Heb je geen Zweedse studiegenoten bij wie je kunt peilen wat de procedures zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, dat is absoluut een optie. Alleen voel ik me daar niet echt vertrouwd mee hier in Zweden, aangezien ik niet precies weet waar ik heen moet gaan, etc. En hoe het zit met de kosten natuurlijk.
Maar goed, genoeg gezeurd..
mannen. Ja. maar ik kan inderdaad wel eens peilen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je geen Zweedse studiegenoten bij wie je kunt peilen wat de procedures zijn?
Je komt pas in aanmerking voor een CI als hoorapparaten niet meer helpenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:51 schreef progje het volgende:
Dit heb je vast als een uitgebreid verteld.. Maar wat is nou het voordeel van een CI i.p.v. een gehoorapparaat?
het gaat eigenlijk heel goed. Alleen door drukte dus niet meer aan het posten hier. maar verder gaat het goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zit er weer op voor vandaag. Het meeste ging goed, andere dingen iets minder. Maar ik oefen gewoon flink door deze week en dan gaat het volgende week vast beter. Wel grappig: ik moest op een gegeven moment zinnen afmaken en toen meende ik 'bananenbier' te horen
Maar dat bestaat niet, dus ik zo van: "haha, ik hoor bananenbier, maar dat slaat nergens op, dus..." en zij zo van: "ja het is wel bananenbier hoor!"
.
BJ! Hoe gaat het met je?
ow dat is een oud dieptepunt hoor...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:20 schreef conleche het volgende:
Hoi BJ! Lukt het een beetje om op gewicht te blijven? Ik zie dat je behoorlijk onder streef zit.
* Streng (doch rechtvaardig) kijkt....
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ow dat is een oud dieptepunt hoor...
mijn streef was tussen de zeg maar 69,5 en 71,5 en daar zit ik nu steeds tussen... dus dat gaat goed
![]()
laatst gewogen paar dagen geleden:
70,7
ik ook op jou...quote:
2 crackers en sla is natuurlijk overdreven maar het is zeker wel mogelijk om je systeem flink om zeep te helpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:39 schreef Laureline het volgende:
En Conleche, wel fijn dat je spijsvertering weer helemaal up to speed is! Dat geeft wel hoop voor mensen die in het verleden hebben gecrashdieet.
Maar is het echt mogelijk je systeem dan zo om zeep te helpen? Ik hoor wel eens vaker mensen klagen dat ze echt niets kunnen eten zonder meteen aan te komen ("als ik 2 blaadjes sla en een cracker eet kom ik nog aan, ik kan echt niets hebben!"), maar dan vraag ik me altijd af of ze niet stiekem handenvol hagelslag achterover slaan en dat niet vertellen, of dat het echt mogelijk is je systeem zo te verneuken dat je inderdaad voor de rest van je leven op 2 crackers en sla moet leven...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:39 schreef Laureline het volgende:
En Conleche, wel fijn dat je spijsvertering weer helemaal up to speed is! Dat geeft wel hoop voor mensen die in het verleden hebben gecrashdieet.
Maar is het echt mogelijk je systeem dan zo om zeep te helpen? Ik hoor wel eens vaker mensen klagen dat ze echt niets kunnen eten zonder meteen aan te komen ("als ik 2 blaadjes sla en een cracker eet kom ik nog aan, ik kan echt niets hebben!"), maar dan vraag ik me altijd af of ze niet stiekem handenvol hagelslag achterover slaan en dat niet vertellen, of dat het echt mogelijk is je systeem zo te verneuken dat je inderdaad voor de rest van je leven op 2 crackers en sla moet leven...
thxquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
hoi BJ, lekker dat je bijna klaar bent, en supergoed dat je stabiel bent zeg!
.
In het begin voerde ik echt alles in. Dat was ook om de verhoudingen KH's, eiwitten, vetten vast te stellen. Maar als dat je niet uitmaakt kan je zaken als groenten wel weghalen, omdat die nauwelijks cals bevatten. Dan tel je er aan het einde van de dag gewoon 100 cals bij op en dan zit je meestal wel goed. Maar ik vond het eigenlijk altijd wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb nog een vraagje:
Zo'n avondmaaltijd, dat duurt toch allemaal veel te lang om dat allemaal op valtaf.nl ofzo in te vullen? Ik heb de prei, peen, gehakt, puree enzo niet gewogen dus ik weet niet hoe ik het in moet vullenEn dan de sla met tomaat en ei en komkommer, ook allemaal apart wegen en invoeren? En dan de pasta nog apart? Hoe doen jullie dat met dat invoeren, dat wordt dan toch haast een dagtaak met wegen en invoeren enzo?
Ik vind het eerder genant dat ik hier al zo lang rondhang en schijnbaar nooit echt goed heb opgelet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef Chicolate het volgende:
Greys, ik vind het echt leuk om je zo bewust met je eten bezig te zien. Zou bijna denken dat je het echt leuk vindt.
Ja wel, maar ik heb ze daar achter moeten laten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
DaD, dat soort middagen moeten ook kunnen hoor!
Waren er nog wat koekjes over?
Ja, ze heeft haar waterbak daarna voor de helft leeggelebberd, dus het was een goede Bink-workoutquote:
Welkom en succes!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi allemaal,
Ik had me hier een paar maanden geleden eens gemeld, maar was het toen min of meer vergeten en ben ergens uit de lijst verwijderd, logisch.
Ik ga weer meedoen nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |