ik ook hoor...quote:
Nopequote:
Zie ook het 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat' topic. In het kort: ik heb nu eindelijk een (kunstmatige) cyclus, maar onze zwemmers zijn ook niet echt kampioenen te noemenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:17 schreef Bucko het volgende:
jammer voor degenen waarbij het deze ronde niet is gelukt....op naar de volgende ronde!![]()
Ik moet donderdag ongesteld worden, heb nu al bruine afscheiding, niet veel maar toch. Ben ook bang dat dit weer de voorbode van mijn menstruatie is, net zoals voorgaande maanden. Ik ga er dus al vanuit dat het niets is geworden.![]()
Was ook pas onze eerste ronde! Dus dat valt dan ook weer mee...
trouwens crazy princes: waarom heb je weinig kans dan? (heb niet alles gelezen)
ah ok, daar kijk ik ook vakerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zie ook het 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat' topic. In het kort: ik heb nu eindelijk een (kunstmatige) cyclus, maar onze zwemmers zijn ook niet echt kampioenen te noemen
En jullie eerste ronde? Kop op, komt vast binnenkort helemaal goed
ja precies het zegt allemaal weinig! Ik maak(te) me ook veels te druk. Nu veel minder, omdat alles nu gewoon normaal lijkt. Het vrouwenlichaam is zo complex...dus ik moet gewoon geduldig zijn net als iedereen...en oie das moeilijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:09 schreef Troel het volgende:
Bucko, ik ben altijd overtuigd geweest van het feit dat ik moeilijk kinderen zou kunnen krijgen omdat mijn ouders dat ook hadden. Desondanks was ik door de anticonceptie heen (ok, dat bleek niet te werken door andere zaken) ineens zwanger en ik heb nu een zoontje. Ben nu al twee keer weer zwanger geweest, helaas beide keren misgegaan, maar mijn angst was dus volledig onterecht (gelukkig!)
kan het niet zijn dat je al rond je eisprong zit? Is toch al meer dan een week na de 22e oftewel eerste dag cyclus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Ciscostar het volgende:
Jammer Guess en Crazyprincess.. op naar de volgende ronde!
Hier nog steeds bloed, maar nu niet helder zoals gistermiddag maar bijna bruin/rood... erg raar.
Ben de 22ste ongesteld geworden (zondag) en afgelopen zondag begon het ineens weer te bloed (toen nog helder rood) maar nu 1.5 dag later bruinig/rood... Ik snap niks meer van me lichaam en al helemaal niet wanneer ik nou moet gaan testen met de ovulatietesten etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |