Tettenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:24 schreef Asyniur het volgende:
Ik bedoel dus dat ik altijd pijnlijke tetten heb in deze tijd van de cyclus.
Vorige keer was dat niet zo dus toen dacht ik een teken aan de wand te zien (mede doordat ik 1 dag over mijn NOD ging en er verder geen tekenen van een naderende ongesteldheid waren)
Ik wacht gewoon af.
SNOEPEN... IK? HELEMAAL NIET!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef judes het volgende:
Wat is het hier stil, zeg! Stilte voor de streepjes-storm, hoop ik! Hier nog niks te melden. (behalve stress, veel zin om te snoepen en onvermogen om me te concentreren... wat duurt de tijd toch lang)
Idem dus hier...quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef judes het volgende:
Ik bedoelde idd ook dat ik elke maand last heb van mijn borsten. Van een paar dagen na de eisprong tot het eind van de cyclus... Dus bij mij zegt het helaas ook niks over evt. zwangerschap.
Heb ik 'geleend' van iemand op het forumquote:
Is het niet zo dat als je temp stijgt je ei al is geweest?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:29 schreef mijsje het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker, netjes op tijd om te tempen, was m'n temp (na een paar dagen 36.3) opeens 36.8... klussen dus...
Ik weet niet wie je daar mee bedoeld maar ze zeggen nog niks. Ik heb in ieder geval niks gehoord.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh nu doet ie wel! Strange...
Wat zeggen experts ervan?
Idem, ik heb me eens goed ingelezen en het is hier niet te doen. Om exacte tijden lukt al niet, ik heb slaapdiensten op mn werk, ga/kan dat echt niet op mn werk doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef bumbaloe het volgende:
Is dat zo? Dan denk ik dat het tempen maar ga laten voor wat het is. Mij teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |