abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:09:45 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66897936
Het vorige deel: Slank #612: Zonder rel of gekloot of gescheld aub

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66897978
Oeh Fipo
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 15:12:04 #3
163650 Greys
pi_66898042
Muis, die TT
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor pastasaus heb je, Greys? Als dat ook al vet bevat, zou ik zeggen: laat die feta maar hangen. Los van het feit dat ei en feta me een ranzige combi lijkt

En kap eens met die eierkoeken, ga eens wat substantieler eten dan crackers met slankie!
Pastasaus: --> drie blikjes tomatenpuree met daar ui en prei en winterpeen doorheen en wat water en kruiden en dan in laten dikken tijdens het koken. Zit daar vet in? Geen idee?

Feta zal ik laten zitten. Ik hou het wel bij wat ei door de sla en wat tomaat en komkommer.

Eierkoeken: kap ik nog even niet mee, sorry Ik moet een manier zien te vinden die voor mij te doen is zonder te flippen en weer naar mijn sigaretten te grijpen. Die eierkoek - ik zal het vanaf nu bij 1 per dag houden - is voor mij tijdens lijnen iets 'lekkers, zodat ik niet het idee heb dat ik mezelf aan het kwellen ben Ik ken mezelf, anders hou ik het niet vol. Ontbijten kan/doe ik nooit, dus ik ben al blij dat ik dan een eierkoek eet voordat ik ga werken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66898082
Ik geloof dat het weer ietsjes met je gaat he Muis
En Greys aan de groente zag ik nog in de gauwigheid

Er knort wat in mij, tijd voor T: Appel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66898190
pfff ik heb mijn dag niet : (

Gelukkig kon ik net de paaseitjes weerstaan... ik vind het altijd zo moeilijk daar vanaf te blijven...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:18:24 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66898297
haaaaai allen *zwaai zwaai*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_66898331
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Muis, die TT
[..]

Pastasaus: --> drie blikjes tomatenpuree met daar ui en prei en winterpeen doorheen en wat water en kruiden en dan in laten dikken tijdens het koken. Zit daar vet in? Geen idee?

Feta zal ik laten zitten. Ik hou het wel bij wat ei door de sla en wat tomaat en komkommer.

Eierkoeken: kap ik nog even niet mee, sorry Ik moet een manier zien te vinden die voor mij te doen is zonder te flippen en weer naar mijn sigaretten te grijpen. Die eierkoek - ik zal het vanaf nu bij 1 per dag houden - is voor mij tijdens lijnen iets 'lekkers, zodat ik niet het idee heb dat ik mezelf aan het kwellen ben Ik ken mezelf, anders hou ik het niet vol. Ontbijten kan/doe ik nooit, dus ik ben al blij dat ik dan een eierkoek eet voordat ik ga werken.
Door jouw pastasaus zit geen vet! Echt 0%! Misschien dan nog een tartaartje of wat mager gehakt door de saus?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 15:20:03 #8
163650 Greys
pi_66898366
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:03 schreef conleche het volgende:
Greys: Jouw lijstje is bijna alleen maar carbs!!
En dat zegt me dus - nog steeds helaas - zo weinig. Is dat erg dan, alleen carbs?
Ga ik daar slecht van afvallen denk je? Of is het gewoon niet zo best voor de gezondheid?
quote:
Wel goed dat je weer serieus bezig bent!
Nou ja... wéér serieus... eigenlijk als ik eerlijk ben nu pas voor het eerst.
Hiervoor deed ik maar wat en af en toe eens een streng dagje dat dan altijd halverwege mislukte
Maar toen was het ook niet echt nodig, afvallen. Ik vond mezelf best slank en als ik naar die kont-badkamer foto keek vond ik mezelf gewoon 'goed' en niet te dik of te dun.
En nu vind ik mezelf vreselijk dus moet ik wel. Ik pas niet eens meer in mijn nieuwste jeans. Slechte zaak.
Maar ik ben nul gemotiveerd eerlijk gezegd, ik doe het op de automatische piloot.

Ben nog steeds geen vrolijkerd zoals je merkt, maar ik ga hier niet meer klagen verder over mijn rotstemming en kom alleen serieus meedoen met lijstjes
quote:
Ik zou als lunch bv een stukje koud vlees met een salade meenemen, of had je nu geen koelkast op het werk?
Oke. Even simpele vraag:
'Een stukje koud vlees'. Noem eens een voorbeeld? Hoe kom ik er aan? Bedoel je dan een leftover van de avond er voor ofzo, fricandeau of rosbief of...? Want ons vlees 's avonds gaat eigenlijk altijd op dus ik heb de volgende dag nooit stukjes koud vlees
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 15:20:56 #9
163650 Greys
pi_66898397
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Door jouw pastasaus zit geen vet! Echt 0%! Misschien dan nog een tartaartje of wat mager gehakt door de saus?
Ohhhhhhhhhh ja, sorry
Mager rundergehakt doe ik er ook bij!
Vergeten te noemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66898429
Wij gaan vandaag als uitdaging (spannend leven hier ) alle restjes groente en kliekjes opmaken bij het avondeten, ipv naar de winkel. We hebben nu als maaltijdsoep bedacht: spinazie-broccolisoep met gefruite uitjes en stukjes magere rookworst. Kan toch wel?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:22:52 #11
148689 Muis006
pi_66898486
Greysie, ik ga je echt niet aanvallen op je eierkoeken - daar zijn die dingen veel te lekker voor

Ik moet straks boodschappen doen met mijn mister (krijg ik ook meteen wat frisse lucht) en dan ga ik denk ik ook een pak halen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 15:23:21 #12
163650 Greys
pi_66898502
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:21 schreef Laureline het volgende:
Wij gaan vandaag als uitdaging (spannend leven hier ) alle restjes groente en kliekjes opmaken bij het avondeten, ipv naar de winkel. We hebben nu als maaltijdsoep bedacht: spinazie-broccolisoep met gefruite uitjes en stukjes magere rookworst. Kan toch wel?
Heel goed van jullie! Heel crisisbewust!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:25:05 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66898573
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
Even een Vik-je-bent-stoer-zoen nog snel
Tot later!
.

Het zit er weer op voor vandaag. Het meeste ging goed, andere dingen iets minder. Maar ik oefen gewoon flink door deze week en dan gaat het volgende week vast beter . Wel grappig: ik moest op een gegeven moment zinnen afmaken en toen meende ik 'bananenbier' te horen Maar dat bestaat niet, dus ik zo van: "haha, ik hoor bananenbier, maar dat slaat nergens op, dus..." en zij zo van: "ja het is wel bananenbier hoor!" .

@ cc: ik ben best ongeduldig hoor (ongeduldiger dan ik hier laat blijken iig). Maar ik moet er maar op rekenen dat het gewoon flink wat tijd kan gaan kosten. Ik behoor iig niet tot de lucky few die vrijwel meteen kunnen spraakverstaan.

@ vmw: heb eigenlijk geen last meer van duizeligheid, alleen bij het liggen en opstaan zo af en toe

@ Muis: foei, met je roomboter! (al hadden we hier ook een user die zwoer bij roomboter en andere dingen uit grootmoeders keuken; wie was dat ook alweer? Een studente psychologie die hier regelmatig kwam...). En pas je wel goed op jezelf, Muis! .

@ Co: wat ben je slank! Nu niet meer afvallen hoor! (al is het alleen maar omdat ik dan al helemaal stikjaloers word )

En wie is eierkoekje? Greys?

BJ! Hoe gaat het met je?

Zo, nu ben ik bijgelezen en bijgereageerd Als ik iemand vergeten ben, geef dan maar even een gil
Niet meer actief op Fok!
pi_66898677
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Het zit er weer op voor vandaag. Het meeste ging goed, andere dingen iets minder. Maar ik oefen gewoon flink door deze week en dan gaat het volgende week vast beter . Wel grappig: ik moest op een gegeven moment zinnen afmaken en toen meende ik 'bananenbier' te horen Maar dat bestaat niet, dus ik zo van: "haha, ik hoor bananenbier, maar dat slaat nergens op, dus..." en zij zo van: "ja het is wel bananenbier hoor!" .

al hadden we hier ook een user die zwoer bij roomboter en andere dingen uit grootmoeders keuken; wie was dat ook alweer?
Minilotje?

En klinkt goed Viking, dat je zo'n gek woord al verstaat. Toch lijkt het me heel erg zwaar allemaal, succes ermee .
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:29:27 #15
148689 Muis006
pi_66898736
quote:

[..]

.

@ cc: ik ben best ongeduldig hoor (ongeduldiger dan ik hier laat blijken iig). Maar ik moet er maar op rekenen dat het gewoon flink wat tijd kan gaan kosten. Ik behoor iig niet tot de lucky few die vrijwel meteen kunnen spraakverstaan.

@ vmw: heb eigenlijk geen last meer van duizeligheid, alleen bij het liggen en opstaan zo af en toe

@ Muis: foei, met je roomboter! (al hadden we hier ook een user die zwoer bij roomboter en andere dingen uit grootmoeders keuken; wie was dat ook alweer? Een studente psychologie die hier regelmatig kwam...). En pas je wel goed op jezelf, Muis! .

@ Co: wat ben je slank! Nu niet meer afvallen hoor! (al is het alleen maar omdat ik dan al helemaal stikjaloers word )

En wie is eierkoekje? Greys?

BJ! Hoe gaat het met je?

Zo, nu ben ik bijgelezen en bijgereageerd Als ik iemand vergeten ben, geef dan maar even een gil
D'r is niks mis met roomboter en ik eet het hooguit één keer per dag.

En fijn dat je revalidatie steeds beter gaat, ook al is het langzaam. Gewoon geduld blijven hebben en oefenen, dan gaat het in no time beter
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 15:29:38 #16
70532 loveli
N
pi_66898747
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
Nou ja... wéér serieus... eigenlijk als ik eerlijk ben nu pas voor het eerst.
Hiervoor deed ik maar wat en af en toe eens een streng dagje dat dan altijd halverwege mislukte
Maar toen was het ook niet echt nodig, afvallen. Ik vond mezelf best slank en als ik naar die kont-badkamer foto keek vond ik mezelf gewoon 'goed' en niet te dik of te dun.
Grappig, je komt voor de gezelligheid naar Slank en nu wil je afvallen. De juiste volgorde is af (willen) vallen en dan blijven voor de gezelligheid
quote:
Oke. Even simpele vraag:
'Een stukje koud vlees'. Noem eens een voorbeeld? Hoe kom ik er aan? Bedoel je dan een leftover van de avond er voor ofzo, fricandeau of rosbief of...? Want ons vlees 's avonds gaat eigenlijk altijd op dus ik heb de volgende dag nooit stukjes koud vlees
Ik koop een voordeelverpakking kipfilet, laat dat een minuut of 20 koken en laat het dan uitlekken. Alles gaat in een tupperware doos in de koelkast en als ik zin heb in een tussendoortje of kip voor op brood nodig heb, ligt het voor het grijpen. Soms snij ik ook een paar filetjes in blokjes en die vries ik in, zodat ik als ik geen zin heb om te koken binnen no time rijst + kip + prei ofzo op m'n bord heb.
crap in = crap out
pi_66898758
Volgens mij begin ik me weer iets beter te voelen
Kan ik tenminste aan een opdracht werken en mezelf een beetje nuttig maken
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:29:48 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66898760
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Minilotje?

En klinkt goed Viking, dat je zo'n gek woord al verstaat. Toch lijkt het me heel erg zwaar allemaal, succes ermee .
Nee, niet minilotje. Iemand die hier vaker kwam. Och, hoe heet ze nou . Het was iets met een A geloof ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_66898780
Als er geen koud vlees overblijft, dan moet je voortaan iets meer maken? Koude stukjes kip in de koelkast is echt erg handig om te hebben staan! Als je even zin hebt in iets en een wortel echt niet trekt (o wat een briljante woordspeling ) dan pak je zo'n stukje kip, eventueel met een mager dipje. Zelfde geldt voor kleine balletjes rundergehakt, stukjes fricandeau en kalkoen.

Je moet er gewoon plezier in krijgen. In dat afvallen en het niet als straf zien. Het is soms iets meer werk om er iets van te maken, maar je kan echt lekker eten en toch nog afvallen.
pi_66898790
En een eierkoek is maar 90 kcal zie ik net! De helft van een boterham pindakaas. Nou, dan zou ik er ook niet te moeilijk over doen.
Greys, ik zou wel iedere dag even je eten invoeren op de caloriechecker, dat helpt mij tenminste goed: zie je ineens hoeveel (of hoe weinig!) je gegeten hebt, en hoeveel je nog 'mag'. Door te zorgen dat die lijstjes bij mij niet te dol worden (dus altijd onder de 2000 blijven), val ik best goed af. Ook eet ik vrij veel eiwit, omdat ik hier las dat je dan veel sneller verzadigd blijft, dus veel zuivel, vis of mager vlees. Maar verder zal het me worst wezen of die calorieën nou van macrobiotische granen komen of een verse Zeeuwse bolus
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:31:11 #21
148689 Muis006
pi_66898808
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Grappig, je komt voor de gezelligheid naar Slank en nu wil je afvallen. De juiste volgorde is af (willen) vallen en dan blijven voor de gezelligheid
[..]
Zo ben ik er ook ingekomen mijn eerste post was geloof ik een samenvatting over alle onderwerpen in het topic op dat moment.
pi_66898815
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, niet minilotje. Iemand die hier vaker kwam. Och, hoe heet ze nou . Het was iets met een A geloof ik.
Alcarin? Verder onthou ik echt niet alle namen .
pi_66898820
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alcarin
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:32:13 #24
148689 Muis006
pi_66898854
En dankzij Co heb ik zin in kip.

dinsdag 10 maart 2009 @ 15:34:20 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66898932
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Alcarin? Verder onthou ik echt niet alle namen .
Ja! Die was het! .
Niet meer actief op Fok!
pi_66899025
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 15:41:02 #27
163650 Greys
pi_66899176
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben hierheen gelokt voor de gezelligheid door niet nader te noemen persoon (he Co? )
Nou nee hoor, niet gelokt. Meer van 'Ik zit daar-en-daar en daar is het ook gezellig!'. En daarna ben ik eigenlijk nooit meer weggegaan! Nou ja, een aantal keer dramatisch gegild dat ik het hier gehad had door gedoetjes... dat wel
quote:
Ik koop een voordeelverpakking kipfilet, laat dat een minuut of 20 koken en laat het dan uitlekken. Alles gaat in een tupperware doos in de koelkast en als ik zin heb in een tussendoortje of kip voor op brood nodig heb, ligt het voor het grijpen. Soms snij ik ook een paar filetjes in blokjes en die vries ik in, zodat ik als ik geen zin heb om te koken binnen no time rijst + kip + prei ofzo op m'n bord heb.
Bekentenis: ik heb nog nooit van mijn leven kip gekookt.
Het klinkt ook zo... smakeloos Of is het dat niet? Gekookte kip? Ik hou van gebraden en gerookte kip, maar als gekookte ook goed te doen is, gekookt it will be!
En krijg jij een kilo dan binnen de houdbare datum op? (Nog even voor de duidelijkheid voor deze keukenprinses: je mikt die kipfilets in zijn geheel in een grote pan kokend water? )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66899181
Loveli, hoe lang blijft die kip goed?
De lokale super heeft een kilo kipfiletjes voor 3.99 in de aanbieding maar ik denk niet dat we een kilo eten met zijn tweetjes.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:41:17 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66899184
Wat Laurine zegt...

Ik voer zo af en toe ook in bij cal. checker en wat ik nu zo ongeveer eet is 1800 kcal. Wel fijn om te weten

Viking, veel oefenen ja, fier op u
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66899255
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben hierheen gelokt voor de gezelligheid door niet nader te noemen persoon (he Co? )
Nou nee hoor, niet gelokt. Meer van 'Ik zit daar-en-daar en daar is het ook gezellig!'. En daarna ben ik eigenlijk nooit meer weggegaan! Nou ja, een aantal keer dramatisch gegild dat ik het hier gehad had door gedoetjes... dat wel
[..]

Het klinkt ook zo... smakeloos Of is het dat niet? Gekookte kip? Ik hou van gebraden en gerookte kip, maar als gekookte ook goed te doen is, gekookt it will be!
En krijg jij een kilo dan binnen de houdbare datum op? (Nog even voor de duidelijkheid voor deze keukenprinses: je mikt die kipfilets in zijn geheel in een grote pan kokend water? )
Ik kook ze wel met een bouillonblokje erbij voor de smaak.
Nou ja, die ene keer dat ik het probeerde en weer eens veel te weinig geduld had, waardoor er op een gegeven moment een gehakselde kipfilet in het water dreef omdat 'm steeds doorsneed om te kijken of ie al gaar was
pi_66899273
Goed dat je het zo serieus aanpakt Greys!
In het begin is calorieën tellen zoals Laureline zegt en af en toe de verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten checken misschien wel een goed idee. Op den duur ontwikkel je vanzelf wel een gevoel voor hoe ongezond dingen zijn en wat voor voedingsstoffen erin zitten en dan kun je wat meer op gevoel gaan werken.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:44:38 #32
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 15:46:19 #33
163650 Greys
pi_66899372
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:30 schreef Laureline het volgende:
En een eierkoek is maar 90 kcal zie ik net! De helft van een boterham pindakaas. Nou, dan zou ik er ook niet te moeilijk over doen.
Greys, ik zou wel iedere dag even je eten invoeren op de caloriechecker, dat helpt mij tenminste goed: zie je ineens hoeveel (of hoe weinig!) je gegeten hebt, en hoeveel je nog 'mag'. Door te zorgen dat die lijstjes bij mij niet te dol worden (dus altijd onder de 2000 blijven), val ik best goed af. Ook eet ik vrij veel eiwit, omdat ik hier las dat je dan veel sneller verzadigd blijft, dus veel zuivel, vis of mager vlees. Maar verder zal het me worst wezen of die calorieën nou van macrobiotische granen komen of een verse Zeeuwse bolus
Ik heb het twee uur geleden, nog voordat ik het hier kwam posten, op valtaf.nl in zitten voeren
Daar had ik al een (stoffige) account! Ik wil rond de 1400 per dag gaan zitten, daar moet ik wel van afvallen volgens mij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66899461
Je bent lang, toch? Dan zou ik zeker niet lager dan 1400 gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 15:48:58 #35
163650 Greys
pi_66899476
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik kook ze wel met een bouillonblokje erbij voor de smaak.
Nou ja, die ene keer dat ik het probeerde en weer eens veel te weinig geduld had, waardoor er op een gegeven moment een gehakselde kipfilet in het water dreef omdat 'm steeds doorsneed om te kijken of ie al gaar was
Dit had ik zelf kunnen schrijven!
Tenminste, nog nooit kip gekookt, maar ik zie bij mezelf ook al een aan flarden gesneden filetje drijven!
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed dat je het zo serieus aanpakt Greys!
In het begin is calorieën tellen zoals Laureline zegt en af en toe de verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten checken misschien wel een goed idee. Op den duur ontwikkel je vanzelf wel een gevoel voor hoe ongezond dingen zijn en wat voor voedingsstoffen erin zitten en dan kun je wat meer op gevoel gaan werken.
Dankjewel Nu hopen dat ik het vol hou, maar ik had het Co beloofd dat ik vanaf gister op mijn eten zou gaan letten om de ikbenmetrokengestoptschade verder te beperken en wellicht al wat schade weg te kunnen werken. Co, eigenlijk zou het fijn zijn als je iedere dag even om mijn lijstje kon vragen. Dat klinkt belachelijk kinderachtig enzo, maar dat is dan een stok achter de deur dat ik hier elke dag het lijstje verplicht moet posten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 15:50:02 #36
163650 Greys
pi_66899511
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Je bent lang, toch? Dan zou ik zeker niet lager dan 1400 gaan.
Ik ben 1.82. Dan maar op 1500 gaan zitten denk je?
Ik dacht iets krapper te gaan zitten in verband met het stoppen met roken en ik weet nog steeds niet zeker of je stofwisseling daar nou wel of niet van vertraagt tijdelijk, of dat ik die 7 kilo er allemaal zelf aan heb zitten vreten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:50:09 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66899515
Lijstje:

O: citroenkwark
T: appel (gewoon, want in CI-huis)
L: twee bolletjes pindakaas, één bolletje pure hagelslag, 'luxe' broodje met rauwe ham en ei + twee glazen melk (beetje veel, maar ik at in het CI-huis en dat was zo gezellig )
T: microwave appel
D: taco's
Niet meer actief op Fok!
pi_66899524
Betekent dat ook dat we voortaan geacht worden om je lijstjes eens kritisch te bekijken?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 15:51:38 #39
163650 Greys
pi_66899568
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Betekent dat ook dat we voortaan geacht worden om je lijstjes eens kritisch te bekijken?
Ja!

En in het begin niet al te streng zijn over het gebrek aan groen
Maar in het begin vooral letten op het aantal kcal Het groen daar ga ik aan werken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:51:38 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66899570
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
Co, eigenlijk zou het fijn zijn als je iedere dag even om mijn lijstje kon vragen. Dat klinkt belachelijk kinderachtig enzo, maar dat is dan een stok achter de deur dat ik hier elke dag het lijstje verplicht moet posten.
Ik wil je (ook) wel om je lijstje vragen heurrr .
Niet meer actief op Fok!
pi_66899606
Ik heb natuurlijk absoluut geen verstand van kip, maar kun je het niet ook grillen voor wat meer smaak?

Goed dat je serieus met de lijstjes aan de slag gaat, Greys!
Eten kan net zo goed een beloning zijn als een sigaret.
Ik kan me er echt op verheugen dat ik over 40min een overheerlijk knackebrodje mag eten.
Om de twee uur eten werkt bij mij heel goed als vervanging van de sigaret, zeker omdat ik ook om de twee uur een kop koffie of thee mag van mezelf, dus eigenlijk mag ik elk uur iets.
Misschien kun je je voor lekkere dingen nog laten inspireren door het bento-topic?
Zodat je eten er nog wat meer als een traktatie uitziet.
pi_66899613
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit had ik zelf kunnen schrijven!
Tenminste, nog nooit kip gekookt, maar ik zie bij mezelf ook al een aan flarden gesneden filetje drijven!
[..]

Dankjewel Nu hopen dat ik het vol hou, maar ik had het Co beloofd dat ik vanaf gister op mijn eten zou gaan letten om de ikbenmetrokengestoptschade verder te beperken en wellicht al wat schade weg te kunnen werken. Co, eigenlijk zou het fijn zijn als je iedere dag even om mijn lijstje kon vragen. Dat klinkt belachelijk kinderachtig enzo, maar dat is dan een stok achter de deur dat ik hier elke dag het lijstje verplicht moet posten.
Das goed hoor liefje. Als jij me een lijst stuurt van alle dingen die je lekker vindt, wil ik ook wel een menuutje voor je in elkaar zetten!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:53:47 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66899644
Lijst:
5 x volkorenboterham met osseworst
1 x groentesoep
appel, peer, pruim, sinaasappel, halve komkommer, tomaat
Halve gekookte bloemkool en een ribkarbonaadje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 15:54:20 #44
70532 loveli
N
pi_66899666
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
ik ben ermee begonnen omdat ik niet zo goed tegen zuivel kan en wel meer eiwitten binnen wilde krijgen. Een stukje gekookte kip krijg ik ook veel makkelijker weg op de vroege ochtend dan een bak kwark. Tussen de middag gaat het vaak op brood of in een salade (salade bij mij bestaat uit een paar flinters sla en 'goodies', stukjes appel, kaas, eigenlijk alles wat geen sla is). Mijn geheime wapen om de kip lekker te maken is dit kruidenzout, ook voor de CUL-ers onder ons een aanrader:
http://www.cederhof.com/wadden-kruidenzout-eko.html

Bereiding: zet een grote pan met water op tot het kookt. Mik filets in pan. Ga fokken. Als je denkt 'shit, het zal nu toch wel klaar zijn', heb je meestal gelijk. Ik geloof dat ze gaan drijven als ze gaar zijn.

Gekookt vlees blijft wel een paar dagen goed, drie dagen lukt zeker en als je het niet vertrouwt moet je het aan Boris vragen, katten eten geen bedorven vlees. (Dat is mij ten minste verteld. Als het niet klopt heb ik naar alle waarschijnlijkheid in het verleden bedorven vlees gegeten.)
Wat ik niet binnen die dagen op denk te eten verdwijnt in de vriezer.
crap in = crap out
pi_66899671
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:03 schreef conleche het volgende:
PF!! 158?? Ik ben 168 (da's al klein zat!) heb lengtemaat 34 gekocht omdat 32 net te kort was. (34 is iets te lang, maar niet met hakken). En ik heb geen brede heupen, maar in de rondte ben ik niet superdun en m'n kont is er ook nog steeds. Vind ik allemaal niet erg. Waar ik wel een beetje van baal is dat m'n borsten echt zijn gekrompen. Maar goed je kan niet alles hebben, I guess. En wat Tink zegt klopt ook wel hoor: maat 28 ziet er eigenlijk wel hetzelfde uit, als je 'm vult dan. En Als Greys met haar lengte maat 26 zou hebben, dan zou dat ridicuul dun zijn!!

Greys: Jouw lijstje is bijna alleen maar carbs!! Wel goed dat je weer serieus bezig bent! Ik zou als lunch bv een stukje koud vlees met een salade meenemen, of had je nu geen koelkast op het werk?
168 is toch niet zo klein? Ik ben maar 6 cm langer en ik ben "lang", dus dat snap ik ook nooit zo goed..
pi_66899678
O en kip koken is natuurlijk prima, maar alle andere manieren van klaarmaken ook hoor. (Ik ben bv dol op gemarineerde, gegrilde kip.)
pi_66899683
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben 1.82. Dan maar op 1500 gaan zitten denk je?
Ik dacht iets krapper te gaan zitten in verband met het stoppen met roken en ik weet nog steeds niet zeker of je stofwisseling daar nou wel of niet van vertraagt tijdelijk, of dat ik die 7 kilo er allemaal zelf aan heb zitten vreten
Hmja, daar zit wel wat in. Anders begin je gewoon eens met 1500 en kijk je hoe dat werkt? Als je bijna niet afvalt kun je altijd nog lager gaan zitten. Toevallig vanochtend nog iets gelezen over de langdurige schade die je kunt krijgen als je lange tijd te weinig eet, dus misschien ben ik er nu wat té huiverig voor.
pi_66899747
Wat zijn we weer fijn ontopic
Mijn lijstje vandaag is echt niet goed, maar ziek zijn bevordert niet je eetlust
O: een handje cornflakes (moest iets eten en wilde niets)
L: 2 appeltjes uit de magnetron met kaneel
T: liga (begon weer een beetje honger te krijgen)
D: lasagnette
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 15:58:47 #49
163650 Greys
pi_66899815
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil je (ook) wel om je lijstje vragen heurrr .
Da's goed hoor, graag! Zit jij me ook maar achter mijn kont aan!
Hoe strenger hoe beter!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:59:23 #50
148689 Muis006
pi_66899836
Ik zit op 1047 kcal tot nu toe

Mijn onderhoud is 1500.
pi_66899851
Even over een verneukte stofwisseling. Volgens mij is dat een omkeerbaar iets. Ik had door jarenlang af en toe te crashen een behoorlijk langzame stofwisseling. Maar nu kan ik eigenlijk vrij veel eten zonder aan te komen. Dat komt natuurlijk ook door het sporten en zo. Maar toch heb ik de indruk, dat ook in rust mijn verbranding sneller gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 10-03-2009 16:38:31 ]
pi_66899869
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
Even over een verneukte stofwisseling. Volgens mij is dat een omkeerbaar iets. Ik had door jarenlang af en toe te crashen een behoorlijk langzame stofwisseling. Maar nu kan ik nu eigenlijk vrij veel eten zonder aan te komen. Dat komt natuurlijk ook door het sporten en zo. Maar toch heb ik de indruk, dat ook in rust mijn verbranding sneller gaat.
Dat idee heb ik inderdaad ook
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 16:01:45 #53
163650 Greys
pi_66899918
Ik krijg er bijjjjjna zin in op deze manier om te gaan lijnen

Loveli, onwijs bedankt! Ik ga het zeker doen, die kipfilets koken!
Ik denk dat Heer G dat ook lekker op zijn broodjes zal vinden die hij mee naar het werkt neemt dus dat het dan wel op komt binnen die paar dagen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:03:17 #54
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66899975
getverderrei. Het sneeuwt nog steeds, ik ben gevallen met de fiets omdat het zo glad is en ik ben zo ontzettend chagarijnig. Ruzie met het vriendje om niets, en kan hem niet bellen omdat z'n telefoon nog hier ligt.

bah bah bah bah. Het is niet mijn dag vandag...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66899984
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
Even over een verneukte stofwisseling. Volgens mij is dat een omkeerbaar iets. Ik had door jarenlang af en toe te crashen een behoorlijk langzame stofwisseling. Maar nu kan ik nu eigenlijk vrij veel eten zonder aan te komen. Dat komt natuurlijk ook door het sporten en zo. Maar toch heb ik de indruk, dat ook in rust mijn verbranding sneller gaat.
Hoe lang is dat geleden, dat het nog traag was?
pi_66900048
Ik krijg echt zin om met Greys mee te doen
pi_66900093
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hoe lang is dat geleden, dat het nog traag was?
Weet ik niet precies. Ik ben hier 2 jaar geleden begonnen, zowel met gezonder eten, als met sporten en toen was het in het begin nog traag. Maar dat het me echt opviel dat ik eigenlijk niet meer aankom, ook al eet ik soms best veel, dat is pas iets van de laatste maanden. Ik denk dat het dus geleidelijk aan gaat en dat het vooral door het sporten is gekomen en omdat ik niet idioot weinig at, zodat m'n lijf niet ging hamsteren.
pi_66900100
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef AKnynke het volgende:
getverderrei. Het sneeuwt nog steeds, ik ben gevallen met de fiets omdat het zo glad is en ik ben zo ontzettend chagarijnig. Ruzie met het vriendje om niets, en kan hem niet bellen omdat z'n telefoon nog hier ligt.

bah bah bah bah. Het is niet mijn dag vandag...
Hè bah...
Ga even iets fijns doen, lekker onder een dekentje een serie kijken ofzo, misschien voel je je daarna beter.
pi_66900126
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:54 schreef conleche het volgende:
O en kip koken is natuurlijk prima, maar alle andere manieren van klaarmaken ook hoor. (Ik ben bv dol op gemarineerde, gegrilde kip.)
Ja, ik ook. Citroensap met verse kruiden, bijvoorbeeld

Loveli, is dat een soort selderijzout, net als Herbamare van Dr. Vogel? Dat laatste eet ik altijd op mijn eitjes

Zo, de taart-sessie zit er weer op. Dat vind ik altijd lastig; meestal bakt men zelf 4 of 5 taarten en probeert iedereen dan minstens 3 stukjes Maar ik heb het bij een plakje -vrij zware- kokos-chococake gehouden
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 16:07:51 #60
163650 Greys
pi_66900161
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef P.F het volgende:
Doe! Al hoef jij niet veel kwijt toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66900194
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef P.F het volgende:
Dus ik ben niet de enige die enthousiast wordt van Greys?
pi_66900201
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Weet ik niet precies. Ik ben hier 2 jaar geleden begonnen, zowel met gezonder eten, als met sporten en toen was het in het begin nog traag. Maar dat het me echt opviel dat ik eigenlijk niet meer aankom, ook al eet ik soms best veel, dat is pas iets van de laatste maanden. Ik denk dat het dus geleidelijk aan gaat en dat het vooral door het sporten is gekomen en omdat ik niet idioot weinig at, zodat m'n lijf niet ging hamsteren.
Hm, 2 jaar is nog wel te overzien. Wel fijn dat je lichaam blijkbaar dit lagere gewicht ook vast wil houden.
pi_66900211
Greys: heb je je onderhoudsniveau en je BMR al berekend? Daar zou ik eerst maar eens van uitgaan.

Nynke, Toch eens naar die pil kijken?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 16:12:48 #64
163650 Greys
pi_66900338
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Greys: heb je je onderhoudsniveau en je BMR al berekend? Daar zou ik eerst maar eens van uitgaan.

Ooit. For fun Maar dus niet onthouden.
Ik ga even kijken wat het ook alweer was! Goeie!

Dikke kus voor Nynke. Dat soort dagen en gevoelens zijn hartstikke klote! Weet er helaas alles van.
De zon gaat weer voor je schijnen, beloofd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66900471
Ik doe mee aan van die klikprogramma's,. Dan moet je ff naar een website kijken en dan krijg je een punt.
Klik ik net, krijg ik deze:
http://www.doublepoints.nl/members/websites.php?id=2227
hoe toepasselijk.

Al heb ik zo mijn bedenkingen over het boek.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 16:15:55 #66
163650 Greys
pi_66900476
quote:
Uitkomst BMR: 1581
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.

En aangezien ik op het moment nul komma nul sport, is dat ook mijn onderhoudsniveau.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66900603
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.

En aangezien ik op het moment nul komma nul sport, is dat ook mijn onderhoudsniveau.
Maar absolute rust is toch als je slaapt ofzo? Je doet op een dag toch wel iets meer dan dat?
Je kunt op valtaf.nl precies invullen wat je 24 uur lang gedaan hebt, dat geeft ook wel een goed beeld.
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 16:18:40 #68
70532 loveli
N
pi_66900612
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, is dat een soort selderijzout, net als Herbamare van Dr. Vogel? Dat laatste eet ik altijd op mijn eitjes
Die ken ik niet, ik weet wel dat het een stuk lekkerder is dan het kruidenzout van een ander merk wat mijn eigen reformzaak verkocht. Er zit wel selderij in. Toen ik verhuisde was het eerste wat m'n huisgenoot zei "het kruidenzout laat je toch wel staan, hoop ik?"
crap in = crap out
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:21:35 #69
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66900734
quote:

ja. probleem is dat langzamerhand alle andere pillen gehad heb, en toch wel graag een vorm van anticonceptie wil hebben. En ik weet niet of ik me zo vertrouwd voel om hier om dat soort dingen naar een dokter te gaan, en zou ook niet weten waar ik heen moet etc. etc. etc.
pi_66900735
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is onzin. Maar ik zou dus, als ik jou was, minstens 1600 kcal/dag aanhouden
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:22:52 #71
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66900789
voor Greys.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:25:23 #72
148689 Muis006
pi_66900913
Ik zie hartstikke bleek en als ik teveel rouge op doe zie ik eruit als een Cliniclown dus dat gaat ook niet werken.
pi_66900971
Vik ik heb net weer je blogje gelezen
Het gaat vast helemaal goedkomen
pi_66901013
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe! Al hoef jij niet veel kwijt toch?
Ik ben eigenlijk een ergere groente nietlust en een snoeper dan jij. Maar dat valt niet zo op, of zo.
Nee, maar ik moet wel weer sporten!! En gezond eten!! En gewoon goed worden! En nu m'n tram halen want ik heb een eetdate!
pi_66901053
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie hartstikke bleek en als ik teveel rouge op doe zie ik eruit als een Cliniclown dus dat gaat ook niet werken.
Ik vind dat ik er fab uitzie met blush. Hij wil mijn (Mac ) blush weggooien want ik ben net een clown
Meningsverschillen
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 16:28:50 #76
70532 loveli
N
pi_66901054
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja. probleem is dat langzamerhand alle andere pillen gehad heb, en toch wel graag een vorm van anticonceptie wil hebben. En ik weet niet of ik me zo vertrouwd voel om hier om dat soort dingen naar een dokter te gaan, en zou ook niet weten waar ik heen moet etc. etc. etc.
Welke pillen heb je gehad? In onderstaande link kun je kijken welke hormonen dat waren.
http://www.anticonceptie-online.nl/overzicht_horm.htm
Er bestaan ook andere vormen van ac, misschien net wat minder makkelijjk voor vriendje, maar als jij happy bent, is vriendje ook happy. Toch?
crap in = crap out
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:30:45 #77
148689 Muis006
pi_66901123
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind dat ik er fab uitzie met blush. Hij wil mijn (Mac ) blush weggooien want ik ben net een clown
Meningsverschillen
De mijne is van chanel en die ruikt keilekker maar als er iets is dat ik geleerd heb, is het dat je rustig aan moet doen met rouge

En nu ga ik, boodschappen doen en koken en eten en dan naar mijn oude middelbare school.

doei
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:32:25 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66901192
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:26 schreef Miss_S het volgende:
Vik ik heb net weer je blogje gelezen
Het gaat vast helemaal goedkomen
.

Net voor het eerst Taco horen miauwen (lees: mekkeren, want hij wil eten) met CI. Klonk nergens naar, maar ik hoorde het iig en dat was eerder niet zo, ook al deed ik nog zo m'n best .
Niet meer actief op Fok!
pi_66901221
quote:

[..]

Meningsverschillen
Mannen De mijne heeft een goede smaak wat betreft meubels en inrichting en z'n eigen kleren, maar dan houdt het wel op. Als ik wil horen hoe fabuleus ik eruitzie in iets of met iets, dan vraag ik m'n moeder of vriendinnen
pi_66901274
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Net voor het eerst Taco horen miauwen (lees: mekkeren, want hij wil eten) met CI. Klonk nergens naar, maar ik hoorde het iig en dat was eerder niet zo, ook al deed ik nog zo m'n best .
Cool! Heeft ie al door dat je 'm nu hoort? Indien ja, hou je maar vast dan
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:34:19 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66901276
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

De mijne is van chanel en die ruikt keilekker maar als er iets is dat ik geleerd heb, is het dat je rustig aan moet doen met rouge

En nu ga ik, boodschappen doen en koken en eten en dan naar mijn oude middelbare school.

doei
Deze post lees ik nu pas Nadat ik je had aangesproken op MSN dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_66901355
quote:

[..]

.

Pikte je het eerder helemaal niet op of kon je het alleen niet onderscheiden van andere geluiden?
pi_66901392
quote:

[..]

.

pi_66901408
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:28 schreef loveli het volgende:
Er bestaan ook andere vormen van ac, misschien net wat minder makkelijjk voor vriendje, maar als jij happy bent, is vriendje ook happy. Toch?
Dat dus. Als je zo belabberd bent van de pil is dit toch een heel logische stap?
Zeker als je je telkens op hem afreageert.
quote:
Wat fijn!
Ben je nu vertederd?

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: brinta
L: yoghurt met muesli
T: 2 1 volkoren knackebrod met philadelphia light, 1 met slankie
T: 1 volkoren knackebrod met philadephia light slankie
D: waarschijnlijk bonen-fajitas

Kleine aanpassing, want ik vond de philadelphia opeens bijzonder smerig.
pi_66901436
quote:

[..]

Meningsverschillen
Ik heb van die schattig-roze blush van Clinique. Moet je wel flink kwasten voor de clown-look
Wat voor tint heb jij dan?
pi_66901480
quote:

[..]

.

Da's mooi! Al dat zware werk heeft natuurlijk een pracht-doel
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:40:36 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66901497
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Pikte je het eerder helemaal niet op of kon je het alleen niet onderscheiden van andere geluiden?
Ik hoorde het met hoortoestel wel natuurlijk .
Maar met CI nog niet. Maar m'n CI staat nu ook flink harder dan eerder. Toch hoorde ik het gisteren nog niet en nu wel . Dat zijn wel -momentjes .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:43:06 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66901620
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Welke pillen heb je gehad? In onderstaande link kun je kijken welke hormonen dat waren.
http://www.anticonceptie-online.nl/overzicht_horm.htm
is ook zo. maar vriendje is nog al een panniekerd, dus alleen een condoom vind ie niet goed genoeg. 'wat nou als het breekt?' is nl. een paar keer gebeurd in het begin.

Ik heb zowieso microginon30 en 50, steradril, ministat en nu de yasmin gehad. Kunnen er nog meer zijn, maar dat weet ik echt niet meer.
pi_66901654
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoorde het met hoortoestel wel natuurlijk .
Maar met CI nog niet. Maar m'n CI staat nu ook flink harder dan eerder. Toch hoorde ik het gisteren nog niet en nu wel . Dat zijn wel -momentjes .
Ik bedoelde ook met CI ja.
Daar doe je het voor, of niet?
pi_66901732
Ik heb eindelijk Fok! smileys op msn wat ben ik toch nuttig vandaag
pi_66901786
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

is ook zo. maar vriendje is nog al een panniekerd, dus alleen een condoom vind ie niet goed genoeg. 'wat nou als het breekt?' is nl. een paar keer gebeurd in het begin.

Ik heb zowieso microginon30 en 50, steradril, ministat en nu de yasmin gehad. Kunnen er nog meer zijn, maar dat weet ik echt niet meer.
Wow, je kunt een verzameling beginnen.
En de hormoonloze optie, een spiraaltje?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:47:40 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66901803
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook met CI ja.
Daar doe je het voor, of niet?
. Nothing good comes easy, maar we komen er wel . Ik denk gewoon aan het eindresultaat en als ik eenmaal bereikt heb wat ik wil bereiken ben ik al die shizzle van nu zo weer vergeten.

Fok smileys op MSN! .
Niet meer actief op Fok!
pi_66901807
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb eindelijk Fok! smileys op msn wat ben ik toch nuttig vandaag
Dat is me nou nog nooit gelukt. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar dan wilde hij de originele niet overschrijven of wegdoen, waardoor ik andere tekens moest gebruiken. En de helft werkte niet of zag er raar uit.

En ik msn nu echt nooit meer Met mijn zeven "vrienden" in m'n lijstje
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 16:48:22 #94
163650 Greys
pi_66901838
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is onzin. Maar ik zou dus, als ik jou was, minstens 1600 kcal/dag aanhouden
Ik heb het op een site ingevuld en toen bij sportniveau de allerlaagste gekozen en toen kwam dat er uit
Andere site zoeken dus?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66901922
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat is me nou nog nooit gelukt. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar dan wilde hij de originele niet overschrijven of wegdoen, waardoor ik andere tekens moest gebruiken. En de helft werkte niet of zag er raar uit.

En ik msn nu echt nooit meer Met mijn zeven "vrienden" in m'n lijstje
Ik had ergens een zipje gevonden ofzo ben ook niet zo'n held daarin
En msn, doe ik eigenlijk ook alleen maar met mijn vriendje en afentoe met vriendinnetjes
Ik heb er zo'n 5 in mijn lijst staan
pi_66901958
Dit heb je vast als een uitgebreid verteld.. Maar wat is nou het voordeel van een CI i.p.v. een gehoorapparaat?
pi_66901987
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb het op een site ingevuld en toen bij sportniveau de allerlaagste gekozen en toen kwam dat er uit
Andere site zoeken dus?
BMR is niet de hoeveelheid energie die je nodig hebt om op gewicht te blijven (zgn onderhoudsniveau), maar de absoluut basale energie die je nodig hebt voor alle processen in je lichaam! Wil je afvallen, dan moet je onder je onderhoudsniveau gaan zitten, maar altijd boven je BMR blijven. Toch? Daaronder ga je serieus crashen.

Lijkt me ook heel erg niet-bevordelijk voor je humeur/gemoedstoestand.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:52:44 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66902008
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wow, je kunt een verzameling beginnen.
En de hormoonloze optie, een spiraaltje?
ja, dat is absoluut een optie. Alleen voel ik me daar niet echt vertrouwd mee hier in Zweden, aangezien ik niet precies weet waar ik heen moet gaan, etc. En hoe het zit met de kosten natuurlijk.

Maar goed, genoeg gezeurd..
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 16:53:49 #99
70532 loveli
N
pi_66902032
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij die laatste Stediril bedoelt, de vetgedrukte pillen hebben allemaal dezelfde hormonen (Rigevidon hoort ook in het rijtje, de pillen met deze hormonen worden het meest geslikt in NL). Van Ministat weet ik niet veel. De Yasmin is voor veel vrouwen prettig, maar hij valt niet bij iedereen goed. Volgens mij had SHE hier veel last van.

Marvelon en Mercilon zijn pillen die ik zou overwegen als ik hormonen zou willen slikken. De nuvaring heeft ook andere hormonen dan je tot nu toe geslikt hebt.
Je kunt ook naast het condoom de kalender en je verstand gebruiken, verstand is sowieso altijd beter dan blind iets slikken en niet weten hoe je lijf werkt.

edit: Even herlezen, disclaimer: met dat verstand gebruiken bedoel ik niet dat jij dat nu niet doet, maar algemeen. Het staat er een beetje bot, geloof ik
crap in = crap out
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:58:03 #100
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66902174
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij die laatste Stediril bedoelt, de vetgedrukte pillen hebben allemaal dezelfde hormonen (Rigevidon hoort ook in het rijtje, de pillen met deze hormonen worden het meest geslikt in NL). Van Ministat weet ik niet veel. De Yasmin is voor veel vrouwen prettig, maar hij valt niet bij iedereen goed. Volgens mij had SHE hier veel last van.

Marvelon en Mercilon zijn pillen die ik zou overwegen als ik hormonen zou willen slikken. De nuvaring heeft ook andere hormonen dan je tot nu toe geslikt hebt.
Je kunt ook naast het condoom de kalender en je verstand gebruiken, verstand is sowieso altijd beter dan blind iets slikken en niet weten hoe je lijf werkt.

edit: Even herlezen, disclaimer: met dat verstand gebruiken bedoel ik niet dat jij dat nu niet doet, maar algemeen. Het staat er een beetje bot, geloof ik
thanks. Ik ga eerst yasmin nog even aankijken. K zit nu in de derde maand, en wil het nog minstens een maand aanzien.
pi_66902218
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja, dat is absoluut een optie. Alleen voel ik me daar niet echt vertrouwd mee hier in Zweden, aangezien ik niet precies weet waar ik heen moet gaan, etc. En hoe het zit met de kosten natuurlijk.

Maar goed, genoeg gezeurd..
Heb je geen Zweedse studiegenoten bij wie je kunt peilen wat de procedures zijn?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:00:26 #102
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66902269
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je geen Zweedse studiegenoten bij wie je kunt peilen wat de procedures zijn?
mannen. Ja. maar ik kan inderdaad wel eens peilen.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:02:51 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66902367
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:51 schreef progje het volgende:
Dit heb je vast als een uitgebreid verteld.. Maar wat is nou het voordeel van een CI i.p.v. een gehoorapparaat?
Je komt pas in aanmerking voor een CI als hoorapparaten niet meer helpen . Een hoorapparaat versterkt het geluid, dus dat is doorgaans een kwestie van erin doen en tadaa, je hoort (al is het soms nog wel even wennen met verschillende soorten hoorapparaten en je hoort natuurlijk nooit zo goed als een goedhorend persoon). Een CI is veel ingrijpender. Er komt een operatie bij kijken, het geluid is totaal niet vergelijkbaar met het geluid dat binnenkomt via een hoorapparaat en ipv dat het geluid gewoon versterkt wordt, hoor ik nu gewoon elektronisch .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:09:17 #104
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66902598
quote:

[..]

BJ! Hoe gaat het met je?

het gaat eigenlijk heel goed. Alleen door drukte dus niet meer aan het posten hier. maar verder gaat het goed.
Stage zit er al bijna weer op. Volgende week mijn praktijkexamen. Gister mijn laatste tentamen gehad.. en gehaald. en mijn gewicht is nog steeds stabiel

ik heb van het weekend je blog gelezen tof dat je steeds meer gaat horen! klinkt het nog steeds zo vreemd???
pi_66902963
Lijstje:
O: 2 x geroosterde volkoren brood met filet A. en sjalot.
L: restje warm eten van gisteren. (rijst/kip/groenten)
T: glas optimel framboos
T: wodka
In de planning:
D: Indiase rode curry met rijst/ gegrilde kip, groenten en koriander. Toe: vanille ijs met stoofpeer en ingedikt stoofpeersap.
pi_66903043
Hoi BJ! Lukt het een beetje om op gewicht te blijven? Ik zie dat je behoorlijk onder streef zit.

* Streng (doch rechtvaardig) kijkt....
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:30:14 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66903395
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:20 schreef conleche het volgende:
Hoi BJ! Lukt het een beetje om op gewicht te blijven? Ik zie dat je behoorlijk onder streef zit.

* Streng (doch rechtvaardig) kijkt....
ow dat is een oud dieptepunt hoor...
mijn streef was tussen de zeg maar 69,5 en 71,5 en daar zit ik nu steeds tussen... dus dat gaat goed

laatst gewogen paar dagen geleden:
70,7
pi_66903507
Lijstje:
O: verse ananas met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
T: half uur crosstrainer
L: ijsbergsla met beetje tonijnsalade, veel tonijn uit blik en paar gehakselde augurken
T: cashewnootjes
T: volkorenboterham pindakaas
D: spinazie-broccolisoep met gebakken uitjes en stukjes magere rookworst
T: magere kwark en Optimel citroenkwark, stukje pure chocola met sinaasappel

Verder nog veel cappucino's, maar die schrijf ik meestal niet op. Wat is die verse ananas als ontbijt trouwens lekker! Wij zijn er echt aan verslaafd hier. Het voelt alsof je een heerlijk toetje eet 's ochtends
pi_66903512
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ow dat is een oud dieptepunt hoor...
mijn streef was tussen de zeg maar 69,5 en 71,5 en daar zit ik nu steeds tussen... dus dat gaat goed

laatst gewogen paar dagen geleden:
70,7

*Trots is!!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:35:36 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66903574
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:33 schreef conleche het volgende:

[..]

*Trots is!!
ik ook op jou...

en jaloers op je platte buik
pi_66903605
Zo net mijn eerste echte maaltijd op vandaag, zometeen in bad en misschien een beetje tutten dat ik me dan ook weer beter voel
pi_66903681
En Conleche, wel fijn dat je spijsvertering weer helemaal up to speed is! Dat geeft wel hoop voor mensen die in het verleden hebben gecrashdieet.

Maar is het echt mogelijk je systeem dan zo om zeep te helpen? Ik hoor wel eens vaker mensen klagen dat ze echt niets kunnen eten zonder meteen aan te komen ("als ik 2 blaadjes sla en een cracker eet kom ik nog aan, ik kan echt niets hebben!"), maar dan vraag ik me altijd af of ze niet stiekem handenvol hagelslag achterover slaan en dat niet vertellen, of dat het echt mogelijk is je systeem zo te verneuken dat je inderdaad voor de rest van je leven op 2 crackers en sla moet leven...
pi_66903757
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:39 schreef Laureline het volgende:
En Conleche, wel fijn dat je spijsvertering weer helemaal up to speed is! Dat geeft wel hoop voor mensen die in het verleden hebben gecrashdieet.

Maar is het echt mogelijk je systeem dan zo om zeep te helpen? Ik hoor wel eens vaker mensen klagen dat ze echt niets kunnen eten zonder meteen aan te komen ("als ik 2 blaadjes sla en een cracker eet kom ik nog aan, ik kan echt niets hebben!"), maar dan vraag ik me altijd af of ze niet stiekem handenvol hagelslag achterover slaan en dat niet vertellen, of dat het echt mogelijk is je systeem zo te verneuken dat je inderdaad voor de rest van je leven op 2 crackers en sla moet leven...
2 crackers en sla is natuurlijk overdreven maar het is zeker wel mogelijk om je systeem flink om zeep te helpen.
Ik moet ook onder de 1400kcal blijven om af te vallen of zelfs maar stabiel te blijven, dat komt omdat ik flink een tijd altijd onder de 1000kcal zat.
pi_66903824
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:39 schreef Laureline het volgende:

Ik denk wel dat het echt mogelijk is ja! Om af te vallen moest ik echt op de 1200 cals gaan zitten. Bij 1500 stond ik stil en bij 1800 kwam ik zelfs aan. Ik was vroeger wel een echte Jojo hoor! Ik kon heel goed heel streng voor mezelf zijn en binnen een paar maanden 10 kilo afvallen. Die ik er dan in een jaar weer aan at en zo verder. Het is nu voor het eerst dat ik er zolang over heb gedaan.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:47:13 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66903926
halloooo,

pfoeh ik zag vanalles om op te reageren, o.a. freecell i de vorm van isabeau en freecell als zichzelf langskomen *zwaai*

hoi BJ, lekker dat je bijna klaar bent, en supergoed dat je stabiel bent zeg!

grijsje is er weeerrr jeeej!

ik heb net ook kipfilets gekocht. om te koken, de dus de kiprolletjes komen er weer aan. tip van flip: een druppie maggi erop (vast niet gezond, maar zo lekkeren ook niet écht slecht. hooguit zout...)

verder ben ik KA-POT na een dag cursus, en moet ik vaanvond naar een vergadering (voor mij verzet, ik moet echt) was alleen vergeten dat ik ook mijn college dat ik morgen moet geven nog moet voorbereiden. vrees dat het nachtwerk gaat worden. boehoe.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:47:39 #116
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66903946
oh en wauw vik, tof om je blog te volgen, het gaat vast steeds beter... stoer hoor!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:47:57 #117
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66903959
en een dikke knuffel voor Nynke, ook nog.

en Co is jaloersmakend prachtig slank.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:52:42 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66904136
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:

hoi BJ, lekker dat je bijna klaar bent, en supergoed dat je stabiel bent zeg!

.
thx heb je weblog steeds wel gelezen hoor en vind het zooooo stoer dat je daar een maand hebt gezeten echt tof!!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 17:58:09 #120
163650 Greys
pi_66904344
Kwakske!

Ik ga donderdag de kip koken want Heer G is het hele weekend weg (naar Parijs, hij wel.... ) dus als ik dan wil snaaien neem ik lekker een stukje koude kip! Als ik alleen ben zijn mijn snaaibuien het ergst namelijk, mocht iemand zich afvragen wat Heer G hier in godesnaam mee te maken heeft.

Pastasaus is lekker geworden (normaal gebruik ik die uit een pot, nu zelf gerommeld met prei, ui, tomatenpuree, winterpeen en mager gehakt) en hij smaakt lekker!

Oh ik heb nog een vraagje:
Zo'n avondmaaltijd, dat duurt toch allemaal veel te lang om dat allemaal op valtaf.nl ofzo in te vullen? Ik heb de prei, peen, gehakt, puree enzo niet gewogen dus ik weet niet hoe ik het in moet vullen En dan de sla met tomaat en ei en komkommer, ook allemaal apart wegen en invoeren? En dan de pasta nog apart? Hoe doen jullie dat met dat invoeren, dat wordt dan toch haast een dagtaak met wegen en invoeren enzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 17:59:58 #121
163650 Greys
pi_66904400
BJ, ik vind het zo knap van je dat je nog steeds zo goed op gewicht bent!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:00:38 #122
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66904431
ik ben er tegenwoordig ook te lui voor

je kunt wel veelgebruikte combinaties opslaan, en dan vortan hoef je alleen maar je eigen pastasaus te kiezen in t menu veelgebruikte combinaties...
pi_66904705
Kwakkie BJ

Nynke
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:08:25 #124
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66904707
*burp*

Hallo!

Lijstje:
O: Handje aardbeien ( ) + boterham met kaas
L: Dubbele boterham pindakaas + 2 eierkoeken
D: Vegakip tikka masala met paprika, komkommer en tomaat .
T: Handje chips/bakje cruesli waarschijnlijk

Straks opdrukken! Ik wil echt proberen dat elke dag te gaan doen en er voor te zorgen dat ik binnenkort ook gewoon op m'n tenen met m'n kin tot de grond kan komen .
pi_66904710
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:58 schreef Greys het volgende:

Oh ik heb nog een vraagje:
Zo'n avondmaaltijd, dat duurt toch allemaal veel te lang om dat allemaal op valtaf.nl ofzo in te vullen? Ik heb de prei, peen, gehakt, puree enzo niet gewogen dus ik weet niet hoe ik het in moet vullen En dan de sla met tomaat en ei en komkommer, ook allemaal apart wegen en invoeren? En dan de pasta nog apart? Hoe doen jullie dat met dat invoeren, dat wordt dan toch haast een dagtaak met wegen en invoeren enzo?
In het begin voerde ik echt alles in. Dat was ook om de verhoudingen KH's, eiwitten, vetten vast te stellen. Maar als dat je niet uitmaakt kan je zaken als groenten wel weghalen, omdat die nauwelijks cals bevatten. Dan tel je er aan het einde van de dag gewoon 100 cals bij op en dan zit je meestal wel goed. Maar ik vond het eigenlijk altijd wel leuk om te doen. . Maar ja ik ben dan ook een sucker voor lijstjes en grafieken en zo......
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 18:13:33 #126
163650 Greys
pi_66904874
Co, ik ben ook een lijstjes addict, maar vaak heb ik er dus echt de tijd niet voor.
Vandaag met mijn vrije middag had het wel gekund, maar als ik heel de dag heb gewerkt en daarna boodschappen heb gedaan wil ik zo snel mogelijk koken en eten en niet alles eerst nog hoeven afwegen
Maar de pasta zal ik wel afwegen en ik weet ook nog wel hoeveel gehakt er ongeveer in zit. De rest bevat toch geen vet geloof ik.

Tot nu toe zit ik op 641 kcal. vandaag dus daar kan best nog wat pasta, vetvrije saus en salade bij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66905151
Als je de pasta en het gehakt weegt en de rest een beetje schat kom je vast wel in de buurt.
Dat doe ik ook met de meeste dingen, gewoon schatten. Ik let dan wel op dat ik dingen liever te ruim inschat dan te krap, zodat ik in elk geval niet veel meer kcal zit te eten dan ik denk, maar dat werkt prima.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 18:34:42 #128
163650 Greys
pi_66905606
Er zit in de hele pan saus 470 gram rundergehakt.
Maar daarvan denk ik maar 100 gram (of zelfs nog minder) te nemen, aangezien ik maar een beetje pasta neem met saus en verder veel salade ga eten. Maar ik hou 120 gram aan in de lijst, dan valt het altijd mee.
Een portie pasta is volgens de zak 75 gram. Dat hou ik dan ook aan in de lijst. Maar ik denk dat ik er niet aan kom, aan die 75 gram. Ben niet zo'n pasta fan. Heer G heeft de pastasaus net geproefd en vond hem veel lekkerder dan uit een pot!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66905888
Greys, ik vind het echt leuk om je zo bewust met je eten bezig te zien . Zou bijna denken dat je het echt leuk vindt.
pi_66906259
Way to go Greys! Succes! .

Hoi BJ! .

Vik, wat ga je lekker! Ik zal zo je blogje even lezen.

Co, ongelooflijk, wat een prachtig buikje. .

Ik heb bagger gegeten vandaag maar wel een enorm leuke middag met m'n nichtje (3) gehad. We hebben koekjes gebakken, geweldig. . Ze was zo trots op zichzelf.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 19:02:01 #131
163650 Greys
pi_66906607
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef Chicolate het volgende:
Greys, ik vind het echt leuk om je zo bewust met je eten bezig te zien . Zou bijna denken dat je het echt leuk vindt.
Ik vind het eerder genant dat ik hier al zo lang rondhang en schijnbaar nooit echt goed heb opgelet.
Want nu ik de wijsheid nodig heb over eten weet ik veel niet (meer)

En inderdaad, op het moment vind ik het zelfs leuk! Heb zin in het koken van de kip, dat wil wel wat zeggen voor mij Maar de valkuil is het volhouden, ook als ik het druk heb en als ik een slechte bui heb qua gemoedstoestand. Maar ik heb goede hoop dat er hier dan streng genoeg gereageerd wordt dat ik toch lijstjes blijf posten elke dag.

Bedankt voor alle aanmoedigingen in elk geval
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 19:02:48 #132
163650 Greys
pi_66906653
DaD, dat soort middagen moeten ook kunnen hoor!
Waren er nog wat koekjes over?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66906716
Jo
Waarom ga ik hier net weer posten in de drukste week sinds tijden?

Antwoord op vraag in vorig topic: met de sit-ups gestopt, ik deed blijkbaar iets fout en had oen geen zin meer om op de goede manier opnieuw te beginnen
Met mijn gewicht gaat het wel goed Al een tijdje onder de 68,5 Gemiddeld rond de 68 en ik kom van gemiddeld rond de 72/73

Vandaag prima dagje, alleen vanavond ga ik met een vriendin naar een andere vriendin en meestal zijn dat niet heel slank-verantwoorde avonden.
pi_66906855
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
DaD, dat soort middagen moeten ook kunnen hoor!
Waren er nog wat koekjes over?
Ja wel, maar ik heb ze daar achter moeten laten. . Het was de bedoeling om vormpjes te maken met uitstekers, maar we hadden al zo lekker met het deeg om zitten kliederen dat we het uiteindelijk maar gewoon op de bakplaat geplempt hebben. .

Gut, wat zou ik graag zo'n lieverd van mezelf hebben. . .
pi_66906890
Greys heel erg veel succes..
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:17:54 #136
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66907295
Lijstje:
O whey
T worstjes
L tomaat, komkommer en 2 eieren
T knabbelspekjes
D jonge bladsla met zalm
T gerookte kipstukjes

Straks nog even fietsen.
Vaag geheel wel. Carbloos is niet eenvoudig... moet moeite doen aan mijn kcal tekomen!
Prrrrr
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 19:22:39 #137
70532 loveli
N
pi_66907451
Atkins of carbloos zonder naam? En waarom whey en niet bv. kwark? Niet als kritiek, maar gewoon nieuwsgierig.
crap in = crap out
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:22:42 #138
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66907454
Oh en hoi Kwak en BJ. Ik had een hele pagina gemist!
Prrrrr
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:26:34 #139
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66907587
@Loveli:
Whey staat er nog, zonde om te laten staan. Kwark is meer carbs ook. Eet ik wel ook hoor, soms zelfs samen. Carbloos zonder naam denk ik, Atkins is zo vet! Meer drukke-dames denk ik.

Ik ga voor 100 dagen, dan ben ik jarig en wil ik (na mijn eerste streven, de kleurtjesbroek en de prinsessenjurk met carnaval, gehaald te hebben) mijn feestjurkje weer passen! Dag 2 is bijna voorbij.
Prrrrr
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:29:02 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66907673
Volgens mij heb ik een nagenoeg goed lijstje vandaag!

O: boterhammen met salami en eentje met hagelslag. Van bruin brood!
T: banaan.
L: Zweeds brood met kip, vers sap en bakje verse ananas.
T: appel met kaneel.
A: couscoussalade met in knoflook/citroen gemarineerde kip, peultjes, feta, handje ongezouten cashews en natuurlijk couscous.
T: misschien stukje pure chocola.

Oeh, ik zag net in de super chocola met rode grapefruit en mango liggen, puur ook nog. Niet gekocht, maar ben eigenlijk wel heel benieuwd!
pi_66907881
Zo, hier ben ik ook weer, even een paar dagen niet gepost.
Doordeweeks zit ik sowieso niet veel achter de pc.

Mijn lijstje van vandaag:
O:plak ontbijtkoek
T: plak ontbijtkoek
L: 2 boterhammen met kaas
T: Liga yobreak
D: pasta met rundergehakt en verschillende groentes
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:09:57 #142
163650 Greys
pi_66909276
'Eierkoek' in de TT works magic.
Iedereen is ontopic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:13:39 #143
163650 Greys
pi_66909462
Ik heb net na het eten een flink stuk met het hondje gewandeld.
Het zal geen zoden aan de dijk zetten qua afslanken, maar voor het gemoed is het in elk geval goed

Ik zit zo rond de 1200 kcal. nu denk ik (en dat is eigenlijk veel te ruim gerekend met het avondeten). Dus ik neem zo een grote beker zoethoutthee en een appel met kaneel uit de magnetron. Hoewel dat misschien dan in totaal nog steeds te weinig kcal. is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:21:24 #144
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66909838
Met Bink? vond ie wel lekker zeker?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:24:34 #145
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66909988
Weedee Greyssie.
En Kwak deed een poosje terug een kickstart met haar dieeet door een week te schommelen in kcals, ene dag 1200, andere 1700 en dan weer 1400. Dat hielp haar toen goed op weg geloof ik, dus misschien kan je vandaag als schommeldagje gebruiken?
Prrrrr
pi_66910053
Hoi allemaal,

Ik had me hier een paar maanden geleden eens gemeld, maar was het toen min of meer vergeten en ben ergens uit de lijst verwijderd, logisch .

Ik ga weer meedoen nu!

Had me ook al voorgesteld in het topic Slank Tips - maar hierbij nog eens:

Ik ben Laura, 21 jaar, ben 1.73 meter en weeg op dit moment 65.8 kilo. In principe hoef ik dus niet af te vallen (bmi is nu 22.02), maar ik woog 1.5 jaar geleden nog 61 kilo, daar zou ik graag weer naar terug willen.

Ik ben in januari al begonnen (zonder jullie steun - toen woog ik 67.8, dus ben al twee kilo kwijt . Ik probeer 1 kg per maand kwijt te raken, zodat ik in de zomer mijn streefgewicht bereikt heb. Ik probeer elke dag te sporten mbv Wii Fit (vooral hardlopen en steppen), en eet iig doordeweeks gezond.

Dit is een foto van nu, dus vóór:

http://intuiti0n.hyves.nl(...)os/283079581/0/L1PK/

Foto is van afgelopen zomer, gewicht klopt wel ongeveer, alleen sport ik nu al twee maanden meer, waardoor mijn benen gelukkig al strakker zijn geworden.

Ik probeer vooral te werken aan benen/billen, ben gelukkig geboren met een platte buik (en ook met kleine borsten, dat dan weer wel..).

Ik begin vanaf morgen met lijstjes posten!
pi_66910104
In thee zitten helemaal geen kcal en in een appel 60, dus dan ben je er inderdaad nog niet. Voor 1 dagje niet zo erg, maar je kunt ook zeggen dat je eigenlijk nog iets lekkers "moet" nemen vanavond.
Als je het helemaal netjes wil doen kun je iets nemen met vezels, want het hele doel van genoeg kcal eten is natuurlijk om je stofwisseling op gang te houden en daarvoor werkt dat het beste.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:28:31 #148
163650 Greys
pi_66910175
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Met Bink? vond ie wel lekker zeker?
Ja, ze heeft haar waterbak daarna voor de helft leeggelebberd, dus het was een goede Bink-workout

@PurePoison: welkom terug!
Had je je via de openingspost in het lijstje aangemeld? Stond je er ooit bij in dat rijtje? Want als je dan eenmalig je huidige gewicht weer invoert dan sta je er automatisch direct weer bij als je daarna de pagina even F5't!
Wij gooien nooit iemand uit het lijstje, dat gaat automatisch als je een tijdje niets doet daar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66910200
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi allemaal,

Ik had me hier een paar maanden geleden eens gemeld, maar was het toen min of meer vergeten en ben ergens uit de lijst verwijderd, logisch .

Ik ga weer meedoen nu!
Welkom en succes!
Ik vind je al erg slank op die foto! Maar goed, het is jouw keuze natuurlijk.

Als je een update invoert op dieet-web.nl kom je vanzelf weer in het lijstje.
-edit- Ah, dat zei Greys ook al...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:29:14 #150
331 Merel
Be here now.
pi_66910211
Ja hoi, ik volg de helft weer niet, maar ik wou even komen melden dat werk tot nu toe niet samengaat met een normaal eetpatroon:

O: krentenbol
L: pannenkoekje, broodje zalm, bakje mona boordevol appeltaartsmaak
D: 4 stukjes sushi en een kaaswrap van de AH

Ik wou kip uit de oven eten, maar die moet er anderhalf uur in, en ik ben pas een half uurtje thuis dus dat duurt nog wel even Dus daarom heb ik even m'n toevlucht gezocht tot de AH. En daarom ben ik ook niet gaan sporten. Gaat lekker dus
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_66910256
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, ze heeft haar waterbak daarna voor de helft leeggelebberd, dus het was een goede Bink-workout

@PurePoison: welkom terug!
Had je je via de openingspost in het lijstje aangemeld? Stond je er ooit bij in dat rijtje? Want als je dan eenmalig je huidige gewicht weer invoert dan sta je er automatisch direct weer bij als je daarna de pagina even F5't!
Wij gooien nooit iemand uit het lijstje, dat gaat automatisch als je een tijdje niets doet daar
Oh echt, haha ok. Dan kom ik er nu vanzelf weer in als het goed is .
pi_66910294
Zo, ik heb net een uur gesquashd . Sporten is leuk tegenwoordig! Nu ben ik nog even wat eten aan het warm maken, en dan dadelijk nog een beetje eten. Tis allemaal wel iets later geworden dan gepland eigenlijk.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66910306
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Welkom en succes!
Ik vind je al erg slank op die foto! Maar goed, het is jouw keuze natuurlijk.

Als je een update invoert op dieet-web.nl kom je vanzelf weer in het lijstje.
-edit- Ah, dat zei Greys ook al...
Dankjewel hoor . Het is meer dat ik het niet evenwichtig vind: mijn bovenlichaam (buik enzo) is wel slank, maar ik vind dat ik in verhouding behoorlijke bovenbenen en billen heb. Daarom probeer ik nu met flink sporten en wat afvallen wat meer evenwicht te krijgen.
pi_66910312
Hoi Merel!
Blijf je wel op gewicht of lukt dat ook niet?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:32:51 #155
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66910355
Hoi Merel. Is het werk leuk?
Prrrrr
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:34:44 #156
331 Merel
Be here now.
pi_66910461
Het werk is nog heel erg wennen, maar daarna wordt het leuk

En tot nu toe blijf ik wel op gewicht, 65 is nu een beetje het stabiele gewicht waar ik steeds op terugkeer. Soms een kilo lichter, soms een kilo zwaarder, maar uiteindelijk altijd weer 65. Ik zou het leuk vinden als m'n stabiele gewicht 62 was en ik wil weer wat structureler gaan sporten dus, maar zolang m'n gewicht nog niet omhoog schiet valt het allemaal wel mee
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:38:14 #157
148689 Muis006
pi_66910601
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
'Eierkoek' in de TT works magic.
Iedereen is ontopic
Ik heb eierkoeken gekocht vandaag

En mijn oude mentor en docent Engels vond dat ik belachelijk veel gegroeid was, maar ik had mijn hakken van 8cm aan
pi_66910721
Ik sta er bij in het lijstje ! *juicht.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:43:48 #159
163650 Greys
pi_66910866
Nienna, Merel en Poezzie!

Merel, appeltaartsmaak yoghurt is lekker he?
Ze hebben van Optimel magere kwark met magere yoghurt in de smaak appel-kaneel! Ook superlekker en heel erg Slankverantwoord!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:44:53 #160
163650 Greys
pi_66910913
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:31 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, ik heb net een uur gesquashd . Sporten is leuk tegenwoordig! Nu ben ik nog even wat eten aan het warm maken, en dan dadelijk nog een beetje eten. Tis allemaal wel iets later geworden dan gepland eigenlijk.
Ik hoop dat ik ook op dat punt kom ooit. Dat sporten leuk wordt.
Nou ja, eerst maar eens het punt dat ik er mee ga beginnen
Goed van je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66910949
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Nienna, Merel en Poezzie!

Merel, appeltaartsmaak yoghurt is lekker he?
Ze hebben van Optimel magere kwark met magere yoghurt in de smaak appel-kaneel! Ook superlekker en heel erg Slankverantwoord!
Misschien niet echt slankverantwoord, maar ik ben erg benieuwd naar de twee nieuwe monatoetjes: Appeltaart en Stroopwafel ! Iemand die deze al geprobeerd heeft?

Overigens ontzettend lekker (en ongezond..): Mona YoghurtCitroenKwark met Stukjes. Die is zo ontzettend lekker.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:48:18 #162
163650 Greys
pi_66911073
Muizelientje!
Ik zocht naar een eierkoek plaatje en zie, je hebt ze ook in de heel erg slechte versie!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66911104
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik ook op dat punt kom ooit. Dat sporten leuk wordt.
Nou ja, eerst maar eens het punt dat ik er mee ga beginnen
Goed van je!
Het heeft ook wel een paar jaar geduurd eerlijk gezegd. Maar deze week ben ik dus al twee keer geweest, en ga sowieso morgen weer. Ik ben ook heeeeeeeel erg verbaasd, maar het is wel heel leuk dat het leuk is .

En dan nog even mijn lijstje voor vandaag:

O: vanilleyoghurt met muesli
T: 1 wortel, automaatcappuchino
L: kommetje tomatensoep, 1 bruine boterham, 10 cm wit stokbrood
T: 3 wortels, 8 cherrytomaatjes
T: boterham met pindakaas
maar toen ging ik sporten, en kon ik pas om half 7 ipv 18 uur, en ik had honger dus
T: Tosti
en zojuist heb ik dus mijn avondeten op:
D: couscousschotel met gegrilde paprika en tomatensaus

Ik heb wel wat minder avondeten gepakt om te compenseren voor die tosti, maar alleen die boterham met pindakaas was niet genoeg om van half7 tot half 8 te sporten. Misschien nog iets van fruit nemen dan als ik zo laat ga sporten ofzo.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:49:26 #164
163650 Greys
pi_66911149
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Misschien niet echt slankverantwoord, maar ik ben erg benieuwd naar de twee nieuwe monatoetjes: Appeltaart en Stroopwafel ! Iemand die deze al geprobeerd heeft?

Overigens ontzettend lekker (en ongezond..): Mona YoghurtCitroenKwark met Stukjes. Die is zo ontzettend lekker.
Ja! Met die gezellige Delftsblauwe bovenkantjes!
Ze zijn heel erg lekker, vooral de stroopwafel. Ik vond die appeltaart ook best lekker, maar dan kan je echt net zo goed de wél slankverantwoorde versie van Optimel nemen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66911260
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Met die gezellige Delftsblauwe bovenkantjes!
Ze zijn heel erg lekker, vooral de stroopwafel. Ik vond die appeltaart ook best lekker, maar dan kan je echt net zo goed de wél slankverantwoorde versie van Optimel nemen
Ok, die ga ik proberen! Zaterdag vieren we namelijk de verjaardag van mijn vriend, dat wordt dan toch al een ongezonde dag - kan ik er net zo goed nog een lekker toetje bij nemen .
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:53:09 #166
148689 Muis006
pi_66911324
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Muizelientje!
Ik zocht naar een eierkoek plaatje en zie, je hebt ze ook in de heel erg slechte versie!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He bahhhhhhhhh! Dat lijkt me dus echt niet lekker

En verder hoi onze pasta was erg lekker, en in de hele pan (meer dan 2 liter saus) zat nog geen 3 gram vet
pi_66911428
Het gaat nog goed hoor Ik zit nu op 1 kilo gewichtsverlies per week Ben inmiddels 4/5 kilo kwijt En nog steeds gemotiveerd
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_66911624
Ik zag alweer wat namen van toetjes voorbijkomen waarvan ik dacht Wie offert zich op om de stroopwafelvariant te proberen? Ik niet, want ik moet 'm dan in mijn eentje opeten wegens lactose-intolerante huisgenoot. En ik kan niet posten, want er zit een banner precies over m'n venster... irritant.

(knip en refresh en plak)

Ik heb even gemeten:
Bovenbenen: 57 cm
Heup: 100 cm
Taille (net onder m'n navel gemeten): 84 cm.
Die doe ik morgenvroeg nog eens, ik ben een beetje erg opgeblazen van de jus-met-uitjes. Allergisch voor, maar het moest op
Kuit: 38 cm.

Voor het slapengaan ga ik buikspieroefeningen doen, lunges en squats. Elke dag En volgende week weer meten. Zo.
pi_66911665
En nu ga ik even op de bank liggen onder een dekentje want ik ben me toch een portie moe
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:00:46 #170
148689 Muis006
pi_66911681
Oh goeie! Ik ga me morgen ook eens meten. Laatste meting is van eind december geloof ik.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:01:34 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66911739
hihi,

M'n vriend kreeg voor z'n verjaardag een pakketje uit Duitsland van z'n moeder. Heeft z'n moeder er ook allerlei dingen voor mij ingestopt, en foto's van toen hij jong was enzo. Zelfs briefjes in het Nederlands! Terwijl ik z'n moeder nog nooit ontmoet heb! Ben heel benieuwd naar hoe en wat...
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 21:02:04 #172
70532 loveli
N
pi_66911763
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:59 schreef Syrena het volgende:
Je taille is het slankste punt, meestal tussen onderste rib en navel. Dus of je bent een appel, of je mag nog een keer meten
crap in = crap out
pi_66911872
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Je taille is het slankste punt, meestal tussen onderste rib en navel. Dus of je bent een appel, of je mag nog een keer meten
Ik had een plaatje gezocht en kwam toen dit tegen:
http://www.umcutrecht.nl/(...)ning/Taille-heup.htm

Op het dunste stuk ben ik 74 cm!
pi_66911903
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:59 schreef Syrena het volgende:
Ik zag alweer wat namen van toetjes voorbijkomen waarvan ik dacht Wie offert zich op om de stroopwafelvariant te proberen? Ik niet, want ik moet 'm dan in mijn eentje opeten wegens lactose-intolerante huisgenoot. En ik kan niet posten, want er zit een banner precies over m'n venster... irritant.

(knip en refresh en plak)

Ik heb even gemeten:
Bovenbenen: 57 cm
Heup: 100 cm
Die doe ik morgenvroeg nog eens, ik ben een beetje erg opgeblazen van de jus-met-uitjes. Allergisch voor, maar het moest op
Kuit: 38 cm.

Voor het slapengaan ga ik buikspieroefeningen doen, lunges en squats. Elke dag En volgende week weer meten. Zo.
Bij die laatste las ik wat anders

Evening
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66911960
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bij die laatste las ik wat anders

Evening
Ik zit het ook tien keer te lezen "Wat kan ze dan anders lezen dan...." Kwartje valt Oh.
Die kun je heul niet opmeten joh!
pi_66912008
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zit het ook tien keer te lezen "Wat kan ze dan anders lezen dan...." Kwartje valt Oh.
Ik dacht ook al, hoe doet ze dat dan?

Las het al scrollend
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:08:03 #177
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66912029
Helleu
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:09:28 #178
33954 ElisaB
pi_66912098
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Syrena het volgende:
Leg 'm mij 'ns uit, want ik snap ut niet
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:09:53 #179
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66912123
Elisabeeb! how is 't?
pi_66912127
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb van die schattig-roze blush van Clinique. Moet je wel flink kwasten voor de clown-look
Wat voor tint heb jij dan?
de tint heet blush baby, moet je maar even googelen
pi_66912132
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Leg 'm mij 'ns uit, want ik snap ut niet
Ze las iets anders dan kuit
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:10:41 #182
33954 ElisaB
pi_66912165
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ze las iets anders dan kuit
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:11:00 #183
33954 ElisaB
pi_66912184
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
Elisabeeb! how is 't?
Moe maar voldaan
pi_66912202
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 21:15:01 #185
163650 Greys
pi_66912435
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:

[..]

He bahhhhhhhhh! Dat lijkt me dus echt niet lekker

En verder hoi onze pasta was erg lekker, en in de hele pan (meer dan 2 liter saus) zat nog geen 3 gram vet
Daar zat dan geen gehakt in of wat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66912544
Omg, de chocoladesinaasappelsouffleetjes waren lekker. .
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:17:33 #187
148689 Muis006
pi_66912562
Okee okee, lijst voor vandaag is geworden:

O: 2 meergranentoast met roomboter
L: ziek zijn
T: bakje chips
D: fusilli met tomaten/gehakt/ui/paprikasaus

Lijst voor morgen:
O: 2 meergranenbrood met pindakaas
T: eierkoek
L: Unox soep in zak tomaat en een snee meergranenbrood
T: een sinaasappel
D: dat is nog niet bekend
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:18:09 #188
148689 Muis006
pi_66912587
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar zat dan geen gehakt in of wat?
Oh, jawel, mager gehakt maar ik heb geen idee hoeveel vet daarin zit? Dan nog kan het niet heul veul vet zijn toch?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:20:05 #189
33954 ElisaB
pi_66912667
Willen jullie alsjeblieft ophouden over eierkoeken. Want anders moét ik straks een eierkoek met dik roomboter en hagelslag
pi_66912744
pi_66912764
Zo, ik ga me lekker met een rode salade voor de tv nestelen - Mijn Tent is Top begint zo !

(Voor als iemand het wil weten, de salade:
Twee tomaten en een rode paprika in stukjes gesneden, peper&zout er overheen, beetje basilicum en een flinke scheut balsamico-azijn - heerlijk!)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:25:10 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66912896
Wowies, het tempo komt terug!

Lijstjeeee!

O: Special K met melk (ongeveer twee derde portie )
L: kampioentje met komijnenkaas (hehe ik tikte konijnenkaas), bakje yoghurt met een cupje jam erdoor
T: Kampioentje met komijnenkaas
D: Boerenkool met worst

Heb het idee dat het voor een 'ik let goed op'-lijstje best veel is, maar ik vond het ook best gezond En ik heb veel gelopen vandaag Sowieso ongeveer 30 minuten van station naar huis (nog steeds geen fiets ) en verder standaard rondhobbelen en van/naar werk.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66912952
quote:
Dat boek heb ik vroegah nog gelezen volgensmij. Net als karakter
pi_66913098
quote:
Fantastisch. Ik ga echt stuk hier!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:29:46 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66913117
Oh en ik zag een mooie platte Co-Buik!
pi_66913247
Is ook even gaan checken en Co heeft inderdaad een prachtig figuur!!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:33:41 #197
33954 ElisaB
pi_66913307
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik zag een mooie platte Co-Buik!
Ik ook!

Go Co
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:39:22 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66913550
quote:
OMG. Geniaal!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:40:16 #199
148689 Muis006
pi_66913585
L'amour est un oiseau rebelle que nul ne peut apprivoiser,
et c'est bien en vain qu'on l'appelle, s'il lui convient de refuser.
pi_66913625
Waar checken julllie dat? Ik wil ook zien
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:41:52 #201
33954 ElisaB
pi_66913654
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef Muis006 het volgende:
L'amour est un oiseau rebelle que nul ne peut apprivoiser,
et c'est bien en vain qu'on l'appelle, s'il lui convient de refuser.
Nah, dat wilde ik net zeggen
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:42:15 #202
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66913673
quote:

Ik denk terug aan de nacht dat ik probeerde Eline Vere in 1 x uit te lezen....
pi_66913774
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wowies, het tempo komt terug!

Lijstjeeee!

O: Special K met melk (ongeveer twee derde portie )
L: kampioentje met komijnenkaas (hehe ik tikte konijnenkaas), bakje yoghurt met een cupje jam erdoor
T: Kampioentje met komijnenkaas
D: Boerenkool met worst

Heb het idee dat het voor een 'ik let goed op'-lijstje best veel is, maar ik vond het ook best gezond En ik heb veel gelopen vandaag Sowieso ongeveer 30 minuten van station naar huis (nog steeds geen fiets ) en verder standaard rondhobbelen en van/naar werk.
Wat zijn kampioentjes? Als hoeveelheid vind ik je lijstje helemaal niet zo veel klinken eigenlijk. Maar ik eet dan ook meestal heel erg veel .

En 2 uur taekwondo is 1 uur geworden. Eerste training was opeens superintensief, halfuur non-stop op kussens trappen en ik werd kotsmisselijk? En voor mijn knie is het ook beter om steeds een uurtje te trainen, als ik moe ben is de kans dat ik hem verdraai/overbelast een stuk groter. Dus . Ga donderdagavond waarschijnlijk wel zwemmen, dan heb ik dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag iets van sport. Ook prima.
pi_66913775
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat dacht je van Max Havelaar
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:44:33 #205
148689 Muis006
pi_66913790
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nah, dat wilde ik net zeggen
Ja zie je wel, ik wist gewoon dat het wat voor jou was!
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 21:45:26 #206
70532 loveli
N
pi_66913836
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Depressie in het kwadraat? Wat een boek was dat...
crap in = crap out
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:46:07 #207
148689 Muis006
pi_66913867
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

WIST JE

Dat ik familie ben van Multatuli

Hij is een oudoom ofzoiets van mijn vader!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:47:01 #208
33954 ElisaB
pi_66913912
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Muis006 het volgende:
Ja zie je wel, ik wist gewoon dat het wat voor jou was!
Vanzelfsprekend! Majonaise trottoir de Paris!
pi_66913961
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

WIST JE

Dat ik familie ben van Multatuli

Hij is een oudoom ofzoiets van mijn vader!
He, wat jammer nou .

hihi geintje heurr Grappig!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:47:50 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66913967
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie. *andere zin* . Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie. *2 andere zinnen* Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie.

quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Depressie in het kwadraat? Wat een boek was dat...
Nee, maar ik had hem al op mijn boekenlijst gezet (er stond een heel goed boekverslag op internet) en steeds uitgesteld totdat ik nog maar 1 dag had voor het mondeling Toen moest ik wel

Heb het boek niet helemaal gelezen trouwens 3 x raden over welk boek ik het meest moest vertellen
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:48:48 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66914011
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat zijn kampioentjes? Als hoeveelheid vind ik je lijstje helemaal niet zo veel klinken eigenlijk. Maar ik eet dan ook meestal heel erg veel .

En 2 uur taekwondo is 1 uur geworden. Eerste training was opeens superintensief, halfuur non-stop op kussens trappen en ik werd kotsmisselijk? En voor mijn knie is het ook beter om steeds een uurtje te trainen, als ik moe ben is de kans dat ik hem verdraai/overbelast een stuk groter. Dus . Ga donderdagavond waarschijnlijk wel zwemmen, dan heb ik dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag iets van sport. Ook prima.
Kampioentjes zijn die kleine vierkantige bruine afbakbroodjes met maanzaad en sesamzaad enzo!
Ongeveer 150 kcal per stuk volgens de verpakking, best veel voor van die kleine broodjes Maar had over van gisteren (als avondeten).

Klinkt goed, dat sport plan! Mijn plan: na Portugal (2 weken vanaf 23 maart, voor school) een les karate meedraaien
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:49:13 #212
148689 Muis006
pi_66914046
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ohhhh Elies I aime it beacoup when you parle le Francais to moi!

dinsdag 10 maart 2009 @ 21:49:38 #213
148689 Muis006
pi_66914072
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

He, wat jammer nou .

hihi geintje heurr Grappig!
Ik heb Max Havelaar nog nooit gelezen
pi_66914119
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie. *andere zin* . Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie. *2 andere zinnen* Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie.

[..]

Nee, maar ik had hem al op mijn boekenlijst gezet (er stond een heel goed boekverslag op internet) en steeds uitgesteld totdat ik nog maar 1 dag had voor het monderling Toen moest ik wel

Heb het boek niet helemaal gelezen trouwens 3 x raden over welk boek ik het meest moest vertellen

Ik had drie boeken gelezen en rarara naar welke boeken vroeg ze? die drie boeken dus, ik heb geloof ik nog nooit zoveel mazzel gehad!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:50:55 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66914142
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Et omelet du fromage! Avec le toilette et le bonbon!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:51:13 #216
148689 Muis006
pi_66914159
Ik weet nog dat ik het Wederzijds Huwelijksbedrog had gelezen (geweldig boek trouwens!) en dat mijn leraar vroeg:

Wie bedriegt wie?

pi_66914162
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb Max Havelaar nog nooit gelezen
Als je dat wel had gedaan had je niet zo trots verteld dat jij en Multatuli related zijn
pi_66914205
Op mijn mondeling vroeg ze onder andere naar karakter, en dat boek had ik al een paar keer gelezen En we hadden dezelfde visie, dus dat was nog best leuk praten ook
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:52:10 #219
148689 Muis006
pi_66914208
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als je dat wel had gedaan had je niet zo trots verteld dat jij en Multatuli related zijn
Ik denk het ook niet maar mijn docent Nederlands vond het helemaal geweldig.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:52:29 #220
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66914234
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik had drie boeken gelezen en rarara naar welke boeken vroeg ze? die drie boeken dus, ik heb geloof ik nog nooit zoveel mazzel gehad!
Gij mazzelaar! Dit was dus het enige boek wat ik dus niet helemaal gelezen had, en daar vroegen ze dus naar Heb wel een 7 gehad, dus of ze het door hadden?

Mijn stiefbroer bleek overigens hetzelfde te hebben gehad (ook het boek op zijn lijst en niet gelezen): "Ja, ze vroegen zeker naar de ouders van Eline Vere?"

Ik weet het antwoord op die vraag nog steeds niet
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:53:25 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914280
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[..]

Nee, maar ik had hem al op mijn boekenlijst gezet (er stond een heel goed boekverslag op internet) en steeds uitgesteld totdat ik nog maar 1 dag had voor het mondeling Toen moest ik wel

Heb jij eoa blitse hertaalde editie gelezen ofzo? Mijn Max Havelaar is makelaar in koffie .
En ik ga me ter sponde begeven, want ik ben op! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:53:28 #222
148689 Muis006
pi_66914286
Heeft iemand hier ooit De Avonden gelezen?

Ik gelukkig niet, maar mijn zus vond het een nachtmerrie.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:53:59 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914310
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:

Ik heb hem wel gelezen (moet ook wel hè, als neerlandica )
Niet meer actief op Fok!
pi_66914320
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet maar mijn docent Nederlands vond het helemaal geweldig.
Hahaha, ja dat geloof ik dan wel weer!

@ Ewelina: Ik heb het nooit gelezen, dus sorry
pi_66914327
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kampioentjes zijn die kleine vierkantige bruine afbakbroodjes met maanzaad en sesamzaad enzo!
Ongeveer 150 kcal per stuk volgens de verpakking, best veel voor van die kleine broodjes Maar had over van gisteren (als avondeten).
[ afbeelding ]
Klinkt goed, dat sport plan! Mijn plan: na Portugal (2 weken vanaf 23 maart, voor school) een les karate meedraaien
Ah ik dacht aan van die plakken kant-en-klaar ontbijtkoek . En Portugal, waarom/wanneer ga jij naar Portugal? Mag ik mee?
quote:
Geweldig dat.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:55:14 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66914378
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog dat ik het Wederzijds Huwelijksbedrog had gelezen (geweldig boek trouwens!) en dat mijn leraar vroeg:

Wie bedriegt wie?

Mijn leraar vroeg: "bij welke stroming hoort dit boek!! "
Ik, op van de zenuwen: "Eeh Geen idee? "
Hij: "DAT WEET JE ECHT WEL! "
Ik: "Nou, nee eigenlijk niet".
Hij: "IK HELP JE WEL! Het begint... met een R! Een R! Kom op! "
Ik: "Eh... Renaissance? " (in de war van de stress en het enthousiasme van de docent)
Hij: *slaat half achterover op zn stoel*"NEEEEE!!! DE R! DE NEO-ROMANTIEK! OHHHH DAT KON JE WEEETEN!"
Ik: "Neo-Romantiek begint met een N "

Ik had een 6.5 geloof ik
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:55:39 #227
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66914396
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Op mijn mondeling vroeg ze onder andere naar karakter, en dat boek had ik al een paar keer gelezen En we hadden dezelfde visie, dus dat was nog best leuk praten ook
Bij mij werd er dus gevraagd naar Eline Vere, Twee Vrouwen en Het verrotte leven van Floortje Bloem. Ik moest ook een karaktervergelijking maken tussen Eline en Floortje.

Verder had ik nog Het Gouden Ei gelezen (net zoals iedereen, dus daar vroegen ze niet naar ) Isabel Allende en dan nog wat andere boeken, maar die titels weet ik niet meer.
pi_66914415
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb jij eoa blitse hertaalde editie gelezen ofzo? Mijn Max Havelaar is makelaar in koffie .
Ik heb elk woord wat ik van dat boek heb gelezen zorgvuldig uit mijn herinneringen gewerkt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 21:56:13 #229
163650 Greys
pi_66914425
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:41 schreef cyclechick het volgende:
Waar checken julllie dat? Ik wil ook zien
Aanschouw maatje 26!

Slank #612: Zonder rel of gekloot of gescheld aub
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:56:40 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914450
Ik heb Eline Vere nooit gelezen, maar wel veel andere boeken van Couperus waar jullie vast zelfs nog nooit van gehoord hebben : Majesteit, Wereldvrede, De berg van licht.
En uiteraard ook het veel bekendere Van oude menschen... (één van m'n favo boeken!).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:56:41 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66914451
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O ja dat was het Al jaren geleden en ik heb dat boek nooit helemaal gelezen- na de 1e bladzijde ben ik afgehaakt

Welterusten
pi_66914464
Skinny bitches (vooral Co! Wat een buik! *jaloers* supermooi!)

Ik ga lekker naar bed, ben helemaal kapot... Wilde erachter aanschrijven dat ik niks bijzonders had gedaan, maar wel bijna 40 km in de regen gefietst en een uur gespind. Dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:57:01 #233
148689 Muis006
pi_66914468
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mijn leraar vroeg: "bij welke stroming hoort dit boek!! "
Ik, op van de zenuwen: "Eeh Geen idee? "
Hij: "DAT WEET JE ECHT WEL! "
Ik: "Nou, nee eigenlijk niet".
Hij: "IK HELP JE WEL! Het begint... met een R! Een R! Kom op! "
Ik: "Eh... Renaissance? " (in de war van de stress en het enthousiasme van de docent)
Hij: *slaat half achterover op zn stoel*"NEEEEE!!! DE R! DE NEO-ROMANTIEK! OHHHH DAT KON JE WEEETEN!"
Ik: "Neo-Romantiek begint met een N "

Ik had een 6.5 geloof ik
HAHAHA ik zie het al voor me

Dat soort vragen kreeg ik niet we hadden het vooral over Pieter Langedijk en daarna ging het over Siegfried en toen vertelde mijn docent voornamelijk dat ie H.Mulisch zo'n walgelijke vent vindt

ik had een 9
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 21:57:03 #234
163650 Greys
pi_66914470
Wie is er trouwens begonnen het tot nu toe zo goed als volledige ontopic topic om zeep te helpen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66914491
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bij mij werd er dus gevraagd naar Eline Vere, Twee Vrouwen en Het verrotte leven van Floortje Bloem. Ik moest ook een karaktervergelijking maken tussen Eline en Floortje.

Verder had ik nog Het Gouden Ei gelezen (net zoals iedereen, dus daar vroegen ze niet naar ) Isabel Allende en dan nog wat andere boeken, maar die titels weet ik niet meer.
Oh, die derde heb ik ook gelezen! Zoveel mogelijk ellende in één boek proppen Ik heb dat in de eerste klas gebruikt voor een voorleesbeurt ( op een gymnasium nog wel) en toen had ik het hoogste cijfer van de klas
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:57:40 #236
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66914512
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:

Ik ken serieus mensen die dat boek elk jaar opnieuw lezen.
pi_66914514
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:

Wie bedriegt wie?

Oh het wederzijds huwelijksbedrog, die las ik toen ik in het ziekenhuis zat te wachten op de KNO arts. Of was het op een rontgenfoto? Nouja, een van die 2. Nog nooit zo snel een boek gelezen, de ene helft was Nederlands en de andere helft middeleeuws gebrabbel .

En ik had voor mijn mondeling me verdiept in de culturele achtergronden van de oudere boeken, want daar zouden ze naar vragen. Van dingen uit de middeleeuwen enzo. Vroegen ze iets van een boek dat ik helemaal niet als 'oud' had bestempeld . Shit.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:58:33 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66914547
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah ik dacht aan van die plakken kant-en-klaar ontbijtkoek . En Portugal, waarom/wanneer ga jij naar Portugal? Mag ik mee?

Ik ga twee weken naar Portugal voor een internationale cursus over Shakespeare *glee* van mij mag je mee maar weet niet of het van de docenten mag Veel les en hopelijk ook tijd om Porto te bekijken
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:58:35 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914549
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh het wederzijds huwelijksbedrog, die las ik toen ik in het ziekenhuis zat te wachten op de KNO arts. Of was het op een rontgenfoto? Nouja, een van die 2. Nog nooit zo snel een boek gelezen, de ene helft was Nederlands en de andere helft middeleeuws gebrabbel .

Het Wederzijds Huwelijksbedrog stamt volgens mij uit de 18e eeuw, dus het lijkt me sterk dat er middeleeuws gebrabbel in stond .
Niet meer actief op Fok!
pi_66914573
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Wie is er trouwens begonnen het tot nu toe zo goed als volledige ontopic topic om zeep te helpen?
Syrena plaatste een link (maar dat was wel grappig ja)

Hoe is 't met jou? en da interwebz van je zus?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:59:30 #241
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66914588
quote:
quote:
Zij!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:59:35 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914594
quote:
Is dat jouw manier om te bekennen dat jij noch Max Havelaar noch De Avonden noch Eline Vere gelezen hebt?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:59:49 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66914610
quote:
Ikkes, want ik heb geen eierkoeken op Sorry Greysje.

Misschien wel een idee om morgen te halen
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:59:59 #244
148689 Muis006
pi_66914622
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het Wederzijds Huwelijksbedrog stamt volgens mij uit de 18e eeuw, dus het lijkt me sterk dat er middeleeuws gebrabbel in stond .
Rond 1712 (google is je vriend)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:00:02 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914626
Ik zou slapen, maar ik boekenprietpraat .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:00:30 #246
148689 Muis006
pi_66914649
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat jouw manier om te bekennen dat jij noch Max Havelaar noch De Avonden noch Eline Vere gelezen hebt?
Ik heb ook geen van die drie gelezen hoor!

Wel Karel ende Elegast
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:01:05 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914675
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Rond 1712 (google is je vriend)
Ik wist het zonder Google Stond op de uni op m'n leeslijst 17e en 18e eeuwse literatuur .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:01:45 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66914704
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wel Karel ende Elegast
Huu, en de Beatrijs

Ik vind Nederlandse literatuur over het algemeen niet tof Uitzonderingen daar gelaten.

Doe mij maar literatuur van Groot Britannië
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:01:51 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914710
quote:

[..]

Wel Karel ende Elegast
Schattig . Die wil ik ook nog eens herlezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66914714
Oh ja, The Lord of The Flies. Dat is toch niet zo vreselijk oud? Vragen over welke tijd het ging ... en ik had het boek ook nog eens niet uitgelezen, want het was Engels en veel saaier dan het klonk. Gullivers Travels ook niet uitgelezen trouwens. Kwam tot het derde eiland, toen was mijn tijd op.

@Viking: ik zie het verschil niet, het is allebei even onleesbaar .
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:02:28 #251
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66914732
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, die derde heb ik ook gelezen! Zoveel mogelijk ellende in één boek proppen Ik heb dat in de eerste klas gebruikt voor een voorleesbeurt ( op een gymnasium nog wel) en toen had ik het hoogste cijfer van de klas
Ik had 't al een keer op de basisschool gelezen (mijn zus is 7 jaar ouder en deed destijds eindexamen mavo). We waren toen een nachtje bij mijn vader, en ik had mijn boek al uit en kreeg dat boek toen van haar om te lezen.

Ze vond het niet leuk dat ik dat boek uit had voordat de avond om was.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:02:28 #252
148689 Muis006
pi_66914736
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wist het zonder Google Stond op de uni op m'n leeslijst 17e en 18e eeuwse literatuur .
Ik niet maar ik weet dan wel weer dat de Battle of Hastings op 14 oktober 1066 plaatsvond
pi_66914756
quote:

[..]

Wel Karel ende Elegast
Ik ook. En Beatrijs. En Jolien van Nimwegen oder so.
pi_66914770
quote:

[..]

Wel Karel ende Elegast
Die had ik ook . En meteen ook op de eindlijst gezet. Geen vragen over gehad natuurlijk en ik wist alles over de symboliek enzo.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:03:19 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914788
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Huu, en de Beatrijs

Ik vind Nederlandse literatuur over het algemeen niet tof Uitzonderingen daar gelaten.

Doe mij maar literatuur van Groot Britannië
Heb je wel eens iets van Hadewijch of Jan van Ruusbroec gelezen, die mystici? Dát is pas een hel .

Verder was middeleeuwse literatuur best te doen Beter dan die meuk van Constantijn Huygens iig. Ik heb echt liggen janken om De Zeestraet
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:03:40 #256
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66914808
quote:

[..]

Wel Karel ende Elegast
Krijg Karel daar op het einde geen vrouw kado?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:03:56 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914818
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mariken van Nieumeghen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:04:12 #258
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66914831
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Niet Mariken/Marieke/Maryke van Nimwegen?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:04:36 #259
148689 Muis006
pi_66914839
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mariken van Nieumeghen .
Met d'r tante die d'r een hoer noemde

Of haal ik weer dingen door elkaar?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:04:41 #260
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66914845
quote:

[..]

Mariken van Nieumeghen .
GMTA
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:05:40 #261
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66914897
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Muis006 het volgende:

[..]

HAHAHA ik zie het al voor me

Dat soort vragen kreeg ik niet we hadden het vooral over Pieter Langedijk en daarna ging het over Siegfried en toen vertelde mijn docent voornamelijk dat ie H.Mulisch zo'n walgelijke vent vindt

ik had een 9
ik ook. vooral omdat ik de ontdekking van de hemel gelezen had geloof ik. Maar, dat was ook maar op de havo...
pi_66914899
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Met d'r tante die d'r een hoer noemde

Of haal ik weer dingen door elkaar?
Nee dat klopt!! En op het einde gaat ze vliegen ofzo. Of valt ze van heel hoog. Maar watdefoookzzz ze overleeft het! Dus dat is een godswonder En vervolgens leeft ze een vroom leven
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:06:06 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66914918
quote:

[..]

Mariken van Nieumeghen .
<OT>
En Greijschjen van Eijerkoekschen!
</OT>
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:07:21 #264
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66914970
O ja, en ik heb dus een redelijke hekel aan Mulisch. Vond De Aanslag echt niet te pruimen.

[edit: ik moet Mulisch niet verwarren met Reve]
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:07:40 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66914985
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, The Lord of The Flies. Dat is toch niet zo vreselijk oud? Vragen over welke tijd het ging ... en ik had het boek ook nog eens niet uitgelezen, want het was Engels en veel saaier dan het klonk. Gullivers Travels ook niet uitgelezen trouwens. Kwam tot het derde eiland, toen was mijn tijd op.

@Viking: ik zie het verschil niet, het is allebei even onleesbaar .
Nou echt niet hoor. Ik vind middelnederlands veel leesbaarder. Volgens mij komt dat doordat literatuur in de middeleeuwen vooral bedoeld was om voor te dragen, dus moesten het korte zinnetjes zijn, lekker rijmen etc, terwijl de zeventiende-eeuwse auteurs echt voor een geletterd publiek schreven.

Wat ik ook een erg mooi boekje vond: De reis van Sint Brandaan. Dat geeft zo'n leuk beeld van het wereldbeeld van de middeleeuwer .
Niet meer actief op Fok!
pi_66914997
Beatrijs ken ik beter Ze zit in een klooster, maar wordt verliefd. Ze vertrekt met een man en leeft zeven jaar in ZONDE (oeehhoeh) en krijgt kindjes. De man gaat alleen weg op een gegeven moment en dan wordt ze hoer, toch? Naja, op 't einde gaat ze weer terug naar 't klooster en blijkt dat Maria haar plek zolang maar heeft opgevuld. En dan kan ze mooi weer terug

Oja. Dat komt om dat ze elke avond nog maria weesgegroetjes deed ofzo.

Goed niettttt?
pi_66915012
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

<OT>
</OT>
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:08:41 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66915027
Van Mulisch heb ik alleen De aanslag en - tromgeroffel - Twee vrouwen gelezen De ontdekking van de hemel staat nog ongelezen in de kast .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:09:04 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66915043
quote:

[..]

<OT>
</OT>
Hihihihi!
Niet meer actief op Fok!
pi_66915068
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou echt niet hoor. Ik vind middelnederlands veel leesbaarder. Volgens mij komt dat doordat literatuur in de middeleeuwen vooral bedoeld was om voor te dragen, dus moesten het korte zinnetjes zijn, lekker rijmen etc, terwijl de zeventiende-eeuwse auteurs echt voor een geletterd publiek schreven.

Wat ik ook een erg mooi boekje vond: De reis van Sint Brandaan. Dat geeft zo'n leuk beeld van het wereldbeeld van de middeleeuwer .
Het wederzijds huwelijksbedrog was een toneelstuk. Ik heb de toneelversie gelezen (met heer:"tekst" dame:"tekst"), daar werd het niet leesbaarder van. Gelukkig stond de vertaling ernaast .

En ik begin behoorlijk chagarijnig van die banner onderaan te worden, kan ik die niet uitzetten ofzo? Hij zit steeds voor mijn invoerknop/smileys/tekst.
pi_66915071
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Van Mulisch heb ik alleen De aanslag en - tromgeroffel - Twee vrouwen gelezen De ontdekking van de hemel staat nog ongelezen in de kast .
De aanslag, leuk boek wel Met al die hints in dat boek, pfoei, gelukkig heb ik dat boek alleen klassikaal besproken.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:10:10 #272
148689 Muis006
pi_66915095
Ik vind Mulisch echt een naar narcistisch mannetje
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:10:59 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66915125
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Beatrijs ken ik beter Ze zit in een klooster, maar wordt verliefd. Ze vertrekt met een man en leeft zeven jaar in ZONDE (oeehhoeh) en krijgt kindjes. De man gaat alleen weg op een gegeven moment en dan wordt ze hoer, toch? Naja, op 't einde gaat ze weer terug naar 't klooster en blijkt dat Maria haar plek zolang maar heeft opgevuld. En dan kan ze mooi weer terug

Oja. Dat komt om dat ze elke avond nog maria weesgegroetjes deed ofzo.

Goed niettttt?
Nou jij hebt er meer van onthouden dan ik .
Maar ik weet de beginregels nog :

Van dichten comt mi cleine baete
Di lieden raden mi dat ic t late
Dat ik minen sin niet en vertare
Maar om die doogt van hare
Die moeder ende maegd is bleven
Hebbic een scone mieracel opheven

(met ongetwijfeld een heleboel spelfouten, maar goed )
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:11:44 #274
148689 Muis006
pi_66915165
Is Maria afgehaakt?

* Muis006 roept snel wat over the Picture of Dorian Gray en de Discworldserie
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:12:05 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66915180
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het wederzijds huwelijksbedrog was een toneelstuk. Ik heb de toneelversie gelezen (met heer:"tekst" dame:"tekst"), daar werd het niet leesbaarder van. Gelukkig stond de vertaling ernaast .

En ik begin behoorlijk chagarijnig van die banner onderaan te worden, kan ik die niet uitzetten ofzo? Hij zit steeds voor mijn invoerknop/smileys/tekst.
Ik zat dan ook meer te denken aan middelnederlands vs Constantijn Huygens .
Niet meer actief op Fok!
pi_66915183
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom weet je dat uit je hoofd?

Wij bespraken de Beatrijs klassikaal en ik vond het zowaar leuk Maar het is wel echt al járen geleden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 22:12:34 #277
163650 Greys
pi_66915199
quote:

[..]

<OT>
</OT>
Gniffel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:12:37 #278
148689 Muis006
pi_66915202
quote:

[..]

Waarom at ie een scone?
Had ie honger?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:12:38 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66915203
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Mulisch echt een naar narcistisch mannetje
maar ik vind de ontdekking van de hemel (hoe cliche dan ook) een van de meesterwerken van de nederlandse literatuur. Volgens mij voor het eerst gelezen op m'n 15e, en daarna bijna elk jaar nog een keer. Echt, een geweldig boek.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:12:55 #280
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66915219
quote:

[..]

Lol!!

Het doet me denken aan een ander werk: La vie vaillante de Bertrand du Guesclin (van Jean Cuvelier). Is op precies dezelfde manier geschreven. Meer dan 3000 dichtregels

Alleen is de toon daar wel heel anders
pi_66915249
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Waarom at ie een scone?
Had ie honger?
een schoon mirakel is dat Muisje!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:13:45 #282
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66915268
quote:

[..]

Waarom at ie een scone?
Had ie honger?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:14:10 #283
148689 Muis006
pi_66915293
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

een schoon mirakel is dat Muisje!
Ja vast dat zeggen ze gewoon omdat ze allemaal moddervet waren toentertijd!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:14:35 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66915316
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waarom weet je dat uit je hoofd?

Wij bespraken de Beatrijs klassikaal en ik vond het zowaar leuk Maar het is wel echt al járen geleden.
Weet ik veel!
Wij hadden een docent die de eerste regels voorlas en ze zijn echt blijven hangen

En het Egidiuslied (eind veertiende eeuw) vind ik ook zo mooi . Kreeg er tranen van in m'n ogen .

Egidius, waer bestu bleven, mi lanct na di, gheselle mijn. Du coors die doot, du liets mi tleven
Dat was gheselscap, goet ende fijn. Het sceen teen moeste ghestorven sijn
Nu bestu in den troon verheven, claerre dan der zonnen scijn, alle vruecht es di ghegheven
Egidius, waer bestu bleven, mi lanct na di gheselle mijn. Du coors die doot, du liets mi tleven
Nu bidt vor mi, ic moet nog sneven, ende in de weerelt liden pijn. Verware mijn stede di beneven!
Ic moet nog zinghen een liedekijn, nochtan moet emmer ghestorven sijn
Egidius, waer bestu bleven, mi lanct na di gheselle mijn. Du coors die doot, du liets mi tleven

Soms denk ik dat ik gewoon mediëvist had moeten worden (niet dat daar wel werk in te vinden is, maar goed )
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:15:08 #285
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66915351
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja vast dat zeggen ze gewoon omdat ze allemaal moddervet waren toentertijd!
Ik denk dat men toen slanker was dan nu hoor Veel lichamelijke arbeid.

Toen was mollig/dik nog het schoonheidsideaal!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:15:23 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66915361
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef Muis006 het volgende:
Is Maria afgehaakt?

* Muis006 roept snel wat over the Picture of Dorian Gray en de Discworldserie
Die twee ken ik geen van beide echt goed!

Nu haak ik wel echt af, trusten!

Hehehe, scones.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:15:39 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66915370
quote:

[..]

Waarom at ie een scone?
Had ie honger?
.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:16:07 #288
148689 Muis006
pi_66915395
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou dhr. Langendijk had toch op zijn minst een bierbuikje aan zijn gezicht te zien

dinsdag 10 maart 2009 @ 22:16:15 #289
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66915402
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Weet ik veel!
Wij hadden een docent die de eerste regels voorlas en ze zijn echt blijven hangen

En het Egidiuslied (eind veertiende eeuw) vind ik ook zo mooi . Kreeg er tranen van in m'n ogen .

Egidius, waer bestu bleven, mi lanct na di, gheselle mijn. Du coors die doot, du liets mi tleven
Dat was gheselscap, goet ende fijn. Het sceen teen moeste ghestorven sijn
Nu bestu in den troon verheven, claerre dan der zonnen scijn, alle vruecht es di ghegheven
Nu bidt vor mi, ic moet nog sneven, ende in de weerelt liden pijn. Verware mijn stede di beneven!
Ic moet nog zinghen een liedekijn, nochtan moet emmer ghestorven sijn

Soms denk ik dat ik gewoon mediëvist had moeten worden (niet dat daar wel werk in te vinden is, maar goed )
Ken je ook het Roelantslied? Dat is wel heel andere taal
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:16:25 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66915410
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mollig / dik én bleek, want je zou maar eens voor een landarbeider aangezien worden hè .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:16:52 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66915431
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ken je ook het Roelantslied? Dat is wel heel andere taal
Ik ken het verhaal heel globaal; heb het nooit hoeven lezen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:16:58 #292
148689 Muis006
pi_66915436
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hehehe, scones.
Welterusten, en de Discworld serie moet je écht lezen!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:17:11 #293
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66915445
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mollig / dik én bleek, want je zou maar eens voor een landarbeider aangezien worden hè .
Stel je voor dat je dún en bruin was! The horror!!!!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:17:25 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66915456
Trusten Mariaaaaa .
Niet meer actief op Fok!
pi_66915476
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hehehe, scones.
Trusten
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:21:30 #296
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66915639
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ken het verhaal heel globaal; heb het nooit hoeven lezen .
Ik wel, voor het vak Europese literatuurgeschiedenis.

Zelk moord was nie gewrocht
Noch ridder zo diere verkocht
Zo lange zij beide vochten
Dat Olivier ne meer en mochte

Roeland doen wel bekinde
Dat het naakte zijnen inde
Die hersenen liepen hem uit der oren
Daar hij den tempel af hadde verloren

En meer van zulks
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:22:13 #297
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66915668
Trusten Maria
pi_66915715

Waarin "They" = (in mijn geval) paaseitjes
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:23:40 #299
33954 ElisaB
pi_66915723
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Muis006 het volgende:
Ohhhh Elies I aime it beacoup when you parle le Francais to moi!

[ afbeelding ]
Francois Boulangier de port salut qui. Beaumonde cést tres bien!

Nuecken?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:24:17 #300
148689 Muis006
pi_66915743
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Francois Boulangier de port salut qui. Beaumonde cést tres bien!

Nuecken?
Ce soir?

Oh la la
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 22:24:25 #301
163650 Greys
pi_66915748
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: