SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste Reacties:quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb vandaag heerlijk met eli op mn rug 1,5 uur gewandeldin de girasol, die ik dus zat was
en meneer heeft lekker getukt op mn rug!![]()
we hebben er fotpptje van gemaakt met de telefoon, dus kmoet ff wachten tot hij over de mail naar me toe komt.
Wel leuk al die verslaafden in een topicquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Dus je girasolletje gaat nog niet de deur uit?
Oow ik denk dat een Tommie jullie heel goed staat, lekker fleurige kleurtjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Ben weer aan het twijfelen
Maar een extra doek (lees: didy red tom ) kan uiteraard nooit kwaad, toch? Ben bijna *kuch* jarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:34 schreef Macka66 het volgende:
Slotsom: Didymos is kleurenblind en ze hebben iig een ander fototoestel nodig!
Ik heb de paar keer dat ik iets geruild heb vooral geprobeerd om er een doek voor terug te krijgen (of zoveel geld zodat ik die doek kon kopen) die ik graag wilde hebben. Zonder al te precies naar de prijzen te kijken. Op een paar uitzonderingen na liggen de prijzen toch allemaal redelijk dicht bij elkaar en is het maar net wat de gek er voor geeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil "Linnie" misschien wel ruilen.. maar ik weet niet wat haalbaar is eigenlijk
Ik ben bezig op ebay en wacht op nieuwe bij Didymos! Misschien morgen wat van ebay.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ja zeg zijdeglans is veel mooierder maar daar betaal je ook wel voor![]()
Ik wil "Linnie" misschien wel ruilen.. maar ik weet niet wat haalbaar is eigenlijk
Cattie heb jij nog succes met winnen? Of wacht je nog op nieuwe linnies bij Didy?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oow ik denk dat een Tommie jullie heel goed staat, lekker fleurige kleurtjes15 meiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig idd, dat die kleuren zo hetzelfde lijken! Dragen ze ook vergelijkbaar?*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Dat wordt nog lastig vergelijken tussen een gr 2 van 100% katoen, een gr 4 van 40% wol en 60% katoen, en een gr 6 van 30% zijde en 70% katoenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
15 mei
Grappig idd, dat die kleuren zo hetzelfde lijken! Dragen ze ook vergelijkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |