Ik dacht ook al, hoe doet ze dat dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zit het ook tien keer te lezen "Wat kan ze dan anders lezen dan...." Kwartje valtOh.
Die kun je heul niet opmeten joh!
Leg 'm mij 'ns uit, want ik snap ut nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:06 schreef Syrena het volgende:
Ik zit het ook tien keer te lezen "Wat kan ze dan anders lezen dan...." Kwartje valtOh.
Die kun je heul niet opmeten joh!
de tint heet blush baby, moet je maar even googelenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb van die schattig-roze blush van Clinique. Moet je wel flink kwasten voor de clown-look
Wat voor tint heb jij dan?
Ze las iets anders dan kuitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leg 'm mij 'ns uit, want ik snap ut niet
Moe maar voldaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
Elisabeeb! how is 't?
quote:
Daar zat dan geen gehakt in of wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
He bahhhhhhhhh! Dat lijkt me dus echt niet lekker![]()
En verder hoionze pasta was erg lekker, en in de hele pan (meer dan 2 liter saus) zat nog geen 3 gram vet
Oh, jawel, mager gehaktquote:
Dat boek heb ik vroegah nog gelezen volgensmij. Net alsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Syrena het volgende:
Leesvoer: HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?
Fantastisch. Ik ga echt stuk hier!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Syrena het volgende:
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik zag een mooie platte Co-Buik!
OMG.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Syrena het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |