Komt goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:21 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Gisteren LH piek... Dat betekent vandaag of morgen eisprong. Hup, verder klussen jullie...
Aangepast hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mag mijn NOD op 4 april?
Drank bedoel je? ik heb geen alcohol gedronken vandaag, en sowieso een half uur niks gedronken voordat ik teste.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:59 schreef Incantrix het volgende:
Oh, ik dénk dat dat wel zou kunnen, een arts heeft me wel eens gezegd dat je soms wel eens wat bloedverlies kunt hebben wanneer er een hormoonwisseling optreed in je lijf. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar misschien heb je er iets aan?
[edit]Maar ik meen trouwens ook in de bijsluiter te hebben gelezen dat de tests niet betrouwbaar zijn als je gedronken hebt..[/edit]
Ow bah, wat balen! en wat irritant die onzekerheidquote:Op zondag 22 maart 2009 00:51 schreef MinnieMin het volgende:
Woei, poppejons en cisco, dat ziet er allemaal klusbaar uit hoor!
@alle lieve hoopvolle reacties: Ik moet gewoon echt wachten op mijn cyclus vrees ik. Heb vandaag voor het probeersel een ovulatietest gedaan. Die was negatief. Dus niet zwanger, en ook geen ovulatie.
Zet mijn NOD maar op 13 april, dan kan ik eventjes tot die datum gaan relaxen, want dit is ook niks.
Dat is dus of een ei klussen dus!quote:Op zondag 22 maart 2009 07:15 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen met ochtendurine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |