Dat idee heb ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
Even over een verneukte stofwisseling. Volgens mij is dat een omkeerbaar iets. Ik had door jarenlang af en toe te crashen een behoorlijk langzame stofwisseling. Maar nu kan ik nu eigenlijk vrij veel eten zonder aan te komen. Dat komt natuurlijk ook door het sporten en zo. Maar toch heb ik de indruk, dat ook in rust mijn verbranding sneller gaat.
Hoe lang is dat geleden, dat het nog traag was?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
Even over een verneukte stofwisseling. Volgens mij is dat een omkeerbaar iets. Ik had door jarenlang af en toe te crashen een behoorlijk langzame stofwisseling. Maar nu kan ik nu eigenlijk vrij veel eten zonder aan te komen. Dat komt natuurlijk ook door het sporten en zo. Maar toch heb ik de indruk, dat ook in rust mijn verbranding sneller gaat.
Weet ik niet precies. Ik ben hier 2 jaar geleden begonnen, zowel met gezonder eten, als met sporten en toen was het in het begin nog traag. Maar dat het me echt opviel dat ik eigenlijk niet meer aankom, ook al eet ik soms best veel, dat is pas iets van de laatste maanden. Ik denk dat het dus geleidelijk aan gaat en dat het vooral door het sporten is gekomen en omdat ik niet idioot weinig at, zodat m'n lijf niet ging hamsteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden, dat het nog traag was?
Hè bah...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:03 schreef AKnynke het volgende:
getverderrei. Het sneeuwt nog steeds, ik ben gevallen met de fiets omdat het zo glad is en ik ben zo ontzettend chagarijnig. Ruzie met het vriendje om niets, en kan hem niet bellen omdat z'n telefoon nog hier ligt.
bah bah bah bah. Het is niet mijn dag vandag...
Ja, ik ook. Citroensap met verse kruiden, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:54 schreef conleche het volgende:
O en kip koken is natuurlijk prima, maar alle andere manieren van klaarmaken ook hoor. (Ik ben bv dol op gemarineerde, gegrilde kip.)
Hm, 2 jaar is nog wel te overzien. Wel fijn dat je lichaam blijkbaar dit lagere gewicht ook vast wil houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ik ben hier 2 jaar geleden begonnen, zowel met gezonder eten, als met sporten en toen was het in het begin nog traag. Maar dat het me echt opviel dat ik eigenlijk niet meer aankom, ook al eet ik soms best veel, dat is pas iets van de laatste maanden. Ik denk dat het dus geleidelijk aan gaat en dat het vooral door het sporten is gekomen en omdat ik niet idioot weinig at, zodat m'n lijf niet ging hamsteren.
Ooit. For funquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Greys: heb je je onderhoudsniveau en je BMR al berekend? Daar zou ik eerst maar eens van uitgaan.
Nynke,Toch eens naar die pil kijken?
Uitkomst BMR: 1581quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Greys: heb je je onderhoudsniveau en je BMR al berekend? Daar zou ik eerst maar eens van uitgaan.
Maar absolute rust is toch als je slaapt ofzo? Je doet op een dag toch wel iets meer dan dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Uitkomst BMR: 1581
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.
En aangezien ik op het moment nul komma nul sport, is dat ook mijn onderhoudsniveau.
Die ken ik niet, ik weet wel dat het een stuk lekkerder is dan het kruidenzout van een ander merk wat mijn eigen reformzaak verkocht. Er zit wel selderij in. Toen ik verhuisde was het eerste wat m'n huisgenoot zei "het kruidenzout laat je toch wel staan, hoop ik?"quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, is dat een soort selderijzout, net als Herbamare van Dr. Vogel? Dat laatste eet ik altijd op mijn eitjes
ja. probleem is dat langzamerhand alle andere pillen gehad heb, en toch wel graag een vorm van anticonceptie wil hebben. En ik weet niet of ik me zo vertrouwd voel om hier om dat soort dingen naar een dokter te gaan, en zou ook niet weten waar ik heen moet etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke,Toch eens naar die pil kijken?
Dat is onzin. Maar ik zou dus, als ik jou was, minstens 1600 kcal/dag aanhoudenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Uitkomst BMR: 1581
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.
En aangezien ik op het moment nul komma nul sport, is dat ook mijn onderhoudsniveau.
Ik ben eigenlijk een ergere groente nietlust en een snoeper dan jij. Maar dat valt niet zo op, of zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe! Al hoef jij niet veel kwijt toch?
Ik vind dat ik er fab uitzie met blush. Hij wil mijn (Macquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie hartstikke bleeken als ik teveel rouge op doe zie ik eruit als een Cliniclown dus dat gaat ook niet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |