvloedt als ik er 's nachts uitga om te plassen. Ik let er nu op dat ik niet te veel drink 's avonds, dan ga ik na een uurtje liggen nog 1 keer (anders word ik om half 5 wakker omdat ik zo nodig moet...) en dan lig ik dus netjes van 12 tot 7 plat. Je moet eigenlijk proberen om iedere nacht zo veel mogelijk dezelfde omstandigheden te creeren. Bij sommige vrouwen maakt het niet uit hoe laat ze tempen en onder welke omstandigheden, maar ik heb gelezen dat in de meeste gevallen zelfs een raam dat open of dicht staat een verschil kan veroorzaken, of bijvoorbeeld een extra deken op je bed.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:52:15 #298
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66733298
Is dat zo? Dan denk ik dat het tempen maar ga laten voor wat het is. Mij teveel.
pi_66736628
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef bumbaloe het volgende:
Is dat zo? Dan denk ik dat het tempen maar ga laten voor wat het is. Mij teveel.
Idem, ik heb me eens goed ingelezen en het is hier niet te doen. Om exacte tijden lukt al niet, ik heb slaapdiensten op mn werk, ga/kan dat echt niet op mn werk doen.

Ik hou het maar bij af en toe een aantal dagen ovutestjes doen als ik zelf het idee heb dat ik weer eens wat voel,ondertussen hard hopend ooit nog ongesteld te worden.
pi_66739006
Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn libido zo de lucht in gesprongen, dat we moeilijk nog een eisprong kunnen missen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')