quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Want als je dat niet vermeldt, gelooft je docent niet dat je het gelezen hebt?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:08 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Zeker zeker?
En hoe weet je dat?
Echt hartstikke bedankt! Als het waar is.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Want als je dat niet vermeldt, gelooft je docent niet dat je het gelezen hebt?
Wat erg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb gegoogled, kwam bij Bol.com terecht en d'r staat een inhoudsopgave bij die plaatjes
Dat ik het zeg, dat die info zo te vinden is of watquote:
Maar is dat laatste hoofdstuk wel een hoofdstuk? Lijkt mij meer een titel voor een nawoord. En dan zouden er dus maar 14 hoofdstukken zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb gegoogled, kwam bij Bol.com terecht en d'r staat een inhoudsopgave bij die plaatjes
Dat die info zo te vinden is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ik het zeg, dat die info zo te vinden is of wat
Sssstquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar is dat laatste hoofdstuk wel een hoofdstuk? Lijkt mij meer een titel voor een nawoord. En dan zouden er dus maar 14 hoofdstukken zijn.
Ach, Bol.com zet het vast niet online zodat luie scholieren hun huiswerk niet hoeven te doenquote:
Oh haha!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je maar door de mand mag vallen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:13 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Oh haha!
Hartstikke bedankt!
Ik had ook gezocht maar zo slim ben ik niet geweest.
Hoow wat moet ik nouquote:
Bedanktquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je maar door de mand mag vallen.
Ik moet het morgen inleveren, bij onze bibliotheek is die uitgeleend.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Ga dat boek nou halen in de bi-bli-o-theek!
Ik gok dat TS morgen z'n proefwerk/overhoring heeft en ik denk dat de bibliotheek dicht isquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Ga dat boek nou halen in de bi-bli-o-theek!
En die samenvatting die je moet inleveren, die heb je uit je hoofd gedaan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik heb het boek vorig jaar gelezen.
Dus er is geen sprake van fraude.
En ze hadden geen andere boeken? Ach, wat lastig toch!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:17 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Ik moet het morgen inleveren, bij onze bibliotheek is die uitgeleend.
Ik probeerde net de eerste bladzijde te lezen maar wat is dát slecht zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh, TS: het zijn godfuckingsamme nog geen 200 bladzijdesLees die shit toch
En toen deed ik de pagina weg.quote:Janneke rent over het zandpad.
Ze wil weg. Weg uit het benauwde huisje. Weg van de krijsende Tinuske. Weg van het gepest van "
Ja! Waar Janneke wegrent idd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:15 schreef nafi33 het volgende:
Hoow wat moet ik nou![]()
is het nou 15, 14 of 16.
Heb jij die met die kaft waar je janneke ziet wegrennen?
Getekende kaft?
Van 2007 is die volgens mij?
En is er dan een mogelijkheid misschien om hem te scannen en te plaatsen (de inhoudsopgave).
Alvast bedankt.
Geen zin om een ander boek te lezen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ze hadden geen andere boeken? Ach, wat lastig toch!
Het is ook een boek voor kinderen vanaf 11 jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik probeerde net de eerste bladzijde te lezen maar wat is dát slecht zeg.
[..]
En toen deed ik de pagina weg.
Dat is een belediging voor kinderen boven de 6.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook een boek voor kinderen vanaf 11 jaar.
Je hebt immers geen tijd? Oh, dat heb ik dan zeker gemist, dat je daar melding van maakte.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef nafi33 het volgende:
[..]
Geen zin om een ander boek te lezen.
Ik heb immers geen tijd.
En ik ben er niet eens heen geweest, op internet staat dat zo, dat zag ik toevallig toen ik daar naar informatie over het boek zocht.
Ik vertrouw je wel, kan je misschien alle hoofdstukken ff opschrijven hier als het niet te veel moeite is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja! Waar Janneke wegrent idd.
Getekende kaft idd.
Ik heb hier geen scanner, maar ik zal morgen ff kijken.
Nu ff geen tijd, moet zo weg. Doe ik morgen wel ff, ok?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:23 schreef nafi33 het volgende:
Ik vertrouw je wel, kan je misschien alle hoofdstukken ff opschrijven hier als het niet te veel moeite is?
Of pm'en kan ook. Echt bedankt alvast.
Morgen is het al te laat, ik moet het morgen inleveren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nu ff geen tijd, moet zo weg. Doe ik morgen wel ff, ok?
Moet weg nu.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:31 schreef nafi33 het volgende:
Morgen is het al te laat, ik moet het morgen inleveren.
Aub kan je niet ff heel snel?
Oké alvast bedanktquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet weg nu.
Om 0:00 ben ik weer terug.
Doe ik 't dan wel ff.
Hmm moderator.. is dat zo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb degene met de kaft waar Janneke wegrent, maar dat is dus een tweede druk, met 12 hoofdstukken?
In de tweede druk zijn hoofdstuk 8 en 9 toch samengevoegd? De eerste druk had er namelijk 13.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |