Ik heb mijn ladyphone gebruikt (roze kalender), werkt erg goed. Voor 2 vriendinnen heb ik het met die roze agenda uit mijn telefoon ook opgezocht en met positief resultaat.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:18 schreef Poezebeest het volgende:
Zijn pas net begonnen en mijn lief verklaart me voor gek. Zijn de ovu testen van het kruidvat of de etos ook fijn of raden jullie anderen aan?
wat heb je opgezocht?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik heb mijn ladyphone gebruikt (roze kalender), werkt erg goed. Voor 2 vriendinnen heb ik het met die roze agenda uit mijn telefoon ook opgezocht en met positief resultaat.
Je voert de eerste dag van je laatste menstruatie in en de duur van je cyclus en je krijgt dan een kalender met kleurtjes. Je kan dan zien op welke dag je eisprong is, op welke dagen je het beste kan vrijen e.d. Je kan dit natuurlijk ook zelf uitrekenen, maar daar ben ik niet zo handig in.quote:
Lekker, spamquote:Op zondag 8 maart 2009 20:45 schreef Rottdog het volgende:
Erg te spreken is over deze ovulatietesten
http://www.babyboomshop.n(...)mLlJkCFRaA3god00mqag
quote:Zo ontvangt u van ons een gratis extra Starterspakket:
1. Vertel op een forum dat u de ovulatietesten en/of zwangerschapstesten van de Babyboomshop.nl gebruikt door bijvoorbeeld te reageren op een onderwerp van iemand anders of door zelf een onderwerp met een vraag te starten. (u moet wel geregistreerd zijn. Dit gaat echter heel eenvoudig d.m.v een e-mailadres en is binnen enkele minuten gedaan)
2. Geef aan ons door op welke website u dit gedaan heeft en wat het onderwerp was. U kunt dit invullen tijdens stap 3 van de bestelling onder uw adresgegevens in het vakje opmerkingen.
3. Nadat u het gratis pakket heeft ontvangen, meldt u op dezelfde website dat u van www.Babyboomshop.nl gratis 25 ovulatietesten heeft ontvangen en 5 zwangerschapstesten en dat anderen dit ook kunnen ontvangen (met een korte uitleg hoe).
4. Verder hopen wij dat als u tevreden bent over ons, u ons in de toekomst op het forum nog eens promoot.
quote:
Ja, of misschien wel maandenlang.. dikke doei die prijs is echt absurd.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:05 schreef peterfan het volgende:
Die zijn gewoon superduidelijk, geen getwijfel. Ze zijn wel echt duur, maar ja, als je ze maar 1 keer nodig hebt....
Het in 1 keer raak zijn gaat helaas voor veel mensen hier niet op. Er lopen hier daarnaast ook mensen rond met een compleet onregelmatige cyclus en als dan heb je toch al meer tests nodig.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef peterfan het volgende:
Ze zijn inderdaad wel belachelijk duur! Ik moest ook echt even slikken. Maar ja, ik en dus vier (!)vriendinnen hebben ze maar 1 keer hoeven gebruiken..Toeval misschien, maar toch! Ik denk ook niet dat ik ze maandenlang zou gebruiken hoor, ga je aan failliet. Maar ik lees hier dat sommigen dus wel maanden met die andere bezig zijn, in totaal ben je dan net zo veel geld kwijt en bij ons werkte die CB dus in 1 keer meteen perfect... misschien voor sommigen toch het proberen waard dan toch?
Het is maar een tip..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |