abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66902218
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja, dat is absoluut een optie. Alleen voel ik me daar niet echt vertrouwd mee hier in Zweden, aangezien ik niet precies weet waar ik heen moet gaan, etc. En hoe het zit met de kosten natuurlijk.

Maar goed, genoeg gezeurd..
Heb je geen Zweedse studiegenoten bij wie je kunt peilen wat de procedures zijn?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:00:26 #102
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66902269
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je geen Zweedse studiegenoten bij wie je kunt peilen wat de procedures zijn?
mannen. Ja. maar ik kan inderdaad wel eens peilen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:02:51 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66902367
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:51 schreef progje het volgende:
Dit heb je vast als een uitgebreid verteld.. Maar wat is nou het voordeel van een CI i.p.v. een gehoorapparaat?
Je komt pas in aanmerking voor een CI als hoorapparaten niet meer helpen . Een hoorapparaat versterkt het geluid, dus dat is doorgaans een kwestie van erin doen en tadaa, je hoort (al is het soms nog wel even wennen met verschillende soorten hoorapparaten en je hoort natuurlijk nooit zo goed als een goedhorend persoon). Een CI is veel ingrijpender. Er komt een operatie bij kijken, het geluid is totaal niet vergelijkbaar met het geluid dat binnenkomt via een hoorapparaat en ipv dat het geluid gewoon versterkt wordt, hoor ik nu gewoon elektronisch .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:09:17 #104
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66902598
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het zit er weer op voor vandaag. Het meeste ging goed, andere dingen iets minder. Maar ik oefen gewoon flink door deze week en dan gaat het volgende week vast beter . Wel grappig: ik moest op een gegeven moment zinnen afmaken en toen meende ik 'bananenbier' te horen Maar dat bestaat niet, dus ik zo van: "haha, ik hoor bananenbier, maar dat slaat nergens op, dus..." en zij zo van: "ja het is wel bananenbier hoor!" .

BJ! Hoe gaat het met je?

het gaat eigenlijk heel goed. Alleen door drukte dus niet meer aan het posten hier. maar verder gaat het goed.
Stage zit er al bijna weer op. Volgende week mijn praktijkexamen. Gister mijn laatste tentamen gehad.. en gehaald. en mijn gewicht is nog steeds stabiel

ik heb van het weekend je blog gelezen tof dat je steeds meer gaat horen! klinkt het nog steeds zo vreemd???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_66902963
Lijstje:
O: 2 x geroosterde volkoren brood met filet A. en sjalot.
L: restje warm eten van gisteren. (rijst/kip/groenten)
T: glas optimel framboos
T: wodka
In de planning:
D: Indiase rode curry met rijst/ gegrilde kip, groenten en koriander. Toe: vanille ijs met stoofpeer en ingedikt stoofpeersap.
pi_66903043
Hoi BJ! Lukt het een beetje om op gewicht te blijven? Ik zie dat je behoorlijk onder streef zit.

* Streng (doch rechtvaardig) kijkt....
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:30:14 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66903395
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:20 schreef conleche het volgende:
Hoi BJ! Lukt het een beetje om op gewicht te blijven? Ik zie dat je behoorlijk onder streef zit.

* Streng (doch rechtvaardig) kijkt....
ow dat is een oud dieptepunt hoor...
mijn streef was tussen de zeg maar 69,5 en 71,5 en daar zit ik nu steeds tussen... dus dat gaat goed

laatst gewogen paar dagen geleden:
70,7
pi_66903507
Lijstje:
O: verse ananas met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
T: half uur crosstrainer
L: ijsbergsla met beetje tonijnsalade, veel tonijn uit blik en paar gehakselde augurken
T: cashewnootjes
T: volkorenboterham pindakaas
D: spinazie-broccolisoep met gebakken uitjes en stukjes magere rookworst
T: magere kwark en Optimel citroenkwark, stukje pure chocola met sinaasappel

Verder nog veel cappucino's, maar die schrijf ik meestal niet op. Wat is die verse ananas als ontbijt trouwens lekker! Wij zijn er echt aan verslaafd hier. Het voelt alsof je een heerlijk toetje eet 's ochtends
pi_66903512
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ow dat is een oud dieptepunt hoor...
mijn streef was tussen de zeg maar 69,5 en 71,5 en daar zit ik nu steeds tussen... dus dat gaat goed

laatst gewogen paar dagen geleden:
70,7

*Trots is!!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:35:36 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66903574
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:33 schreef conleche het volgende:

[..]

*Trots is!!
ik ook op jou...

en jaloers op je platte buik
pi_66903605
Zo net mijn eerste echte maaltijd op vandaag, zometeen in bad en misschien een beetje tutten dat ik me dan ook weer beter voel
pi_66903681
En Conleche, wel fijn dat je spijsvertering weer helemaal up to speed is! Dat geeft wel hoop voor mensen die in het verleden hebben gecrashdieet.

Maar is het echt mogelijk je systeem dan zo om zeep te helpen? Ik hoor wel eens vaker mensen klagen dat ze echt niets kunnen eten zonder meteen aan te komen ("als ik 2 blaadjes sla en een cracker eet kom ik nog aan, ik kan echt niets hebben!"), maar dan vraag ik me altijd af of ze niet stiekem handenvol hagelslag achterover slaan en dat niet vertellen, of dat het echt mogelijk is je systeem zo te verneuken dat je inderdaad voor de rest van je leven op 2 crackers en sla moet leven...
pi_66903757
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:39 schreef Laureline het volgende:
En Conleche, wel fijn dat je spijsvertering weer helemaal up to speed is! Dat geeft wel hoop voor mensen die in het verleden hebben gecrashdieet.

Maar is het echt mogelijk je systeem dan zo om zeep te helpen? Ik hoor wel eens vaker mensen klagen dat ze echt niets kunnen eten zonder meteen aan te komen ("als ik 2 blaadjes sla en een cracker eet kom ik nog aan, ik kan echt niets hebben!"), maar dan vraag ik me altijd af of ze niet stiekem handenvol hagelslag achterover slaan en dat niet vertellen, of dat het echt mogelijk is je systeem zo te verneuken dat je inderdaad voor de rest van je leven op 2 crackers en sla moet leven...
2 crackers en sla is natuurlijk overdreven maar het is zeker wel mogelijk om je systeem flink om zeep te helpen.
Ik moet ook onder de 1400kcal blijven om af te vallen of zelfs maar stabiel te blijven, dat komt omdat ik flink een tijd altijd onder de 1000kcal zat.
pi_66903824
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:39 schreef Laureline het volgende:

Ik denk wel dat het echt mogelijk is ja! Om af te vallen moest ik echt op de 1200 cals gaan zitten. Bij 1500 stond ik stil en bij 1800 kwam ik zelfs aan. Ik was vroeger wel een echte Jojo hoor! Ik kon heel goed heel streng voor mezelf zijn en binnen een paar maanden 10 kilo afvallen. Die ik er dan in een jaar weer aan at en zo verder. Het is nu voor het eerst dat ik er zolang over heb gedaan.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:47:13 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66903926
halloooo,

pfoeh ik zag vanalles om op te reageren, o.a. freecell i de vorm van isabeau en freecell als zichzelf langskomen *zwaai*

hoi BJ, lekker dat je bijna klaar bent, en supergoed dat je stabiel bent zeg!

grijsje is er weeerrr jeeej!

ik heb net ook kipfilets gekocht. om te koken, de dus de kiprolletjes komen er weer aan. tip van flip: een druppie maggi erop (vast niet gezond, maar zo lekkeren ook niet écht slecht. hooguit zout...)

verder ben ik KA-POT na een dag cursus, en moet ik vaanvond naar een vergadering (voor mij verzet, ik moet echt) was alleen vergeten dat ik ook mijn college dat ik morgen moet geven nog moet voorbereiden. vrees dat het nachtwerk gaat worden. boehoe.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:47:39 #116
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66903946
oh en wauw vik, tof om je blog te volgen, het gaat vast steeds beter... stoer hoor!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:47:57 #117
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66903959
en een dikke knuffel voor Nynke, ook nog.

en Co is jaloersmakend prachtig slank.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:52:42 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66904136
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:

hoi BJ, lekker dat je bijna klaar bent, en supergoed dat je stabiel bent zeg!

.
thx heb je weblog steeds wel gelezen hoor en vind het zooooo stoer dat je daar een maand hebt gezeten echt tof!!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 17:58:09 #120
163650 Greys
pi_66904344
Kwakske!

Ik ga donderdag de kip koken want Heer G is het hele weekend weg (naar Parijs, hij wel.... ) dus als ik dan wil snaaien neem ik lekker een stukje koude kip! Als ik alleen ben zijn mijn snaaibuien het ergst namelijk, mocht iemand zich afvragen wat Heer G hier in godesnaam mee te maken heeft.

Pastasaus is lekker geworden (normaal gebruik ik die uit een pot, nu zelf gerommeld met prei, ui, tomatenpuree, winterpeen en mager gehakt) en hij smaakt lekker!

Oh ik heb nog een vraagje:
Zo'n avondmaaltijd, dat duurt toch allemaal veel te lang om dat allemaal op valtaf.nl ofzo in te vullen? Ik heb de prei, peen, gehakt, puree enzo niet gewogen dus ik weet niet hoe ik het in moet vullen En dan de sla met tomaat en ei en komkommer, ook allemaal apart wegen en invoeren? En dan de pasta nog apart? Hoe doen jullie dat met dat invoeren, dat wordt dan toch haast een dagtaak met wegen en invoeren enzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 17:59:58 #121
163650 Greys
pi_66904400
BJ, ik vind het zo knap van je dat je nog steeds zo goed op gewicht bent!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:00:38 #122
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66904431
ik ben er tegenwoordig ook te lui voor

je kunt wel veelgebruikte combinaties opslaan, en dan vortan hoef je alleen maar je eigen pastasaus te kiezen in t menu veelgebruikte combinaties...
pi_66904705
Kwakkie BJ

Nynke
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:08:25 #124
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66904707
*burp*

Hallo!

Lijstje:
O: Handje aardbeien ( ) + boterham met kaas
L: Dubbele boterham pindakaas + 2 eierkoeken
D: Vegakip tikka masala met paprika, komkommer en tomaat .
T: Handje chips/bakje cruesli waarschijnlijk

Straks opdrukken! Ik wil echt proberen dat elke dag te gaan doen en er voor te zorgen dat ik binnenkort ook gewoon op m'n tenen met m'n kin tot de grond kan komen .
pi_66904710
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:58 schreef Greys het volgende:

Oh ik heb nog een vraagje:
Zo'n avondmaaltijd, dat duurt toch allemaal veel te lang om dat allemaal op valtaf.nl ofzo in te vullen? Ik heb de prei, peen, gehakt, puree enzo niet gewogen dus ik weet niet hoe ik het in moet vullen En dan de sla met tomaat en ei en komkommer, ook allemaal apart wegen en invoeren? En dan de pasta nog apart? Hoe doen jullie dat met dat invoeren, dat wordt dan toch haast een dagtaak met wegen en invoeren enzo?
In het begin voerde ik echt alles in. Dat was ook om de verhoudingen KH's, eiwitten, vetten vast te stellen. Maar als dat je niet uitmaakt kan je zaken als groenten wel weghalen, omdat die nauwelijks cals bevatten. Dan tel je er aan het einde van de dag gewoon 100 cals bij op en dan zit je meestal wel goed. Maar ik vond het eigenlijk altijd wel leuk om te doen. . Maar ja ik ben dan ook een sucker voor lijstjes en grafieken en zo......
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 18:13:33 #126
163650 Greys
pi_66904874
Co, ik ben ook een lijstjes addict, maar vaak heb ik er dus echt de tijd niet voor.
Vandaag met mijn vrije middag had het wel gekund, maar als ik heel de dag heb gewerkt en daarna boodschappen heb gedaan wil ik zo snel mogelijk koken en eten en niet alles eerst nog hoeven afwegen
Maar de pasta zal ik wel afwegen en ik weet ook nog wel hoeveel gehakt er ongeveer in zit. De rest bevat toch geen vet geloof ik.

Tot nu toe zit ik op 641 kcal. vandaag dus daar kan best nog wat pasta, vetvrije saus en salade bij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66905151
Als je de pasta en het gehakt weegt en de rest een beetje schat kom je vast wel in de buurt.
Dat doe ik ook met de meeste dingen, gewoon schatten. Ik let dan wel op dat ik dingen liever te ruim inschat dan te krap, zodat ik in elk geval niet veel meer kcal zit te eten dan ik denk, maar dat werkt prima.
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 18:34:42 #128
163650 Greys
pi_66905606
Er zit in de hele pan saus 470 gram rundergehakt.
Maar daarvan denk ik maar 100 gram (of zelfs nog minder) te nemen, aangezien ik maar een beetje pasta neem met saus en verder veel salade ga eten. Maar ik hou 120 gram aan in de lijst, dan valt het altijd mee.
Een portie pasta is volgens de zak 75 gram. Dat hou ik dan ook aan in de lijst. Maar ik denk dat ik er niet aan kom, aan die 75 gram. Ben niet zo'n pasta fan. Heer G heeft de pastasaus net geproefd en vond hem veel lekkerder dan uit een pot!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66905888
Greys, ik vind het echt leuk om je zo bewust met je eten bezig te zien . Zou bijna denken dat je het echt leuk vindt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66906259
Way to go Greys! Succes! .

Hoi BJ! .

Vik, wat ga je lekker! Ik zal zo je blogje even lezen.

Co, ongelooflijk, wat een prachtig buikje. .

Ik heb bagger gegeten vandaag maar wel een enorm leuke middag met m'n nichtje (3) gehad. We hebben koekjes gebakken, geweldig. . Ze was zo trots op zichzelf.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 19:02:01 #131
163650 Greys
pi_66906607
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef Chicolate het volgende:
Greys, ik vind het echt leuk om je zo bewust met je eten bezig te zien . Zou bijna denken dat je het echt leuk vindt.
Ik vind het eerder genant dat ik hier al zo lang rondhang en schijnbaar nooit echt goed heb opgelet.
Want nu ik de wijsheid nodig heb over eten weet ik veel niet (meer)

En inderdaad, op het moment vind ik het zelfs leuk! Heb zin in het koken van de kip, dat wil wel wat zeggen voor mij Maar de valkuil is het volhouden, ook als ik het druk heb en als ik een slechte bui heb qua gemoedstoestand. Maar ik heb goede hoop dat er hier dan streng genoeg gereageerd wordt dat ik toch lijstjes blijf posten elke dag.

Bedankt voor alle aanmoedigingen in elk geval
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 19:02:48 #132
163650 Greys
pi_66906653
DaD, dat soort middagen moeten ook kunnen hoor!
Waren er nog wat koekjes over?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66906716
Jo
Waarom ga ik hier net weer posten in de drukste week sinds tijden?

Antwoord op vraag in vorig topic: met de sit-ups gestopt, ik deed blijkbaar iets fout en had oen geen zin meer om op de goede manier opnieuw te beginnen
Met mijn gewicht gaat het wel goed Al een tijdje onder de 68,5 Gemiddeld rond de 68 en ik kom van gemiddeld rond de 72/73

Vandaag prima dagje, alleen vanavond ga ik met een vriendin naar een andere vriendin en meestal zijn dat niet heel slank-verantwoorde avonden.
pi_66906855
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
DaD, dat soort middagen moeten ook kunnen hoor!
Waren er nog wat koekjes over?
Ja wel, maar ik heb ze daar achter moeten laten. . Het was de bedoeling om vormpjes te maken met uitstekers, maar we hadden al zo lekker met het deeg om zitten kliederen dat we het uiteindelijk maar gewoon op de bakplaat geplempt hebben. .

Gut, wat zou ik graag zo'n lieverd van mezelf hebben. . .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66906890
Greys heel erg veel succes..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:17:54 #136
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66907295
Lijstje:
O whey
T worstjes
L tomaat, komkommer en 2 eieren
T knabbelspekjes
D jonge bladsla met zalm
T gerookte kipstukjes

Straks nog even fietsen.
Vaag geheel wel. Carbloos is niet eenvoudig... moet moeite doen aan mijn kcal tekomen!
Prrrrr
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 19:22:39 #137
70532 loveli
N
pi_66907451
Atkins of carbloos zonder naam? En waarom whey en niet bv. kwark? Niet als kritiek, maar gewoon nieuwsgierig.
crap in = crap out
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:22:42 #138
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66907454
Oh en hoi Kwak en BJ. Ik had een hele pagina gemist!
Prrrrr
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:26:34 #139
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66907587
@Loveli:
Whey staat er nog, zonde om te laten staan. Kwark is meer carbs ook. Eet ik wel ook hoor, soms zelfs samen. Carbloos zonder naam denk ik, Atkins is zo vet! Meer drukke-dames denk ik.

Ik ga voor 100 dagen, dan ben ik jarig en wil ik (na mijn eerste streven, de kleurtjesbroek en de prinsessenjurk met carnaval, gehaald te hebben) mijn feestjurkje weer passen! Dag 2 is bijna voorbij.
Prrrrr
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:29:02 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66907673
Volgens mij heb ik een nagenoeg goed lijstje vandaag!

O: boterhammen met salami en eentje met hagelslag. Van bruin brood!
T: banaan.
L: Zweeds brood met kip, vers sap en bakje verse ananas.
T: appel met kaneel.
A: couscoussalade met in knoflook/citroen gemarineerde kip, peultjes, feta, handje ongezouten cashews en natuurlijk couscous.
T: misschien stukje pure chocola.

Oeh, ik zag net in de super chocola met rode grapefruit en mango liggen, puur ook nog. Niet gekocht, maar ben eigenlijk wel heel benieuwd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66907881
Zo, hier ben ik ook weer, even een paar dagen niet gepost.
Doordeweeks zit ik sowieso niet veel achter de pc.

Mijn lijstje van vandaag:
O:plak ontbijtkoek
T: plak ontbijtkoek
L: 2 boterhammen met kaas
T: Liga yobreak
D: pasta met rundergehakt en verschillende groentes
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:09:57 #142
163650 Greys
pi_66909276
'Eierkoek' in de TT works magic.
Iedereen is ontopic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:13:39 #143
163650 Greys
pi_66909462
Ik heb net na het eten een flink stuk met het hondje gewandeld.
Het zal geen zoden aan de dijk zetten qua afslanken, maar voor het gemoed is het in elk geval goed

Ik zit zo rond de 1200 kcal. nu denk ik (en dat is eigenlijk veel te ruim gerekend met het avondeten). Dus ik neem zo een grote beker zoethoutthee en een appel met kaneel uit de magnetron. Hoewel dat misschien dan in totaal nog steeds te weinig kcal. is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:21:24 #144
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66909838
Met Bink? vond ie wel lekker zeker?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:24:34 #145
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66909988
Weedee Greyssie.
En Kwak deed een poosje terug een kickstart met haar dieeet door een week te schommelen in kcals, ene dag 1200, andere 1700 en dan weer 1400. Dat hielp haar toen goed op weg geloof ik, dus misschien kan je vandaag als schommeldagje gebruiken?
Prrrrr
pi_66910053
Hoi allemaal,

Ik had me hier een paar maanden geleden eens gemeld, maar was het toen min of meer vergeten en ben ergens uit de lijst verwijderd, logisch .

Ik ga weer meedoen nu!

Had me ook al voorgesteld in het topic Slank Tips - maar hierbij nog eens:

Ik ben Laura, 21 jaar, ben 1.73 meter en weeg op dit moment 65.8 kilo. In principe hoef ik dus niet af te vallen (bmi is nu 22.02), maar ik woog 1.5 jaar geleden nog 61 kilo, daar zou ik graag weer naar terug willen.

Ik ben in januari al begonnen (zonder jullie steun - toen woog ik 67.8, dus ben al twee kilo kwijt . Ik probeer 1 kg per maand kwijt te raken, zodat ik in de zomer mijn streefgewicht bereikt heb. Ik probeer elke dag te sporten mbv Wii Fit (vooral hardlopen en steppen), en eet iig doordeweeks gezond.

Dit is een foto van nu, dus vóór:

http://intuiti0n.hyves.nl(...)os/283079581/0/L1PK/

Foto is van afgelopen zomer, gewicht klopt wel ongeveer, alleen sport ik nu al twee maanden meer, waardoor mijn benen gelukkig al strakker zijn geworden.

Ik probeer vooral te werken aan benen/billen, ben gelukkig geboren met een platte buik (en ook met kleine borsten, dat dan weer wel..).

Ik begin vanaf morgen met lijstjes posten!
pi_66910104
In thee zitten helemaal geen kcal en in een appel 60, dus dan ben je er inderdaad nog niet. Voor 1 dagje niet zo erg, maar je kunt ook zeggen dat je eigenlijk nog iets lekkers "moet" nemen vanavond.
Als je het helemaal netjes wil doen kun je iets nemen met vezels, want het hele doel van genoeg kcal eten is natuurlijk om je stofwisseling op gang te houden en daarvoor werkt dat het beste.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:28:31 #148
163650 Greys
pi_66910175
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Met Bink? vond ie wel lekker zeker?
Ja, ze heeft haar waterbak daarna voor de helft leeggelebberd, dus het was een goede Bink-workout

@PurePoison: welkom terug!
Had je je via de openingspost in het lijstje aangemeld? Stond je er ooit bij in dat rijtje? Want als je dan eenmalig je huidige gewicht weer invoert dan sta je er automatisch direct weer bij als je daarna de pagina even F5't!
Wij gooien nooit iemand uit het lijstje, dat gaat automatisch als je een tijdje niets doet daar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66910200
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi allemaal,

Ik had me hier een paar maanden geleden eens gemeld, maar was het toen min of meer vergeten en ben ergens uit de lijst verwijderd, logisch .

Ik ga weer meedoen nu!
Welkom en succes!
Ik vind je al erg slank op die foto! Maar goed, het is jouw keuze natuurlijk.

Als je een update invoert op dieet-web.nl kom je vanzelf weer in het lijstje.
-edit- Ah, dat zei Greys ook al...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:29:14 #150
331 Merel
Be here now.
pi_66910211
Ja hoi, ik volg de helft weer niet, maar ik wou even komen melden dat werk tot nu toe niet samengaat met een normaal eetpatroon:

O: krentenbol
L: pannenkoekje, broodje zalm, bakje mona boordevol appeltaartsmaak
D: 4 stukjes sushi en een kaaswrap van de AH

Ik wou kip uit de oven eten, maar die moet er anderhalf uur in, en ik ben pas een half uurtje thuis dus dat duurt nog wel even Dus daarom heb ik even m'n toevlucht gezocht tot de AH. En daarom ben ik ook niet gaan sporten. Gaat lekker dus
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')