abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67273046
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:21 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Gisteren LH piek... Dat betekent vandaag of morgen eisprong. Hup, verder klussen jullie...
Komt goed
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67273626
Mag mijn NOD op 4 april? Ik denk dat ik vannacht mijn ei had, aangezien ik gisteravond en vanmorgen een behoorlijk donkere streep had en nu vanmiddag bijna niks meer...

Oh ja: vanmorgen was mijn temperatuur 36,8 (0,3 hoger dan de rest van de week). Kan dat al van de eisprong van vannacht zijn dan?
pi_67276686
Zo, heb weer van alles gemist denk ik... Gelukkig weer wat streepjes!!! Gefeliciteerd, Troel!
SMEP, lol. Vorige ronde hebben wij na positieve ovutest 3 dagen achter elkaar geklust... Daar moest ik toen een week van bijkomen... Dat wordt het dus niet voor ons!
pi_67276882
Iedereen lekker aan de SOEP

MinniMin heb jij nogmaals getest??

Ik heb een heleboel ovutesten bestelt, kan ik dagelijks eens kijken of er weer een eisprong in zicht komt.
Van de week 2 dagen wat rozig/rood bloedverlies gehad, toen ik hier terug ging lezen zag ik dat ik dat vorige maand ook had.Hmm
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:43:44 #30
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67278742
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mag mijn NOD op 4 april?
Aangepast hoor
Wordt spannend rond die datum met meerder nodjes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67279805
Thanks Rocka! Zeker spannend!
pi_67280722
HUH, ik heb even jullie hulp nodig, ik heb donderdag en vrijdag wat bloedverlies gehad, slijm en wat rood.
Doe ik NET weer even een ovutestje sinds lange tijd, heeft ie echt waar een vette tweede streep!
Kan je een eisprong hebben als je daarvoor bloed verloren bent??

Of is zo'n ovutest erg gevoelig voor iets, dattie ergens zeer sterk op kan hebben gereageerd?
(naar wat ik heb gedronken vanavond ofzo?)

Kan eventueel wel fotootje maken, het is echt een vette streep, dat heb ik nog nooit gehad
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67280815
Verdorie, is er geen dipstick kenner meer aanwezig?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:59:07 #34
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67280944
Oh, ik dénk dat dat wel zou kunnen, een arts heeft me wel eens gezegd dat je soms wel eens wat bloedverlies kunt hebben wanneer er een hormoonwisseling optreed in je lijf. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar misschien heb je er iets aan?

[edit]Maar ik meen trouwens ook in de bijsluiter te hebben gelezen dat de tests niet betrouwbaar zijn als je gedronken hebt..[/edit]
3!
pi_67281086
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:59 schreef Incantrix het volgende:
Oh, ik dénk dat dat wel zou kunnen, een arts heeft me wel eens gezegd dat je soms wel eens wat bloedverlies kunt hebben wanneer er een hormoonwisseling optreed in je lijf. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar misschien heb je er iets aan?

[edit]Maar ik meen trouwens ook in de bijsluiter te hebben gelezen dat de tests niet betrouwbaar zijn als je gedronken hebt..[/edit]
Drank bedoel je? ik heb geen alcohol gedronken vandaag, en sowieso een half uur niks gedronken voordat ik teste.
's avonds wel een groot blikje energy spul

Jemig, ik ben weer helemaal
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:12:08 #36
95408 Incantrix
pi_67281342
Oooww, sorry, dan legde ik dat stukje over wat je had gedronken verkeerd uit. Excuus

Ehm, ja, dat kan ik me voorstellen. Waar in je cyclus zit je nu? Als je bloedverlies op tijd was en je nu ongesteld zou moeten worden, zou het dan niet kunnen betekenen..? Of moet je je eisprong nog hebben? Verwarrend inderdaad :S
3!
pi_67281410
[img][/img]

Dit is de test
Ik weet dus niet waar/of ik een cyclus heb, een eisprong zou zomaar terugkunnen komen, maar ik ben al maanden niet ongesteld geweest
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:19:00 #38
95408 Incantrix
pi_67281548
Hoei, zo'n dikke streep heb ik ook één keer gehad, de eerste cyclus dat ik die testjes gebruikte. Ja, om heel eerlijk te zijn (erg moeilijk oordelen natuurlijk als je geen arts bent, maargoed) moet ik echt heel erg denken aan het verhaal van mijn arts over enig bloedverlies wanneer je lijf een hormoonverandering doormaakt. Dat zou betekenen dat je nu héél erg dicht op een eisprong zit! Oh, echt, ik hoop het zo voor je! Ik wist niet dat je al zo lang niet ongesteld bent geweest, ik ga nu echt megahard voor je duimen. Ik hoop echt dat het een eisprong is!!
3!
pi_67281639
Dankjewel! Echt hartstikke lief dat je hier even meekeek en reageerde!

Ben benieuwd of het iets te betekenen heeft, ik blijf wel even aan het ovutesten komende dagen
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:26:12 #40
95408 Incantrix
pi_67281779
Tuurlijk Poppejans, dat is juist zo fijn aan dit topic: even de steun vinden die je af en toe nodig hebt. Het is fijn om met kindjes bezig te zijn, maar het gaat niet altijd over rozen he? voor jou hoor!

En ja, ik hoop het ook, echt heel erg. Testen lijkt me een goed plan, misschien even de staafjes bewaren om te kunnen vergelijken? Ennuhm, niet vergeten te klussen, voor de zekerheid ook
3!
pi_67282042
Dat bloedverlies is natuurlijk wel gek, maar kan volgens mij 100 oorzaken hebben. Die ovutest lijkt op de mijne van gisteravond en vanmorgen. Een goed idee om te klussen, het ziet er wel uit als eitijd.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:40:07 #42
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67282142
Spannend Pops! Smeppen meid!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67283124
Poppejans en ciscostar, klussen maar!!!!
Incantrix, spannend al die gekke symptomen die hopelijk op twee streepjes duiden!

Ik ga deze cyclus nog geen ovulatietesten gebruiken, wil er niet al te veel mee bezig zijn.
pi_67283351
Woei, poppejons en cisco, dat ziet er allemaal klusbaar uit hoor!

@alle lieve hoopvolle reacties: Ik moet gewoon echt wachten op mijn cyclus vrees ik. Heb vandaag voor het probeersel een ovulatietest gedaan. Die was negatief. Dus niet zwanger, en ook geen ovulatie.

Zet mijn NOD maar op 13 april, dan kan ik eventjes tot die datum gaan relaxen, want dit is ook niks.
pi_67283875
Minniemin, een negatieve ovulatietest is wel vervelend Is die wel positief geweest of heb je geen gebruik gemaakt van ovulatietesten? In ieder geval een voor jou omdat je zo lang moet wachten
pi_67285805
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:51 schreef MinnieMin het volgende:
Woei, poppejons en cisco, dat ziet er allemaal klusbaar uit hoor!

@alle lieve hoopvolle reacties: Ik moet gewoon echt wachten op mijn cyclus vrees ik. Heb vandaag voor het probeersel een ovulatietest gedaan. Die was negatief. Dus niet zwanger, en ook geen ovulatie.

Zet mijn NOD maar op 13 april, dan kan ik eventjes tot die datum gaan relaxen, want dit is ook niks.
Ow bah, wat balen! en wat irritant die onzekerheid
pi_67285844

Vanmorgen met ochtendurine
  zondag 22 maart 2009 @ 08:21:11 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67285977
quote:
Op zondag 22 maart 2009 07:15 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]

Vanmorgen met ochtendurine
Dat is dus of een ei klussen dus!
Of je bent zwanger!

Ga maar uit van het eerste
Hop hop, terug naar je bed/bank/aanrecht/keukentafel
haal door wat niet van toepassing is
pi_67286039
Goedzo Poppejans, dat is een ei lijkt me. Eigenlijk mag het niet met je eerste plasje van de dag volgens mij, maar deze is wel heel duidelijk.
Mijn ei was er ook hoor, ik had gisteren een stijging in temperatuur en vandaag was hij zelfs nog 0,4 graden hoger dan gisteren om dezelfde tijd. Mooi zo.
pi_67286060
Oe poppejans dat lijkt op een LH piek. Zodra je testje weer lichter wordt is je piek achter de rug en kun je binnen 20 tot 48 uur je ei verwachten. Klussen dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')