Hele lange ja... want vanaf je eisprong is het 12 a 14 dagen toch..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:15 schreef Fiemeeltje het volgende:
Kijk cisco, dát ziet er beter uit. Zou dan wel weer een lange cyclus worden voor je zeg...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:33 schreef bumbaloe het volgende:
Kennen jullie het SMEP plan?
Ik merk nu dat ik dat ongemerkt aan het doen ben, of in ieder geval iets wat er op lijkt.
Klussen vanaf dag 8 om de dag. Vanaf dag 10 ovutestjes.
En ik wilde eigenlijk vanaf vandaag 3 dagen elke dag, alleen weet ik natuurlijk niet of mn ovutestje positief is.
quote:SMEP Sperm Meets Egg Plan
Although SMEP(Sperm Meets Egg Plan) is generally used by women after a miscarriage it can be a great plan to stick to when first trying to conceive or if other attempts are failing.
The plan:
*Start baby making intercourse on CD8 and continue every second day until you get a + OPK.
*Start your OPK testing on CD10 and continue until you have a positive, still having intercourse every second day.
*Once your OPK turns positive, have baby making intercourse for 3 consecutive nights/days, skip the 4th day and have intercourse on the 5th day just for good measure.
*If your OPK doesn't turn positive, continue with intercourse every second day until CD35 then test for pregnancy.
*Remember that it is common for a woman who ovulates regularly to have an annovulatory cycle once in a while, so don't panic if you have 1 or 2 cycles where ovulation does not occur. If annovulatory cycles continue, see your GP or FS.
Good luck to those who try the plan. I might give it a go this month myself. If you try and it's successful let everyone know
[..]
Ik voel nog helemaal niets, behalve dat ik opeens borsten als meloenen heb, maar dat kan ook van de chocolade eitjes komen die ik uit frustratie de afgelopen week heb zitten etenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:34 schreef sterrenmunt het volgende:
goedemorgen,
Asyniur, wauw wat leuk trouwen! gefeliciteerd hoor!! Zou ook wel willen maar dan moeten we eerst het huis van mijn vriend verkopen. En ik wil niet zwanger trouwen trouwens.
en troel, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
minniemin, de eerste cyclus nadat ik stopte met de pil duurde ook zo lang, drie zwtesten tegen aan gegooid en werd op dag 38 dus ongesteld. Voelde wel van alles trouwens, ik wist dat het er aan zat te komen. Voel jij iets?
mijsje, wij gebruiken het woord klussen hier niet hoor. Ik vond het afgelopen keren wel vreselijk dat 'moeten' sexen om zwanger te worden, maar ja dat hoort er nou eenmaal bij.
Ik heb er nu echt enorme spijt van dat ik mijn carriere steeds voorrang heb gegeven. Aan de andere kant weet ik dat ik er eerder eigenlijk nog niet aan toe was. Ik ben gewoon een laatbloeier, altijd al geweest.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit met een dilemma. Mijn baan bevalt me steeds minder (ver weg, druk, sfeer etc.), nu heb ik een baan aangeboden gekregen op fietsafstand. Maar we zijn dus druk bezig met een kindje... Wat nu? Help.
Dat bedoelde ik inderdaad ook te zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef RockabeIIa het volgende:
pze, neem die kans op een leukere baanen komt er snel eenkindje dan heb je mazzel dat je een kindje krijgt en komt er minder snel een kindje heb je iig een leuke baan
beetje mosterd na de maaltijd maar Dit dus...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef RockabeIIa het volgende:
pze, neem die kans op een leukere baanen komt er snel een kindje dan heb je mazzel dat je een kindje krijgt en komt er minder snel een kindje heb je iig een leuke baan
Ik denk dat ik nog niet zwanger ben hoor.. gewoon lange cyclus en een laat ei!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
of toch zwanger Cisco![]()
ik vind het in elk geval spannend met jou zo
precies! is ook de juiste instelling hoor, maar ik zou het wel leuk vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:29 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog niet zwanger ben hoor.. gewoon lange cyclus en een laat ei!
We zien het over 2 weken wel
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
precies! is ook de juiste instelling hoor, maar ik zou het wel leuk vinden
Gisteren LH piek... Dat betekent vandaag of morgen eisprong. Hup, verder klussen jullie...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:33 schreef Ciscostar het volgende:
[..]![]()
Hier streepje van ovu test weer wat lichter, gisteren dus duidelijke eisprong
Komt goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:21 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Gisteren LH piek... Dat betekent vandaag of morgen eisprong. Hup, verder klussen jullie...
Aangepast hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mag mijn NOD op 4 april?
Drank bedoel je? ik heb geen alcohol gedronken vandaag, en sowieso een half uur niks gedronken voordat ik teste.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:59 schreef Incantrix het volgende:
Oh, ik dénk dat dat wel zou kunnen, een arts heeft me wel eens gezegd dat je soms wel eens wat bloedverlies kunt hebben wanneer er een hormoonwisseling optreed in je lijf. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar misschien heb je er iets aan?
[edit]Maar ik meen trouwens ook in de bijsluiter te hebben gelezen dat de tests niet betrouwbaar zijn als je gedronken hebt..[/edit]
Ow bah, wat balen! en wat irritant die onzekerheidquote:Op zondag 22 maart 2009 00:51 schreef MinnieMin het volgende:
Woei, poppejons en cisco, dat ziet er allemaal klusbaar uit hoor!
@alle lieve hoopvolle reacties: Ik moet gewoon echt wachten op mijn cyclus vrees ik. Heb vandaag voor het probeersel een ovulatietest gedaan. Die was negatief. Dus niet zwanger, en ook geen ovulatie.
Zet mijn NOD maar op 13 april, dan kan ik eventjes tot die datum gaan relaxen, want dit is ook niks.
Dat is dus of een ei klussen dus!quote:Op zondag 22 maart 2009 07:15 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen met ochtendurine
Ga es terug in bed en soepen enzo jij!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:11 schreef Poppejans het volgende:
Waah Prinses, dan vallen we misschien wel gelijk!
Dank v het reageren iedereen, ik ben helemaal hyper , en ook maar aan de SOEP gegaan hahaha, ooh ik heb volgens mij echt eindelijk een eisprong!!
wel jammer dat ik geen zwtest in huis heb, anders had ik die voor alle zekerheid echt wel gedaan.
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ga es terug in bed en soepen enzo jij!![]()
![]()
Dan kunnen we je over een week of 2 verwelkomen in z&g
Dan maak je maar even zin hoor!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:19 schreef Poppejans het volgende:
lieve aanmoediging!
Vanavond maar weer hoor, in de ochtend vind ik dat niks
2x per dagquote:Op zondag 22 maart 2009 10:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan maak je maar even zin hoor!
Minstens 2x per dag!![]()
iemand zei laatst iets over kwaliteit en kwantiteit...![]()
Fijn dat je toch vrij snel na de mk nu weer een cyclus hebt!quote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef happyme28 het volgende:
Wahhh... Poppejans wat super!! Ik zou nog even doortesten om te zien of ze ook minder duidelijk worden
Hier mag mijn NOD heel voorzichtig op 15 april. Spannend!
Oeh, wel vertellen hoor!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef Ciscostar het volgende:
Poppejans dat is een eisprong streepje hoor! Die had ik vrijdag ook
Alleen gisteren was hij nog bijne net zo donker.. zal straks weer eens ffies plasje doen kijken wat streepje dan zegt
Ja, ik vind het echt balen dat ik geen zwtest meer in huis heb!! Maar ik kan het als het goed is ook snel genoeg zien aan de ovulatietests, als die weer licht kleuren was het hopelijk een eisprong, blijven ze na paar dagen nog steeds donker.. ja dan ga ik echt wel met zo'n digitale CB testen!!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
Jeetje Poppejans, bij jou ook al zo spannend zeg...
Wel jammer dat er van jouw cyclus verder weinig bekend is. Want dat bloedverlies van van de week, kan dat niet ook net zo goed innestelingsbloeding geweest zijn?
Succes met klussen voor de zekerheid in elk geval
precies!! spannend hoor!!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt balen dat ik geen zwtest meer in huis heb!! Maar ik kan het als het goed is ook snel genoeg zien aan de ovulatietests, als die weer licht kleuren was het hopelijk een eisprong, blijven ze na paar dagen nog steeds donker.. ja dan ga ik echt wel met zo'n digitale CB testen!!
Oke! Dan ben ik benieuwd wat het vandaag gaat worden qua streepje en morgen. Hij zou in theorie dus vandaag nog lichter moeten zijn en morgen bijna wegquote:Op zondag 22 maart 2009 11:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh, wel vertellen hoor!
zo'n piek kan 2 dagen blijven dacht ik, daarna moet het streepje weer lichter worden
Ik heb elke dag in de middag tussen 17.00 en 18.00 getest. Wel wat laat maar ivm met werk enzo voor dit tijdstip gekozen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:13 schreef Poppejans het volgende:
Bumba, die testen hebben jou deze keer dus alleen maar meer onzeker gemaakt, dat is jammer zeg!
Je teste wel op dezelfde tijdstippen? er zeggen ook weer mensen dat je meerdere keren op een dag moet testen om zo zeker je piek niet te kunnen misseb(al geloof ik ook niet helemaal dat zoiets daar aan kan liggen hoor)
Jammergenoeg woon ik niet in NB, anders stond ik serieus wel even bij je op de stoep! nou wil ik het liefste direct weten of ik zwanger ben
Hmm als ze een AH to GO erbij hebben misschien? En anders de dienstdoende apotheek?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Poezebeest het volgende:
Wordt heel wat af geklust deze dagen! Hopelijk is het ook allemaal raak, dat zou erg mooi zijn!
Tierr, heeeel spannend wat er morgen gaat komen! Ik duim in ieder geval heel hard voor je!
Ik vind dat ze zwangerschapstesten gewoon op het tankstation moeten verkopen!
Dit klinkt echt zo in geheim taal, hihi, alsof we weer een stel pubers zijn die briefjes doorgeven in de klas.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Ik heb elke dag in de middag tussen 17.00 en 18.00 getest. Wel wat laat maar ivm met werk enzo voor dit tijdstip gekozen.
Maargoed, ik heb tot nu toe vanaf dag 8 om de dag SOEP gegeten en misschien dat ik vandaag nog een keer opschep dus daar zal het in ieder gevel niet aan liggen
Ja, ik ook dat meen ik serieus! Heb gister gelukkig wel weer een pakketje dipsticks besteld met iets van 9zw testen erin haha, zit ik iig komende weken niet meer zonder.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind dat ze zwangerschapstesten gewoon op het tankstation moeten verkopen!
Dat zijn er nog best veel, hop die auto in Poppejans en richting de eerste de beste stad die koopzondag heeft!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:17 schreef bumbaloe het volgende:
Hier alle koopzondagen
http://www.koopzondag.com(...)2-B4340A40CA2E_4.htm
Hier hetzelfde hoor, ik teste de 12e om 17.00 uur. Toen een wat donkerder streepje, maar niet zo donker als de controlestreep. Om 21.00 spatte het tweede streepje eraf en de 13 om 17.00 uur was het streepje net zo licht als die van de dag ervoor. Mijn piek is dus ook maar heel kort.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Waarom geloof je dat niet dan, Poppejans?
Niet om mijn gelijk te halen hoor maar sommige vrouwen hebben echt maar heel kort een piek. Sommige mensen vinden hun ei helemaal niet ondanks dat ze toch ovuleren. Ik vind dat vrij logisch eigenlijk want elk lichaam is anders en reageert ook anders op hormonen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef Poezebeest het volgende:
Ohja, seksen hoeft niet alleen om baby's te maken, dat kan ook gewoon voor de lekker
Haha dames dames... fijne dag gewenst!! Maar dat gaat zo te lezen wel lukken!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:07 schreef bumbaloe het volgende:
Jemig poppejans, je maakt het wel errug spannend zeg meid! Woon je in NB? Ik heb er anders nog wel eentje voor je liggen.
Ook daar woon ik niet, woon in t midden van het land, wel heel lief aangeboden! Maar ik ga pas testen als maandagavond er nog steeds zo'n vette streep staat, en dat is vast niet zo.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:29 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Haha dames dames... fijne dag gewenst!! Maar dat gaat zo te lezen wel lukken!
Ik woon trouwens in FR Popppejans en heb er ook wel één liggen...
Hahaquote:Op zondag 22 maart 2009 20:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco, wij hadden een synchroonei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |