abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66874227
We gotta let love rule!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 49% gewijzigd door Ewelina op 09-03-2009 22:10:58 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66874294
Mja uhm, tvp dan maar, zoveel boeiends gebeurt er niet hier, op dit moment

Hier = in mijn slaapkamer. Ik kaft boeken die kapot dreigen te gaan. Jeuj.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66874344
Ik ga afvallen er moet 10 kilo af
  maandag 9 maart 2009 @ 21:12:34 #4
236335 neen
schone schijn
pi_66874375
Ach PM maar, PM maar, PM maar
het lijkt niet wat het is
  maandag 9 maart 2009 @ 21:12:35 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_66874384
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:
[ afbeelding ]
Zaad verkrijgbaar bij tuincentra. Is heel makkelijk spul .
Kan ik die nu al zaaien? Zal eens kijken woensdag wat ze bij de hema hebben. En anders volgende week bij de bio winkel.
Regenboogvariant klinkt goed. Is dat makkelijk? Ben niet zo'n tuinwonder.

En Dita, wil je nog even antwoorden?
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef YPPY het volgende:

[..]

Uhm.. volgens mij ben ik de enige die hieraan voldoet. En verder weet ik dus van niks. Wil je dat even ophelderen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 9 maart 2009 @ 21:13:16 #7
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66874399
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:12 schreef neen het volgende:
Ach PM maar, PM maar, PM maar

Rowwen Heze
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:14:44 #8
236335 neen
schone schijn
pi_66874465
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe ga je dat doen? Ik moet er ook weer zoiets af en ben dus wat meer op m'n eten gaan letten en gaan sporten
pi_66874466
Rowwen maakt goeie nr's
pi_66874469
Sigme, ik heb in je moestuintopic zitten lezen ziet er echt goed uit
En zat toch even van te kijken dat je dat zelf allemaal kan laten groeien
pi_66874567
Regenboogsnijbiet ... is dat ook kant en klaar verkrijgbaar? Ik hoef het niet te eten, maar vind het wel leuk voor een foto .
pi_66874575
Zonder gerel? Mooi!

Ik heb zo vreselijk hard gespind, ik neem maar liefst 2 biscotti bij de koffie

Oh, en de mr uploadt het filmpje van mijn knie-operatie voor Chico; als er nog meer mensen zijn die dat boeiend vinden, PM maar. Ik zal het niet hier zetten, voor het geval mensen met zwakke maagjes er per ongeluk op klikken Niet dat het erg goor is. Hoor, Chiccie
pi_66874628
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
En, hoe ga je dat aanpakken? Sporten? Gezond eten? Sonjabakkeren?
pi_66874651
Ik ben woensdag vrij en heb zin om eens iets uitgebreids te koken. Ik weet alleen niet wat
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66874729
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, en de mr uploadt het filmpje van mijn knie-operatie voor Chico; als er nog meer mensen zijn die dat boeiend vinden, PM maar. Ik zal het niet hier zetten, voor het geval mensen met zwakke maagjes er per ongeluk op klikken Niet dat het erg goor is. Hoor, Chiccie
Yeah . Ik ga hier trouwens niet ál mn kleine updates op knie-niveau posten, daar heb ik een blog (dat niemand leest) voor geopend. Ik verveelde me .
  maandag 9 maart 2009 @ 21:21:11 #16
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66874745
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben woensdag vrij en heb zin om eens iets uitgebreids te koken. Ik weet alleen niet wat
soep!
pi_66874760
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder gerel? Mooi!

Ik heb zo vreselijk hard gespind, ik neem maar liefst 2 biscotti bij de koffie

Oja, lachen is dat op zo'n flatscreen in de operatiekamer. Het zag er ook helemaal niet eng uit (ik zap altijd meteen geshockeerd weg bij operaties op tv), gewoon een soort onderwaterwereld. En dan die chirurg tegen de assistenten: "Sow hee, mooie kruisband!" Maar jij hebt dus gewoon nog de dvd erbij gekregen?

Een ruggeprik is trouwens fantastisch, had ik dat maar voor mijn bevalling geweten
pi_66874792
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:21 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

soep!
Is dat uitgebreid? Maar ik hou wel van soep
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:23:26 #19
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66874841
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is dat uitgebreid? Maar ik hou wel van soep
als je zelf boullion gaat trekken wel
pi_66874847
quote:
Stoofpeertjes Met aardappelpuree en een goed stuk vlees. En dan nog gegrilde groenten ofzo erbij
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66874897
quote:
Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaak .
pi_66874929
Mijn lijstje van gisteren is nog iets veranderd:

Vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
T: wortel
L: 3 bruine boterhammen met leerdammer
T: verse ananas
D: vegetarische couscousschotel met gegrilde paprikas

Mijn lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
T: 2 worteltjes
L: kopje tomaten-achtige soep en 3 volkoren boterhammen
T: 8 cherrytomaatjes, 2 worteltjes
T: automaat-cappuchino met klein beetje suiker
en toen ging ik sporten, naar de les van 18 uur, maar ik was behoorlijk gammel. En omdat ik nogal snel flauwval, moest ik echt even wat eten. Maar stom genoeg hadden ze niks fatsoenlijke te eten in het sportcentrum .
T: balisto
S: uur steps
D: 2,5 broodjes met sla, tomaat, paprika, augurk, klein stukje kip en beetje tomatenketchup
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66874941
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaak .
Haha, óók lekker. Maar dan moet ik er ook stoofpeertjes naast maken, vind ik dan
  maandag 9 maart 2009 @ 21:26:10 #24
236335 neen
schone schijn
pi_66874946
Je moet natuurlijk gewoon allemaal Indische dingen maken omdat dat het lekkerst is.
pi_66874965
Oh roti . Dat is ook wel veel werk ja .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')