abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 16:28:50 #76
70532 loveli
N
pi_66901054
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja. probleem is dat langzamerhand alle andere pillen gehad heb, en toch wel graag een vorm van anticonceptie wil hebben. En ik weet niet of ik me zo vertrouwd voel om hier om dat soort dingen naar een dokter te gaan, en zou ook niet weten waar ik heen moet etc. etc. etc.
Welke pillen heb je gehad? In onderstaande link kun je kijken welke hormonen dat waren.
http://www.anticonceptie-online.nl/overzicht_horm.htm
Er bestaan ook andere vormen van ac, misschien net wat minder makkelijjk voor vriendje, maar als jij happy bent, is vriendje ook happy. Toch?
crap in = crap out
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:30:45 #77
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66901123
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind dat ik er fab uitzie met blush. Hij wil mijn (Mac ) blush weggooien want ik ben net een clown
Meningsverschillen
De mijne is van chanel en die ruikt keilekker maar als er iets is dat ik geleerd heb, is het dat je rustig aan moet doen met rouge

En nu ga ik, boodschappen doen en koken en eten en dan naar mijn oude middelbare school.

doei
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:32:25 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66901192
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:26 schreef Miss_S het volgende:
Vik ik heb net weer je blogje gelezen
Het gaat vast helemaal goedkomen
.

Net voor het eerst Taco horen miauwen (lees: mekkeren, want hij wil eten) met CI. Klonk nergens naar, maar ik hoorde het iig en dat was eerder niet zo, ook al deed ik nog zo m'n best .
Niet meer actief op Fok!
pi_66901221
quote:

[..]

Ik vind dat ik er fab uitzie met blush. Hij wil mijn (Mac ) blush weggooien want ik ben net een clown
Meningsverschillen
Mannen De mijne heeft een goede smaak wat betreft meubels en inrichting en z'n eigen kleren, maar dan houdt het wel op. Als ik wil horen hoe fabuleus ik eruitzie in iets of met iets, dan vraag ik m'n moeder of vriendinnen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66901274
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Net voor het eerst Taco horen miauwen (lees: mekkeren, want hij wil eten) met CI. Klonk nergens naar, maar ik hoorde het iig en dat was eerder niet zo, ook al deed ik nog zo m'n best .
Cool! Heeft ie al door dat je 'm nu hoort? Indien ja, hou je maar vast dan
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:34:19 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66901276
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

De mijne is van chanel en die ruikt keilekker maar als er iets is dat ik geleerd heb, is het dat je rustig aan moet doen met rouge

En nu ga ik, boodschappen doen en koken en eten en dan naar mijn oude middelbare school.

doei
Deze post lees ik nu pas Nadat ik je had aangesproken op MSN dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_66901355
quote:

[..]

.

Pikte je het eerder helemaal niet op of kon je het alleen niet onderscheiden van andere geluiden?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66901392
quote:

[..]

.

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66901408
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:28 schreef loveli het volgende:
Er bestaan ook andere vormen van ac, misschien net wat minder makkelijjk voor vriendje, maar als jij happy bent, is vriendje ook happy. Toch?
Dat dus. Als je zo belabberd bent van de pil is dit toch een heel logische stap?
Zeker als je je telkens op hem afreageert.
quote:
Wat fijn!
Ben je nu vertederd?

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: brinta
L: yoghurt met muesli
T: 2 1 volkoren knackebrod met philadelphia light, 1 met slankie
T: 1 volkoren knackebrod met philadephia light slankie
D: waarschijnlijk bonen-fajitas

Kleine aanpassing, want ik vond de philadelphia opeens bijzonder smerig.
pi_66901436
quote:

[..]

Meningsverschillen
Ik heb van die schattig-roze blush van Clinique. Moet je wel flink kwasten voor de clown-look
Wat voor tint heb jij dan?
pi_66901480
quote:

[..]

.

Da's mooi! Al dat zware werk heeft natuurlijk een pracht-doel
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:40:36 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66901497
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Pikte je het eerder helemaal niet op of kon je het alleen niet onderscheiden van andere geluiden?
Ik hoorde het met hoortoestel wel natuurlijk .
Maar met CI nog niet. Maar m'n CI staat nu ook flink harder dan eerder. Toch hoorde ik het gisteren nog niet en nu wel . Dat zijn wel -momentjes .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:43:06 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66901620
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Welke pillen heb je gehad? In onderstaande link kun je kijken welke hormonen dat waren.
http://www.anticonceptie-online.nl/overzicht_horm.htm
is ook zo. maar vriendje is nog al een panniekerd, dus alleen een condoom vind ie niet goed genoeg. 'wat nou als het breekt?' is nl. een paar keer gebeurd in het begin.

Ik heb zowieso microginon30 en 50, steradril, ministat en nu de yasmin gehad. Kunnen er nog meer zijn, maar dat weet ik echt niet meer.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66901654
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoorde het met hoortoestel wel natuurlijk .
Maar met CI nog niet. Maar m'n CI staat nu ook flink harder dan eerder. Toch hoorde ik het gisteren nog niet en nu wel . Dat zijn wel -momentjes .
Ik bedoelde ook met CI ja.
Daar doe je het voor, of niet?
pi_66901732
Ik heb eindelijk Fok! smileys op msn wat ben ik toch nuttig vandaag
pi_66901786
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

is ook zo. maar vriendje is nog al een panniekerd, dus alleen een condoom vind ie niet goed genoeg. 'wat nou als het breekt?' is nl. een paar keer gebeurd in het begin.

Ik heb zowieso microginon30 en 50, steradril, ministat en nu de yasmin gehad. Kunnen er nog meer zijn, maar dat weet ik echt niet meer.
Wow, je kunt een verzameling beginnen.
En de hormoonloze optie, een spiraaltje?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:47:40 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66901803
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook met CI ja.
Daar doe je het voor, of niet?
. Nothing good comes easy, maar we komen er wel . Ik denk gewoon aan het eindresultaat en als ik eenmaal bereikt heb wat ik wil bereiken ben ik al die shizzle van nu zo weer vergeten.

Fok smileys op MSN! .
Niet meer actief op Fok!
pi_66901807
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb eindelijk Fok! smileys op msn wat ben ik toch nuttig vandaag
Dat is me nou nog nooit gelukt. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar dan wilde hij de originele niet overschrijven of wegdoen, waardoor ik andere tekens moest gebruiken. En de helft werkte niet of zag er raar uit.

En ik msn nu echt nooit meer Met mijn zeven "vrienden" in m'n lijstje
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 16:48:22 #94
163650 Greys
pi_66901838
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is onzin. Maar ik zou dus, als ik jou was, minstens 1600 kcal/dag aanhouden
Ik heb het op een site ingevuld en toen bij sportniveau de allerlaagste gekozen en toen kwam dat er uit
Andere site zoeken dus?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66901922
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat is me nou nog nooit gelukt. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar dan wilde hij de originele niet overschrijven of wegdoen, waardoor ik andere tekens moest gebruiken. En de helft werkte niet of zag er raar uit.

En ik msn nu echt nooit meer Met mijn zeven "vrienden" in m'n lijstje
Ik had ergens een zipje gevonden ofzo ben ook niet zo'n held daarin
En msn, doe ik eigenlijk ook alleen maar met mijn vriendje en afentoe met vriendinnetjes
Ik heb er zo'n 5 in mijn lijst staan
pi_66901958
Dit heb je vast als een uitgebreid verteld.. Maar wat is nou het voordeel van een CI i.p.v. een gehoorapparaat?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66901987
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb het op een site ingevuld en toen bij sportniveau de allerlaagste gekozen en toen kwam dat er uit
Andere site zoeken dus?
BMR is niet de hoeveelheid energie die je nodig hebt om op gewicht te blijven (zgn onderhoudsniveau), maar de absoluut basale energie die je nodig hebt voor alle processen in je lichaam! Wil je afvallen, dan moet je onder je onderhoudsniveau gaan zitten, maar altijd boven je BMR blijven. Toch? Daaronder ga je serieus crashen.

Lijkt me ook heel erg niet-bevordelijk voor je humeur/gemoedstoestand.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:52:44 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66902008
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wow, je kunt een verzameling beginnen.
En de hormoonloze optie, een spiraaltje?
ja, dat is absoluut een optie. Alleen voel ik me daar niet echt vertrouwd mee hier in Zweden, aangezien ik niet precies weet waar ik heen moet gaan, etc. En hoe het zit met de kosten natuurlijk.

Maar goed, genoeg gezeurd..
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 16:53:49 #99
70532 loveli
N
pi_66902032
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij die laatste Stediril bedoelt, de vetgedrukte pillen hebben allemaal dezelfde hormonen (Rigevidon hoort ook in het rijtje, de pillen met deze hormonen worden het meest geslikt in NL). Van Ministat weet ik niet veel. De Yasmin is voor veel vrouwen prettig, maar hij valt niet bij iedereen goed. Volgens mij had SHE hier veel last van.

Marvelon en Mercilon zijn pillen die ik zou overwegen als ik hormonen zou willen slikken. De nuvaring heeft ook andere hormonen dan je tot nu toe geslikt hebt.
Je kunt ook naast het condoom de kalender en je verstand gebruiken, verstand is sowieso altijd beter dan blind iets slikken en niet weten hoe je lijf werkt.

edit: Even herlezen, disclaimer: met dat verstand gebruiken bedoel ik niet dat jij dat nu niet doet, maar algemeen. Het staat er een beetje bot, geloof ik
crap in = crap out
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:58:03 #100
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66902174
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij die laatste Stediril bedoelt, de vetgedrukte pillen hebben allemaal dezelfde hormonen (Rigevidon hoort ook in het rijtje, de pillen met deze hormonen worden het meest geslikt in NL). Van Ministat weet ik niet veel. De Yasmin is voor veel vrouwen prettig, maar hij valt niet bij iedereen goed. Volgens mij had SHE hier veel last van.

Marvelon en Mercilon zijn pillen die ik zou overwegen als ik hormonen zou willen slikken. De nuvaring heeft ook andere hormonen dan je tot nu toe geslikt hebt.
Je kunt ook naast het condoom de kalender en je verstand gebruiken, verstand is sowieso altijd beter dan blind iets slikken en niet weten hoe je lijf werkt.

edit: Even herlezen, disclaimer: met dat verstand gebruiken bedoel ik niet dat jij dat nu niet doet, maar algemeen. Het staat er een beetje bot, geloof ik
thanks. Ik ga eerst yasmin nog even aankijken. K zit nu in de derde maand, en wil het nog minstens een maand aanzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')