abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66836735
Idd jammer van de test Bumbaloe, maar je kon ook niet weten dat je vanavond ongesteld ging worden. Ik ben er nog niet over uit of ik ovulatietesten wil gebruiken deze maand. Zijn pas net begonnen en mijn lief verklaart me voor gek. Zijn de ovu testen van het kruidvat of de etos ook fijn of raden jullie anderen aan?
pi_66836741
balen Bumba!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:32:57 #103
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66837247
Ik heb ze van het kruidvat gebruikt en bij mij werkten ze prima. Er zitten er 5 in de verpakking en bij mij werden ze van lichter steeds donkerder. Ik heb na de laatste (donkerste) niet meer doorgetest.
Op zw.pagina lees ik alleen maar slechte verhalen over deze testen, zoals elke dag positief enzo.
Maar mijn ervaring is prima.
Ik ga ze nu echer via internet bestellen denk ik, twijfel nog tussen matcare en testjezelf.nu
Ik wil namelijk ook gelijk een andere thermometer bestellen en wellicht dat ik zo'n digitale infrarood oor/hoofd thermometer bestel.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_66837321
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:18 schreef Poezebeest het volgende:
Zijn pas net begonnen en mijn lief verklaart me voor gek. Zijn de ovu testen van het kruidvat of de etos ook fijn of raden jullie anderen aan?
Ik heb mijn ladyphone gebruikt (roze kalender), werkt erg goed. Voor 2 vriendinnen heb ik het met die roze agenda uit mijn telefoon ook opgezocht en met positief resultaat.

Zelf ben ik nu precies 7 weken zwanger, woensdag echo in het ziekenhuis en diegene die de echo afneemt is het meisje dat mijn 1e zoon geholpen heeft ter wereld te komen. Erg leuk dus.

Wel spannend, al eerder miskraam gehad (voor geboorte van mijn zoon) en twijfel soms wel, maar we zullen woensdag zien.

Mijn nicht zag trouwens voor de 2e keer voordat ik het wist dat ik zwanger was, echt had ik maar zo'n gave...

[ Bericht 28% gewijzigd door Kahlen op 08-03-2009 20:41:45 ]
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:40:05 #105
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66837569
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik heb mijn ladyphone gebruikt (roze kalender), werkt erg goed. Voor 2 vriendinnen heb ik het met die roze agenda uit mijn telefoon ook opgezocht en met positief resultaat.
wat heb je opgezocht?
pi_66837702
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef bumbaloe het volgende:
wat heb je opgezocht?
Je voert de eerste dag van je laatste menstruatie in en de duur van je cyclus en je krijgt dan een kalender met kleurtjes. Je kan dan zien op welke dag je eisprong is, op welke dagen je het beste kan vrijen e.d. Je kan dit natuurlijk ook zelf uitrekenen, maar daar ben ik niet zo handig in.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:45:52 #107
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66838091
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:45 schreef Rottdog het volgende:
Erg te spreken is over deze ovulatietesten
http://www.babyboomshop.n(...)mLlJkCFRaA3god00mqag
Lekker, spam
quote:
Zo ontvangt u van ons een gratis extra Starterspakket:

1. Vertel op een forum dat u de ovulatietesten en/of zwangerschapstesten van de Babyboomshop.nl gebruikt door bijvoorbeeld te reageren op een onderwerp van iemand anders of door zelf een onderwerp met een vraag te starten.
(u moet wel geregistreerd zijn. Dit gaat echter heel eenvoudig d.m.v een e-mailadres en is binnen enkele minuten gedaan)
2. Geef aan ons door op welke website u dit gedaan heeft en wat het onderwerp was. U kunt dit invullen tijdens stap 3 van de bestelling onder uw adresgegevens in het vakje opmerkingen.
3. Nadat u het gratis pakket heeft ontvangen, meldt u op dezelfde website dat u van www.Babyboomshop.nl gratis 25 ovulatietesten heeft ontvangen en 5 zwangerschapstesten en dat anderen dit ook kunnen ontvangen (met een korte uitleg hoe).
4. Verder hopen wij dat als u tevreden bent over ons, u ons in de toekomst op het forum nog eens promoot.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:53:20 #109
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66838163
Ik vond deze menstruatiekalender ook prettig maar toen ik mijn Iphone kreeg ben ik een applicatie genaamd LadyBiz gaan gebruiken.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 8 maart 2009 @ 20:55:25 #110
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66838245
ah, dus misschien toch maar de iphone aan gaan schaffen, mag mn abonnement verlengen namelijk

babyboomshop zijn toch gewoon dipsticks?
  zondag 8 maart 2009 @ 20:56:14 #111
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66838288
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Lekker, spam
[..]

Ik denk dat het op Fok! niet meer telt als je dit bericht plaatst. Op zw.pagina mag het in ieder geval niet meer.
  zondag 8 maart 2009 @ 21:09:15 #112
190853 RockabeIIa
pi_66838819
Volgens mij bedoelt Rottdog het goed...
pi_66839058
ik had de ovulatietesten van Sensitest. Die vond ik ook goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66839351
Bumba... jammer...

Ik vind ovutesten op zich erg handig, mits ze bij je werken én je een beetje handig geworden bent in het werken ermee... ik ben er nu ook mee bezig, maar krijg steeds geen duidelijk tweede streepje... en dan is het frustrerend en zonde van het geld...

Overigens zijn die menstruatiekalenders handig om het ongeveer te berekenen maar bij onregelmatige cycli niet echt betrouwbaar... dan kun je volgens mij beter ook ovutestjes gebruiken..
pi_66839649
Ik heb natuurlijk al lang laten berekenen wanneer mijn vruchtbare periode is en er een ei zou zijn door allerlei programma's op internet. Dit is natuurlijk niet heel nauwkeurig. Daarnaast let ik ook op mijn cervixslijm en ik heb het idee dat we wel op het goede moment klussen. Ik wil de ovu testen ook alleen maar gebruiken ter bevestiging.
pi_66845687
Ik had dus op die zwangerschapstest van babyboomshop toch echt een wat vals positieve test.
En de ovutesten ervan heb ik vrijwel altijd best wel dikke twee streepjes op, en wat ik van anderen lees hebben er heel veel dat de tweede streepjes nooit even dik worden als de teststreep, terwijl er wel een eisprong geweest is.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66849151
De kleur van de streep kan ook gedurende de dag wisselen. Ik heb het vorige maand expres de hele maand bijgehouden. Je ziet dat het tweede streepje steeds wat donkerder wordt. Ik testte steeds rond vijf uur 's middags. Toen mijn streepje nogal donker was heb ik ook 's avonds rond negen uur nog eens getest en ja hoor, de overtuigende dubbele streep! Toen ik de volgende dag rond vijven weer testte was het tweede streepje al weer veel lichter. Ik heb alle testtripjes trouwens aan elkaar geplakt zodat je het LH ziet stijgen en weer afnemen. Ook met in m'n achterhoofd dat het makkelijk zou zijn voor latere cycli, dan kun je door vergelijken redelijk beoordelen hoe lang e.e.a. nog duurt.

Ik heb trouwens met sensitest gewerkt, werkte prima.
  maandag 9 maart 2009 @ 07:17:32 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_66849273
BUmba, wat jammer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 9 maart 2009 @ 09:01:58 #119
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66850261
Kahlen aangezien ik al een jaar of 3 bezig ben met het zwanger worden mag ik me wel een beetje expert noemen op het testen van ovulatietesten. Dacht je een gunst te verlenen maar bedankt

Thnx Rock
pi_66850319
Ik heb hier vaak met verbazing naar het gepiel met die goedkope ovu-testen zitten kijken, ik snap er in ieder geval niets van en lees hier ook altijd verhalen van vrouwen die het allemaal maar vaag vinden en nooit zeker weten wanneer zo'n ding nou positief is.
Ik kan je echt die digitale van CB aanraden, ik en nog vier vriendinnen zijn er in 1 keer zwanger mee geworden.. (nou ja, niet van die testen natuurlijk ). Die zijn gewoon superduidelijk, geen getwijfel. Ze zijn wel echt duur, maar ja, als je ze maar 1 keer nodig hebt....
  maandag 9 maart 2009 @ 09:07:36 #121
190853 RockabeIIa
pi_66850359
Dan maar goedkoop, hoor. Ik vond de dipsticks van de sensitest prima en superduidelijk.
pi_66851148
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:05 schreef peterfan het volgende:
Die zijn gewoon superduidelijk, geen getwijfel. Ze zijn wel echt duur, maar ja, als je ze maar 1 keer nodig hebt....
Ja, of misschien wel maandenlang.. dikke doei die prijs is echt absurd.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66851821
Ze zijn inderdaad wel belachelijk duur! Ik moest ook echt even slikken. Maar ja, ik en dus vier (!)vriendinnen hebben ze maar 1 keer hoeven gebruiken..Toeval misschien, maar toch! Ik denk ook niet dat ik ze maandenlang zou gebruiken hoor, ga je aan failliet. Maar ik lees hier dat sommigen dus wel maanden met die andere bezig zijn, in totaal ben je dan net zo veel geld kwijt en bij ons werkte die CB dus in 1 keer meteen perfect... misschien voor sommigen toch het proberen waard dan toch?
Het is maar een tip..
pi_66853977
Die uitrekenkalenders hebben bij mij nooit gelijk omdat ik onregelmatige cyclussen heb. Ik heb ook een wisselende luteale fase en die gebruiken ze meestal om het te berekenen. Ik heb nu 1 keer de dipstick ovutesten van sensitest gebruikt en die bevielen mij prima. Ik vind de testen de je zo in de winkel kunt halen ook veel te duur. Ik gebruik de testen trouwens naast het bijhouden van mijn temp en andere symptomen, gewoon ter bevestiging ook. Ik denk dat ik deze maand zo'n pakketje van babyboomshop ga bestellen, en dan ga ik ook vrolijk ergens spammen voor een gratis tweede pakket! Goede tip hoor, Rottdog, en alsof zo'n linkje nou zo veel plek inneemt. En niemand dwingt je er op te klikken... (snap sowieso niet waarom mensen die hier anders nooit posten het nodig vinden om moeilijk te komen doen...)

@bumba, jammer dat je ook weer naar de volgende ronde doormoet.
  maandag 9 maart 2009 @ 11:33:20 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_66854070
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef peterfan het volgende:
Ze zijn inderdaad wel belachelijk duur! Ik moest ook echt even slikken. Maar ja, ik en dus vier (!)vriendinnen hebben ze maar 1 keer hoeven gebruiken..Toeval misschien, maar toch! Ik denk ook niet dat ik ze maandenlang zou gebruiken hoor, ga je aan failliet. Maar ik lees hier dat sommigen dus wel maanden met die andere bezig zijn, in totaal ben je dan net zo veel geld kwijt en bij ons werkte die CB dus in 1 keer meteen perfect... misschien voor sommigen toch het proberen waard dan toch?
Het is maar een tip..
Het in 1 keer raak zijn gaat helaas voor veel mensen hier niet op. Er lopen hier daarnaast ook mensen rond met een compleet onregelmatige cyclus en als dan heb je toch al meer tests nodig.

Ja, het werkt misschien in 1 keer, maar dan moet het ook maar net in 1 keer raak zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')