Oh echt, haha ok. Dan kom ik er nu vanzelf weer in als het goed isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze heeft haar waterbak daarna voor de helft leeggelebberd, dus het was een goede Bink-workout
@PurePoison: welkom terug!
Had je je via de openingspost in het lijstje aangemeld? Stond je er ooit bij in dat rijtje? Want als je dan eenmalig je huidige gewicht weer invoert dan sta je er automatisch direct weer bij als je daarna de pagina even F5't!
Wij gooien nooit iemand uit het lijstje, dat gaat automatisch als je een tijdje niets doet daar
Dankjewel hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welkom en succes!
Ik vind je al erg slank op die foto!Maar goed, het is jouw keuze natuurlijk.
Als je een update invoert op dieet-web.nl kom je vanzelf weer in het lijstje.
-edit- Ah, dat zei Greys ook al...
Ik heb eierkoeken gekocht vandaagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
'Eierkoek' in de TT works magic.
Iedereen is ontopic
Ik hoop dat ik ook op dat punt kom ooit. Dat sporten leuk wordt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:31 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, ik heb net een uur gesquashd. Sporten is leuk tegenwoordig! Nu ben ik nog even wat eten aan het warm maken, en dan dadelijk nog een beetje eten. Tis allemaal wel iets later geworden dan gepland eigenlijk.
Misschien niet echt slankverantwoord, maar ik ben erg benieuwd naar de twee nieuwe monatoetjes: Appeltaart en Stroopwafel ! Iemand die deze al geprobeerd heeft?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Nienna, Merel en Poezzie!
Merel, appeltaartsmaak yoghurt is lekker he?
Ze hebben van Optimel magere kwark met magere yoghurt in de smaak appel-kaneel! Ook superlekker en heel erg Slankverantwoord!
Het heeft ook wel een paar jaar geduurd eerlijk gezegd. Maar deze week ben ik dus al twee keer geweest, en ga sowieso morgen weer. Ik ben ook heeeeeeeel erg verbaasd, maar het is wel heel leuk dat het leuk isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook op dat punt kom ooit. Dat sporten leuk wordt.
Nou ja, eerst maar eens het punt dat ik er mee ga beginnen
Goed van je!
Ja! Met die gezellige Delftsblauwe bovenkantjes!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Misschien niet echt slankverantwoord, maar ik ben erg benieuwd naar de twee nieuwe monatoetjes: Appeltaart en Stroopwafel ! Iemand die deze al geprobeerd heeft?
Overigens ontzettend lekker (en ongezond..): Mona YoghurtCitroenKwark met Stukjes. Die is zo ontzettend lekker.
Ok, die ga ik proberen! Zaterdag vieren we namelijk de verjaardag van mijn vriend, dat wordt dan toch al een ongezonde dag - kan ik er net zo goed nog een lekker toetje bij nemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Met die gezellige Delftsblauwe bovenkantjes!
Ze zijn heel erg lekker, vooral de stroopwafel. Ik vond die appeltaart ook best lekker, maar dan kan je echt net zo goed de wél slankverantwoorde versie van Optimel nemen
He bahhhhhhhhh! Dat lijkt me dus echt niet lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Muizelientje!
Ik zocht naar een eierkoek plaatje en zie, je hebt ze ook in de heel erg slechte versie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je taille is het slankste punt, meestal tussen onderste rib en navel. Dus of je bent een appel, of je mag nog een keer metenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:59 schreef Syrena het volgende:
Taille (net onder m'n navel gemeten): 84 cm.
Ik had een plaatje gezocht en kwam toen dit tegen:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Je taille is het slankste punt, meestal tussen onderste rib en navel. Dus of je bent een appel, of je mag nog een keer meten
Bij die laatste las ik wat andersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:59 schreef Syrena het volgende:
Ik zag alweer wat namen van toetjes voorbijkomen waarvan ik dachtWie offert zich op om de stroopwafelvariant te proberen?
Ik niet, want ik moet 'm dan in mijn eentje opeten wegens lactose-intolerante huisgenoot. En ik kan niet posten, want er zit een banner precies over m'n venster... irritant.
(knip en refresh en plak)
Ik heb even gemeten:
Bovenbenen: 57 cm
Heup: 100 cm
Taille (net onder m'n navel gemeten): 84 cm.
Die doe ik morgenvroeg nog eens, ik ben een beetje erg opgeblazen van de jus-met-uitjes. Allergisch voor, maar het moest op![]()
Kuit: 38 cm.
Voor het slapengaan ga ik buikspieroefeningen doen, lunges en squats. Elke dagEn volgende week weer meten. Zo.
Ik zit het ook tien keer te lezen "Wat kan ze dan anders lezen dan...." Kwartje valtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij die laatste las ik wat anders![]()
![]()
Evening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |